Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

emätintulehdus vai sp tautia?

Sain lääkekuurin emätintulehdukseen ja söin sen 5 vuorokautta putkeen noin reilu kuukausi sitten.

Nyt palasi voimakas ällöttävä haju ja valkovuoto on niukkaa (voi johtua kuukautisten johtumisesta niukkuus), mutta eikö sen valkovuodon kuuluisi runsaantua? Nyt myös alavatsa on hieman hellä ei sillain kipeä mutta kuitenkin.

Lääkäri viimeksi antoi myös Flagyl puikko reseptin, sitä en silloin ottanut. sanoi että jos ei lääkekuuri auta niin sitten.

Minulta ei otettu mitään sukupuolitestejä vaan koska olen parisuhteessa epäili tätä emätin tulehdusta.

En epäile miestäni uskottomuudesta, mutta eihän sitä koskaan tiedä :/

Mietin että kuuluuko klamydiaan esim tämmöinen haju tai tippuriin? Muunlaisia oireita ei minulla juuri ole paitsi se että verta saattaa tulla tippa yhdynnän jälkeen joskus ei aina.

Niin ja minulla on kuparikierukka jonka olen myös kuullut aiheuttavan emätintulehduksia. Ihmettelen vain kun ei ole tämmöisiä aiemmin ollut ja nyt tulee jo toinen heti reilun kuukauden perään vaikka söin antibiotit.

Täytyy kokeilla toi puikkokuuri ja jos se ei auta niin varmaan mennä johonki testeihin, vai kannattaisiko mennä jo heti?
3129
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Eikös hiiva haise....??....mut kokenut lääkäri kyllä näkee jo omilla silmillään ja haistaa jos on hiivatulehdus.
Millon olet laittanut kierukan? jos vasta niin se voi herkästi aiheuttaa hiivan.
Ja milloinkas on viimeksi papa otettu???

Äänestä

Hiiva se ei ole sillä hiiva ei haise, hiivassa on kokkareinen valkovuoto ja hirvee kutina. Nyt mulla vain hajua ei kokkaretta jne. papa otettu vuosis sitten ja oli jo silloin sekaflooraa ja snoi ettei tarvii lääkitystä. Nyt ilmeisesti tarvii...

Äänestä

klamydialta kuulostaa

Äänestä

Kommentoi aloitusta


epätoivon partaalla kirjoitti:

Sain lääkekuurin emätintulehdukseen ja söin sen 5 vuorokautta putkeen noin reilu kuukausi sitten.

Nyt palasi voimakas ällöttävä haju ja valkovuoto on niukkaa (voi johtua kuukautisten johtumisesta niukkuus), mutta eikö sen valkovuodon kuuluisi runsaantua? Nyt myös alavatsa on hieman hellä ei sillain kipeä mutta kuitenkin.

Lääkäri viimeksi antoi myös Flagyl puikko reseptin, sitä en silloin ottanut. sanoi että jos ei lääkekuuri auta niin sitten.

Minulta ei otettu mitään sukupuolitestejä vaan koska olen parisuhteessa epäili tätä emätin tulehdusta.

En epäile miestäni uskottomuudesta, mutta eihän sitä koskaan tiedä :/

Mietin että kuuluuko klamydiaan esim tämmöinen haju tai tippuriin? Muunlaisia oireita ei minulla juuri ole paitsi se että verta saattaa tulla tippa yhdynnän jälkeen joskus ei aina.

Niin ja minulla on kuparikierukka jonka olen myös kuullut aiheuttavan emätintulehduksia. Ihmettelen vain kun ei ole tämmöisiä aiemmin ollut ja nyt tulee jo toinen heti reilun kuukauden perään vaikka söin antibiotit.

Täytyy kokeilla toi puikkokuuri ja jos se ei auta niin varmaan mennä johonki testeihin, vai kannattaisiko mennä jo heti?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu