selibaatti

torstens

hei olen 53vuotias mies .en halu olla ilman seksiä ajatelen melkein 24tuntia seksia. herän melkein joka aamu stondis päälä eli seissoki päälä, olen usein netissä webcam live näytän itseni naisille ja pareillekin. mutta mulla ei ole ollut seksiä monen vuoten teke mieli koko aika .ihana kesällä kun naisilla on mini hamet ja näke pikku housut. ja rinnat näky .hyvä jatkoa kaikille

7

305

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+14

Olen 23-vuotias mies enkä ole koskaan elämässäni harrastanut seksiä vaikka kokoajan tekee aivan helvetisti mieli. Mut ei auta mikään kun ei yhdeltäkään naiselta ole herunut ainakaan tähän mennessä. Paljon on varmasti vikaa itsessä kun on liian ujo mutta minkäs sillekkään mahtaa. Aina väitetään että itseään voi kehittää mutta ei se tässä asiassa siltä tunnu.

• torstens

kyllä sä seksi vielä saat. mä olin 25v kun ekan kerran sain naida . kyllä joku ihana tyttö taika nainen vielä tule sun eten älä anna periksi hyvä jatkoa sulle ja lycka till .

• 3+6

Kiitoksia kannustavista sanoista!

• Sauli 45

Mä olin 27 vuotias ja nyt 18 vuotta onnellisti aviossa. Kyllä sitä kerkiä jos terveyttä riittää.
        Talar du svenska Torstens?

• torstens
        Sauli 45 kirjoitti:

Mä olin 27 vuotias ja nyt 18 vuotta onnellisti aviossa. Kyllä sitä kerkiä jos terveyttä riittää.
        Talar du svenska Torstens?

sauli joo jag talar svenska bor i stockholm hyvä jatkoa sulle jss muile

• Sauli 45
        torstens kirjoitti:

sauli joo jag talar svenska bor i stockholm hyvä jatkoa sulle jss muile

Ok. Jag är född i sverige men har nu bott i Finland i 20 år

• h

On totta että jos elät ramman kanssa, opit ontumaan.
      - Plutarkhos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      350
      1389
    2. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      66
      798
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      783
    4. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      776
    5. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      745
    6. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      725
    7. 53
      675
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      64
      664
    9. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      60
      649
    10. Mitä töitä kaivattusi on tehnyt?

😅
      Ikävä
      57