Dan Kordic

Juha8222222

Oli aikoinaan tosi hyvä tappelija liigassa ja myös kova pelaaja joka ei väistänyt ketään kaukalos.
Hänen isoveljensä kuoli huumausaineisiin mut jos oon väärässä niin oikaiskaa mua.
John Kordic oli isoveljen nimi.
Meilestäni pikkuveli Dan oli parempi tappelija kuin John.
Hän hallitsi eri tekniikat suvereenisti lähinnä.
Pystyi niittaan sut aika hyvin, mut toisaalta pystyi taktillisesti väsyttämään sinut pitemmässä matsissa eikä hänen tarvinnu kaikissa matseissaan käyttää kovia voimiaan.
Otti lukuisia kertoja yhteen tasaväkisesti muuan Darren Langdonin kanssa mut onnistui nuijimaan Langerin kerran selvästi mut muut tappelut taisi olla tasureita.
Dan otti yhteen myös lujaa Stu Grimsonin kanssa kolme kertaa ja voitot meni tasan.
Ei huonosti Grimsonia vastaan joka oli tuolloin 90-luvun puolivälis liigan pelätyimpiä tappelijoita yhdessä Twistin ja McCarthyn kanssa.
Dan Kordic matsasi myös kivikovan karjun Joey Kocurin kanssa kun oli nuori ja onnistui tasuriin eli loistava lopputulos.
Dan Kordic onnistui voittamaan niukasti McSorleyn teknillisessä ja taktillisessa tappelussa.
Danielilla oli myös heikot hetkensä kuten tyrmäystappio Kris Kingille mikä oli noloa koska King olisi pitänyt voittaa.
Myös koki toisen tyrmäystappion Sandy McCarthylle mut SAndyhan olikin liigan kovimpia Top3 tappelija sanoisin tuohon aikaan.
Danin rähäkkä Craig Berubea vastaan on mainittava joka päätyi tasuriin ja Dan onnistui todella hyvin kivikovaa tummapintaista Donald Brashearia vastaan kaudella 1997-1998 jolloin Brashearista kasvoi dominoiva tappelija ja tuon kauden päätteex rankkasin Brashearin kauden parhaimmaksi tappelijax niin Kordic hanskasi tasurin Brashearia vastaan hyvässä, viihdyttävässä nujakassa.

Dan Kordic pelasi kuuluisassa Dan-Linessa Philadelphia Flyersin paidassa kun ketjukavereinaan pelasi Daniel Lacroix ja Scott Daniels.
Daniel Kordic ei ollut kovin häävi pelaaja mutta tyuohon aikaan NHL jäille pääsi helpommin vaikket ollut erikoinen pelimies etes.
Kuitenkin Dan Kordic oli joukkueelleen kultaakin arvokkaampi pelaaja joka omassa roolissaan oli yksi parhaita ja aktiivisimpia muistaakseni.

Mielestäni Dan Kordicin täytyy olla joku Top35-40 tappelija kautta aikain, mutta ainakin hänen pitäisi olla vähintään jokaisen Top50 listalla kautta aikain parhaat tappelijat.

Mitäköhän tämä mies nykyään duunailee oikein?
Voisiko joku kertoa minulle.

0

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        591
        4071
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        48
        3418
      3. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        66
        2959
      4. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        2901
      5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2234
      6. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2171
      7. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        12
        2107
      8. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        1935
      9. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        1930
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        47
        1879
      Aihe