Vain 1 ulkoinen tyylitiedosto jossa myös IE fixit, onnistuuko?

-IE Fiksari-

Tähän asti olen tehnyt IE fiksaukset joko omaan erilliseen tyylitiedostoon tai suoraan html:ään. Onnistuu toki ihan hyvin näinkin, mutta löytyykö mitään konstia millä em. fiksaukset saisi upotettua varsinaiseen ulkoiseen tyylisivuun esim. heti siihen varsinaisen tyylimäärityksen alapuolelle? Olisi helpompi havaita ko. fiksaus jos tulee tarve muuttaa tyylejä.

Olen aina satunnaisesti yrittänyt etsiä tähän vastausta Googlella, huonolla menestyksellä.

2

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei fiksailija

      IE-fiksailuun on kaikenlaisia jippoja, joita kerrotaan suusta suuhun -perimätietona ja joita on lähinnä kolmenlaisia: älyttömiä, typeriä ja huteria. Ilmeisesti et ole kuullut perimätiedon sitä osaa, joka kertoo kikkailuista kelvottomilla selektoreilla kuten "* html", joista oletetaan IE:n joidenkin versioiden ja vain niiden selviävän. Ja hyvä niin.

      Kun ei tee mitään kovin hölmöä, ei yleensä tarvitse IE-fiksailua. Jos pari pikseliä on vinksin vonksin IE 6:lla, senkun ovat. Jos kuitenkin olet töissä softafirmassa, jossa tällainenkin "ongelma" pitää hoitaa, koska Asiakas vaatii, niin kysypä firman vähän isommilta pojilta, kyllä he varmaan mielellään neuvovat noviisia.

      • -IE Fiksari-

        Teikis mieli kysyä, mutta se lienee turhaa. Löysin kuitenkin sitten sen mitä hain :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe