selibaatti

torstens

hei olen 53vuotias mies .en halu olla ilman seksiä ajatelen melkein 24tuntia seksia. herän melkein joka aamu stondis päälä eli seissoki päälä, olen usein netissä webcam live näytän itseni naisille ja pareillekin. mutta mulla ei ole ollut seksiä monen vuoten teke mieli koko aika .ihana kesällä kun naisilla on mini hamet ja näke pikku housut. ja rinnat näky .hyvä jatkoa kaikille

7

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+14

Olen 23-vuotias mies enkä ole koskaan elämässäni harrastanut seksiä vaikka kokoajan tekee aivan helvetisti mieli. Mut ei auta mikään kun ei yhdeltäkään naiselta ole herunut ainakaan tähän mennessä. Paljon on varmasti vikaa itsessä kun on liian ujo mutta minkäs sillekkään mahtaa. Aina väitetään että itseään voi kehittää mutta ei se tässä asiassa siltä tunnu.

• torstens

kyllä sä seksi vielä saat. mä olin 25v kun ekan kerran sain naida . kyllä joku ihana tyttö taika nainen vielä tule sun eten älä anna periksi hyvä jatkoa sulle ja lycka till .

• 3+6

Kiitoksia kannustavista sanoista!

• Sauli 45

Mä olin 27 vuotias ja nyt 18 vuotta onnellisti aviossa. Kyllä sitä kerkiä jos terveyttä riittää.
        Talar du svenska Torstens?

• torstens
        Sauli 45 kirjoitti:

Mä olin 27 vuotias ja nyt 18 vuotta onnellisti aviossa. Kyllä sitä kerkiä jos terveyttä riittää.
        Talar du svenska Torstens?

sauli joo jag talar svenska bor i stockholm hyvä jatkoa sulle jss muile

• Sauli 45
        torstens kirjoitti:

sauli joo jag talar svenska bor i stockholm hyvä jatkoa sulle jss muile

Ok. Jag är född i sverige men har nu bott i Finland i 20 år

• h

On totta että jos elät ramman kanssa, opit ontumaan.
      - Plutarkhos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      227
      34061
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      108
      22075
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      309
      15543
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      159
      10732
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      119
      9648
    6. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      41
      8289
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      8231
    8. 237
      6762
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      208
      6422
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      43
      6014
    Aihe