Todella mies pelasi Kapteeninkin roolissa kun mm Florida nimenomaan käytti kierrättävää Kapteenisysteemiä joukkueessaan 2000 luvun alkupuolella.
Florida olikin kova joukkue jossa pelasi mm Worrell, Laus, T.Simpson, R.Thompson, Mellanby ja J.tetarenko.
Todd Simpson oli ihan siedettävän hyvä pakki joka siivosi maalinedustan paremmin kuin joku kehno mokke.
Antoi rumastikin puutavaraa tarvittaessa.
Jäähyili paljon mutta osasi antaa myös perussyöttöjä eikä ollut kamala puukäsi mutta enemmän puukäsi kuin pelintekijä/harhauttelija.
Tappeli kaikkia vastaan lähinnä vaihtelevin tuloksin muttei ollut mun mielestäni nyrkkeilypussi jolla naurettaisiin vaan hänellä oli silmääkin eli tappelusilmää jonkun verran ja oli aika rankka, karu tappelija.
Myös karu ulkonäkö oli komistus hehe haha.
Mm silti Reed Low antoi isän kädestä Simpsonille mutta Todd otteli hyvin mm Laraqueta, Probertia ja useita kertoja Darren McCartya vastaan ja usein voittikin McCartyn.
Tasapeli nuorta ja nälkäistä Laraqueta vastaan oli melkein voitto Toddille.
Kivikova, melko brutaali matsi.
Todd Simpson otti yhteen mm Tie DOmin ja Eric Lindrosin kanssa.
Taisipa hävitä molemmille mut ei otellut pöllömmin.
Langdonia vastaan hän kävi pitkän ja viihdyttävän matsin kauden 2003-2004 aikana.
Niukka tappio mut osoitti lujuutensa ja sitkeytensä.
Sitkeydestä se ei ole koskaan ollut kiinni Todd Simpsonin kohdalla eikä tappelusilmäkään ollut huono.
Ura on ohi mutta monet muistaa miehen Floridassa.
Jääsoturi joka oli joukkueensa kakkos/kolmostappelijoita Worrelin ja Lausin jälkeen.
Todd Simpson-Floridan Kapteeni
Juha822222
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440