Kuningatar Silvian kasvot

royalisti

Onpa melkoinen älämölö saatu aikaan kuningatar Silvian kasvojen muuttumisesta vuosien varrella. Ei voi kun ihmetellä ihmisten tietämättömyyttä, ymmärtämättömyyttä. Jokainen meistä vanhenee, ei pelkästään rahvas vaan myös kuninkaalliset.

Vielä vuosikymmeniä sitten ennen nettiä ja sensaatiolehdistön olemassaoloa kuninkaalliset ja muut julkisuuden henkilöt pystyivät "naamioimaan" vanhenemisensa jakamalla julkisuuteen jatkuvasti nuoruutensa kuvia. Tuo nuoruuden ikuinen myytti säilyi sitten ihmisten tietoisuudessa, mutta...

Jopa kaikenlaiset ns. asiantuntijoiksi itseään tituuleeraavat ihmiset ovat ryhtyneet tekemään "kasvoanalyysia" kuningatar SIlviasta. Totta joo, kyllähän Silvian kasvot ovat erinäköiset nyt hänen ollessaan lähes 70-vuotias verrattuna aikoihin, jolloin hän kolmikymppisenä seurusteli Ruotsin kuninkaan kanssa.

Kuinka monella teistä on samanlaiset kasvot 20-vuotiaana kuin 60-vuotiaana? Tai 30-vuotiaana tai 70-vuotiaana? Varmaan omasta mielestään monella, mutta eihän sitä "rikkaa omassa silmässään näe" ja vaikkei peili valehtelisisi niin ihmisen minäkuva on harhainen suhteessa itseseensä.

Rypistyneiden kasvojen lisäksi moni on kiinnittänyt huomionsa Silvian hymyn muuttumiseen. No...

Miksi minä tästä asiasta niin kovasti vaahtoan? Siksi, että minä 50 olen kokenut kasvohalvauksn vuosia sitten, joka muutti ulkonäköäni "aika paljon". Halvauksen vuoksi kasvojeni liikkeet ovat minimaaliset, hymyni on erilainen, tuotan puhetta "suu vääränä" ja kasvojeni lihaksisto ei suostu enää muuntumaan samoihin ilmeisiin ja virneisiin kuin aiemmin.

Eikö meillä "vanhuksilla" ole oikeus ikääntyä ilman että siitä tehdään hirveä haloo. Minä en itse ole julkisuuden henkilö ja olen iloinen siitä, etten ole. Olisi varmasti rasittavaa lukea lehdestä sama minkä voin todeta peilistä. Minulla kun sattuu olemaan sellainen harvinainen kyky, että tunnistan ITSESSÄNIKIN vanhenemisen ulkoiset vaikutukset, puhumattakaan fysiikan rappeutumisesta erinäisten sairauksien "avittamana."

Naapurivaltiollamme on ihastuttava kuninkaallinen perhe, etenkin juuri naisväki. SIlvia oli kuin raikas tuulahdus 1970-luvulla jähmettyneeseen hovielämään, oikea Neiti Kesäheinä, luonnollinen tyyppi pitkine hiuksineen. Ja kruunuprinsessa Victoria on persoonana todella ihastuttava ja valloittava - kaikin puolin.

Aamutuimaan vähän tuimasti tuli kirjoitettua ja kritisoitua kriitikoita. Syyllistyin samaan mistä juuri muita arvostelin. Jos oli liian rankkaa tekstiä niin pyytäkää ihmeessä poistamaan.

2

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mateleine Victuuuuri

Siltsu on käynyt kiristyttämässä naamavärkkiään Brasiliassa ex-kotimaassaan, missä toisen maailman sodan aikaan piileksi natsi-perheensä kanssa.
      Siltsun naama on kuin petolinnun perse -oli jo muuten nuorenakin.

• hyi

tottahan se on että Silvia on ollut kauneusleikkauksissa jenkeis! onhan niitä kuvia maailmalle laiteetu ja toinen on se että naamasta näkee kun on käsitelty! normaali vanheneminen oliskin kaunista muttei tollanen! karmea näky"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      102
      9629
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      76
      4957
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      55
      4702
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      9
      2431
    5. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      0
      2130
    6. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      105
      1652
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      45
      1458
    8. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      57
      1391
    9. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      51
      1387
    10. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1306
    Aihe