En nyt tiedä tuleeko viestini oikeaan paikkaan mutta kysyisin nyt että mua pissattaa mutta pissaa ei heti tule ja joskus siinä kestää kauankin. Ponnistamisessa on vaikeuksia ja välillä siis kova pissahätä mutta mitään ei heti tule tai siinä kestää. Olen 18v ja vaiva jatkunut jo kauemmin. Ei kirvele tms. mutta siis pissa ei meinaa tulla helpolla. mikä mua vaivaa???
virtsa ei meinaa tulla
6
1636
Vastaukset
- mikimi
olisiko yliaktiivinen virtsarakko:D siis jos ei ole virtsatulehdusta ja on kuitenkin jo kauankin ollut noin niin sun virtsarakkos vaan kiusaa sua:D siihen taitaa olla netissä jotain ohjeitakin tyyliin että ei mene pissalle kun hätä tulee vaan että käy vaan tietyn ajoin. Itsellänikin on varsinkin kun olen johonkin lähdössä, niin varmuuden vuoksi käyn aina pissalla vaikka hätä ei olisikaan ja niin ei kai saisi tehdä.
Jos on taipumuksia virtsatietulehduksiin niin silloinhan pitää taas käydä tyhjentämässä rakko usein ettei pääse bakteereja kertymään. googleta ärtynyt virtsarakko ja katso sopivatko oireet. Ja lääkäriltä kannattaa kanssa kysellä ohjeita ja neuvoja nämä ovat vaan minun:) - Sama täällä
Minä olen 12vuotias ja minulla on ollut pienestä asti virtsavaivoja, esim : Yöllä olen juossut vessaan, mutta virtsa ei ole tullut?
Olen miettinyt tätä aika kauaa, ja minulla on vieläkin virtsavaivoja.
Mikä avuksi?..- Anonyymi
Kokeile tiibetin munkkien käyttämää matala taajuista vihellystä joka rentouttaa virtsa kanavat ja ennen rituaali juo murskattua laakerin lehteä ja horsman juuri uutetta. Väärä sävel rentouttaa suoliston ja silloin niin sanoitusti paskat housussa. Iloisin terveisin tohtori Daegg.
- Anonyymi
Olen vanhempi ja minulla on sama vaiva. Pissahädän tuntu on usein,
mutta ei tule paljon mitään. Tai oikeastaan pissattaa jostain syystä vain aamupäivällä ja puolenpäivän jälkeen paljon.
Yöllä on pissahädän tuntu ja saa turhaan hyppiä vessassa kun tulee vain tippa-pari.
En juo mitään illalla 18 jälkeen, ettei tarvitsisi yöllä herätä pissahädän tuntuun,
mutta ei se auta. Pissaa tulee kunnolla vasta aamulla ja sen jälkeen.
Olen luullut, että neste tulisi ulos jo parin tuntia juomisen jälkeen,
mutta ei minulla. Suolaa yritän välttää, ettei se keräisi nestettä.
Pääasia, että pissaa tulee. Jos ei vuorokauteen tulee,
pitää hankkiutua lääkäriin.
Voi olla virtsateiden tulehdus tai muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vanhempi ja minulla on sama vaiva. Pissahädän tuntu on usein,
mutta ei tule paljon mitään. Tai oikeastaan pissattaa jostain syystä vain aamupäivällä ja puolenpäivän jälkeen paljon.
Yöllä on pissahädän tuntu ja saa turhaan hyppiä vessassa kun tulee vain tippa-pari.
En juo mitään illalla 18 jälkeen, ettei tarvitsisi yöllä herätä pissahädän tuntuun,
mutta ei se auta. Pissaa tulee kunnolla vasta aamulla ja sen jälkeen.
Olen luullut, että neste tulisi ulos jo parin tuntia juomisen jälkeen,
mutta ei minulla. Suolaa yritän välttää, ettei se keräisi nestettä.
Pääasia, että pissaa tulee. Jos ei vuorokauteen tulee,
pitää hankkiutua lääkäriin.
Voi olla virtsateiden tulehdus tai muuta.Mulla oli sama vaiva. Huomasin aamulla että olin laittanu humalaspäissäni tulpan kikulin päähän.
- Anonyymi
Minulla on auttanut orgasmin saaminen. Orgasmin jälkeen, hetken kuluttua kova pisuhätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019