Vastuuntuntoisia teiniäitejäkin

teiniäiti

On olemassa ! Kaikki teiniäidit eivät ole kakaroita jotka hankkivat lapsen vain saadakseen sossulta rahaa ja oman asunnon, jotta olisi vakkari paikka dokaamiselle

Itse sain lapsen 17-vuotiaana ja heti alusta asti olen huolehtinut lapseni hyvinvoinnista ja tarpeista parhaimmalla tavalla. Kun lapseni syntyi hän oli vakavasti sairas ja hänelle tehtiin useita leikkaus toimenpiteitä ja oli kuukausia sairaalassa, mutta silti minä ja mieheni oltiin joka päivä vauvamme rinnalla huolehtimassa että hän saa rakkautta ja lämpöä elämäänsä.

Olen ylpeä itsestäni ja miehestäni kun oltiin nuorena jo valmiita ottamaan vastuu toisesta ihmisestä. Moni vanhempi ihminen ei edes siihen koskaan pysty, joten pistää vihaksi kun kaikki teiniäidit ovat mukamas niin huonoja kasvattamaan lasta kun on viellä itse lapsia, älkää ihmiset yleistäkö, kun ette selvästi yhtäkään teiniäitiä tunne.

Nykyään meillä on terve lapsi joka saa kunnollisen kasvatuksen ja koskaan emme elänyt sossu rahoilla vaan ihan rehellistä työtä tehden.

Monet sanoo että vanhemmuus on rankkaa ja nuorista ei ole siihen, mutta en itse koe että se olisi ollut rankkaa tottakai sairaalajakso oli rankka mutta rakkaus lastamme kohtaan on niin suuri että elämä vain sujuu helposti.

Olkaa vanhemmat ihmiset teiniäitejä kohtaan mukavempia, eivät hekään hauku teitä niin miksi teidän pitäisi heitä? Kiitos mukavat syksyn alut :)