Hevosen erektio :S

Riku93

Näin tänää ekaa kertaa hevosen jolla oli täys erektio päällä :O oli se joku puol metrii tai metrin pitunen se penis :P kävi siinä pyöräillessä ajatus että olisin antanut hevoselle auttavan käteni mutta se olisi ollut jo sairasta? Polji siitä vaan sitten ohi...

56

17391

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erklko

      Ehkä siin lähel oli kiimane tamma tai jotain :DD

      • Anonyymi

        Ei siinä tammaa tarvita, ori heiluttelee monesti päivässä aivan terveyssyistä ja virtsatessa.


    • Tiellä liikkuja

      Itselläni on myös samankaltaisia mieli tekoja, olen nähnyt monta kertaa hevosen peniksen. Asun lähellä erästä hevostallia ja tien vieressä on aitaus jossa on usein orihevosia. Aina kun kuljen aitauksen ohi, katselen aitaukseen näkyykö hevosta jolla näkyisi esillä oleva penis. Olen miettinyt miltä hevosen penis tuntuisi kädessä ja millaista olisi runkata sitä. En kuitenkaan ole, uskaltanut toteuttaa tuta mieli tekoani.

      • Anonyymi

        Minulla on hevostila, olen katsonut nuoria tyttöjä kun ovat nähnyt kalun kovana. Kysyin kuka vois olla apuna kun tamma astutetaan. Yksi hiljainen tyttö kävi sanomassa vois olla apuna kun tarvii. Soitin illalla nyt pitäis astuttaa tamma. Tyttö tuli laitettin tamma kinni, tyttö toin oriin oli aika kiihkeänä kierti tammaa ja haisteli , kysyin tulenko avuksi, ei tarvi ori hörähteli kalu roikkui vatsan alla hyppi tamman selkään huusin tytölle ohjaa, tyttö ohjas kalua tammaan kun paksu kalu löysi reiän tyttö piti kiinni koko ajan, en kertonut se riittää tyttö puristi kalusta koko ajan kun ori lakeutui ja näkyi sperman lentoa tytön käsi kastui kunnolla. Kun ori vietiin parteen sanoin käy peseen kädet. Tytön katse oli vielä kiihkeä, kysyin oletko koskaan nähnyt tämmöistä, en en koskaan aika rajua. Sama tyttö jäi pesemään hevosia myöhemmin kävin haistattaan tamman kiimaa oriille. tyttö meni pesemään kalu laskeutui heti alas tyttö katseli ympärille ja tarttui oriin kaluun hyväli pitkin vartta ori höträhteli tyttö piti kalua lahellä naamaa ori roiskasi kunnolla spermaa päälle tyttö otti kalua suuhun ori syöksi lisää. Tyttö juoksi pesulle. Tuli sieltä kysyin joko kaikki on pesty, on kerro jos pitää pestä muita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on hevostila, olen katsonut nuoria tyttöjä kun ovat nähnyt kalun kovana. Kysyin kuka vois olla apuna kun tamma astutetaan. Yksi hiljainen tyttö kävi sanomassa vois olla apuna kun tarvii. Soitin illalla nyt pitäis astuttaa tamma. Tyttö tuli laitettin tamma kinni, tyttö toin oriin oli aika kiihkeänä kierti tammaa ja haisteli , kysyin tulenko avuksi, ei tarvi ori hörähteli kalu roikkui vatsan alla hyppi tamman selkään huusin tytölle ohjaa, tyttö ohjas kalua tammaan kun paksu kalu löysi reiän tyttö piti kiinni koko ajan, en kertonut se riittää tyttö puristi kalusta koko ajan kun ori lakeutui ja näkyi sperman lentoa tytön käsi kastui kunnolla. Kun ori vietiin parteen sanoin käy peseen kädet. Tytön katse oli vielä kiihkeä, kysyin oletko koskaan nähnyt tämmöistä, en en koskaan aika rajua. Sama tyttö jäi pesemään hevosia myöhemmin kävin haistattaan tamman kiimaa oriille. tyttö meni pesemään kalu laskeutui heti alas tyttö katseli ympärille ja tarttui oriin kaluun hyväli pitkin vartta ori höträhteli tyttö piti kalua lahellä naamaa ori roiskasi kunnolla spermaa päälle tyttö otti kalua suuhun ori syöksi lisää. Tyttö juoksi pesulle. Tuli sieltä kysyin joko kaikki on pesty, on kerro jos pitää pestä muita.

        Noin se menee


      • Anonyymi

        Vaimo käy ratsastamassa vaikka on aika säikky, tuli tallilta ja sanoin en uskaltanut ratsastaa kun ori oli niin vauhkona nauroi oliko tammoja lähellä sanoi en tiedä harjasin ja pesin sen vaan.
        Illalla kun makoiltiin sanoin on hyvä että et riskeeraa jos polle on hermostunut, sanoin jos se haistaa haluavan tamman se ajattelee kalullaan sen kalu seisoo vaikka koko päivän . kuiskas jotain semmoista se oli kun pesin sen kalu oli välillä kuin halko en uskaltanut pesä vatsapuolelta.
        Sanoin olisit pessyt ja kalun myös se tuntus suonikkaalta ja lämpimältä, vähän aikaa lämmiteltiin toisia ja vaimo kääntyi houkuttelin kalulla pyllyä hyväilin sievästi kuiskasin olisippa hevosen kalu yltäs jo tästä vaimo työnsi pyllyä työnnyin tosi märkään sisään kääntyi vatsalleen ja puristi jalkoja nousin päälle hieroin kalulla avasi pikku hiljaa jalkoja ja pääsin pillun suulle sentti sisään ja ulos kuiskin haluatko isoa nosti pyllyä enemmän sisään työntyi kontalleen painoin sisään erilailla liukas löin välillä kunnolla pohjaan ja välillä sievästi vaimo tuli nopeaan huusi työnnä isoa työnnä ja sai orgasmin jännittelin kalua vaimo tärisi aloin panna kunnolla kuului vaan pillun loiske kun kastui lisää laukesin voimalla silloin urisi oudosti ja laskeutui.
        Ei puhutti paljon mitään vaan nukahti. Aamulla suukotti ja kertoi että oli ihanaa kuiskas hauan lisää ja kutitteli. Sanoi jos en saa otan hevosta.


    • Hingsttt

      Tuollaiset mielikuvat kertovat siitä, että Teillä on seksikästä mielikuvitusta ja upeaa sellaista! MUTTA VAROKAA HYVÄT MIEHET, JOS KÄYTTE ORIIN KULLIIN KÄSIKSI SE VOI TALLATA TEIDÄT JALKOIHINSA TAI POTKIA HENGILTÄ! Sanotaanhan tammahevosestakin, että "sieltähän nyt tulee kusta ja kaviota yhtä aikaa"! Tosin myös "taputusta se on tamman potku" MUTTA ORI ON ERI ASIA!

      • Anonyymi

        Onhan noitavideoita nähty missä nainen laittaa hevosen munaa pilluunsa ja ottaa suihin ja antaa lauetakkin sinne eikä hevonen oo moksiskaan.


    • Peraebyboy

      Paskat siinä mikään kiimainen tamma ollut lähietäisyydellä. Oriit vain tykkäävät ulkoiluttaa värkkiään aina silloin tällöin (niinkuin miehetkin).

    • yksimies

      ei ori oo vihaineneikä sepotkase jos sen peniksen koskeevaanse työntyy vain enempiulos

    • yksimies

      kyllämiehen penisjäykistyykunnäkee orinvehkeenulkonaroikkumassa

    • Utrunkare

      Kaikkien peräkylien pesserwisseri l. yksimies: alkaako oriilla työntyä suurena ulos, kun se näkee miehen kullin roikkuvan ulkona housuista?

      • Anonyymi

        Hahahah tottakai :D


    • Ut-elias

      Onks kukaan ihka oikeesti runkannu oritta!

      • Poikana se ihmetytti

        Nuorena poikana asuessani maalla, naapurissa oli hevostila jossa hevosia astutettiin perinteisellä menetelmällä. Katselimme naapurin pojan kanssa, salaa tuota ihmeellistä toimitusta. Monesti tilanisäntä tarttui hevosen siittimeen ja ohjasi sen tammahevosen sisään.


    • junti

      Sonnimullikat tykkää, kun niiden pallia hieroo, mutta en tiedä oriista.

    • tallityttö94

      mä oon hieronu orii :-)

      • ex-ohjastaja.

        Ilmankos ravimiehet on tyttöjen, naisten suosiossa talleilla tytöt ihailee ravureita silittelevät taputtelevat palleistakin, varttuneempi nainen tykkää miehestä että oriista molemmat saa nauttia hellän käden sivelystä, mikä nautinnllisempaa.


    • mulla on ollut ihan samat mielessä ja itse olen suuhunkin halunnut ottaa, mut on niin iso eläin että en ole uskaltanut

    • Olen käymässä just kaverin luona kylässä iisalmessa, ja niillä on iso tila on lehmiä, sikoja ja hevosia, ja ja liikuin sitten yöllä tuossa 11 aikaan ulkona ja menin käymään hevos tallilla ja siellä huomasin kun se iso muna oli ulkona. No rupes siinä sitten tekemään hitosti mieli sitten, ja menin ja otin hevosen munan käteen sitten ja aloin runkata sitä ja samalla runkkasin itsekkin ja niin teki mieli että tein sen ja otin sen hevosen kalun suuhun ja aloin imeä sitä kunnolla ja ai että teki hyvää imeä sitä on se mahtava vehje, lähden kohta tallille ja teen sen uudestaan oli se niin hyvää että, ja nyt voisin kokeill rasvan kanssa jos saisin sen munan omaan perseeseen ja hevonen naisi mua kunnolla.

      • erkkitietää

        Siihen voi kuolla, on meinaan niin helkatin iso kyrpä. Mutta saattaa olla sen arvoista!


    • gaysacce

      Ois komeeta saada oriin spermaa

    • kaasujalkaa

      Olen huomannut vaimoni katselevan hevostilojen ohi ajaessa, jos orhiin kyrpä roikkuu pitkällä, se tietää iltasella itselle hyvää, on muuten vitun kiimassa silloin.

      • Anonyymi

        Näen meidän talolta naapurin hevosaidalle, vaimo käy usein koiran kanssa sillä suunnalla, katsoin kiikarilla kerran kun jutteli naapurin emännän kanssa aidan vierellä, useita hevosia tuli viereen yhdellä roikkui kunnon kalu ja välillä oli tosi mahaa vasten.
        Näin kuinka nauroivat sille katselivat pitkään ennen kuin lähti kävelyttämään koiraa.
        illallasängyssä kertoi että naapurin tammaa pitää käyttää kuulema viiden sadan kilometrin päässä että saa kunnon oria. Sanoin on kai sillä järkyttävä kalu, sopiskohan naiseen semmoinen.
        Se varmaan nostas naisen ilmaan kun työntys sisälle.
        Hyväilin vaimoa ja sanoin se laukaisee niin kovasti spermaa lopussa että tamma hirnahtelee kunnolla. Käänsin vaimon vatsalleen ja sanoin nosta pyllyä, sanoi no mitä nyt sanoin nyt saat oria ja työnnyin sisään kerroin että minunkin terska kasvaa lopussa kun räjähtää.
        Vaimon pää oli patjaa vasten ja kiljahteli kun välillä panin kovaa sai aika suuren orgasmin loppu vaiheessa ja oli märkä. Sanoi että kiihottui kunnolla minun puheista kohta piti panna edestä ja otti vastaan jalat koukussa tosi inokkaasti. Mielikuva sai kummankin mielen lentämään.


    • vsaukma

      googlatkaa horse sex tai horse mate, niin näette kunnon oriin touhuja

    • Orilla

      Entä onko kellään mielitekoa ratsastaa orilla?Itse nautin ratsastaa ilman satulaa.Koen sen seksualisesti kiihottavana.Erityisesti,kun saa hevosen nostettua laukalle.Muistan aina miten ensimmäisen kerran ratsastaessani orgasmin.Silloin ei kylläkään ratsastuksen jälkeen ratsailta noustessani orilla seisonut,mutta myöhemmin olen nähnyt miten orin siitin on seisonut ratsastuksen jälkeen.Ei kyllä pyrkinyt astumaan ratsastajaa.Joskus rohkaistuin kokeilemaan
      miltä tuntuu käteen.Ei se siitä pahakseen pistänyt.Ei kyllä ole koskaan tullut mieleen viedä jalkoväliini.

    • ratsupiiskamies

      Katsoin noita horse sex sivuja, kyllä nainen on kiimassa, kun imee hevosen kyrpää, mutta on se kiihottavan näköistäkin, kun nuolevat halulla pitkän kullin vartta.
      Itsellä alkoi kyllä seisomaan ja kullinpää valutti kirkasta.
      Kyllä naiset osaa nauttia kiimoissaan, mutta niin pitääkin.

    • laatumiesss

      Joko sulta laatutavaraa lensi lattialle kirkkaiden jälkeen ?

    • laatumiesss

      piiskamies tuu tähän illall valuttelemaan laita aika

    • horserection
    • masturbointia

      Upea hepo masturboi rannalla.

    • toistekkin

      Pesin kerran ori-hevosta ja sillä alkoi kyrpä työntymään ulos, vittu että oli pitkä ja tyvestä käsivarteni paksuinen.
      Ruiskuttelin letkusta vettä kyrvälle ja pesuainetta kädelläni taruin oriin kyrpään ja pesin senkin. Ori vain hörähteli, kun runkkasin sen kalua pestessä, tuntui tosi kiihottavalle.
      Olen nyt tehnyt tätä toistekkin ja samalla runkannut omaanikin.

    • Anonyymi

      Olen nuollut oman hevoseni penistä. Yhtä limainen kuin isäni penis :P

      • Anonyymi

        Ahha kauniita sanoja xD


    • Anonyymi

      Muutaman kerran nähnyt orin kullin seisokissa läheltä ja haaveissa olisi että pääsisi sellaista joskus runkkaamaan ja imemään ..

    • Anonyymi

      Heppojen kullit on ihania <3 UwU

    • Anonyymi

      Itse vähän yllätyin kun näytin vaimolle heppaseksiä , ensin oli et mitä hittoa.katseli kuitenkin , siinä vähän taputtelin pehvaa samalla , noin 15 minuuttia ja hivutin pimpsalle , ni voi helvetti kun oikein lotisi kiimasta , aivan märkänä katto , ei sanonu mitään ja melkeen heti piti alkaa painamaan sitä , saatana että omat reidetkin kastu....
      Tässä taas huomataan että aivan sama mistä kiihottuu kunhan kostuu.

      • Anonyymi

        No, hevoset jo itsessään ovat upeita, suuria ja omalla tavallaan lihaksikkuudessaan eroottisen komeita elämiä. Samalla niiden intiimit paikat ovat suunnilleen katseen korkeudella, varsinkin tamalla kun heiluttaa häntää sivulle tai kiimoissaan ylös.

        Orin komea ja "julkea" erektio on ihan omaa luokkaansa ja vaikuttaa iskevän refleksin omaisesti jollakin tasolla monen seksuaaliseen alitajuntaan ja sitten kun hevoset alkavat kiimaleikit niin ihmekös jos nainenkin kostuu tai miehellä alkaa boxereissa ahdistaa.

        Ps. Vanha ketju jossa joku mainisi pesuaineen ja hevosen kalun pesun. Ilmeisemmin ei passaa pesuaineita käyttää, sillä saattavat aiheuttaa ärsytystä.

        Toisinaan eläinlääkärit phdistavat hevosen penistupen (käsi menee aika syvälle tuppeen), jonne voi päästä paljokin likaa, tomua ja hienoa hiekkaa ja sen sekoitusta, joka aiheuttaa orille kipua ja tulehduksia. Suojakäsineet, sienellä sekä käsin ja paljon vettä huuhteluun. Sieltä voi tulla yllättävän paljon likaa ja heppa on tyyytväinen kun paikat on puhdistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, hevoset jo itsessään ovat upeita, suuria ja omalla tavallaan lihaksikkuudessaan eroottisen komeita elämiä. Samalla niiden intiimit paikat ovat suunnilleen katseen korkeudella, varsinkin tamalla kun heiluttaa häntää sivulle tai kiimoissaan ylös.

        Orin komea ja "julkea" erektio on ihan omaa luokkaansa ja vaikuttaa iskevän refleksin omaisesti jollakin tasolla monen seksuaaliseen alitajuntaan ja sitten kun hevoset alkavat kiimaleikit niin ihmekös jos nainenkin kostuu tai miehellä alkaa boxereissa ahdistaa.

        Ps. Vanha ketju jossa joku mainisi pesuaineen ja hevosen kalun pesun. Ilmeisemmin ei passaa pesuaineita käyttää, sillä saattavat aiheuttaa ärsytystä.

        Toisinaan eläinlääkärit phdistavat hevosen penistupen (käsi menee aika syvälle tuppeen), jonne voi päästä paljokin likaa, tomua ja hienoa hiekkaa ja sen sekoitusta, joka aiheuttaa orille kipua ja tulehduksia. Suojakäsineet, sienellä sekä käsin ja paljon vettä huuhteluun. Sieltä voi tulla yllättävän paljon likaa ja heppa on tyyytväinen kun paikat on puhdistettu.

        Minulla itselläni seksuaalisten tunteiden alkaessa kehittyä, katselin äitini hevoskuvia jotka olivat huoneeni seinällä, ja fantasioin milloin mitäkin tekeväni niiden kanssa. Kaikki fantasiani olivat alistumisia, että hevonen pakottaisi minut tekemään jotakin mistä se sattuu nauttimaan, tai minut pakotettiin tekemään jotakin eroottista sen kanssa.
        ______

        Hevonen on todellakin valtava eläin ja ehkä juuri sekin viehättää. Sekin miten herkkä se kuitenkin on, jotenkin aristokraattinen. Ehä juurikin oma alitajuinen alistuminen, tietäen sen olevan paljon vahvempi.

        Itse pääsin ensimmäisen kerran ylipäänsä hevosen kanssa tekemisiin vasta noin viikko sitten. Tunnen sisälläni sellaista lämmintä ihailua ja kaipuuntunnetta muistellesani tätä hevosta johon sain tutustua. Tapaamme tulevaisuudessa monesti mutta mitään semmoista emme voi tehdä, enkä varmaan toisen hevoselle teekään. Ihailen sitä vain ja kunnioitan sitä.

        -KoiraKaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, hevoset jo itsessään ovat upeita, suuria ja omalla tavallaan lihaksikkuudessaan eroottisen komeita elämiä. Samalla niiden intiimit paikat ovat suunnilleen katseen korkeudella, varsinkin tamalla kun heiluttaa häntää sivulle tai kiimoissaan ylös.

        Orin komea ja "julkea" erektio on ihan omaa luokkaansa ja vaikuttaa iskevän refleksin omaisesti jollakin tasolla monen seksuaaliseen alitajuntaan ja sitten kun hevoset alkavat kiimaleikit niin ihmekös jos nainenkin kostuu tai miehellä alkaa boxereissa ahdistaa.

        Ps. Vanha ketju jossa joku mainisi pesuaineen ja hevosen kalun pesun. Ilmeisemmin ei passaa pesuaineita käyttää, sillä saattavat aiheuttaa ärsytystä.

        Toisinaan eläinlääkärit phdistavat hevosen penistupen (käsi menee aika syvälle tuppeen), jonne voi päästä paljokin likaa, tomua ja hienoa hiekkaa ja sen sekoitusta, joka aiheuttaa orille kipua ja tulehduksia. Suojakäsineet, sienellä sekä käsin ja paljon vettä huuhteluun. Sieltä voi tulla yllättävän paljon likaa ja heppa on tyyytväinen kun paikat on puhdistettu.

        Juuri noin. Sinne menee helposti likaaa ja sieltä on pestävä aika-ajoin nämä ja mäntysuopa ainakin on tähän hyvä ja hellävarainen pesuaine.
        Rva47


    • Anonyymi

      Hyi hvetti joku lotiseva vittu. Tosimies on miesten mies ja nai perseeseen!

    • Anonyymi

      Noin 10 vuotta sitten annoin hevosen naida mua anaaliin. Tuntui aivan perkeleen hyvältä, mutta hommassa repes suoli ja lähti taju. Olin noin kuukauden sairaalassa, mutta oli täysin sen arvoista.

    • Anonyymi

      Kait imit jonkun sonnin kiveksiä samalla kun suomenhevonen laittoi sinuun...oletko saanut mitattua yli 5cm seisokkeja enään.

    • Anonyymi

      Hevosen penis on kädessä ihanan samettinen ja pehmeä. Verisuonet tuntuvat selvästi ja sykkivät lämpiminä. Oriin kiveksiä kun hieroo samalla kun runkkaa niin saa spermat paremmin liikkeelle. Suosittelen,aivan ihanaa.

    • Anonyymi

      Mulla on semmone halu että olis mahtavaa jos sais runkata orin kullia, ja kun se olis pitkä niin sais tyäntää sen niin syvälle kurkkuun kun vaan pystyy

    • Anonyymi

      me jouduttiin vaimon kanssa tuuraan hevosten syötiä kumpikaan ei tiedä hevosista mitään.kaksi isoa hevosta ja poni. Eka päivänä vaimo huolti ponia minä aikuisia katsoin kun vaimo oli ponin karsinassa sen kalu roikkui alhaalla. illalla vaimo sanoi on noinpienellä iso kalu, sanoin että naiset antaa ponille, höh ei varmaan. näytin koneelta sängyssä katso poni nousi selkään tökki pitkään ennenkuin sai sisään vaimo kauhisteli valtava kalu katso kuin nainen nauttii, vaimo sanoi aika lyhyt pano mutta poni nousi toisen kerran sitten pitem pi sessio. katsottiin muutakin kokeilin vaimoa pillu oli ihan märkä, en nainut ajattelin huommista.
      Katsoin iltapäivällä tammaa kokeili pillua se valui otin pyyhkeeseen kiimaa menin ponin luo hieroin kuonoon vaimo tuli siivoamaan huusi poni on hulluna se kiersi vaimoa, oletko kiimassa va i miksi se kiertää sinua, sain hommat tehtyä poni nuuski vaimoa takaa, nosta hametta no enviitsi nosta vähän poni nuuski ja kalu oli pitkällä alhaalla, vaimo tuli viereen sanoin annatko vähän hypätä ja hieroin rintoja, sitäkö haluaisit, Pane tuo nahka takki päälle, sanoi voi hyvätavaton kun laitoin takin päälle vedin alkkarit pois vaimo nojasi seinään poni hyppäsi ylös kalu tökki mihin sattuu vaimo nauroi ei tästä miään tule otin kalusta kiinni ja ohjasin kun poni tyrkkäsi sisään vaimo huusi poni lykki kaso kolme kertaa tauko ja lisää vaimo kuisk siltä tulee koko ajan huiiih nyt se kasvaaa luoja kun tulee paljon poni laskeutui halasin vaimoa miltä tuntui se on valtava ihanan iso vaimo huokasi vähän aikaa kokeilenko meni uudelleen poni hyppäsi heti ohjasin sisään vaimo kirkui kunpainoi sisään ja vähän ajan päästä taas , hieroin nännejä vaimo sai orgasmin tärisi ja otti sisään koko ajan poni lykki spermaa sisään panin ponin kiinni ja panin emäntää takaa oli liukas sperma valui sisältä nain vaimoa pitkään ja laskin sisään.
      Seuraavana päivänä vaimo oli vieressä kertoi se oli ihanaa jumalaton kalu. viimmeisenä päivänä vaimo rapsutteli ponia pitkään.

    • Anonyymi

      Ratsastaessaan naiset saavat orkkuja kun vittu hieroo satulaa. Olen usein nähnyt,naiset kuivaamassa pilluaan ratsastuksen jälkeen.

    • Anonyymi

      miltähän se tuntus pepussa

    • Anonyymi

      U­­­u­si sek­site­­att­­eri ava­ut­uu S­­uo­­me­en! Kutsu­­­mme ka­­ikki. Ilmoit­­tautu­­­min­en ry­­hm­ä­äm­­­me tä­­ä­llä - http://diditenta.tk/G/r8MS

    • Anonyymi

      Menimme vaimon kanssa hänen kaverin maatilalle, Liisa ja Katri oli tallilla, otin yksinään paukkuja ja odottelin. Menin katsomaan missä viipyvät. Kuulin kun vaimo sanoi uskallanko pidellä tätä, pitele vaan tuon urkki ponin. Urkki tuli isoon karsinaan Liisalla irtosi heti tamma poni nousi aidan yli ja sanoi huhukun ovat rauhattomia,Katri sanoi odota kun näet. Urkki poni haisteli tammaa, katso kun tekee hyvää ja taas haistelee, Liisa sanoi huh kun kasvaa tamma tuli karsinan viereen Katri sito sen kiinni, nyt ei pääse pakoon.

      Liisa seisoi vähän jalat ristissä, Liisa sanoi huh kun on paksu katso se ei satu sisään Katri meni karsinaan ja ohjasi, nauroi on muuten ihanan tuntuinen eläimellisin kova Liisa hieroi pilluaan kun teki niin kiimaiseksi. Tule tunnustelemaan.
      Urkki laskeusi luoja kun on iso terska ja katso kun valuu pillusta. Katri otti sitä käteen haisteli ja maisteli.Liisa haista, ei paha Katri maistatti, Liisa nauroi tuo olis hyvää pillussa.
      Ori yritti uudestaan, nyt Liisa ohjaa liisa ohjasi kummallakin kädellä, huh kun on jäntevä, haittaako ja samalla kun ori astu runkkasi sitä. Ori laskeutu ja sotki Liisan kädet Liisa maisteli on lämmintä.
      Tytöt tuli tallilta kysyin mikä maksoi katsoivat toisiaan piti ori saada omaan pilttuuseen. Myöhemmin käytiin saunassa tytöt ensin ja minä sitten. Saunassa kokeilin laudetta yhdessä kohdin oli liukas haistelin pillun limaa. Ei ihme jos Liisan posket oli punaiset. Yöllä Liisa yritti mutta sanoin ei kylässä tiesin oli kiimassa kunnolla.
      Aamulla sanoin käyn lenkillä ja juoksin ikkunan ohi, ei mennyt pitkään kun tytöt meni talliin. Katri sanoi otetaan nyt talteen orilta kävelytti kapeaan parteen ja sitoi, Liisa pidän tätä saa sinä se seisomaan, käy tamman pillusta kiimaa.
      Liisa meni tamman luo silitteli ja pikkuhiljaa hyväili pillua tamma nosti häntää Liisa työnsi käden pilluun runkkasi vähä aika ja meni oriin luo, heti oriin kyrpä laski Liisa runkkasi kunnolla Katri sanoi eikö olekkin ihana tuntuinen joskus käyn runkkaamassa huvikseen, no nyt ori laski pussiin ainakin desin kuumaa spermaa.

      Liisa nousi ja sanoi olis se ihanaa. Illalla tytöt joi kolme litraa valkkaria itse oti muutaman väkevän, kerroin mene ylös nukkumaan tiriskää te kuin haluatte.
      Kuulin ven käyvän, kun menin tallille valot oli himmeät hyvä niin. ori oli siinä kapeassa karsinassa pehmustettu ly pntu lautojen väliin Liisa oli kumarassa levyn alla Katri hieroi oria kalu oli kuin tykin piippu, Katri sanoi anna olla jalkojen välissä ja kalun liikkua, Katri piti kalua ylhäällä Kiisa huokaili luoja kun se hankaa pillua ei helvetti minä tulen ja täeisi ja huokaili pillu on kuumana ja turvoksissa. Huh huh, ori hyppäsi uudelleen Liisa vaikeroi Katri ohjasi Liisan huokaillessa kalun pilluun EIIH SAATANAAA nyt se on sisällä AI AI AI se täyttää kokonaan ja se tulee luoja kun se tulee Liisa tärisi ja huusi EIIIH, Liisan jalat petti oli kontallaan pitkään.

      Nousi ja halasi, Katri rakas se oli jotain hullun ihanaa, kokeile. Liisa sun pillun huulet on paksuna huh mikä reikä vielä olet nyt kiimanen tamma. Katri meni tilalle Liisa ohjaa se suoraan sisään Katri huusi kun ori työnteli että tyttö heilui Liisa runkkasi oria samalla, Katri tärisi ja huusi ori hirnahteli ja laski sisään Katri losahti alas spermaa roiskui selkään isoja lasteja.
      Lähtivät laittamaan oria karsinaan, siiryin pois. Aamulla Liisa lähti kauppaan. Katri tuli seksiasu päällä huoneeseen, sinä senkin ori ja sanoi vaklasit meitä näin kun ori nai Liisaa katselit. Nykäisi housut alas ahaaa tämmöistäkö Liisa saa ja alkoi imemään istui päälle, tätä en ole saanut pitkään aikaan ja nai voimalla imetti nännejä tät ei ori osaa.
      Kyrpä oli niini kova hyvä että ei halennut Katri sai orgasmin huusi ja tärisi yritin vetää pois istui tiukassa laskin sisään ja sitä tuli ja tuli. SanoinKatrille entä jos tulet raskaaksi, nauroi ja suuteli monesti. Sinä olisit hyvä siittäjä en olisi mitään vailla. Jos tämä ei onnistunut teet niin monesti että onnistuu etkä puhu mitään. Katri sanoi Liisalle teillä on kesäloma jääkää viikoksi. Liisakin kävi lenkillä ja sinä aikana nain Katria. Viikon aikana nain ainakin kaksitoista kertaa jos siitä ei tuu raskaaksi niin ei mistään. Seuraavan keväänä käytiin ristiäisissä, pojan toinen nimi oli mun etunimi. Liisa katsoi poikaa kun käytiin kaupassa. Menomatkalla Katri otti kalun suuhun ajoi pysäkille ennen kuin sain penkkiä taakse olin Katrin sisässä, kuiskasi nyt on pillerit poika kaveri vaati, sama kiimanen pillu liikkui kuin ompelukone huusi tätä olen odottanut saan olla huorana sulle tunnetko olen aivan märkä kiimasta tule tule kun laukesin tunsin nyt menee kunnolla. Katri piti paperia ja nousi pyyhki ja nakkasi ulos siinäpä Urhon koira nuuskii ja nauroi. Kun tytöt illalla oli saunassa se kesti Liisa tuli taas posket punaisena pois ja otti pojan syliin.
      Keittiössä kuiskasin Katrille miksi Liisalla posket punaiset, puristi kalusta, pitäähän Liisankin saada ja muuten on kaunis ja hyvän makuinen pillu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaverin vaomi oli ilmaiseksi tallilla töissä joskun. Sanoin Erjalle että pitäisi astuttaa tuo tamma vaan ei ole kaveria siihen pitää varoa niin paljon. Oli kiinnostunut mitä pitää tehdä. Mietin miten saan Erjan kiinnostumaan enemmän. Käytiin kahtomassa tammaa sanoin tuostasen näkee, Erja sanoin on kyllä halukkaalla päällä, siteen oria katsottiin, sanoin kalu pitäisi pestä, mietti vähän aika no voin kokeilla et sitten kerro Karille. Vein lämmintä vettä viereen Erja yritti kaikkensa ett saa kalun näkyviin, pyyhkäsin tamman hajua rätillä oriin turpaan ja alkoihan se kasvaaErja oli kyykyllään ja pesi käsin pitkin kalua näin että puristaa jalkoja välillä yhteen sanoin älä enää se voi astua sinut, Erja nauroi olsihan sitä siinä tarpeeksi.
      Pidin tammaa kiinni ja annettiin orin tutustua, sanoin kun hyppää ohjaa kalua ori hyppäsi muutaman kerran ja Erja sai ohjattua piti kiinni juuresta en puhunut mitään näin silmistä että on kiihottavaa, Erjan kädet sotkeutu orin spermaan piti käsiä edessä ja mina aukoin ovia että pääsi pesemään. Erja pesi käsiä kokeilin kummastakin pyllystä käsillä olisi siinä orilla ollut parempaakin Erja naureskeli kokeilin rintoja nännit oli kuin kepit kuiskasin onpa ihanat Erja pesi käsiä kuiskasi haluttaa sulla kumminkin laskin tiukat housut polviin työntelin kalulla pillua oli aivan märkä työnnin sisään Erja kumartu sanoi olet sinä ihana ori, sanoin Erjalle on siellä pieni ponikin se panisi näin jatyöntelin lyhyitä pitkiä työntöjä Erja oli märkä litinä vaan kuului kuiskin antasitko ponille äänteli vaan ja sitten antaisin antaisin ja monesti Erja sai orgasmia ja minä laukesin samalla. Erja pyyhki pilluaan ja sanoi ethän varmasti kerro Karille. Suudeltiin kunnon kielipusuja Erja sanoi olipa hullu pano, aivan oikeasti tulin kiimaan kun ori pani, ja se pesu housut oli ihan märät.
      Suutelin vähän ja sanoin en kerro jos annat ponille, Erja katsoi olet hullu hyvälin pillua housun päältä, Erja huokasi panettaa jo nyt. Vein Erjan ponin pilttuuseen työnnin seinää vasten ja panin haitatin kättä missä pillun hajua ponin kalu laskeutui Erja sanoi tuon isoo, voi miten iso.
      Erja oli laukeamassa työnnin Erjan heinäpaalille, vastusteli ei kai menyt, poni nousi ohjasin kalua, Eiiih kuului Erja kiljui oiih että tulee, poni laskeutu työnnin kalun pilluun se oli auki ja väljä mutta liukas panin jonkin aikaa ja ohjasin poni uudelleen Erja huusi EI taas ja laukesi, poni laski sisään. Erja makasi raukeana työnsin mene polvilleen, Koira nuoli Erjaa kuiski vaan eihän enää koira pani nopeaan Erja uikutti silmät suureni miten se noin isoksi ja voihki , ei nyt taas siltä tulee siltä tulee oi oi oi,
      ERja oli suihkussa pitkään ja tuli istumaan kahvi tillaan, sanoi on tämä hullua niin hullua kuin voi olla

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin mökin terassilla vaimon kanssa kun poni käveli metsän reunassa soitin Kaarinalle sanoi nytkö se on siellä sanoin panen autotalliin hae aamulla. Poni käyskenteli jo aika lähellä sanoin vaimolle ota kiinni naisille antaupu paremmin, vaimo sanoi mitä antaa nauroin tuota mikä roikkuu, sanoin annetaan vähän olla, kalu heilahteli kuiskasin vaimolle se haistaa nauroi paskat se haistaa.
      Kokeilin saunatakin alta pillua pukkasi mitä sinä. Kutsuin sievästi ponia ja annoin haistaa sormia kalu sojotti kuin tykki, sanoin huomaatko huokasi huomaan huomaan sanoin tuo lepää ja ovenpielestä se naru.
      Sanoin vaimolle pidä päästä rintaa vasten laitan narun, poni heilutteli päätään sauna takki aukesi karvat hieroi rintoja nännit oli kuin tapit. Poni ei lähtenyt kävelemään sanoin mene edeltä niin tulee poni tökki vaimoa ja oli valmiina, sanoin mitä se Kaarina on opettanut, no ei kai mitään. Sanoin on se iso ihminen ja leviä perse .
      Vaimo nauroi ei poni ymmärrä itse sanoin nojaa pöytään kokeillaan hevonen tökki pyllyä no en kehtaa laitoin oven lukkoon vaimo kääntyi ja nojasi poni hyppäsi heti kaviot pöydälle kova kalu työnsi saunatakkia haaroihin vaimo huokasi onpa kiva ja paksu sanoin anna yrittää vaimo sanoi hyvähän sulla on sanoa ja antoi työnnöllä sanoi sotkee koko takin väliää työnteki pitkin selkää helma nousi ja työnsi haaroihin paljaalla kiljahti se on karkea vedä vedin vähän köysi pillun ja työnsi vaimo parkasi vedä poni painoi pöytää vasten huusin en jaksa vaimo Husu jumalauta kun on iso nojasi pöytään poni pukki voimalla vaimo kiljui helvetti se paisuu poni laski sisään pillusta ruikki tavaraa vaimo vapisi poni laskeutu, vaimo huokaili anna minä olen valkeaa valui pillusta. Kysyin sattuuko huokasi ei ei yhtään poni nousi uudelleen huokasi no vedätkö muutama huitasu ja meni uudelleen nyt vaimo antoi panna poni pani rauhallisemmin piti syvällä ja pani uudelleen vaimo kuiskas anna olla vaimo vapisi poni laskeutu menin vaimon taakse työnsin sisään pylly oli ihan limainen kuiskas se venyi siirryin pois vaimo makasi poni hyppäsi. Vaimo ohjasi kalua kuiskas miten se voi heti taas aika lyhyt pano. Poni jäi talliin mentiin pesulle. Aamulla Kaarina haki ponin, poni haisteli edestä Kaarinaa pukki ole nyt kunnolla. Kaarina kysyi mitä velkaa sanoin hyvä kun saatiin kiinni ei mitään.
      Vaimo sanoi päivällä miten minä annoin sen hypätä. Kysyin haluttijo nauroi kun alussa tökki takin päältä kävi mielessä mutta kun se raiskasi ensi työntö ja annoin ihana tunne pakko antaa kolmesti polki minua ja se tunne kun paineella ruutasi olin pyörtyä . Mutta ei enää tarttuu vielä jotain
      Viikon päästä lähdin töihin soitin illalla, vaimo sanoi olen Kaarinalle kysyin onko ponia näkynyt, on. No seisooko kuului yyym . Panettako? Yym,sanoin kerro sitten.

      Perjantaina kertoi oli niin kuin epäilin Kaarina viineissä kertoi kun vietiin ruokaa on iso. Kysyin oletko kokeillut nauroi kokeile, runkkasin kalua Kaarina laittoi jotain liukastwtta sanoi näin otan spermaa ja myyn sitä.
      Nauroin eikö muuten saa sanoi ei puhdasta meni aidan sisä puolelle ylä vartalo oli minuun päin poni hyppäsi Kaarina huokasi kovaa silitin sen rintoja avasi mekon hieroin rintoja Kaarina kurkotti ja hieroi mun paljasta pillua, poni otto kolmesti. Mentiin sisään, Kaarina nauroi ei täällä paljon viihdykkeitä ole kuin uskollinen poni.
      Juotiin Kaarinan kanssa ja kohta suudelmiin Kaarina ruusui minut ja nuoli kiivaana pillua nauroi tätä poni ei osaa, nuolin Kaarinalle orgasmin, mentiin latoon poni pani meitä vuorotellen kyllä se jaksoi.
      Perjantaina soitin missä olet sanoi yllätys ja kuului koputus Kaarina ovella käveli eteen, sanoi vaimosi...nousin nostin helmaa ja nuolin Kaarina perääntyä samalla pöydän eteen huokaili että haluttava työnnyin sisään kuiskas en vuoteen ole saanut Panin edestä työnsi ja pyllisti haluatko leviää persettä kiljui kuinka on kova painoi peukaloa pyllyyn huusi tulee ja vapisi laukesi sisään halasi ja suuteli vaimoa katsoo ponia ja siskon seisovaa ja sillä seisoo ei ole kiirettä jaksoin kaksi kertaa vielä panna Kaarinaa. Kun lähti nauroi vaimosi tulee anna nukkua.

    • Anonyymi

      U­­u­s­i s­­eksi­teatteri ava­utu­­­u Su­­­ome­en! Ku­tsumme kai­kk­­­i. Il­­­moit­­tau­­tum­­inen ry­­­hmä­ämm­­­e tä­äl­­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U8c7H9

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      62
      926
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe