Asun matikan Maikan kanssa 3

so little sex

TOUKOKUUSSA TAPAHTUU

Jatkoa tarinalle Asun Matikan maikan kanssa 1 ja 2
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9473767
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10059856

mutta on kuitenkin oma itsenäinen tarina
Kuten aikaisemmatkin tarinani kaikki on pelkkää fantasiaa. Eikä henkilöillä ole esikuvia.

Ihana ensimmäinen lukio vuosi on lopuillaan. Olen pärjännyt hyvin koulussa ja Ollin kanssa on ollut ihana asua... Ja nyt kun olin lähdössä kotipaikka kunnalleni kesäksi, päätimme Ollin kanssa pitää eroottisen viikonlopun, ennen kuin lähden. Olli ehdotti, että kutsuisimme parhaanystäväni Lotan perjantaina kylään. Lotta oli saanut kesätöitä tästä kaupungista kun taas minä en. Joten en näkisi Lottaakaan lähestulkoon koko kesänä. Totta kai olin luvannut Ollille että kävisin silloin tällöin asunnollamme. Hoitamassa niin sanotun vuokran.
Minusta oli siis hyvä idea kutsua Lotta kylään. Lotta oli jo aiemminkin käynyt luonamme ja silloin meillä kolmella oli tosi kivaa. Silloin kun Lotta oli Ollin ja minun kodissa ekaa kertaa yötä, Olli vei Lotan neitsyyden aivan kun hän vei minunkin silloin kun minä tänne muutin. Eka kerta oli Lotalle järkytys ja hänen tunteensa olivat sekaisin sen jälkeen. Myöhemmin hän kertoi tykänneensä siitä. Olimme sopineet että toukokuun toiseksi viimeinen viikonloppu olisi paras aika viettää aikaa kolmestaan. Viikkoa ennen sovittua päivää, Olli kertoi että hän on oltava se viikonloppu koululla. "Rehtorin määräys kun olen ollut laiska paperihommissa" Olli sanoi että, viikonloppu suunnitelmat menevät nyt osittain uusiksi. Minä ja Lotta olisimme koulussa myös viikonloppuna. Olli oli kertonut jo rehtorille että minulta ja Lotalta puuttui eräs matikan projekti ja tytöt tekisivät sen samalla kun hän tekisi omia hommia. Olin yllättynyt että rehtori oli suostunut moiseen järjestelyyn.
No lopulta koitti perjantai minä ja Lotta olimme saaneet ohjeet pukeutua perjantaina kauluspaitaan ja polvimittaiseen hameeseen. Myös sukkahousut piti olla kun ulkona ei vielä ollut niin lämmintä vaikka kesä teki tuloaan. Viimeisen tuntimme jälkeen saavuimme Lotan kanssa matikan luokan ovelle. Koputimme oveen ja saimme kutsun sisälle. Olli istui työpöytänsä ääressä ja keräili viimeisen tuntinsa materiaaleja kansioon. "Työntäkää kaikki pulpetit ja tuolit seinän viereen, mutta jättäkää itsellenne kaksi paikkaa keskelle lattiaa." Olli ohjeisti. Hän seurasi meidän työskentelyä katsellaan. "No niin hyvä, nyt istukaa pulpettiin niin saatte alkaa tekemään tehtäväänne" Olli sanoi asiallisesti. Hän toi meille monisteen jossa oli laskutehtävä, ruutupaperia ja laskimen. Yritimme Lotan kanssa alkaa laskea tehtävää mutta se oli todella haastava. Samalla kun laskimme siivooja kävi pyyhkimässä lattian ja tussitaulun, lähtiessään hän sanoi että nyt koulu jäisi tyhjilleen. Olli kiitti siivoojaa ystävällisesti tämän poistuessa koulusta. "No nyt tytöt ne todelliset hommat vasta alkaa." Olli sanoi nauraen. Olli nousi seisomaan ja käski Lotan luokseen. Lotta käveli opettajamme luokse lantio seksikkääsi keinahdelleen farkkuhameen alla. Päästyään Ollin luokse Lotta sai käskyn riisua Ollin housuja sen verran että kalu pääsisi ulos. Lotta teki työtä käskettyä ja pian housuista nousi minulle jo niin tuttu vehje. Lotta määrättiin opettajan pöydän alle ja Olli palasi tuolillensa.

jatkuu...

10

2836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • so little sex

      "Nyt sinä Martta saat olla kuuntelu oppilaana ja kuunnella oikein tarkkaan millaista ääntä kuuluu kun Lotta imee minun kaluani." Olli jatkoi paperitöitänsä. Minä istun ja kuuntelin kun pöydän alta kuului kakomista ja sitten yninää ja lipomista. Lotalla taisi olla vaikeuksia Ollin pitkän peniksen kanssa. Samalla kun kuuntelin seurasin Ollin ilmeitä. Hänellä taisi olla täysi työ keskittyä papereihinsa, tai sitten hän vaan näytteli keskittyvänsä. Lopulta Olli työnsi kätensä pöydän alle ja kuulin kuinka Lotta kakoi enemmän. Näin Opettajamme ilmeestä että nyt hän laskee siemennesteensä Lotan suuhun. Eikä aikaakaan kun Lotta konttasi pöydän alta valkoista nestettä suupielestä valuen. Ollikin nousi seisomaan "Ai että se teki hyvää." Olli mutisi. "Mutta sinä Marttaseni olit kehno kuunteluoppilas, ja sinua pitää nyt rangaista. Lotta tuo Opettajan salkku tänne." Olli komensi. "Sinä Martta taas käyt mahallesi noiden pulpettien päälle niin, että jalat ovat lattialla." Minun ei auttanut muuta kun totella. Kävin pulpeteille Ollin ohjeiden mukaan makaamaan. Lotta ja opettaja saapuivat luokseni. Lotta käskettiin nostamaan hameeni ylös ja laskemaan sukkahousuni alas ja istumaan peppuni kohdalle tuoliin pulpetin taakse. Ja Olli kaivoi salkusta piiskan. Ja alkoi piiskata minun peppuani tasaiseen tahtiin. Lotta sai seurata aitiopaikalta kuinka pakarani punastuivat piiskasta. Olli piiskasi pitkään mutta ei liian kovasti. Nautin olla piiskattavana ja voihkin autuaana. En tiedä kauanko piiskaamista jatkui. Vaan havahduin siihen että se loppui. Takapuoleni oli aivan hellänä pitkästä sessiosta. Ja ajatus istumisesta tuntui epämiellyttävältä. Jouduin kuitenkin istumaan herkälle pepulleni. Kun Olli toi eteemme uudestaan saman laskutehtävä ja käski jatkaa. Kun olimme yrittäneet vielä tunnin suorittaa tehtävää ja hieman siinä edistyneetkin. Olli ilmoitti että kello on jo viisi ja nyt lähdettäisiin kotiin jatkamaan.


      Kun olimme päässet minun ja Ollin asunnolle. Tilasimme Kiinalaista noutoruokaa ja katsoimme yhdessä televisiota. Kun poliisisarjan lopputekstit pyörivät ruudulla Olli sanoi että voisin viedä Lotan huoneeseeni ja sitten voisimme riisua vaatteemme. Huoneeseeni savuttuamme riisuimme vaateemme nopeasti. Huomasin että Lotan nännit nöpöttivät ihansti. Olli saapui kohta myös huoneeseeni yllään pelkät mustat bokserit. Olli käski Lotan sängylleni makaamaan. Lotta totteli kiltisti Ollia. Olli asettui Lotan jalkojen väliin ja alkoi nuolemaan Lottaa pitkin lipaisuin. Lotta nautti silmät kiinni opettajamme taitavan kielen käsittelystä. Olli alkoi hyväilemään sormellaan Lotan klitorista ja minut hän käski hakemaan huoneestansa pussin joka oli sängyllä. Sillä välin kun olin noutamassa pussia, oli Olli jo edennyt niin pitkälle että hänen omat bokserinsa makasivat lattialla. Huomasin myös kuinka Lotta kiemurteli ja voihki nautinnosta Ollin nuolessa tätä kohti täydellistä huippua. Lopulta Lotta sai voimakkaan orgasmin. Ja samalla Olli työnsi oman Täyteen mittaansa kasvaneen kalunsa Lotan valuvaan lemmen pesään. Olli työnteli rytmikkäästi Lotan maatessa tämän alla tummat hiukset tyynyn ympärillä sekaisin. Minä istuin tuoliini ja katselin tuota alkukantaisen kiihottavaa näkyä. Sormeni hakeutui huomaamattani omalle kostuneelleni vaolleni. Hyväilin itseäni samalla kun katsoin noiden kahden liikehdintää. Lotta oli taas saavuttamansa huippunsa ja Olli tuli hyvää kyytiä perässä. Lopulta opettajamme laukesi tuone Lotan nuoreen vakoon. Olli nousi Lotan päältä pois ja pyysi että auttaisin häntä sitomaan Lotan sänkyyn. Pussissa oli pitkiä naruja joilla sidoimme Lotan jalat ja kädet sängyn jokaiseen päätyyn. Pisimmän narun pujotimme sängyn ali ja sidoimme Lotan vielä rintakehästä sänkyyn kiinni. Pussin pohjalta löytyi vielä dildo josta lähti myös kiinnitys soljet. Minä sain työntää dildon Lotan märkään ja hellään pesään. Laitoin soljet kiinni ja Olli valitsi dildosta jonkun värisevän ohjelman. Lotta oli ollut niin orgasmin pauloissa että huomasi olevansa kiinni vasta silloin kun viimeistelimme solmuja. Lotta kyseli hädissään mitä nyt tapahtuu. Olli rauhoitteli Lottaa silitti hänen hiuksiaan ja lopulta peitteli hänet peiton alle. "Minä menen nyt Martan kanssa huoneeseeni hoitamaan toukokuun vuokran. Nauti sinä olostasi ja nuku jos nukuttaa. Martta tulee sitten aikanaan vapauttamaan sinut." Olli vastasi lempeästi. Suljimme huoneestani valot ja lähdin seuraamaan Ollia hänen huonetta ja sänkyä kohti.

      • so little sex

        Olli kävi sängylle selälleen makaamaan ja minä nousin myös sängylle minun ei tarvinnut kuin muutaman kerran vedellä Opettajani penistä edestakas kun se oli jo täydessä seisokissa. Olli oli jo valmiiksi niin kiihottunut Lotan sitomisesta. Nousin itsevarmasti Ollin päälle ja annoin peniksen upota kosteaan vakooni ihanan rauhallisesti. Kun kalu oli kokonaan sisälläni aloin ratsastaa villisti opettajani päällä. Nautin niin paljon, kun välillä minä saan olla se joka määrää tahdin. Ollin kädet olivat rinnoillani ja hän puristeli niitä rajusti. Hän myös työnsi lantiota minua vasten maksimoidakseen meidän nautintomme. Kiihdytin tahtia ja voihkin villisti opettajani päällä. Lopulta saavutin täyttymykseni vapisten. Olli jatkoi vielä lantion työntelyä ja ratsastin kohti hänen huippuaan. Lopulta hän laski lämpimät nesteensä minuun ärähtäen. Orini hiljensi vauhtiaan ja lopuksi me ihan vaan rauhallisesti liikuimme Ollin jo osin veltostuva kalu sisälläni. Lopulta nousin hikisenä, onnellisena ja tyydytettynä Ollin päältä pois. "Käy vapauttamassa Lotta ja tule sen jälkeen takaisin viereeni." Olli sanoi. "Lotan ei enää huomenna lauantaina tarvitse tulla lukiolle, mutta sinua tarvitaan siellä iltapäivällä, minä itse lähden jo aamusta sinne." Olli jatkoi. Kun saavuin huoneeseeni, Lotta oli nukahtanut Leikkasin saksilla narut poikki ja avasin dildoa kiinni pitäneet soljet ja vedin sen varovasti ulos. Lotta kai hieman heräili toimintani aikana, toivotin Lotalle hyvää yötä ja suutelin hänen hiuksiaan. Narunpätkät edelleen nilkoissa ja ranteissa hän nukahti rauhalliseen uneen. Minä taas hiivin hiljaa Ollin kainaloon nukkumaan.

        Seuraavana päivänä menin koululle iltapäivällä niin kuin oli sovittu, mutta Olli ei ollut siellä yksin paikalla oli myös rehtori. Mutta lauantain tapahtumista kerron sitten joskus toiste
        Rakkaudella so little sex


      • !!!!!!!!
        so little sex kirjoitti:

        Olli kävi sängylle selälleen makaamaan ja minä nousin myös sängylle minun ei tarvinnut kuin muutaman kerran vedellä Opettajani penistä edestakas kun se oli jo täydessä seisokissa. Olli oli jo valmiiksi niin kiihottunut Lotan sitomisesta. Nousin itsevarmasti Ollin päälle ja annoin peniksen upota kosteaan vakooni ihanan rauhallisesti. Kun kalu oli kokonaan sisälläni aloin ratsastaa villisti opettajani päällä. Nautin niin paljon, kun välillä minä saan olla se joka määrää tahdin. Ollin kädet olivat rinnoillani ja hän puristeli niitä rajusti. Hän myös työnsi lantiota minua vasten maksimoidakseen meidän nautintomme. Kiihdytin tahtia ja voihkin villisti opettajani päällä. Lopulta saavutin täyttymykseni vapisten. Olli jatkoi vielä lantion työntelyä ja ratsastin kohti hänen huippuaan. Lopulta hän laski lämpimät nesteensä minuun ärähtäen. Orini hiljensi vauhtiaan ja lopuksi me ihan vaan rauhallisesti liikuimme Ollin jo osin veltostuva kalu sisälläni. Lopulta nousin hikisenä, onnellisena ja tyydytettynä Ollin päältä pois. "Käy vapauttamassa Lotta ja tule sen jälkeen takaisin viereeni." Olli sanoi. "Lotan ei enää huomenna lauantaina tarvitse tulla lukiolle, mutta sinua tarvitaan siellä iltapäivällä, minä itse lähden jo aamusta sinne." Olli jatkoi. Kun saavuin huoneeseeni, Lotta oli nukahtanut Leikkasin saksilla narut poikki ja avasin dildoa kiinni pitäneet soljet ja vedin sen varovasti ulos. Lotta kai hieman heräili toimintani aikana, toivotin Lotalle hyvää yötä ja suutelin hänen hiuksiaan. Narunpätkät edelleen nilkoissa ja ranteissa hän nukahti rauhalliseen uneen. Minä taas hiivin hiljaa Ollin kainaloon nukkumaan.

        Seuraavana päivänä menin koululle iltapäivällä niin kuin oli sovittu, mutta Olli ei ollut siellä yksin paikalla oli myös rehtori. Mutta lauantain tapahtumista kerron sitten joskus toiste
        Rakkaudella so little sex

        Nyt teet lauantain jakson !!!


      • fanisi
        so little sex kirjoitti:

        Olli kävi sängylle selälleen makaamaan ja minä nousin myös sängylle minun ei tarvinnut kuin muutaman kerran vedellä Opettajani penistä edestakas kun se oli jo täydessä seisokissa. Olli oli jo valmiiksi niin kiihottunut Lotan sitomisesta. Nousin itsevarmasti Ollin päälle ja annoin peniksen upota kosteaan vakooni ihanan rauhallisesti. Kun kalu oli kokonaan sisälläni aloin ratsastaa villisti opettajani päällä. Nautin niin paljon, kun välillä minä saan olla se joka määrää tahdin. Ollin kädet olivat rinnoillani ja hän puristeli niitä rajusti. Hän myös työnsi lantiota minua vasten maksimoidakseen meidän nautintomme. Kiihdytin tahtia ja voihkin villisti opettajani päällä. Lopulta saavutin täyttymykseni vapisten. Olli jatkoi vielä lantion työntelyä ja ratsastin kohti hänen huippuaan. Lopulta hän laski lämpimät nesteensä minuun ärähtäen. Orini hiljensi vauhtiaan ja lopuksi me ihan vaan rauhallisesti liikuimme Ollin jo osin veltostuva kalu sisälläni. Lopulta nousin hikisenä, onnellisena ja tyydytettynä Ollin päältä pois. "Käy vapauttamassa Lotta ja tule sen jälkeen takaisin viereeni." Olli sanoi. "Lotan ei enää huomenna lauantaina tarvitse tulla lukiolle, mutta sinua tarvitaan siellä iltapäivällä, minä itse lähden jo aamusta sinne." Olli jatkoi. Kun saavuin huoneeseeni, Lotta oli nukahtanut Leikkasin saksilla narut poikki ja avasin dildoa kiinni pitäneet soljet ja vedin sen varovasti ulos. Lotta kai hieman heräili toimintani aikana, toivotin Lotalle hyvää yötä ja suutelin hänen hiuksiaan. Narunpätkät edelleen nilkoissa ja ranteissa hän nukahti rauhalliseen uneen. Minä taas hiivin hiljaa Ollin kainaloon nukkumaan.

