Kuningatar Silvian kasvot

royalisti

Onpa melkoinen älämölö saatu aikaan kuningatar Silvian kasvojen muuttumisesta vuosien varrella. Ei voi kun ihmetellä ihmisten tietämättömyyttä, ymmärtämättömyyttä. Jokainen meistä vanhenee, ei pelkästään rahvas vaan myös kuninkaalliset.

Vielä vuosikymmeniä sitten ennen nettiä ja sensaatiolehdistön olemassaoloa kuninkaalliset ja muut julkisuuden henkilöt pystyivät "naamioimaan" vanhenemisensa jakamalla julkisuuteen jatkuvasti nuoruutensa kuvia. Tuo nuoruuden ikuinen myytti säilyi sitten ihmisten tietoisuudessa, mutta...

Jopa kaikenlaiset ns. asiantuntijoiksi itseään tituuleeraavat ihmiset ovat ryhtyneet tekemään "kasvoanalyysia" kuningatar SIlviasta. Totta joo, kyllähän Silvian kasvot ovat erinäköiset nyt hänen ollessaan lähes 70-vuotias verrattuna aikoihin, jolloin hän kolmikymppisenä seurusteli Ruotsin kuninkaan kanssa.

Kuinka monella teistä on samanlaiset kasvot 20-vuotiaana kuin 60-vuotiaana? Tai 30-vuotiaana tai 70-vuotiaana? Varmaan omasta mielestään monella, mutta eihän sitä "rikkaa omassa silmässään näe" ja vaikkei peili valehtelisisi niin ihmisen minäkuva on harhainen suhteessa itseseensä.

Rypistyneiden kasvojen lisäksi moni on kiinnittänyt huomionsa Silvian hymyn muuttumiseen. No...

Miksi minä tästä asiasta niin kovasti vaahtoan? Siksi, että minä 50 olen kokenut kasvohalvauksn vuosia sitten, joka muutti ulkonäköäni "aika paljon". Halvauksen vuoksi kasvojeni liikkeet ovat minimaaliset, hymyni on erilainen, tuotan puhetta "suu vääränä" ja kasvojeni lihaksisto ei suostu enää muuntumaan samoihin ilmeisiin ja virneisiin kuin aiemmin.

Eikö meillä "vanhuksilla" ole oikeus ikääntyä ilman että siitä tehdään hirveä haloo. Minä en itse ole julkisuuden henkilö ja olen iloinen siitä, etten ole. Olisi varmasti rasittavaa lukea lehdestä sama minkä voin todeta peilistä. Minulla kun sattuu olemaan sellainen harvinainen kyky, että tunnistan ITSESSÄNIKIN vanhenemisen ulkoiset vaikutukset, puhumattakaan fysiikan rappeutumisesta erinäisten sairauksien "avittamana."

Naapurivaltiollamme on ihastuttava kuninkaallinen perhe, etenkin juuri naisväki. SIlvia oli kuin raikas tuulahdus 1970-luvulla jähmettyneeseen hovielämään, oikea Neiti Kesäheinä, luonnollinen tyyppi pitkine hiuksineen. Ja kruunuprinsessa Victoria on persoonana todella ihastuttava ja valloittava - kaikin puolin.

Aamutuimaan vähän tuimasti tuli kirjoitettua ja kritisoitua kriitikoita. Syyllistyin samaan mistä juuri muita arvostelin. Jos oli liian rankkaa tekstiä niin pyytäkää ihmeessä poistamaan.

2

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mateleine Victuuuuri

      Siltsu on käynyt kiristyttämässä naamavärkkiään Brasiliassa ex-kotimaassaan, missä toisen maailman sodan aikaan piileksi natsi-perheensä kanssa.
      Siltsun naama on kuin petolinnun perse -oli jo muuten nuorenakin.

    • hyi

      tottahan se on että Silvia on ollut kauneusleikkauksissa jenkeis! onhan niitä kuvia maailmalle laiteetu ja toinen on se että naamasta näkee kun on käsitelty! normaali vanheneminen oliskin kaunista muttei tollanen! karmea näky"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe