NEKALASTA KAJAHTAA TAAS!
Vapaa Nekala - festivaali tarjoilee juhlakansalle kesän kovimmat kekkerit 4.8. Tampereen Nekalan ihastuttavassa miljöössä. Live-musiikkia soitetaan viime vuoden tapaan aamusta iltaan. Räppiä, punkkia, rokkia ja muuta tanssimusaa on tarjolla kaikille vapatuineille sieluille. Tapahtuma on täysin ilmainen ja voittoa tavoittelematon.
Keikkoja tarjoilevat:
- KALLIO UNDERGROUND
(Petos ja Jontti)
- UNOHDETTU TULEVAISUUS
(http://dis231211.bandcamp.com/)
- JEPPE & DEEKU
(http://www.youtube.com/watch?v=S2B93_pFvXs)
- SILMINNÄKIJÄ
- ASSATUR
(http://www.facebook.com/assaturband)
- MANBÖÖBS
(http://www.myspace.com/manboobsband)
- LAISKA LEPPONE FEAT. TIMO KOTIPOLTTO JA POIKKEUS
(http://soundcloud.com/laiskaleppone)
- PUTREFACTIVE DISEASE
(http://www.myspace.com/putrefactivedisease)
- MIELIALAHÄIRIÖ
(http://www.myspace.com/mielialahairio)
-AHNEUS
(http://www.facebook.com/pages/Ahneus/213324328724172)
Sponsored by
WANHA TAPPI
SPRAYLUUKKU
PAVUNVARSI
NUPELDA - PIZZERIA
KULTTUURIRAVINTOLA RAILO
Sapuuka paikalle sankoin joukoin ja hyvissä ajoin. Paikalle kaikki rentut, hipinretkut ja muut hörhöt!
Päätös meluilmoituksesta: Vapaa Nekala -tapahtuma 4.8.
9.7.2012 0:00
Ympäristönsuojelupäällikkö on hyväksynyt ympäristönsuojelulain (86/2000) mukaisen, häiritsevästä tilapäisestä melusta tehdyn ilmoituksen. Ilmoitus koskee Tomas Grönfors:n järjestämää Vapaa Nekala 2-tapahtumaa Normaalikoulun urheilukentällä Nekalassa 4.8.2012 klo 12–22. Tapahtumassa esiintyy aloittelevia muusikkoja ja bändejä.
Päätös annetaan 10.7.2012. Päätökseen tyytymätön saa hakea muutosta Vaasan hallinto-oikeudelta. Valituskirjelmä on toimitettava Vaasan hallinto-oikeudelle viimeistään 9.8.2012 osoitteeseen PL 204, 65101 Vaasa (käyntiosoite Korsholmanpuistikko 43). Valitusoikeus, valituskirjelmän sisältö ja liitteet yms. seikat käyvät tarkemmin ilmi päätöksessä olevasta valitusosoituksesta.
Tämä kuulutus pidetään nähtävänä 9.7.–9.8.2012 Tampereen kaupungin ilmoitustaululla. Päätös on nähtävänä kuulutusaikana palvelupiste Frenckellissä osoitteessa Frenckellinaukio 2B.
Tampereella 6.7.2012
Tampereen kaupungin ympäristö- ja rakennusjaosto
Alkajaisiksi kokoonnumme klo 11-13 Viinikkaan Pahalammen rantaan kesäiselle piknikille ja akustisille jameille. Pahalampi sijaitsee keskustan kupeessa Lempääläntien ja Viinikankadun välissä. Paikalle pääsee keskustasta linjoilla 26 (liikenneympyrän jälkeinen pysäkki) ja 12 (nekalan koulun jälkeinen pysäkki).
Ottakaa djembet, kitarat ja muut rämpyttimet mukaan.
Pahalammen pahojen bongojamein jälkeen siirrymme keikkatantereelle.
http://takku.net/calendar/event.php?eid=20120726103434378
kyllä vituttaaa tälläset tursokkeet.
Nekalassa häiriöitä tänään -> hipit,punkkarit,lökäpöksyt remuaa
23
1028
Vastaukset
- someone1
sä et vaan osaa rentoutua...loistavat festarit....ja jos sua vitutti niin sou what??
oli hauskaa ja hyvä musa soi.- iloinen toveri ulla
Oli kyllä avartava elämys kaltaiselleni laumasielulle. Viinaa uppos ja vihaisten anarkistien argumentit kaikkea vastaan olivat viihdyttäviä. Suosin kuitenkin jatkossa vähä sivistyneempiä illanistujaisia jossa soitetaan esim. musiikkia tai joissa voi esim. keskustella. Ja olihan kaikki tytöt ja pojat tosi nättejä kaikkine metallipropellitakkineen ja kivoine hiuksineen että esteettisestikin antoisa elämys. Kunnes paskoivat vetimensä. Hyvää kohtelua omaisuudelleen vaikka vastustavatkin haaskaamista ja yksityisautoilua ja oksentavat verorahoilla maksetussa linja-autossa jaloilleni. Ai nii verotuskin oli perseestä.
- nekala jee!
perkkele kikeli!
- POIS NEKALASTA
Törkeää sikailua ja häiritsivät tavalllisten ihmisten kulkemista ja arkea älämölöllään. Yhteiskunnan tukipilart oikein ja noiden varaan sitten pitäisi maata rakentaa. Sammuneita pitkin Nekalantien pientareita ja pyöräteitä, kuseksijoita ja paskojia ja ajoradalla vapaasti kulkevia törkyturpia.
Vahva veikkaus on, että näistä ihmisroskista harva käy työssä tai opiskelee tai viettää jossain määrin edes elämää normivuorokauden aikojen mukaan.
Lasinsiruja yms. kuorrutetta pyöräteillä. Nyt niillä ei uskalla pyörällä ajella tai saati sitten koiriansa ulkoiluttaa. Hörhöbileinä markkinoitu, niin kai sitten huumeitakin mukana.
Lähikauppaa tehty useita varkauksia tapahtumailtana ja arvaten kaljaa yrittäneet pölliä. Parkkipaikalla mennyt painiksi kaupan henkilökunnan kanssa.
Lähikaupat ovat joskus vaarallinen paikka näiden kultamussujen takia.
Voisiko jo ystävällisesti kertoa,
MIKSI TÄMÄ ROSKASAKKI KOKOONTUU JUURI NEKALAAN?
KUKA ON VASTUUSSA JA KUKA ON ANTANUT LUVAN?
Haluisin vähän keskustella, ottaisitko itse takapihallesi?- kadut kaupungin
Red Hot Chili Peppersin ihan vitun kallis keikka aiheutti Nekalaan enemmän meteliä kuin Vapaa Nekala 2. Lisäks kytät ei suostunu myöntää huvilupaa niin tapahtuma meni sitten vapaasti ilman lupia. Jos Nekalan touhu pelottaa niin kyllä kaupungissa tilaa riittää. Maaseudulla vielä enemmän.
- someone1
ÄLKÄÄ VITUN VAJAKIT MUSSUTTAKO,....EI SOI HÄIRITÄ PORUKKAA...TAPAHTUMAPAIKKAHAN OLIATOMIKYLÄN TAKANA SORAMONTULLA...ELI EI MITÄÄN HÄIRIÖTÄ NEKALALLE...JA JOS JOKU VALITTAA SE VOI MENNÄ IMEMÄÄN KIVILEKAA JA LUKKIUTUA ASUNTOONSA POTEMAAN SITÄ YKSINÄISYYTTÄÄN JA ISTUA SIELLÄ JA HOKEE....ANTAKAA MUN OLLAYKSIN....ANTAKAA MUN OLLA YKSIN....
- pppplhlhl
Hyvät bileet!! live-musiikkia kymmenen tuntia putkeen ja paikkakin oli sopivan syrjässä, kyllä siellä koiraulkoilijatkin jäi katselemaan keikkoja
- takkuaivot
Tänään ihmiset ovat käyneet lakaisemassa lasinsiruja pois teiden varsilta ja jalkakäytäviltä, myös jo eilen alkuillasta. Elämöinti alkoi k-lähikaupalta aina atomikylään asti, myös Nekalantie ja jalkakäytävän olivat kusen, oksennuksen, kadulla möykkäävien örveltäjien ja puskiin sammuneiden vallassa.
Ihmisroskille oma paikka jostain muualta kuin tavisten keskuudesta. Ei noista tykätä keskustassakaan. Siirretään paikasta toiseen aina tisten harmiksi ja kiusaksi. Kaupungin päättäjät ovat antaneet tällaiselle häiriköinnille luvan, niin aluehallintovirastoon täytyy tehdä valitus. Aikaisemmin sama mesominen tapahtui ilman lupaa, nyt luvan kanssa.
Samaa mieltä kaupungin kanssa, että bändikämpät ja niiden kaikkinainen toiminta voidaan lopettaa.
Jos vastustaa haaskaamista, niin miten olisi jos vastustaisi likaamista ja epäsosiaalista käyttäytymistä .- someone1
Tässä taas yksi ääliö joka ei osaa nauttia elämästään....
ja mitä epäsosiaalista käytöstä se on että ottaa vähän viinaa silloin tällöin...
ja bändikämpät ei liity tähän asiaan mitenkään...lisää niitä...liian vähän on jo....
Ei me olla mitään ihmisroskia jos vähän poiketaan katukuvasta ei kaikkien tarvitse olla sitä samaa harmaata massa johon sinä varmaan kaikki haluaisit lukea...
- **Ananas**
Hyvät bileet oli, kiitos vaan kaikille järjestäneille! ja kyllä, juon silloin tällöin viinaa, opiskelen yliopistossa ja käyn viitenä iltana viikossa töissä-repikää siitä valittajat! ;)
- kiittijakuitti
Hienosti meni nuo iltamat! Mahtava meininki oli, hyvällä musiikilla kuorrutettuna. :) Aivan, saanen huomauttaa teille jotain, arvon valittajat... Mä olen punkkari. Päihteilen. Riehun. Oon perkeleen ruma rähjäisissä vaatteissani. Mutta hups, täältä löytyy edellisen lisäksi toinenkin yliopisto-opiskelija, että eiköhän se kerro jotain siitä, että mun päästäni löytyy muutakin kuin viinaa. :)
Tietysti ilta meni joillain kovin liian överiksi, mutta niinhän aina jollain, kun yhteen kokoontuu paljon porukkaa. Sille ei mitään voi, ehkä vielä joskus jengi oppii käyttäytymään asiallisemmin. - tee-se-itse
Kyllä siellä festariväkikin siivosi lasinsiruja pois kadulta. Itse lakaisin jonkun muun pudottaman viinapullon sirut siitä pizzerian edestä ja ne oli ainoat pullonsirut joita näin iltakahdeksan ja keskiyön välillä.
- anarkisti- siivoako kaupunki
Kioskilta kaupunkiin menevän pyörätien varrella, heti alussa on edelleen lasinsiruja. Arvon herrasväki rikkoi siihen Olvin mäyräkoiran, iso porukka tyttöjä ja poikia. Lähtivät paikalta lähikaupan suuntaa ilmeisesti hakemaan uutta rikkoutuneiden tilalle, törky sai jäi siihen.
Että silleen....
Vastuu tekemistään on joidenkin vaikea ja jopa mahdoton kantaa. Saatte itse katsoa peiliin örveltämistänne. Toivottavasti tämä tapahtuma on tullut tiensä päähän ja kaupunki kaavoittaisi tontin mahd. pian ja ed. tulevaan hyötykäyttöön.
- peaceit
JA KUINKA TE AIKUISET IHMISET VOITTE ALISTUA SANOMAAN (KETÄ TAHANSA) IHMISTÄ IHMISROSKAKSI??! KUINKA TÄHÄN ON MENTY ETTÄ SIITÄ ON TULLUT NÄIN YLEINEN SANA !
Pistää vihaksi koska tälläisiäkin tapahtumia järjestetään liian harvoin missä nuoret ja aikuiset voivat kokoontua nauttimaan yhdessä olosta edellämainittujen "laumasielujen" kanssa.
Olen onnellinen että tapahtumassa ei tullut minkäänlaisia ongelmia poliisien kanssa mitä olen kuullut. Eivätköhän hekin hoida työnsä kun tarve vaatii!!!!!! Antakaa olla. Mitä maailmasta tulisi jos kaikki olisivat TEIDÄNLAISIANNE ihmisten hylkiöitä.... - jooh.
ihmis vihaajat katsokaa peiliin ja menkää itseenne, mieluiten perseen kautta.
- 9
http://tampereenkaduilta.wordpress.com/2012/08/05/kytat-ei-kuoki-nekalassa/#comment-103
kyllä pistaa vihaksi tälläiset kakarat, narkit, kännääjät, hipit, punkkarit, ja önk tönk jengi. - kepsuäijä
Uuniin vaan kaikki pilettäjät.
- paikallistoimintaa
"Tampereen kaupungin haasteellisissa kaupunginosissa käynnistetään yhdistysten ja yhteisöjen toteuttamia yhteisöllisyyttä lisääviä pienhankkeita. Tavoitteena on, että kaupungissa syntyisi omaehtoista toimintaa paikallisesti. Tavoite on myös syrjäytymisen ehkäisy, tukea kotoutumista ja osallistumisaktiivisuutta ja lisätä suvaitsevaisuutta.
Vuoden 2013 loppuun kestävässä hankkeessa kohdealueina ovat Tampereen Hervanta, Kaukajärvi, Lentävänniemi, Lielahti, Multisilta, Nekala, Peltolammi, Tesoma ja Viinikka.""
aamulehti kirjoittaa näin. saakohan mahdollinen vapaa nekala 2013 näitä masseja.? - OlenRoskaa
Kuulostaa vähän samalta kun Satakunnankadun valtauksen jälkeen tulleet kommentit "ihmisroskasta".. Ei Nekalan hiekkakasojen keskellä kovin monia pippaloita ole tietääkseni vietetty, joten voisiko valittajat antaa olla. Kaktuksen pois ottaminen housuista voisi myös auttaa..
- Lörssöni
Näyttäisi olevan näillä remuajilla ja niiden puolustelijoilla nyt hiekkaa pillussa/esan alla.
- ............
´´Näyttäisi olevan näillä remuajilla ja niiden puolustelijoilla nyt hiekkaa pillussa/esan alla.´´
ja sulla näyttäisi olevan pahoja mielenterveysongelmia! ei kukaan täysin terve ihminen käytä tuollaista kieltä! eikä sua varmaan ikinä mihinkään tapahtumiin edes päästetä jos puhut ihmisille tuohon sävyyn! SUOSITTELEN ETTÄ HAKISIT VAIKKA MIELENTERVEYSTOIMISTOSTA APUA ITSELLESI!- " 2 "
Tuohan on nyt aivan samaa kieltä mitä nämä remuajat käyttävät itse nuoret tänä päivänä yleensäkin.
Ettei vaan itselläsi olisi jäänyt lääkkeet ottamatta ja mennyt sitten hiekkaa .......
- pifuttaja
kyllä busseissa on aina näitä retkuja menossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2544659Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii783105- 472483
- 281873
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 851497
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894