Unettomuus

piupau

Oon huomannu että jo pieni jännitys tai tieto siitä, että seuraava aamu on jotenkin poikkeava, niin se rokottaa yöunia kovasti. Ei niinkään estä nukahtamista, vaan herään ennen aikojani enkä sen jälkeen saa nukutuksi. Tiedän että tää tulee haittaamaan ainakin armeijan alkuaikoina kun jännitän ja kaikki on viel uutta. Voi olla että nukahtamisvaikeuksiakin alkaa tulee intissä

Pari vuotta itseäni vahempi kaverini sai armeijasta lykkäystä univaikeuksiensa takia, mut ite en haluais lykkäystä.

Lääkkeitä mulle on joskus määrätty mut ne ei sovi mulle tai armeijaan. Melatoniini ei väsytä, imovane ei auta aamuheräilyyn ja psykoosilääke (ketipinor) väsyttää vielä 2t heräämisen jälkeenkin. Lyrica on ainoa josta on ollut apua ja sen kapselin sain pappaltani.

Tänään heräsin jo puol 5 enkä ole sen jälkeen saanut unta, koska saan postia jota olen odottanut. Posti tosin saapuu vasta yheltätoista..

5

4452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedosta ongelmasi

riittävä yöuni on todella tärkeää ja siksi terveyden kanssa ei ole leikkimistä eli sinun pitää tiedostaa ongelmasi ja sanoa se lääkärintarkastuksessa. saat lykkäystä tai jopa vapautuksen. ei sinne inttiin pidä mennä jos on terveydellisiä ongelmia ja sinua ei varmastikkaan kukaan pakota sinne menemään. eli nyt vain lääkäriltä pyytämään todistus että et ole valmis armeijaan terveydellisistä syistä.

• piupau

Vapautusta en tahdo, vaan haluan koittaa muita keinoja ensin! Vapautuksen haluaisin vasta sitten kun itsestä tuntuu siltä

Kun lääkärintarkastuksessa tai armeijan lääkärille kertoo uniongelmasta, nii voiko ne suoraan määrätä vapautuksen johon ei ite pysty puuttua?

• Anonyymi
        piupau kirjoitti:

Vapautusta en tahdo, vaan haluan koittaa muita keinoja ensin! Vapautuksen haluaisin vasta sitten kun itsestä tuntuu siltä

Kun lääkärintarkastuksessa tai armeijan lääkärille kertoo uniongelmasta, nii voiko ne suoraan määrätä vapautuksen johon ei ite pysty puuttua?

saanko kysysä miten meni inttis selvisitkö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saanko kysysä miten meni inttis selvisitkö

Joo elikkäs ihtellä oli kans univaikeuksia paljon ennen inttiä mutta kas kummaa kun sai sopivan rytmin niin uniongelmat parani ja pystyi nukkumaan sen 6-7 h yössä

• Anonyymi

Intissä toiminta on erilaista kuin siviilissä. Vaikka oppitunteja on yllättävän paljon, niin ulkona oloa ampumaradalla ja maastoharjoituksissa riittää. Sitten on aseitten huoltoa ym. toimintaa. Kävellään vähintään ruokalaan ym. Tämän seurauksena kroppa vaatii unta. Yhtäkkiä tajuaa, että herää aamulla täsmälleen samasta asennosta mihin nukahti. Teltassa nukahtaa saman tien. Jopa maastossa ruokatauolla nukahtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4486
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4381
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3423
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2654
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1983
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1718
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      95
      1253
    Aihe