        Seuraavana päivänä menin koululle iltapäivällä niin kuin oli sovittu, mutta Olli ei ollut siellä yksin paikalla oli myös rehtori. Mutta lauantain tapahtumista kerron sitten joskus toiste
        Rakkaudella so little sex

        Tee se tarina huomiseksi


      • so little sex
        fanisi kirjoitti:

        Tee se tarina huomiseksi

        tarina on puolivälissä. tässä hieman esimakua tulevasta

        Olli kierteli minun ympärilläni. Hän siveli minun hartioitani. Juoksutti kättään minun käsivarsia pitkin. Olli ryömi pulpetin alle ja sukelsi mekkoni helman alle. Tunsin kuinka hän raotti strigejäni ja alkoi hyväilemään suullaan minua. Voihkaisin nautinnosta. Ollin lämmin kieli nuoli pitkiä vetoja ja välillä kieli upposi vakooni joka alkoi kostua syljen ja kiihotukseni takia.


      • jatkoa...
        so little sex kirjoitti:

        tarina on puolivälissä. tässä hieman esimakua tulevasta

        Olli kierteli minun ympärilläni. Hän siveli minun hartioitani. Juoksutti kättään minun käsivarsia pitkin. Olli ryömi pulpetin alle ja sukelsi mekkoni helman alle. Tunsin kuinka hän raotti strigejäni ja alkoi hyväilemään suullaan minua. Voihkaisin nautinnosta. Ollin lämmin kieli nuoli pitkiä vetoja ja välillä kieli upposi vakooni joka alkoi kostua syljen ja kiihotukseni takia.

        Koska tulee jatkoa...


      • Iiiihana! <3
        jatkoa... kirjoitti:

        Koska tulee jatkoa...

        Iiiiihana tarina, vitsi kun jostain löytyis tollaisia Olli-opettajia, olisin heti valmiina sellaisille...


    • ooooohaaahrrrrrh

      Mä voisin olliopettaja päälle kaverini kanssa kusta ja paskantaa päälle,sitten nussittaisiin,pyyhkisimme spermat hiuksiimme aah

    • so little sex

      Uusin osa on ilmestynyt

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12219992

    • Asuin kesän opettajan mökillä. Tehtiin yhdessä remppaa siellä. Ope on aika raameikas vahva mies . Itse hento teinipoika. Jotenkin olin saanut keväällä sanottua opelle että olisin valmis kaikkeen mitä se haluaisi teettää tai tehdä. Mä nukuin se sylissä ja aamupäivän sain ratsastaa sillä kun luki selällään koulun papereita. Siinä mä keinuin sen muna mun pepussa. Joka viikko se maksoi mulle palkkaa urakan mukaan, olinhan mä sillä töissä. Kaikki oli hinnoiteltu, niin peppu jutut kuin suikkaritkin.
      Mun vanhemmat kävi parikertaa kylässä sielä. Ope esitteli mun tapetointia ja muuta. Me näyteltiin se rooli hyvin.
      Sen kaverit tuli kylään yllättäen. Ne ties heti mikä oli homman nimi. Ope olis halunnut pitää ne irti minusta. Mut se pelkäs et ne kertoo asian julkisesti. Mut sit mä alistuin niille. Oikeesti mä halusinkin sitä. Ne oli kaikki niin hyvän näköisiä. Se oli aika rankkaa. Mut ne maksoi urakan mukaan. Opettajaa selvästi harmitti vaikka se oli mukana. Mut kahdenkesken se kehu miten hyvin mä olin niiden kavereiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      297
      2658
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2085
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      164
      1459
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe