homppelikaykampler

maanmatonen99

On kadonnut kokonaan jauhamisesta satujaan.

Onneksi. On varmaan häpeissään nurkassa kun, tajunnut kuinkaa vääräsää on ollut. Kuulin että RAY on kerrottu totuus RAY pelistä etteivät ole satunnaisia lainkaan.

Että sillain. Hyvä näin

11

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidat olla

      peliriippuvainen.

    • vegasgal

      kai ansaitulla vuasilomalla....ehkä last vegasissa saakka eheheheeeee

    • Täällä minä olen. On vaan tullut huomattua sellainen juttu, että jotain ei saa uskomaan millään satunnaisuuteen vaikka mitä kertoisi. Joten asiasta on turha vängätä. Joku saattaa myös tahallaan trollata. Eli uskoo satunnaisuuteen, mutta trollaa. Kokonaan en kuitenkaan katoa. Katsotaan jos joskus keksin jotain uutta tai satunnaisuudesta löytyy jotain uutta tietoa.

      • Gambler1

        Lukekaa nyt kuitenkin vielä kerran tämä.

        https://www.ray.fi/fi/ray/vastuullisuus/pelaajat

        RAY:n automaatit palauttavat pelaajille voittoina keskimäärin 90 %. Kuitenkaan tämä ei tarkoita sitä, että 10 eurosta saisi aina takaisin yhdeksän euroa tai että 100 eurosta jäisi pelaajalle aina 90 euroa.

        Palautusprosentti toteutuu pitkän ajan kuluessa, käytännössä vasta kymmenien tuhansien pelikierrosten aikana. Pelaajan tekemät valinnat vaikuttavat palautusprosentin toteutumiseen, sillä esim. kuvioiden lukitusten käyttämättä jättäminen hedelmäpeleissä laskee palautusprosenttia teoreettisesta optimista. Pelaajat usein myös pelaavat jo saamiaan voittoja, jolloin automaatteihin jää pelistä riippuen noin 25 – 40 % sinne syötetystä rahasta.

        Kaikkien RAY:n automaattien arvonta on täysin satunnainen, eikä sitä säädellä millään tavalla.

        Pelaajille pelivoitot ovat verottomia. RAY maksaa pelitoiminnan tuotosta arpajaisveroa 10 %. Arpajaisvero vuonna 2011 oli 73,6 miljoonaa euroa.


      • dno dniihh
        Gambler1 kirjoitti:

        Lukekaa nyt kuitenkin vielä kerran tämä.

        https://www.ray.fi/fi/ray/vastuullisuus/pelaajat

        RAY:n automaatit palauttavat pelaajille voittoina keskimäärin 90 %. Kuitenkaan tämä ei tarkoita sitä, että 10 eurosta saisi aina takaisin yhdeksän euroa tai että 100 eurosta jäisi pelaajalle aina 90 euroa.

        Palautusprosentti toteutuu pitkän ajan kuluessa, käytännössä vasta kymmenien tuhansien pelikierrosten aikana. Pelaajan tekemät valinnat vaikuttavat palautusprosentin toteutumiseen, sillä esim. kuvioiden lukitusten käyttämättä jättäminen hedelmäpeleissä laskee palautusprosenttia teoreettisesta optimista. Pelaajat usein myös pelaavat jo saamiaan voittoja, jolloin automaatteihin jää pelistä riippuen noin 25 – 40 % sinne syötetystä rahasta.

        Kaikkien RAY:n automaattien arvonta on täysin satunnainen, eikä sitä säädellä millään tavalla.

        Pelaajille pelivoitot ovat verottomia. RAY maksaa pelitoiminnan tuotosta arpajaisveroa 10 %. Arpajaisvero vuonna 2011 oli 73,6 miljoonaa euroa.

        ihhi ihhihihihihihihihihiii aikun hauskaa luettavaa hohihihihihihihiii


      • iajeäpaw9pu
        Gambler1 kirjoitti:

        Lukekaa nyt kuitenkin vielä kerran tämä.

        https://www.ray.fi/fi/ray/vastuullisuus/pelaajat

        RAY:n automaatit palauttavat pelaajille voittoina keskimäärin 90 %. Kuitenkaan tämä ei tarkoita sitä, että 10 eurosta saisi aina takaisin yhdeksän euroa tai että 100 eurosta jäisi pelaajalle aina 90 euroa.

        Palautusprosentti toteutuu pitkän ajan kuluessa, käytännössä vasta kymmenien tuhansien pelikierrosten aikana. Pelaajan tekemät valinnat vaikuttavat palautusprosentin toteutumiseen, sillä esim. kuvioiden lukitusten käyttämättä jättäminen hedelmäpeleissä laskee palautusprosenttia teoreettisesta optimista. Pelaajat usein myös pelaavat jo saamiaan voittoja, jolloin automaatteihin jää pelistä riippuen noin 25 – 40 % sinne syötetystä rahasta.

        Kaikkien RAY:n automaattien arvonta on täysin satunnainen, eikä sitä säädellä millään tavalla.

        Pelaajille pelivoitot ovat verottomia. RAY maksaa pelitoiminnan tuotosta arpajaisveroa 10 %. Arpajaisvero vuonna 2011 oli 73,6 miljoonaa euroa.

        Gambler.

        Voisit tietysti tämän selvittää Ray:ltä kun sinne aikaisemmin niin ahkerasti olet ollut yhteydessä ja tosiaan toi ray:n nettikasino tätä ohjelmaa käyttää....

        http://www.playtech.com/html/#page/services

        "Operators seeking a turnkey solution can be provided with an extensive palette of business services, to meet each client’s unique operational requirements. The Turnkey Operational Service Pack encompasses a comprehensive range of first rate tools designed to maximize the profitability of every gaming operation."


      • Hohhoijaa taas
        iajeäpaw9pu kirjoitti:

        Gambler.

        Voisit tietysti tämän selvittää Ray:ltä kun sinne aikaisemmin niin ahkerasti olet ollut yhteydessä ja tosiaan toi ray:n nettikasino tätä ohjelmaa käyttää....

        http://www.playtech.com/html/#page/services

        "Operators seeking a turnkey solution can be provided with an extensive palette of business services, to meet each client’s unique operational requirements. The Turnkey Operational Service Pack encompasses a comprehensive range of first rate tools designed to maximize the profitability of every gaming operation."

        Täysin tavanomaista mainoskieltä keneltä tahansa. Osata Englantia ja kuvitella osaavansa sitä on kaks eri asiaa. Tismalleen saman fraasin löytää oskekauppapuolella. Asialle ei ole niin millinvertaa tekemistä pelikoneiden kanssa.

        Näitä fraasejaa käytetään

        ---Binary Options Platform Solutions---

        "Our turnkey operational service pack is a comprehensive set of tools and services that provide the operator with everything they need to manage the trading platform with ease. The turnkey operational service pack provides all internal and external services, allowing our partner to focus solely on maximizing the overall profitability of their financial trading operation"


      • avaimenkääntö ....
        Hohhoijaa taas kirjoitti:

        Täysin tavanomaista mainoskieltä keneltä tahansa. Osata Englantia ja kuvitella osaavansa sitä on kaks eri asiaa. Tismalleen saman fraasin löytää oskekauppapuolella. Asialle ei ole niin millinvertaa tekemistä pelikoneiden kanssa.

        Näitä fraasejaa käytetään

        ---Binary Options Platform Solutions---

        "Our turnkey operational service pack is a comprehensive set of tools and services that provide the operator with everything they need to manage the trading platform with ease. The turnkey operational service pack provides all internal and external services, allowing our partner to focus solely on maximizing the overall profitability of their financial trading operation"

        pelitouhujen automaatioon on satsattu jotta tappiolle ei jäädä vahingossakaan....pääsispä tsiikaan mitä kaikkea onkaan pelitouhuun hankittu....laitteet jne teknologia..... Isona muttana....missäs pelaajat hihihihii?
        Ovat enimmäkseen kaikonneet kun huomasivat järjestelmällisen kyninnän jolla ei mitään tekemistä hoopojen väittämän ja uskotteleman 'satunnaisarvontageneraattorin' kanssa.....hahahahaa hihihihiii


      • iajeäpaw9pu
        Hohhoijaa taas kirjoitti:

        Täysin tavanomaista mainoskieltä keneltä tahansa. Osata Englantia ja kuvitella osaavansa sitä on kaks eri asiaa. Tismalleen saman fraasin löytää oskekauppapuolella. Asialle ei ole niin millinvertaa tekemistä pelikoneiden kanssa.

        Näitä fraasejaa käytetään

        ---Binary Options Platform Solutions---

        "Our turnkey operational service pack is a comprehensive set of tools and services that provide the operator with everything they need to manage the trading platform with ease. The turnkey operational service pack provides all internal and external services, allowing our partner to focus solely on maximizing the overall profitability of their financial trading operation"

        Kun kysymys oli gamblerille suunnattu, niin miksi kommentoit?

        Osata lukea ja kuvitella osaavansa lukea on kaks eri asiaa.

        Ymmärtää lukemansa ja luulla ymmärtävänsä on myös kaks eri asiaa.


    • No voi piäntä

      Jo yksistään toi sun otsikkos tähän thrediin osoittaa kuinka pahasti istut yhä syvällä infantiilisessa kehitysvaiheessa. Kaikki jänskä ja kieletty kiinostaa tässä vaiheessa. Jostain pihalta oot kuullut, kuinka isommat pojat huutelee Homoo ja nyt osta märkänä toistat sitä täällä. Mutta kyllä se siitä, puberteetti ja finnit tulee katsot netistä tuhmia filmejä ja jäät yksin metsäkylän peräkammariis huutelemaan. Heei Homooo. Kuuleko kukaan ? Ihan totta hei, eiks tääl oo ketää, Hoomoo ?

    • pelderi69

      Oli saanut tietää RAY kusettavan juttuillaan sitä 6-0 ja lopetti vihdoin satusetäsatunnaisRAYrunkutusjauhamisen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe