selibaatti

torstens

hei olen 53vuotias mies .en halu olla ilman seksiä ajatelen melkein 24tuntia seksia. herän melkein joka aamu stondis päälä eli seissoki päälä, olen usein netissä webcam live näytän itseni naisille ja pareillekin. mutta mulla ei ole ollut seksiä monen vuoten teke mieli koko aika .ihana kesällä kun naisilla on mini hamet ja näke pikku housut. ja rinnat näky .hyvä jatkoa kaikille

7

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+14

Olen 23-vuotias mies enkä ole koskaan elämässäni harrastanut seksiä vaikka kokoajan tekee aivan helvetisti mieli. Mut ei auta mikään kun ei yhdeltäkään naiselta ole herunut ainakaan tähän mennessä. Paljon on varmasti vikaa itsessä kun on liian ujo mutta minkäs sillekkään mahtaa. Aina väitetään että itseään voi kehittää mutta ei se tässä asiassa siltä tunnu.

• torstens

kyllä sä seksi vielä saat. mä olin 25v kun ekan kerran sain naida . kyllä joku ihana tyttö taika nainen vielä tule sun eten älä anna periksi hyvä jatkoa sulle ja lycka till .

• 3+6

Kiitoksia kannustavista sanoista!

• Sauli 45

Mä olin 27 vuotias ja nyt 18 vuotta onnellisti aviossa. Kyllä sitä kerkiä jos terveyttä riittää.
        Talar du svenska Torstens?

• torstens
        Sauli 45 kirjoitti:

Mä olin 27 vuotias ja nyt 18 vuotta onnellisti aviossa. Kyllä sitä kerkiä jos terveyttä riittää.
        Talar du svenska Torstens?

sauli joo jag talar svenska bor i stockholm hyvä jatkoa sulle jss muile

• Sauli 45
        torstens kirjoitti:

sauli joo jag talar svenska bor i stockholm hyvä jatkoa sulle jss muile

Ok. Jag är född i sverige men har nu bott i Finland i 20 år

• h

On totta että jos elät ramman kanssa, opit ontumaan.
      - Plutarkhos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      34
      2478
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      107
      2376
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      26
      1479
    4. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      49
      1247
    5. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      33
      1192
    6. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      30
      996
    7. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      73
      942
    8. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      11
      881
    9. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      37
      790
    10. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      53
      785
    Aihe