Verkkokauppa.com - suuri kusettaja

alueesta huolissani

Tuossa toisessa ketjussa kritisoitiin sitä, että Kemi-Tornio-Haaparanta - alueelta pienet liikkeet lopettavat toimintansa pikkuhiljaa ja että syyllinen olisi verkkokauppa. Selaisin tässä aamutuimaan nettiä ja sieltä tulikin aika hurjia kokemuksia esim suosistusta verkkokauppa.com - kaupasta.

Ensin tuli eteen sivusto http://verkkokuopasta.blogspot.fi/2011_03_01_archive.html
Toi oli aika vanha, mutta onko tosiaan vieläkin heillä huollot ja takuut tuolla tasolla. Kannattaa tosiaan miettiä, ostaako tuosta tai jostain toisesta kusisesta verkkokaupasta vai paikallisesta liikkeestä.

Tässä toinen, sattumoisin saman verkkokaupan toimintaan kohdistuvaa kritiikkiä: http://www.kotiverstas.com/keskustelu/index.php?topic=6056.0

Eli tavarat "katoavat" ennenkuin tulevat huoltoon, mitään ei tapahtu, jopa kuluttaja-asiamiehen lausunnolla ei aina ole vaikutusta.

Tämän kirjoituksen tarkoitus ei ole mustamaalata tätä yhtä verkkokauppaa, vaan saattaa lukijan miettimään ylipäätään, minkä arvon antaa ostohinnalle ja minkä takuulle / huollolle.

Verkkokaupoista ostettaessa tulee aina viivettä, vaivannäköä, tarkistuskustannuksia ja odottelua. Hyvä esimerkki on kaverini, jonka läppäri ei suostunut enää lataamaan akkua. Hän oli ostanut sen Gigantin verkkokaupasta. No hän lähetti läppärin huoltoon, odotteli viikon, sitten sieltä soitettiin, että laite tulee huollettuna takaisin, Akussa oli valmistusvirhe. Hän oli kaikkiaan ilman läppäriä 13 päivää. Jos hän olisi ostanut läppärin jostain alueemme ATK-liikkeestä, huoltomies olisi todennut saman 5 minuutissa ja uuden akun kanssa olisi päässyt takaisin kotiin.

Eli verkkokauppa on hyvä pisnes, mutta uusavuttomien kannattaa ainakin miettiä, mistä ostaa. Tuo 40€ tarkastusmaksu takuuhuoltoon tuleville tuotteille on muuten myös Keskon Konebox- verkkokaupassa, se on tämä MustaPörssi-ketjun hallinnoima verkkokauppa. Siis Suosikaa paikallisia erikoisliikkeitä.

57

5244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WeeDee

      Mulla on ainakin vain hyviä kokemuksia Verkkokaupan takuusta - ostin erään sähkövermeen Oulun Verkkokaupasta sielläpäin käydessäni ja kotona sitten huomasin, että laite ei toimi - pistin sähköpostia Verkkokaupan huoltoon ja sieltä sain hetimiten vastauksen, että voisin lähettää tuotteen heille huoltoon veloituksetta postin kautta. Tämä tapahtui maanantaina ja panin paketin postiin heti. Seuraavana keskiviikkona sain sähköpostin, että tuotteeni oli vaihdettu uuteen takuun perusteella uusi tuote oli jo lähetetty minulle. Perjantaiaamuna paikallinen lähettipalvelu soitti ja toi sitten paketin ovelleni. Avasin sen, ja sieltä löytyi toimiva laite. Eli totta kai ketutti, että meni viikko tämän asian kanssa aikaa mutta muuten tuo takuu ja tuotevaihto toimivat kyllä esimerkillisen hyvin !

      • kusetettu #39209311

        Verkkokauppa.Com toimii rikollisesti. Huoltoon vietyjä laitteita ei oteta edes vastaan, jos asiakas ei suostu allekirjoittamaan sopimusta, joka vie tältä tiettyjä kuluttajaoikeuksia pois. Sen nojalla Verkkokauppa.Com sitten lähettää viallisia tuotteita takaisin ja VÄITTÄÄ niitä ehjiksi. Lisäksi tulee lasku, kun väittävät asiakkaan vieneen laitteen huoltoon turhaan. Ihan kuin kukaan viitsisi sinne turhaan mennä matkoineen ja jonotuksineen.

        Verkkokauppa.Comin omistajasta löytyi muuten mielenkiintoisia kertomuksia kun vähän viitsi googlata. Sama mies, yhtä joustava moraali myös viranomaisten suuntaan.

        Verkkokauppa.Com kiersi veroja Ahvenanmaan avulla. Se tosin tarkoitti, että V...Com ei viitsinyt lähettää mainittuja alle 50 euron tuotteita sinne tai muuallekaan korjattavaksi - sehän olisi maksanut liikaa ja syönyt katteet. Oli helpompaa lähettää asiakkaille lisälasku ja laittaa perintätoimiston uhkauskirje mukaan. Kyseinen rikoskumppani toimii lisäksi niin, että sinne pitää helvatan pieneen tekstilaatikkoon lähettää reklamaatio nimettömälle asianhoitajalle, mutta tämä ei koskaan vastaa.

        V...Comin reklamaatiopäällikkö puolestaan kehui itsensä ja firmansa. Valehteli tietenkin. On muuten jännä tyyppi. Kun hänelle tiukkaa, tämä sanoo miten on vain yksityishenkilö ja skisman pitäisi olla vain asiakkaan ja Verkkokauppa.Comin välinen. Siis... tuon mukaan firmansa puolesta pitää valehdella mutta siitä ei tämän itse pitäisi joutua vastuuseen henkilökohtaisesti.


    • nou vöris

      Tottakai suositaan niin paljon kuin mahdollista. Aina ei onnistu ja silloin pitää tilata verkkokaupoista.
      Verkkokauppa.comista ei ole mitään pahaa sanottavaa, hyvin on vaihdot ja takuuasiat toimineet ja sähköpostitse on asiat hoidettu nopeasti. Enää ei tule niin ostettua sieltä kun on ovat hintoja nostaneet, ei se ole edullinen tätä nykyä.

      Se nyt vaan on aivan bs:ää että paikallisessa erikoisliikkeessä hoituisi takuuasiat kuvaamallasi tavalla. Harvalla liikkeellä on kaikkeen myymäänsä kaikki osat varastossa, saati sitten sitä huoltopuolta.

      • Garanti

        Haaparannan Gigantista on niin huonoja kokemuksia, ettei edes verkkokauppa pysty siihen. En osta enää KOSKAAN sieltä mitään.


      • kauppiaan puheita?
        Garanti kirjoitti:

        Haaparannan Gigantista on niin huonoja kokemuksia, ettei edes verkkokauppa pysty siihen. En osta enää KOSKAAN sieltä mitään.

        Ja voisitkohan hieman yksilöidä mitä nämä sinun garmeat El-Giganten kokemuksesi muka ovat?


      • putkis

        verkkokauppa .com HEH no miten sen nyt nätisti sanois tavara on paskaa olen sieltä hyväuskoisena muutaman koneen ostanut kaikki ovat kevyessä mökkikäytössä hajonneet tavalla tai toisella ns."takuukorjaamo" ei osaa edes yksinkertaista ketjusahaa korjata piti korjauttaa paikallisella yrityksellä omaan laskuun ,asiakaspalvelu on vastuunpakoilua ja kun tiedustelee johtajan/omistajan nimeä tai puhnro:a eivät tiedä tai eivät osaa auttaa no sehän on kyllä jo selvinnyt ettei kyseisessä puljussa mitään osatakaan tollasen RUPUSAKIN sais ampua maata kiertävälle radalle ilman palautusoikeutta .


    • Halvimmasta haetaan

      Minähän en ala ylihinnalla paikallista yrittäjää suosimaan! Ja se on varma!
      Kyllähän Torniolaiset yrittäjät (suurin osa) ainakin vetää niin paljon välistä, että hävettää.

    • kylmä totuus.

      Eli tavarat "katoavat" ennenkuin tulevat huoltoon, mitään ei tapahtu, jopa kuluttaja-asiamiehen lausunnolla ei aina ole vaikutusta. niin ? poikkeaako tämä jotenki esim.mustanpörssin tai jonkin muun "paikallisen" elektronimyymälän toiminnasta ? kyllä se on samaa kuraa silloin tällöin kuule joka paikassa.

      • systeemi4

        Onkohan rapparit taas auttamassa hyvää veljeä. Verkkokauppa.Com on aina näyttänyt pääsevän kuin koira veräjästä. Joitakin mätkyjä on tullut, mutta näköjään rikos ja kieroilu kannattaa vuodesta toiseen.


    • näin on

      Eiväthän nuo pienet liikkeet ole kauaa olleet toiminnassa muutenkaan! Juuri kun on huomannut jonkun uuden putiikin, niin hetken päästä sitä ei ole ollutkaan! Joten se siitä! Ei kannata syyttää verkkokauppojakaan!

    • Maailma muuttuu esko

      Takuuhuollosta ei saa mitään tarkastusmaksuja periä. Takuuhuolto on oltava aina kuluttajalle täysin ilmainen Suomen lain mukaan, joten höpöjä puhut.

      Ei kannata myöskään sotkea Verkkokauppa.com domain nimeä yleiskieliseen nimitykseen "verkkokauppa".

      Mollaamisesi on turhaa. Maailma muuttuu ja kauppiaitten on muututtava siinä mukana.

      Vaikka Verkkokauppa.com menis huomenna konkkaan, niin verkkokauppa ei tule kuolemaan mihinkään!

      Ole iloinen, että Suomessa on edes yksi osaava yrittäjä, joka on osannut satsata verkkokauppaan ja se on Verkkokauppa.comin Samu Setälä. Torniolaiset kauppiaat voisivat opetella verkkokauppamaan - tai kuolema tulee ja korjaa.

      • THaloneomulukku

        Verkkokauppa.Com lähettelee aiheettomia laskuja, mutta väittää asiakkaan vieneen rikkinäisen tuotteen aiheettomasti huoltoon. Mitä et tajua? Kenenkään ei tarvitsisi kertoa huonoista kokemuksistaan jos niitä ei olisi.

        Verkkokauppa.Comilla oli ainakin yrityksen vastuunpakoilua koordinoiva reklamaatiopäällikkö. Sama tyyppi pääsi sittemmin yrityksen hallitukseen. Kun kerran tyyli on tuo, harjoittavat he imagovalvontaa ja -manipulointia muutenkin - myös netissä.


    • Näe tulevaisuuteen

      Verkkokaupaton kauppias on kohta leivätön kauppias.

      www.youtube.com/watch?v=Jqcm7ymw--0

    • Parempi vaihtoehto

      Mieluumin netistä ostettu paketti ilmaisella toimituksella takuuhuoltoon kuin lähteä työaikana kärräämään tavaraa takaisin ostopaikkaan ja sitten taas hakea sieltä.

      Molempien huoltojen laatutaso riippu ihan jostain muusta kuin käytetystä kaupittelu / toimitusmuodosta..

      Kaikki tuki paikallisille pienyrittäjille, mutta heillehän netti juuri antaakin mahdollisuuden olla tasavertainen isompien kanssa.

    • uus ex-asiakas

      sama paskaa edelleen.. 06.02.2013

    • halpaa oli, ei enää

      Huvittavin on verkkiksen slogan. Pöhöttönyt organisaatio ei ole sallinut halpoja hintoja enää vuosikausiin. Jos heidän maksetut hintavertailututkimukset pitäisivät paikkansa niin kai uskaltaisivat olla mukana edes yhdessä hintavertailupalvelussa.

    • Olipas hyvä HP

      Noniin, tuli suoritettua viimeinen ostokseni verkkokauppa.comista koskaan.

      Läppäri tilttasi, ja sama takuu/huolto/ongelmarumba oli taas alkamassa kuin kuin ennenkin tuon firman kiinapaskan kanssa.

      Otin koneesta hyödylliset osat irti ja heitin sen 10 metrin kaaressa asfalttiin.
      Aikaisemmasta viisastuneena totesin että näin kaikki pääsee helpoimmalla, ja sain kaupan päälle kalliin mutta lopullisen opetuksen olla enää kusemattakaan kyseisen firman suuntaan.

      • tapio1

        kannattaa ostaa halpoja koneita. myyjä on varmasti sanonut et paskasta ei kannata maksaa


    • ksan

      Älkää ostako verkkokauppa.com :sta kalliita "takuutuotteita". Niiden kanssa tulee aina ongelmia, jos sattuu olemaan viallinen tuote. Halpoja esim kaapeleita ja jne..ehkä kannattaa ostaa. (Ei harmita enää yhtään, kun lopetin ostamisen kyseisetä kaupasta)

    • 100% pashkaa

      Käyppä kattoon puskaradio.net ku jotku aivottomat antaa palautetta ilman perusteluja, siis 5 tähteä, mutta mutta arvosteluiden keskiarvo tämän verkkokuopan sivuilla 5 tähdestä on hikiset 1,7 tähteä- siis täyttä paskaa.

      myyjätkin otettu kortistosta jotain pitkäaikaistyöttömiä ja perustaja näyttää ylensyöneeltä porsaalta joka ei edes tiedä mitkä ovat kaupankäynnin lait koska on on niin amatööörijuntti, siis yhtä juntti ku lestakärkkäinen juutalaiskommentteineen-äijä joutu maksamaan useamman kymmenen tuhatta erutoa korvauksia ja kärkkäisellä noin 40 miljoonan velat, ja siellä kärkkäisellä ei noudateta mitään muuta ku viidakon lakeja.

    • vieras4

      Negatiivinen palaute kokemuksesta verkkokaupan puhelin ostosta. Älkää erehtykö ostamaan sieltä MITÄÄN.
      Vuosi sitten ostettu puhelin i phone 5 oli melkein vuoden valmistusvirheen takia kanissa, säilytyksen aikana oli puhelimeen tullut lisää pintanaarmuja. Verkkokauppa tietysti vähätteli pintanaarmuja ja apple ei voinut asiaan vaikuttaa koska verkkokauppa ei osta heiltä applen puhelimia vaan käyttävät muita kanavia jotka eivät ole vastuussa mistään. Miltä sinusta tuntuisi jos ostat hienon kellon jossa on naarmuja? Puhelimen hinta oli kuitenkin reilu 700€. Lopputulos ei mitään kuluttaja suojaa, synttärilahja vuoden myöhässä tytölle, asiakaspalvelusta ei mitään tietoa. No olisi pitänyt aikaisemmin huomata valtava negatiivisen palautteen määrä kyseisestä kioskista ja puhelin oli 20€ halvempi, joka tuli maksaan huomattavasti enemmän. Olisi pitänyt pysyä tässäkin ostoksessa Stockmannin asiakkaana.

    • ex-asiakas

      Tunnen puljun toiminnan jo melkein parin vuosikymmenen takaa, silloin kun pomo oli vielä itse tiskin takana Kilossa ja kauppa oli Arctecho nimeltään. Ei ole meininki paljon muuttunut, tuolloinkin oli voimassa about takavalotakuu, myydystä tuotteesta ei haluttu ottaa vastuuta.

      Tuolloin itselläni ongelmana oli erä emolevyjä, jossa oli vääräntyyppistä flashiä - valmistajan softa ei osannutkaan päivittää ko. flashiä, ja emo jäi pimeäksi flashäysyrityksen jälkeen. Verkkokauppa pesi kätensä ongelmasta, ja sanoi perustajansa suulla että takuu ei kata bios-päivitystä (olkoonkin että epäonnistuminen johtui nimenomaan vääräntyyppisestä flash-piiristä, jota softa ei osannut päivittää).

      Onneksi emon maahantuoja myönsi heti vastuunsa ja hoiti ongelman välittömästi heti paikan päällä käydessä, n. 5 minuutissa. Maahantuojalta esimerkillistä toimintaa, Verkkokaupalta ala-arvoista. Ja käsittääkseni sama meininki jatkuu, täältä löytyy lisää mukavia tarinoita verkkokaupan toiminnasta :

      http://oikeusjakohtuus.blogspot.fi/2009/12/ilmaista-konsultointia.html

    • aivan sheissea koko

      Olen samaa mieltä että verkkokauppa.com on aivan perseestä. Sellaista henkilöä ei saa ikinä puhelimeen, joka mainitaan "Tilaustanne hoitaa......" -viestissä jonka saa kun on ostanut jotain sieltä. Mahtaako koko henkilöä olla olemassakaan edes.

      Sitten he jakavat tällaista paperimuotoista mainoslehteä ilmaisjakelujen mukana.
      Yritin pari kertaa mennä myymälään ostamaan ko. lehdessä mainittua tuotetta joka oli ns. sisäänheittotuote. Kyseessä oli ekalla kertaa telkkari. SITÄ EI OLLUT MYYMÄLÄSSÄ OLLENKAAN, EIVÄTKÄ TIENNEET, KOSKA SITÄ EDES SAADAAN.
      No jäin odottamaan, ja 2 viikon kuluessakaan telkkaria ei ollut saapunut myymälään, sitten menin tilaamaan gigantin verkkokaupasta saman tuotteen ja se tuli 3 pv sisään. Onneksi sentään verkkokauppa.com suostui purkamaan sovitun kaupan.

      aivan persee stä koko verkkokauppa.com :in toiminta.
      Toinen juttu on sitten se, että heidän hintansa eivät ole lainkaan halpoja eivätkä edes kilpailukykyisiä.

    • Verkkis.com kusettaa

      Verkkokauppa.comista jos ostat ja tuote on viallinen ni helpommaks tulee ku heitätä tuotteen järveen.

    • pohjanmaa

      eipä tästä paskapuljusta nimeltään VERKKOKAUPPA:COM ole mitään hyvää sanottavaa ns."asiakaspalvelu"on ala-arvoista asioista ja myymistään paskatuotteista
      eivät osaa sanoa mitään ja ns. takuuhuollon rupusakki on niin kädetöntä porukkaa etteivät osaa edes rikkounutta tuotetta avata ja todeta todellinen vika vaan he syyttävät asiakasta tuotteen väärin käytöstä . no mitäpä muutakaan voi odottaa kun kyseessä on pääosin "pääkaupunkiseudulla" toimiva yritys kädettömiä VASTUUNPAKOILIJOITA koko paskasakki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 15+9

      Verkkokauppa.com vastaa nopeasti sähköpostikyselyihin, jos kertoo olevansa kiinnostunut ostamaan heidän Blackstorm-tietokoneensa ja haluaa tietää koneen yksityiskohdista.

      En sitten tiedä, jos on koneen ostanut ja siihen tulee takuuaikana vika.

    • ÄänestänJaloillani

      Minua kohdeltiin Jätkäsaaren myymälässä kuin rikollista ja ei toivottua henkilöä kun palautin AVAAMATONTA PAKETTIA jossa videotykki heidän itse myöntämän jatketun palautusajan (Jouluaika) sisällä. Olivat alkujaan myyneet minulle yli 1.500 euron videotykin joka olikin käytetty (laitteen linssi pölyssä ja täynnä sormenjälkiä), sitten antoivat uuden tilalle, mutta se oli viallinen (vaakaviiva kokoajan keskellä ruutua), vein sen maahantuojan huoltoon josta sain uuden avaamattoman paketin ja kun sitä palautin samantien verkkokauppaan kyllästyneenä ongelmiin niin en ollutkaan tervetullut asiakas. Tuntien odotuksen jälkeen suostuivat palauttaan rahat, asiakaspalvelija seisoi kuin robotti ilmeettömänä kun hoiti asiaa, ei sanonut kiitos tai hei, selvästi vihasi minua. Ei huvita kyllä enää viedä tuollaiselle firmalle 1500 euroa. Luottamus mennyt ja paha maku jäi koko firmasta. Pahaa joulua verkkokaupallekkin. :(

    • huh huh

      Oho! Onpa yksi henkilö nähnyt kauheasti vaivaa mustamaalausketjun kirjoittamiseksi. Kyllä ihmetellä täytyy, miten sekaisin jotkut ovat.

    • SkeptinenAsiakas

      Kokemukseni verkkokauppa.comista ovat pääosin ihan myönteisiä. Yllätyin kuitenkin nyt, kun kirjoitin sieltä ostamani pölynimurin tiimoilta vouhkaamatta arvostelun, missä kerroin ekan kappaleen olleen viallinen, mutta sitten saaneeni lopulta vaihdetuksi ehjän tilalle jne. Mielestäni arvosteluni oli kertomus hinta-laatuakselilta yms. Eikä mitenkään verkkokauppa.comia panetteleva, sillä eiväthän he niitä laitteita valmista. Arvosteluani ei kuitenkaan näy julkaistuna sivustolla. Pyrkinevät ilmeisesti julkaisemaan VAIN positiivisia kaupantekoa lisääviä arvosteluja, mikä osittain vie pohjan tämän arvostelun luotettavuudesta. No heillä on toki valta valita, että millaisia viestejä julkiseksi saattavat. Itselleni tämä nyt nostatti skeptisyyttä heidän toimintaansa kohtaan!

      • KunEiTapahu

        Itselläni muutama takuukorjauskokemus Verkkokaupasta. Aika hyviä hautomaan laitteitani. Näköjään helpoissakin vikatapauksissa.


      • Kari.E.H

    • -Ostimpa 390x näyttiksen tässä marraskuussa.Eipä tuo toiminut niin kuin pitäisi.

      Kortti kuumeni kunnes se kaatoi koneen. Pelatessa BF4 max 5min.Kokeiltu eri ajureita aina sama juttu. Furmark meni läpi ja lämmöt nousi 89c (tuuletin44% teholla eikä noussut enempää?) BF 4:ssä lämmöt nousee niin ylös että kone kaatuu. Yli 90c asteen.

      Kävin ulkona n. 5 min kun tulin takaisin kone oli käynnistynyt uudestaan ja tuuletin piti kovaa meteliä ja pyöri ERITTÄIN kovaa niin sammutin se virtapainikkeesta.

      Avasin sivupanelin otin näytönohjaimen pois ja huomasin että yksi siiveke oli poikennut se löytyi virtalähteen takaa.

      Lähetin kortin takaisin että se takuuhuollettaisiin mutta se palautui saman tien takaisin syy:todettu fyysinen vaurio ei kuulu takuun piiriin. No, näytönohjain kyllä levis ihan omia aikojaa.

      Takuun piti olla 5 vuotta. Ollaan Suomessa ja kuluttajallakin on sentää jotain oikeuksia?? Eipä tarvii ikinä asioida tässä lafkassa!!!! Lievästi sanottuna asiakkaan harhaan johtamista ja k¤setusta!!!!

    • UusiEiOleUusi

      Olen 2 kertaa ostanut verkkokauppa.comista UUDEN yli 1500 € maksavan videoprojektorin, molemmilla kerroilla konetta oli käytetty, linssit pölyssä, kauhea palauttelurumba aina edessä, sitten tiskillä myyjät on änkyränä asiakasta kohtaan Jätkäsaaren palautustiskillä ja tekevät kaikesta hankalaa. Mihinkään ei voi näköjään luottaa :(

    • Yrittäkääpäs ostaa "tarjoustuotetta" tästä lafkasta. Yritettiin ostaa klapikonetta nettikaupasta kolmen kaverin voimin eri nettiliittymillä heti tarjouskaupan alettua. Kappas vaan, kukaan ei onnistunut ostamaan tuotetta kun jokaiselle tuli vain viestiä "palvelussa ruuhkaa" jne jne... viimein ilmoitus että tuote loppu?? Tuntuu kusetukselta ja vedätykseltä. Asiakaspalvelun vastausviesti että "Valitettavasti kysyntä yllätti.... ja plaa plaa ". Kuluttajasuojalle taas asiaa.

      • Eipysyväasiakas

        Joo tänhän pitäis olla kauppa, mutta myymälässä sitten tilataan tavarat erikseen ja odotellaan ja jonotellaan. Tavaratalot on kuitenkin jo keksitty, joten mikä virka on tällaisella varastomyymälällä???


      • Ei_huijausta

        Hommaa sellainen liittymä missä on pieni ping niin saatat jopa ehtiäkin ennen muita, hitaalla pingilkä saat sivun auki kun muut on jo maksamassa tai on maksanut ostoksensa.


      • retewrt
        Ei_huijausta kirjoitti:

        Hommaa sellainen liittymä missä on pieni ping niin saatat jopa ehtiäkin ennen muita, hitaalla pingilkä saat sivun auki kun muut on jo maksamassa tai on maksanut ostoksensa.

        Mikä vitun ping? Sitä kutsutaan suomessa nopeaksi YHTEYDEKSI.


      • Kari.E.H_2

        "Mikä vitun ping? "

        Yhteydelle on kaksi eri nopeuttaa: kastanleveys ja vasteaika. Tuo ping viittaa siis vasteaikaan ( round-trip time, RTT).

        Markkinoinnissa yleensä puhutaan pelkästään kaistanleveydesta.

        Webbisivun lataumiseen vaikuttaa molemmat kun vasta kun htl sivu on saatu jäsennettyä, niin voidaan alkaa pyytämään sen viittaamia resursseja (esimerkiksi kuvat).


    • TyhmääMaksaaLiikaa

      Suurin kusetus on kuitenkin hinnoissa. Verkkokauppa on SIKAKALLIS.
      Tässä esimerkkinä vaikka DxO One, jonka ostamista olen harkinnut.
      Verkkokauppa 649,90€
      https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/23a/Kamerat/685/DxO-Labs
      Idealo.de hakukone 485,00€
      http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/4792492_-one-dxo.html

      Saksasta saa siis yli 25% halvemmalla. Lisäksi oman kokemuksen mukaan toimitus on nopeaa ja halpaa. Olen palauttanut viallisen kovalevyn saksalaiseen verkkokauppaan ja homma omi vaivaton "no questions asked" -tyyppinen ja uusi levy toimitettiin muutamassa päivässä.

      Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...

      Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa

      • zerokill

        Joo ei välttämättä ole halvempi mutta mikä uuno käyttä saksaa vertailu kohteena?


    • Vihainenasiakas

      Verkkokauppa.comista vain halpoja kertakäyttötuotteita. Jos ostat tietokoneen tai digiTV:n, niin todellisen ongelman ilmetessä saat ratkaisun vain haastamalla oikeuteen. Muuten kiistävät kaiken ja Verkkokauppa.comin ylimielinen oma päätös on "lopullinen" eli ohittaa Suomen lait.

      • enostaenää

        Kyllä, ehdottomasti vältettävä verkkokauppa.com viritystä perustuen myös omaan karmeaan kokemukseeni myynnin jälkeisten ongelmien ratkaisusta, joka näyttää olevan ihan tahallaan kokoonpantu seuraavanlaisesti: Luodaan valitusten käsittelyä varten osasto, jonne palkattujen ainoa tehtävä on yrittää luikerrella vastuusta kaikin mahdollisin selityksin ja keinoin. Rahat tungetaan omistajien taskuun naurun säestyksellä ja kuluttaja jää ongelmiensa kanssa yksin.


    • Verkkokauppa.Com

      Verkkokuoppanakin tunnetaan...

    • eikiitosjatkossa

      Täysin samaa mieltä kaikkien negatiivisten kommenttien kanssa, aivan säälittävää palvelua ja kun kirjoitat huonon arvostelun jostakin tuotteesta joka on oikeasti huono he jättävät nekin julkaisematta ja julkaisevat vain kehuvat ja ylistävät kommentit, ei enää penniäkään kyseiseen paska puljuun

    • Yksityisetsivä_x

      Verkkokauppa.com yrityksestä tulee mieleen lukuisten huonojen kokemusten ja muiden kanssa keskusteltua, että miksi tuo piittaamaton meininki saa jatkua?

      Heillä on myynnissä tuotteita, joiden hinta ei ole vähäinen. Mahdollinen tappio voi olla merkittävä. Itse olen hävinnyt aika ison tukun euroja enkä saanut mitään hyvitystä tuotteen lakattua yksinkertaisesti toimimasta. Vain selityksiä.

      Hyöty esimerkiksi viallisen tuotteen jälkihoidon laiminlyönnissä mitataan helposti useissa miljoonissa tuolla liikevaihdolla ja samaan aikaan rehelliset yrittäjät häviävät hintakilpailussa ja kustannuksissa kun noudattavat hyviä tapoja ja sääntöjä. Tämä on väärin!

      Penkokaa tämän yrityksen kytköksiä ja taustoja tarkemmin! Kuluttajansuojalain tulkinnat todella omaperäisiä ja kummallisia tässä yrityksessä heti kun tulee jotain kysyttävää tai ongelman selvittelyä? Homma saa jatkuva rauhassa..kuka suojelee?

      Mitä kalliimpi tuote sen suurempi riski ostaa sieltä. Ostakaa esim. Apple ja muut laatutuotteet muualta. Riskinä muuten omaperäiset takuun tulkinnat ym. ikävät vaikeudet jälkihoidossa. Pieni säästö ei kannata, jos jotain menee pieleen.

    • Qwerty110

      Hei,

      Alkakaapa kirjoittaa näitä negatiivisia kokemuksia Facebookiin, joko omalle sivullenne tai Verkkokaupan Facebook-sivuille, mikäli heidän moderaattorinsa eivät vain poista negatiivisia viestejä. Somen kautta on helpointa tuhota verkkokaupan maine, jos siihen on syytä. Kun maine häviää, niin asiakkaat häviävät ja joko verkkokauppa menee nurin tai muuttaa toimintatapojansa jotta asiakkaat saadaan takaisin.

    • Rudolf_Z

      Verkkokauppa haukkasi paskaa muuttaessaan jätkäsareen pois metron varrelta. Ideana oli saada matkustajasataman asiakasvirrat verkkoon. Mutta eihän matkustajat laivaan mennessään voi ottaa mitään tavaroita mukaan ja tullessa on jo kiire, krapula ja väsymys, rahat loppu.

      Kannattaisi muuttaa Espooseen metroaseman viereen: Espoon autoilevat asiakkaat ostavat isoja tavaroita ja metromatkustajat sälää.

      • ItR44

        "Verkkokauppa haukkasi paskaa muuttaessaan jätkäsareen pois metron varrelta. "

        Et ole näemmä lainkaan perehtynyt Verkkokaupan taseeseen. Puhut sillä varmuudella, jonka täydellinen tietämättömyys antaa.


    • äläostakäytettyäsieltä

      Uuden ostoon oli hyvä mutta ostin kerran "tehdashuolletun" ja en ollut kuntoon tyytyvöiinen :( Jos edullisesti haluaa luurin, suosittelen ostamaan käytetyn mielummin. Ainakin Swappie Suomessa myy näitä: https://www.swappie.fi/iphone-6s-ja-iphone-6s-plus/

      • läpinäkyväähoi1122

        Omaa firmaas mainostat täällä? :D


    • kaappo08

      qwerty110 kirjoitti asiaa. kun ko "yhtiö" listautui pörssiin niin hinnat nousi samantein noin 20%.kaikki kunnia yrittäjälle mutta näin tavallisena tallaajana voin sanoa että "pitäkööt tunkkinsa"

    • jaukki

      Juuri reklamaation heille laatinut.....eipä vaikuta hyvältä tilanteelta, kun lukee täällä näitä kokemuksia. Mutta perästä kuuluu, sanoo torvensoittaja.

    • korvis

      Verkkokauppa.com toimittaa tilauksen nopeasti, jos tuotetta varastossa. Ellei varastossa saat odottaa toimitusta vaikka lopun ikääsi, vaikka toimitus aina luvattaisiin noin puolentoista viikon päähän. Toimitusaika muuttuu sivuille päivittäin automaattisesti ja siihen aina vedotaan kysyttäessä, vaikka tilaushetken luvattu toimitusaika olisi jo kuukausia takana päin.

    • Huijareita

      Tänään piti olla Huawei p9 lite puhelin tarjouksessa 100kpl, joka alkoi 11:sta. Näitä tarjouskappaleita ei missään vaiheessa ollut, sillä tein sekunnilleen 11:sta lisäyksen ostoskoriin ja kaikki tuotteet oli varattuja. Tuotetta sai ostaa vain yhden per asiakas.

      • HEH__HEH

        Minusta hieman tuntuu ettet ostanut yhtäkään tuotetta per asiakas HEH HEH


    • SuosikaaRehellisiä

      HS 13.3.2018, A24:
      Verkkokauppa.com jatkaa hyvän tavan vastaista mainontaa

      Verkkokauppa.com tunnetaan paitsi tästä, myös Ahvenanmaan veroparatiisisotkuista, jonka laskun maksoivat kuluttajat. Viallisia tuotteita ei korjattu, ei vaihdettu eikä hyvitetty.

    • EiVattu

      Verkkokauppa.com:in arvot näkyvät siinäkin, että itä-aasian pers-naama vinosil-ä oli mainoksessa, eli vatut suomalaisista (eli 100%:sesti eurooppalaisista)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe