Mitäs jos laitettaisiin uusi osasto?

Kyllästynyt jo

Pitäisköhän laittaa oma osasto aseiden vastustamisesta ja jättää tämä Lait Ja Luvat osasto sitä asiallista keskustelua varten jossa ehkäpä ne jotka haluavat niistä oikeasti keskustella ilman jeesustelua voisivat sen tehdä?

Onhan Maanpuolustuksessakin oma osasto sivari ja aseistakieltäytyjille niin samalla lailla voisi täällä olla osasto vaikka Asevastaisuus nimellä ja sine voi sitten provoilla ja säätää sen minkä jaksaa!

Tietenkään se ei ole niin kivaa kun saattaa aseharrastajat jättää lukematta mutta olisihan ainakin hiekkalaatikko valmiina!

6

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä höperrä

      Asiallisia keskusteluja täöällä? Koskas sellasia olisi täällä ollut?
      Pääasiassa täällä on kirjotuksia aselakia vastaan, niissä kaikki hölmöt komppaa toisiaan, kuinka on syyttä suotta aseet takavarikoitu, vaikka ei mukamas syytä olisi ollut.
      Sekö nyt on jotenkin asiallista?

    • hullut, aseet kuriin

      Pieni kriittisyys parantaa kyllä tämän palstan tasoa. Jos katsoo vaikka noita argumentteja aseiden puolesta, niin tarpeen on syvempi ajattelu siinä, jos aseita halutaan siviileillä säilyttää. Ei tosissaan oikeuta aseiden pitoon jos argumentit puolesta on esim. seuraavia. "jos aseet kielletään, luvattomat aseet lisääntyvät"
      "myös auto tappaa, autot pitäisi kieltää"
      Tuon tason heitoilla kun evästetään aselobbarit, niin ei mene kauaakaan, kun päättäjät alkavat yli puoluerajojen aseiden kieltämistä.
      Ei joo joo kirjoittelu muuta kuin lisää joukkotyhmyyttä. Pieni kriittisyys terästää typerämpääkin, hiukan ajattelemaan asioita.

    • täällä hyvä

      Juul laittakaa vaan, mutta me pysymme täällä. Lait kiinnostaa enemmän, kun joku ihmeen vastustamien. Ajetaan lakien kiristämistä vaan täällä.

    • Vastustajah

      Ajattelin vastustaa vastustamista ihan vastustuksen kannalta tässä vaan liikkeellä kun yleisesti pitää nykyään vastustaa vähän kaikkea!

    • -

      Mielestäni on aika omituista, että nämä aseisiin liittyvät palstat ovat Metsästys ja kalastus -osaston alla.

      Onhan aseharrastus paljon muutakin.

      Tietenkin aseiden vastustajat haluaisivat kovasti ikiomaa palstaa, kuten on myös tuo Metsästyksen vastustajat -palsta.

      Itse tahtoisin urheilusivuille Jääkiekon vastustajat -palstan.

      On vain niin kiva vastustaa eri asioita, koska elämä olisi muuten tylsää.

      • ¢

        niin on, ihan väärän otsikon alla aseet ja vielä täysin turhaan viipaloitu ali-palstoihin.

        -

        Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi. Saunalahden mobiililaajakaistoissa usealla käyttäjällä on sama IP-osoite. Jos jaettu IP-osoite on joutunut estolistalle, viestiesi julkaisu on estetty.
        Lähetä

        Muutenkin täys idiootteja koko ylläpito.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe