selibaatti

torstens

hei olen 53vuotias mies .en halu olla ilman seksiä ajatelen melkein 24tuntia seksia. herän melkein joka aamu stondis päälä eli seissoki päälä, olen usein netissä webcam live näytän itseni naisille ja pareillekin. mutta mulla ei ole ollut seksiä monen vuoten teke mieli koko aika .ihana kesällä kun naisilla on mini hamet ja näke pikku housut. ja rinnat näky .hyvä jatkoa kaikille

7

150

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+14

      Olen 23-vuotias mies enkä ole koskaan elämässäni harrastanut seksiä vaikka kokoajan tekee aivan helvetisti mieli. Mut ei auta mikään kun ei yhdeltäkään naiselta ole herunut ainakaan tähän mennessä. Paljon on varmasti vikaa itsessä kun on liian ujo mutta minkäs sillekkään mahtaa. Aina väitetään että itseään voi kehittää mutta ei se tässä asiassa siltä tunnu.

    • torstens

      kyllä sä seksi vielä saat. mä olin 25v kun ekan kerran sain naida . kyllä joku ihana tyttö taika nainen vielä tule sun eten älä anna periksi hyvä jatkoa sulle ja lycka till .

    • 3+6

      Kiitoksia kannustavista sanoista!

      • Sauli 45

        Mä olin 27 vuotias ja nyt 18 vuotta onnellisti aviossa. Kyllä sitä kerkiä jos terveyttä riittää.
        Talar du svenska Torstens?


      • torstens
        Sauli 45 kirjoitti:

        Mä olin 27 vuotias ja nyt 18 vuotta onnellisti aviossa. Kyllä sitä kerkiä jos terveyttä riittää.
        Talar du svenska Torstens?

        sauli joo jag talar svenska bor i stockholm hyvä jatkoa sulle jss muile


      • Sauli 45
        torstens kirjoitti:

        sauli joo jag talar svenska bor i stockholm hyvä jatkoa sulle jss muile

        Ok. Jag är född i sverige men har nu bott i Finland i 20 år


    • h

      On totta että jos elät ramman kanssa, opit ontumaan.
      - Plutarkhos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1425
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      840
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      737
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe