Onko kokemuksia Suomen Rekisterikeskuksesta palveluntarjoana?

Ei nimimerkkiä

Meille tuli puhelu Suomen Rekisterikeskuksesta ja mietimme ottavamme palvelun käyttöömme. Haluaisin kuitenkin ensin tiedustella, onko täällä asiakaskokemuksia ko. firmasta? Keskustelut, joita olen löytänyt täältä, vaikuttavat lähinnä ennakkoluuloilta, etteivät ne perustuisi kokemukseen vaan luuloon, ja hirveästi puhuttiin joistakin muista huijarifirmoista.

11

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäröivä

Olisin myös kiinnostunut kuulemaan kyseisestä yrityksestä. Sain itse muutama viikko sitten puhelun ja mielestäni asia vaikutti tärkeältä ja hyödylliseltä. Myyjä lähetti minulle pyynnöstäni sähköpostia, jotta sain hintatiedot kirjallisesti. Myös tilauksen tekeminen pitäisi kuulemma onnistua sähköpostin kautta ja tästä syystä haluaisin kuulla kokemuksia ennen kuin tilauksen teen.
      Onko kyseisen firman lupaamat palvelu hinnat täsmänneet siihen mitä ovat luvanneet vai onko tullut ikäviä yllätyksiä?
      Aikaisemmassa keskustelussa joku mainitsi perintä laskun, mutta ilmeisesti hinta oli kuitenkin oikea?
      Omassa yrityksessäni on www-osoitteessa oma nimeni enkä todellakaan halua sitä ohjattavan minnekkään viihde sivustolle. Toimin kuitenkin palveluammatissa ja nettisivuillani on oleellinen vaikutus asiakaskuntaani.
      Kiitos vastanneille!

• ....................

Tulette hyvin toimeen ilman ko yrityksen palveluita!

Ilmeisesti kumpikaan ei heti kieltäytynyt sen ottamisesta, joten laskuja sieltä alkaa kohta tulla ja sopimuksen irtisanominen on mahdotonta.

• Ei nimimerkkiä
        .................... kirjoitti:

Tulette hyvin toimeen ilman ko yrityksen palveluita!

Ilmeisesti kumpikaan ei heti kieltäytynyt sen ottamisesta, joten laskuja sieltä alkaa kohta tulla ja sopimuksen irtisanominen on mahdotonta.

En ole tilannut vielä mitään, mutta palaamme asiaan myöhemmin. Löysin tälläisen uutisen kun selailin googlea:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288418975796.html

Onko sinulla kokemuksia, että tästä firmasta on tullut perusteettomia laskuja ja onko sinulla ollut hankaluuksia kyseisen rekisteröintikeskuksen kanssa? Oman mainostoimistomme kautta palvelu tulisi kalliimmaksi, selvitin asian.
        Kiitos jo etukäteen vastauksista!

• qwert qwert
      • v

Kyseessähän on eri firma?

• Järki päähän

Älä vain haksaa moiseen.

• epäröivä

Elikkä siis olen sopinut tekeväni sähköposti kaupan jos päätän ottaa palvelun käyttööni. En kai silloin voi saada aiheettomia laskuja? Puhelin keskustelussa kysyttiin haluanko ottaa palvelun käyttöön ja vastasin että en nyt. Kuitenkin sain sähköpostia joka sisälsi tilaus ohjeet myöhempää (mahdollista) tilausta varten. Puhelussa ei edes osoite tietoja olla tarkistettu eikä muita tietoja, joita oletan tilausta varten heidän tarvitsevan.
      Olenko nyt toiminut hölmösti?

• Kaikki kirjallisena!

Hyvä jos sinulla on tarjous sähköpostilla. Silloin on kaikki tiedot ylhäällä ja sähköpostitse jos tilaat sinulle jää kopio tehdystä kaupasta ja silloin jos tulisi perusteettomia laskuja, voit näyttää kaiken sovitun mustaa valkoisella!

• Mielenkiintoista!

Itse en tee kauppaa puhelimessa, mutta miksei. Pyydä tarjous etukäteen, jotta saat tiedot kirjallisena. Paitsi, että myös suullinen sopimus on sitova lain mukaan. Täytyy selvittää asiaa tarkemmin, kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta. Tekeekö muutkin firmat tällaista? Esim. nettisivuja tekevät firmat? Onko tietoja hinnoista?

• Puhelinmyynnistä

Ei ole kokemusta ko. firmasta, mutta itse olen "haksahtanut" pariin puhelinmyyjän kaupitteluun. Yrittäjän puhelin soi kyllä koko ajan ja kaiken maailman kaupustelijat soittelevat... Jos sinulla on kaikki kirjallisena etukäteen, laki on aina puolellasi. Kokemusta on yhdestä huijauksesta, ei kyllä liittynyt tällaiseen vaan kyselivät onko tiedot oikein jotakin luetteloa varten ja sitten tulikin lasku. Siitäkin kuitenkin päästiin eroon ihan ongelmitta. Joten VAIN silloin kannattaa tehdä kauppa, KUN PYYTÄÄ KIRJALLISEN TARJOUKSEN, jos kokee tuotteen/tarjouksen tarpeelliseksi. Silloin on aina kokemukset olleet hyviä. Yleensä en osta kyllä puhelinkauppiailta mitään ja meillä on kyllä nykyään estotkin puhelinkauppiaille.

• o100.100

Firman nettisivut ainakin toimivat todella loistavasti. Tai siis eivät. Tai hiireni on rikki.
        Lieneekö koko firma yhtä hyvässä iskussa. Luulisin, että laskutushomman osaavat hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      2593
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      206
      1204
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66