onko saunalahdella jälleen tänä syksynä huoltoviikot? jos on niin koska sellainen on?
huollot
4
117
Vastaukset
- on huoltoa
elokuussa elisa oyj suorittaa täysimittaisen vuosi/syyshuollon joka vaikuttaa huomattavasti mobiiliyhteyksiin. viikolla 33 eli 13-17.8 lähettimiin tehdään muutos toimenpiteitä uudistuksia varten. varsinainen huoltoviikko on viikkolla 34 eli 20-24.8 jolloin lähettimiin lisätään uutta teknologiaa myös viikolla 35 eli 27-30.8 suoritetaan lähettimien uuden teknologian tarkkailua jolloin yhteys saattaa vielä katkeilla.
- E367
onko tietoa että minä päivinä missäpäin suomea huolto tehdään?
- tähtiin kirjoitettu
ei ole ainakaan vielä mitään tietoa päivistä.
- hyni
Ainakin täällä tampereella oli kaikki sekaisin omassa saunalahdessa ja sähköpostiosoite oli joku 5 v vanha ja kaikki oli muuttunut. Jokainen täppi piti laittaa uusiksi niin mobiili kuin puhelinasetuksissa.
Käykää tsiikaan jos jollain muullakin meeni mettään.
Tietokoneliikkeen mies sanoi että päivitys tekee tuon joskus. Puhelin kuumana saunalahteen ja piti pyytää ja anella laskua kotiin kun ei ole nettipankkia ja täppi oli tällätty nettipankkilaskutukseen ym.
Enpä ole moista sekoilua ennen nähnyt. Anteeks pyysi yks ja toinen syytti minua että olen itse ne vaihtanut?? Voi helw,,,,,,,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1996375Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2544299"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423545Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1073367Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m533365Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492856Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752417Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2432387- 252346
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1001927