selibaatti

torstens

hei olen 53vuotias mies .en halu olla ilman seksiä ajatelen melkein 24tuntia seksia. herän melkein joka aamu stondis päälä eli seissoki päälä, olen usein netissä webcam live näytän itseni naisille ja pareillekin. mutta mulla ei ole ollut seksiä monen vuoten teke mieli koko aika .ihana kesällä kun naisilla on mini hamet ja näke pikku housut. ja rinnat näky .hyvä jatkoa kaikille

7

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+14

Olen 23-vuotias mies enkä ole koskaan elämässäni harrastanut seksiä vaikka kokoajan tekee aivan helvetisti mieli. Mut ei auta mikään kun ei yhdeltäkään naiselta ole herunut ainakaan tähän mennessä. Paljon on varmasti vikaa itsessä kun on liian ujo mutta minkäs sillekkään mahtaa. Aina väitetään että itseään voi kehittää mutta ei se tässä asiassa siltä tunnu.

• torstens

kyllä sä seksi vielä saat. mä olin 25v kun ekan kerran sain naida . kyllä joku ihana tyttö taika nainen vielä tule sun eten älä anna periksi hyvä jatkoa sulle ja lycka till .

• 3+6

Kiitoksia kannustavista sanoista!

• Sauli 45

Mä olin 27 vuotias ja nyt 18 vuotta onnellisti aviossa. Kyllä sitä kerkiä jos terveyttä riittää.
        Talar du svenska Torstens?

• torstens
        Sauli 45 kirjoitti:

Mä olin 27 vuotias ja nyt 18 vuotta onnellisti aviossa. Kyllä sitä kerkiä jos terveyttä riittää.
        Talar du svenska Torstens?

sauli joo jag talar svenska bor i stockholm hyvä jatkoa sulle jss muile

• Sauli 45
        torstens kirjoitti:

sauli joo jag talar svenska bor i stockholm hyvä jatkoa sulle jss muile

Ok. Jag är född i sverige men har nu bott i Finland i 20 år

• h

On totta että jos elät ramman kanssa, opit ontumaan.
      - Plutarkhos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4036
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1117
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      851
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      101
      829
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe