sain lykättyä renkaiden ostoa alennuksiin asti, siis tänään kävin ostamassa autooni uudet kesärenkaat edullisesti, kun rengasliikkeet myyvät varastojaan tyhjäksi, ja varautuvat talvirengas sesonkiin. kierros renkaita goodyearin efficientgrip, koolla 205/55-16 maksoi alle asennettuna ainoastaan 391€!!
kannattaa selailla netistä rengasliikkeiden alennettuja hintoja.
seuraavaksi sitten tarkistuttamaan renkaiden suuntaukset.
nyt kannattaa ostaa uudet kesärenkaat halvalla!
36
1767
Vastaukset
- Kannattaako?
Itse en viitsinyt lykätä ostoa alennuksien toivossa vaan ostin samaiset renkaat toukokuussa ja maksoivat alle asennettuna ainoastaan 360 € !!!
Taisin tehdä antamiesi tietojen perusteella sittenkin hyvän päätöksen !!! - vi**uke
On se vaan niin helvetin ihmeellinen juttu, kun ette te pellet ikinä uskalla kertoa näiden teidän mahtavien rengaskauppojenne ostopaikkaa. Onko se joku homo-kerho mistä te ostatte näitä teidän ale-renkaita huippuhintaan, vai mikä siinä niin hävettää ja jännittää?
Tää on hei pölvästit ihan vaan suomi24.fi. Tällä voi ihan vapaasti kertoa mistä on ostanut mitäkin, ja mihin hintaan. Antaisi vähän uskottavuuttakin näille teidän brassailuille.
Luulisi, että jos tänne tullaan leijumaan jollain super-hyvillä vinkeillä, niin osaisi älykäs ihminen antaa edes kunnon faktat. Mutta ei. Siis hinnan te kyllä uskallatte mainita, mutta ette ostopaikkaa. Voi jeesus mitä vellihousuja!- Eilisen hinta
Eilen 84€/kpl rengasonlinessä, siihen sitten asennus päälle.
- Jep jep
Etpä tuota maininnut itsekkään joten älä inise ...
- Jep?
Jep jep kirjoitti:
Etpä tuota maininnut itsekkään joten älä inise ...
"Etpä tuota maininnut itsekkään joten älä inise ... "
Siis mitä? Tuossa aiemmin yllä ihmetellään miksi nämä rengas-elvistelijät eivät hinnan lisäksi uskalla tai älyä kirjoittaa renkaidensa ostopaikkoja. Ihan perusjuttu. Et kai odottaisi että siinäkin kommentissa mainittaisiin joku ostopaikka? Eihän siinä mitään rengassarjaa ostettu, vaan annettiin palautetta niille jotka väittävät ostaneensa. Etkö osaa lukea?
Tuollainen "älä inise"-kommentointi on päiväkotitasoa. Yrittäisit vähän. Sano jotain fiksua.
Mutta joo, hohhoijaa... Suomi24 on vapaa foorumi, ja joitakin on täällä vaan kestettävä. Voimia ja jaksamista sinne päihdeklinikalle. - Jep jep
Jep? kirjoitti:
"Etpä tuota maininnut itsekkään joten älä inise ... "
Siis mitä? Tuossa aiemmin yllä ihmetellään miksi nämä rengas-elvistelijät eivät hinnan lisäksi uskalla tai älyä kirjoittaa renkaidensa ostopaikkoja. Ihan perusjuttu. Et kai odottaisi että siinäkin kommentissa mainittaisiin joku ostopaikka? Eihän siinä mitään rengassarjaa ostettu, vaan annettiin palautetta niille jotka väittävät ostaneensa. Etkö osaa lukea?
Tuollainen "älä inise"-kommentointi on päiväkotitasoa. Yrittäisit vähän. Sano jotain fiksua.
Mutta joo, hohhoijaa... Suomi24 on vapaa foorumi, ja joitakin on täällä vaan kestettävä. Voimia ja jaksamista sinne päihdeklinikalle.Älä nyt aikuinen mies ... tai enhän minä tiedä oletko?
- Hintatarkka eemeli
Yleensä nämä "alennusmyynnit" ovat pelkkää harhautusta: toisesta rengasliikkeestä ihan listahinta on halvempi, kuin jonkun toisen 50% alehinta.
- khöö,,,,,,,,
Yeah.
Saman koon renkaat ostin heinäkuussa.
Michelinit hintaan 400. Sisältää kaiken, työt ja allelaitot. Olet maksanut aika paljon huonosta renkhaastah.- Oikeesti...
Aika hyvä! Oikein "vajaakki"! Tuo kyllä osui ja upposi! :D Tosi mahtava leiskautus! Auts! En enää tiedä mitä sanoa... huh... sanan säilä on iskenyt! Rengastietämyksen, älyn ja retoriikan monilahjakkuus on varoituksensa antanut! Vaviskaa!
Eiku oikeesti... kerro hei nyt kuitenkin mistä sä ne sun 400€ Misukat ostit. Mua aidosti kiinnostaa. - khöö,,,,,,,
Oikeesti... kirjoitti:
Aika hyvä! Oikein "vajaakki"! Tuo kyllä osui ja upposi! :D Tosi mahtava leiskautus! Auts! En enää tiedä mitä sanoa... huh... sanan säilä on iskenyt! Rengastietämyksen, älyn ja retoriikan monilahjakkuus on varoituksensa antanut! Vaviskaa!
Eiku oikeesti... kerro hei nyt kuitenkin mistä sä ne sun 400€ Misukat ostit. Mua aidosti kiinnostaa.Iteppä aloitit.
Mutta, näistä keskusteluista liikkeen löysin. Hinta oli sama mitä keskusteluissa kävi ilmi.
Hieman vaivaa niin löydät. - Oikeesti!
khöö,,,,,,, kirjoitti:
Iteppä aloitit.
Mutta, näistä keskusteluista liikkeen löysin. Hinta oli sama mitä keskusteluissa kävi ilmi.
Hieman vaivaa niin löydät.OK, kiitos sulle hurjasti näistä tiedoista. Olet mahtava jätkä!
Kyl se vaiva kannattaa. Mekin halutaan nimittäin kaikki maksaa se 400€ misukoista niinku säkin. Kun ne on niinku parhaat ja ainoat oikeat, ja 400€ niinku ihan helvetin edullista.
Kenenkään auto ei sit nyt liiku ilman noita 400€ misukoita, onko selvä?! Muut olis huonoja ja kalliita, tajusitteko?! Odottakaa kaikki nyt että tässä, ja jännittäkää, että selviää tuo ostopaikka, mistä mahdollisesti saisi peräti 400€:llä Misukoita. HUH!
Mä rupeen nyt ettii... on tää jännää...
- faktoja kehiin, plii
Kertokaa nyt ihmeessä mistä olette halvat renkaat ostaneet, varsinkin alle laitettuna.
Nettimyymälöiden hinnat osaa jokainen katsoa itsekkin, joten niistä ei varmaankaan kukaan ole kiinnostunut. - villuke
rengasmaailmasta ostin. vastaavat renkaat esim. rengas-online 374.4€ työt ja alle laitto. rengasturku 490€ alle laitto.
- Nantsi
Itsekin sinnittelin melko pitkälle noilla vanhoilla, mutta nyt tuli pari viikkoa sitten ostettua vannetukun tarjouksesta Nokian H 205/55-16:t 89€ kappale. Keväällä ei saanut tuohon hintaan, ihan hyvä oli ajaa vanhat loppuun :)
http://www.vannetukku.fi/h-xl-p-40337.html- Vanne-Tuksu
Maksoitko lisäksi 24.90 toimituskuluja?
Tuo Vannetukku on kyllä ikuinen mysteeri. Kyseistä firmaa ja muitakin nettirengaskauppoja vuosia seuranneena, aina välillä (täällä Suomi24.fissä) joku kehuu ostaneensa sieltä "tarjouksesta" renkaat, mutta hintaa tarkasteltaessa ne ovat ihan selvästi kalliimmat kuin esim. rengasonline.com, jossa toimitus sisältyy hintaan. Tuossakin tapauksessa Vannetukun hinta on 89.95€/kpl x 4 24.90€ toimituskuluja = 384,70€. Rengasonline.comtarjoaa saman hintaan 356,00€.
Onhan se ihan mukava tukea Suomalaista firmaa varmaan, joo, mutta siis edullisimmat renkaat eivät missään tapauksessa tule sieltä. - Nantsi
Vanne-Tuksu kirjoitti:
Tuo Vannetukku on kyllä ikuinen mysteeri. Kyseistä firmaa ja muitakin nettirengaskauppoja vuosia seuranneena, aina välillä (täällä Suomi24.fissä) joku kehuu ostaneensa sieltä "tarjouksesta" renkaat, mutta hintaa tarkasteltaessa ne ovat ihan selvästi kalliimmat kuin esim. rengasonline.com, jossa toimitus sisältyy hintaan. Tuossakin tapauksessa Vannetukun hinta on 89.95€/kpl x 4 24.90€ toimituskuluja = 384,70€. Rengasonline.comtarjoaa saman hintaan 356,00€.
Onhan se ihan mukava tukea Suomalaista firmaa varmaan, joo, mutta siis edullisimmat renkaat eivät missään tapauksessa tule sieltä.Itse asiassa en maksanut postikuluja, koska tästä Haminasta ei ollut kovin pitkä matka piipahtaa niitä hakemassa, varsinkin kun tuonne päin oli muutenkin asiaa. Eli sain renkaat aivan samaan hintaan kuin olisin saanut saksasta tilaamalla ja reilun viikon odottelemalla, mutta selvästi halvemmalla kuin valtaosasta muista kotimaisista rengasliikkeistä.
Ja kyllä, ostan mieluummin kotimaisista kaupasta kuin ulkomaisesta. Ei vain siksi että haluaisin erityisesti tukea kotimaisia, vaan siksi että niistä tavarat saa pääosin selvästi nopeammin ja on (henkilökohtainen mielipide) miellyttävämpää asioida suomeksi. Silloin kun hintaero kasvaa merkittäväksi ja ohittaa nuo edut, niin tilaukset toki menevät toki ulkomaille.
En vain oikein jaksa ymmärtää miten (yleensä) samat henkilöt jaksavat toitottaa ulkomailta tilaamisen autuudesta ja seuraavana hetkenä kauhistella sitä miten työpaikat valuvat ulkomaille. - Vanne-Tuksu
Nantsi kirjoitti:
Itse asiassa en maksanut postikuluja, koska tästä Haminasta ei ollut kovin pitkä matka piipahtaa niitä hakemassa, varsinkin kun tuonne päin oli muutenkin asiaa. Eli sain renkaat aivan samaan hintaan kuin olisin saanut saksasta tilaamalla ja reilun viikon odottelemalla, mutta selvästi halvemmalla kuin valtaosasta muista kotimaisista rengasliikkeistä.
Ja kyllä, ostan mieluummin kotimaisista kaupasta kuin ulkomaisesta. Ei vain siksi että haluaisin erityisesti tukea kotimaisia, vaan siksi että niistä tavarat saa pääosin selvästi nopeammin ja on (henkilökohtainen mielipide) miellyttävämpää asioida suomeksi. Silloin kun hintaero kasvaa merkittäväksi ja ohittaa nuo edut, niin tilaukset toki menevät toki ulkomaille.
En vain oikein jaksa ymmärtää miten (yleensä) samat henkilöt jaksavat toitottaa ulkomailta tilaamisen autuudesta ja seuraavana hetkenä kauhistella sitä miten työpaikat valuvat ulkomaille.OK, selvä.
Ei se tosiaankaan ole mikää rike ostaa renkaat sieltä mistä haluaa, ja sellaiset kuin haluaa. Sehän on oikein. Ihmettelen vain silti tuota Vannetukkua fanittavia, kun hinnat ja tarjonta ovat parhaimmillaankin vain keskitasoa. Merkkirenkaat ovat jopa kalliit, noita kiinanlaisia, korealaisia, ja kakkos-kolmosmerkkejä löytyy sitten enemmänkin ns. "kohtuuhintaan".
Ja useinhan kait ollaan myös valmiita maksamaan "palvelusta". Jotkut perustelevat valmiuttaan maksaa 100€ ylimääräistä per rengassarja sillä, että voivat ajaa autonsa suoraan kauppiaan halliin ja ajaa sen pois hetken päästä ilman, että täytyisi itse käsitellä renkaita ollenkaan. Itse mieluummin säästän sen 100€ ja kannan renkaat kotoa autoon.
Ja koska aihe liittyy alunperin kesärenkaiden kannattavuuteen ostaa nyt kun ovat edullisia, niin itse jos ostaisin 205/55R16 renkaita autooni tällä hetkellä, ottaisin kotiovelle toimitettuna nuo allaolevat Pirellin P7 Cinturatot hintaan 314€.
http://www.camskill.co.uk/products.php?show=70080 - Nantsi
Vanne-Tuksu kirjoitti:
OK, selvä.
Ei se tosiaankaan ole mikää rike ostaa renkaat sieltä mistä haluaa, ja sellaiset kuin haluaa. Sehän on oikein. Ihmettelen vain silti tuota Vannetukkua fanittavia, kun hinnat ja tarjonta ovat parhaimmillaankin vain keskitasoa. Merkkirenkaat ovat jopa kalliit, noita kiinanlaisia, korealaisia, ja kakkos-kolmosmerkkejä löytyy sitten enemmänkin ns. "kohtuuhintaan".
Ja useinhan kait ollaan myös valmiita maksamaan "palvelusta". Jotkut perustelevat valmiuttaan maksaa 100€ ylimääräistä per rengassarja sillä, että voivat ajaa autonsa suoraan kauppiaan halliin ja ajaa sen pois hetken päästä ilman, että täytyisi itse käsitellä renkaita ollenkaan. Itse mieluummin säästän sen 100€ ja kannan renkaat kotoa autoon.
Ja koska aihe liittyy alunperin kesärenkaiden kannattavuuteen ostaa nyt kun ovat edullisia, niin itse jos ostaisin 205/55R16 renkaita autooni tällä hetkellä, ottaisin kotiovelle toimitettuna nuo allaolevat Pirellin P7 Cinturatot hintaan 314€.
http://www.camskill.co.uk/products.php?show=70080Vertailu vain noissa "merkkirenkaissa" on vähän huono, koska ainakin minulle jäi se käsitys että useimmat niistä ovat tuolla joidenkin muiden toimittajien kautta tulevina "palvelutuotteina". Niistä vaikuttaa osa aika kalliilta, mutta nuo itse maahantuomansa varastotavarana olevat renkaat ovat hyvinkin edullisia. Ja lisäksi nuo ajoittaiset erät merkkirenkaita mitä jostain saavat ostettua, kuten nyt nuo Nokiat.
Toinen on vanteet, mitä vaikuttavat myyvän paljon sopivaan hintaan, itse ainakin kuulin koko puljusta ensimmäisen kerran juuri tuollaiselta "fanittavalta" serkkupojalta joka oli ostanut juuri jotkin aasialaisrenkaat jollain blingbling-vanteilla, kehui miten oli halpaa ja helppoa laittaa vain alle valmis rengasvannepaketti joka tuli postissa.
Itseltä jäi silti vanteet ja halpisrenkaat ostamatta kun nuo Nokiatkin löytyi sopivaan hintaan, mutta aika paljon niiden pitää niitä myydä, koska se rengasvarasto oli kyllä aivan julmetun kokoinen kun kävin nuo renkaat paikan päältä hakemassa. Kehuskelivat varastossa olevan yli 100.000 rengasta ja vannetta. Eli joko jotain ovat tehneet oikein, tai sitten koko pulju on pian nurin suuruudenhullun laajentumisen seurauksena kun varastot jäävät käsiin. - DOT not available
Vanne-Tuksu kirjoitti:
Onhan se ihan mukava tukea Suomalaista firmaa varmaan, joo, mutta siis edullisimmat renkaat eivät missään tapauksessa tule sieltä.Mitä DOT lukuja niissä nettirenkaissa on ollut, rengasliikkeestä kun paikanpäällä ostaa, voi ainakin katsoa ettei kovin vanhoja alle laiteta.
- dot com'on
DOT not available kirjoitti:
Mitä DOT lukuja niissä nettirenkaissa on ollut, rengasliikkeestä kun paikanpäällä ostaa, voi ainakin katsoa ettei kovin vanhoja alle laiteta.
Höpö höpö. Onhan niitä DOT lukuja ilmoitettu netissä vaikka kuinka kauan, jos ovat jo edes parikin vuotta vanhempaa erää. Koitahan nyt ukkeli tulla mukaan 2000-luvulle.
Ja siellä netissähän niistä vasta ilmoitetaankin jos ovat vanhempaa erää, eikä tarvii siinä "myyjän" kanssa sit jo allelaitettuja ihmetellä, että "jahas, noihan onkin jo melko vanhat".
Jotkut vaan vaativat saada maksaa ylimääräistä omasta vainoharhaisuudestaan, ja keksiä tekosyitä sille miksi eivät osaa käyttää tietokonetta. Netistä (kuten esim. rengasonline ja camskill.co.uk) saa renkaat halvemmalla kuin kotimaiselta pajalta, ja ne ovat täysin luotettavia ja uusia renkaita mitä sieltä toimitetaan.
- khöö,,,,,,
Pirun kalliilla ostelette netistä renkaita.
Vielä asennukset päällee,,,
huh huh, onpa kallista.- E-U-R-O
Voi teitä, arvon herra! Ettepä tietenkään tietäisikään mitä renkaat nykyään maksaa. Uskokaa tai älkää, niin Suomi siirtyi Suomen Markasta Eurooppalaiseen yhteisvaluuttaan Euroon jo yli kymmenen vuotta sitten, tehden hintojen ymmärtämisen teille valitettavan mahdottomaksi.
Lisäksi, täälläpä keskustellaankin ajoneuvojen, enimmäkseen henkilöautojen tai "automobiilien" renkaista ja vanteista. Niistä teidän rollaattoreiden ja pyörätuolien renkaista keskustellaan täällä -> http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3723 ja ne saakin usein ihan ilmaiseksi kunnallisen terveydenhuollon kautta. Kyllä te niistäkin silti voitte siellä sössöttää.
Hyvää vointia ja Jumalan siunausta teille! - sentin säästöt
E-U-R-O kirjoitti:
Voi teitä, arvon herra! Ettepä tietenkään tietäisikään mitä renkaat nykyään maksaa. Uskokaa tai älkää, niin Suomi siirtyi Suomen Markasta Eurooppalaiseen yhteisvaluuttaan Euroon jo yli kymmenen vuotta sitten, tehden hintojen ymmärtämisen teille valitettavan mahdottomaksi.
Lisäksi, täälläpä keskustellaankin ajoneuvojen, enimmäkseen henkilöautojen tai "automobiilien" renkaista ja vanteista. Niistä teidän rollaattoreiden ja pyörätuolien renkaista keskustellaan täällä -> http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3723 ja ne saakin usein ihan ilmaiseksi kunnallisen terveydenhuollon kautta. Kyllä te niistäkin silti voitte siellä sössöttää.
Hyvää vointia ja Jumalan siunausta teille!Halvimmalla olen saanut renkaat aina paikallisilta rengaspajoita kun olen hieman tinkinyt ja kun olen laskenut kokonaiskustannusta ja arvottanut myös sen vaivan mitä nettiostoksista tulee roudaamisien vuoksi. Valmiita rengas/vanne settejä voi saada nettikaupasta halvalla ja se on mielestäni ainoa järkevä vaihtoehto.
- dot com'on
sentin säästöt kirjoitti:
Halvimmalla olen saanut renkaat aina paikallisilta rengaspajoita kun olen hieman tinkinyt ja kun olen laskenut kokonaiskustannusta ja arvottanut myös sen vaivan mitä nettiostoksista tulee roudaamisien vuoksi. Valmiita rengas/vanne settejä voi saada nettikaupasta halvalla ja se on mielestäni ainoa järkevä vaihtoehto.
OK, no jos olet kerran niin hyviä rengaskauppoja mukamas tehnyt siellä paikallisilla rengaspajoilla, niin mikset sitten uskalla kertoa mitä ostit, mistä ja mihin hintaan? Rehellisesti.
Tuolla yllä oli linkki nettikaupan tarjoukselle, josta saa kotiovelle toimitettuna Pirelli Cinturato P7 205/55R16 hintaan 310€. Asennuksineen hintaa tulee n.350€.
Miksi AINA kun joku väittää olevansa maailman neuvokkain rengasostaja, ja sanoo, ettei netistä ostamalla säästä mitään, ja joka "tinkii" ja "neuvottelee" paikallisilla rengaspajoilla hinnat mukamas kohdilleen, niin ei saa MINKÄÄNLAISTA todistetta asialle, ei edes väittämää, hinnan, ostopaikan tai rengasmallin muodossa.
"olen laskenut kokonaiskustannusta ja arvottanut myös sen vaivan mitä nettiostoksista tulee roudaamisien vuoksi"
Tuolla aiemmin kirjoitettiin: "Jotkut perustelevat valmiuttaan maksaa 100€ ylimääräistä per rengassarja sillä, että voivat ajaa autonsa suoraan kauppiaan halliin ja ajaa sen pois hetken päästä ilman, että täytyisi itse käsitellä renkaita ollenkaan."
Paljonko arvoa olet asettanut sille, että joutuisit itse kantamaan renkaat kotiovelta autoosi? Kenties 100€? - mitä hankkisin
dot com'on kirjoitti:
OK, no jos olet kerran niin hyviä rengaskauppoja mukamas tehnyt siellä paikallisilla rengaspajoilla, niin mikset sitten uskalla kertoa mitä ostit, mistä ja mihin hintaan? Rehellisesti.
Tuolla yllä oli linkki nettikaupan tarjoukselle, josta saa kotiovelle toimitettuna Pirelli Cinturato P7 205/55R16 hintaan 310€. Asennuksineen hintaa tulee n.350€.
Miksi AINA kun joku väittää olevansa maailman neuvokkain rengasostaja, ja sanoo, ettei netistä ostamalla säästä mitään, ja joka "tinkii" ja "neuvottelee" paikallisilla rengaspajoilla hinnat mukamas kohdilleen, niin ei saa MINKÄÄNLAISTA todistetta asialle, ei edes väittämää, hinnan, ostopaikan tai rengasmallin muodossa.
"olen laskenut kokonaiskustannusta ja arvottanut myös sen vaivan mitä nettiostoksista tulee roudaamisien vuoksi"
Tuolla aiemmin kirjoitettiin: "Jotkut perustelevat valmiuttaan maksaa 100€ ylimääräistä per rengassarja sillä, että voivat ajaa autonsa suoraan kauppiaan halliin ja ajaa sen pois hetken päästä ilman, että täytyisi itse käsitellä renkaita ollenkaan."
Paljonko arvoa olet asettanut sille, että joutuisit itse kantamaan renkaat kotiovelta autoosi? Kenties 100€?Kävin juuri vilkaisemassa Volvomiesten/naisten keskusteluketjua renkaista ja Pirelli on kaikkien mielestä kelvoton rengas.
- Vanne-Tuksu
mitä hankkisin kirjoitti:
Kävin juuri vilkaisemassa Volvomiesten/naisten keskusteluketjua renkaista ja Pirelli on kaikkien mielestä kelvoton rengas.
Yhtä paljon kuin Pirelli on kelvoton rengas, Volvo on kelvoton auto.
- aikuisia esiin
Vanne-Tuksu kirjoitti:
Yhtä paljon kuin Pirelli on kelvoton rengas, Volvo on kelvoton auto.
Yllätyin kun huomasin tämänkin keskustelun lasten leikkikenttäasteella olevaksi. Miksi yllätyin??? Uskon että hyvällä aikuisuuden esimerkillä pääsemme parempaan keskusteluun oikein asiasta.
- tarpeen mukaan
Kyllä renkaat kannattaa ostaa silloin kun vanhan ovat vaihtokunnossa.
- ..Auto-Hinttari
Noihan on ihan normaali hintaiset renkaat. Ei kannata alennuksella kehua.
- vi**uke
Taas joku hinttari tulee antamaan oksennuksensa tähän ketjuun, ilman mitään älykästä antia tai asiantynkää, kun ei ole omaa autoa eikä varsinkaan minkäänlaista käryä renkaiden ostosta.
- Vanha Kalibra
Pakko kommentoida tähän keskusteluun sen verran, että itse tilasin renkaat www.renkaatpuhelimella.fi -sivulta. Ei ne varmaan netin halvimmat ollu, mutta kun ei luottokortteja ole, niin ei tarvinnu "työntää kättä heti taskuun", kun pysty maksaa kännykällä... Renkaat on jo alla ja ihan hyvin pelaa tollasessa vanhassa Ooppelin raadossa.
- Oikeesti.
Ei vi**u mikä turo. Tyhmä ja köyhä saa olla, ja ostaa renkaansa vaikka venäjän mafialta, mutta kuinka voi olla niin täysin aivo-eunukki, että tähän ketjuun tulee mölyämään (edes kuvitteellisesta) rengasostoksesta ilman että kertoo MITÄ osti ja MIHIN hintaan. Luitko yhtään mitä tuolla aiemmin kirjoitettiin?
Ja onnittelut siis sulle joka nyt yrität epätoivosesti promotoida omaa rengasalan yritystäs täällä Suomi24:ssä. Sitä täällä aina jaksetaan harrastaa. Koita kestää,
kai joku jossain vaiheessa voi juuri ja juuri ollakin niin tyhmä että ostaisi renkaansa sinulta... puhelimella. (!?) Sitä odotelleessa keksit vaan lisää 0600-numerobisneksiä.
Niin ei, ne renkaat ei tosiaan ole netin halvimmat, vaan niinkuin vippi-firmoissa yleensäkin asia on, ne on ihan kirkkaasti netin kalleimmat. - ÄLÄ OSTA
Älä osta syksyllä uusia kesärenkaita,
syy
joka renkaasta poistuu useita kemikaaleja, mm rikkiä,
jos se laitetaan vanteelle siitä ei pääse haihtumaan kuin ulkopuolelta ja siksi sillä on ajettava vähintään 5000 km ennen säilytystä, ajo tehostaa Rikin haihtumista.
jos ajaa vähän ja laittaa säilytykseen renkaat kuluvat 2 kertaa nopeammin ensi kesänä ajaessasi.
Tämä näkyy selvemmin perärattaissa, minullakin oli 5 v vanhat perärattaat, josita vedettiin vasta 5. kesänä, 2000 km ja renkaat vaihtokunnossa.
Ostin ainakin vuoden seisseet perärattata enkä vetänyt niillä vielä 4 vuonnakaan mitään.
kun aloin rakentamaan renkaat kuluivat yhdessä alkukesässä.- ÄLÄ OSTA
... ja lisäksi, jos lähetät tämän viestin 7:lle kaverillesi seuraavan 291:n minuutin sisällä, sinua kohtaa suuri onni ensi viikonloppuna, joka muuttaa elämäsi, ja myös kaikki rikki haihtuu renkaistasi yhdessä yössä. Jos et lähetä tätä viestiä kenellekään, sinua kohtaa huomenna suuri vastoinkäyminen ja menetät sen myötä 6:n vuoden aikana kaikki läheiset ihmiset ja rahasi, myös renkaasi jatkavat rikin ja muiden kemikaalien haiduttamista vielä 4:n vuoden, 4:n kk ja 4:n päivän ajan.
- Lanamies2
Rikin poistuminen kuulostaa kyllä uskottavalta.
Syksyllä toisaalta ei kannata vaihtaa renkaita koska ilman happipitoisuus on korkeampi kuin keväällä ja se haperruttaa renkaan kumiainesta sisältäpäin.
Kokeneemmat taksikuskit laittaa kyllä syksyllä renkaisiin typpeä joka suojelee kumia. - viron veikot
Onkos kukaan tilannut täältä (kesä)renkaita: http://www.veljed-k.ee/ . Aika huokeita olis, esim. 205/55R16 NANKANG NS-2 maksais 231 euroo (sis.toim.kulut) tai vähän "paremmat" 205/55 R16 TZ300 91H TL Firestonet maksais 280 euroo (sis.toim.kulut).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881597
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151491- 981400
- 1191305
- 691260
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n259998- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18945- 37927