Sisäinen turvamechanismi

Uskovainen Uskis

Vaikuttaa siltä että ihminen on kuin onkin luotu Jumalan kuvaksi: http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288490412109.html

Aivan kuten me kreationistit olemme jo vuosituhansia olettaneetkin. Antikristillisestä ajattelusta lähtöisin oleva huuhaafilosofia sen sijaan joutaa roskakoriin.

26

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No hyvä, lopeta sinäkin valehtelu niin elät pitempään.

      Tosin tuonkin voi helposti selittää maanläheisemminkin - kun ei tarvitse pingottaa ja stressata, niin elämä on rennompaa. Jos joutuu koko ajan pinnistelemään muunnellun totuuden kanssa, niin kyllä siinä stressitaso nousee.

      • Uskovainen Uskis

        "Tosin tuonkin voi helposti selittää maanläheisemminkin - kun ei tarvitse pingottaa ja stressata, niin elämä on rennompaa. Jos joutuu koko ajan pinnistelemään muunnellun totuuden kanssa, niin kyllä siinä stressitaso nousee. "

        Ihminen on luotu Jumalan kuvaksi. Oletuksena on siis, että ihminen pitää sisällään joitakin Jumalallisia perus-arvoja, ja tässähän se nyt näkyy. Raamatulliset oletukset taas osoitettu oikeaksi


      • Uskovainen Uskis kirjoitti:

        "Tosin tuonkin voi helposti selittää maanläheisemminkin - kun ei tarvitse pingottaa ja stressata, niin elämä on rennompaa. Jos joutuu koko ajan pinnistelemään muunnellun totuuden kanssa, niin kyllä siinä stressitaso nousee. "

        Ihminen on luotu Jumalan kuvaksi. Oletuksena on siis, että ihminen pitää sisällään joitakin Jumalallisia perus-arvoja, ja tässähän se nyt näkyy. Raamatulliset oletukset taas osoitettu oikeaksi

        "Ihminen on luotu Jumalan kuvaksi. Oletuksena on siis, että ihminen pitää sisällään joitakin Jumalallisia perus-arvoja, ja tässähän se nyt näkyy."

        Kaikesta päätellen Jumala on siis sekä kykenevä että ehkä jopa halukas valehtelemaan.


      • Uskovainen Uskis
        itte.piru kirjoitti:

        "Ihminen on luotu Jumalan kuvaksi. Oletuksena on siis, että ihminen pitää sisällään joitakin Jumalallisia perus-arvoja, ja tässähän se nyt näkyy."

        Kaikesta päätellen Jumala on siis sekä kykenevä että ehkä jopa halukas valehtelemaan.

        "Kaikesta päätellen Jumala on siis sekä kykenevä että ehkä jopa halukas valehtelemaan. "

        Ei, vaan ihminen toimii tässä omaa jumalallista luontoa vastaan ja tuntee seuraukset, koska valehtelu ei ole loogista eikä johdonmukaista, vaan se on itse isästä Saatanasta, eikä sellainen palvele mitään tarkoitusta tai virkaa.


      • Uskovainen Uskis kirjoitti:

        "Kaikesta päätellen Jumala on siis sekä kykenevä että ehkä jopa halukas valehtelemaan. "

        Ei, vaan ihminen toimii tässä omaa jumalallista luontoa vastaan ja tuntee seuraukset, koska valehtelu ei ole loogista eikä johdonmukaista, vaan se on itse isästä Saatanasta, eikä sellainen palvele mitään tarkoitusta tai virkaa.

        Hienosti se UU juuri rakensi logikaan, jolla voidaan UU:n mielipiteiden, tietämättömyyden ja tieteellisten tulosten vääristelyn olevan suoraan "isä Saatanasta".


      • tieteenharrastaja
        juuonsee kirjoitti:

        Hienosti se UU juuri rakensi logikaan, jolla voidaan UU:n mielipiteiden, tietämättömyyden ja tieteellisten tulosten vääristelyn olevan suoraan "isä Saatanasta".

        En tosin huomannut hänen logiikassaan poikkeuspykälää, jonka mukaan UU:n oma valehtelu ei olisi peräisin tuosta samasta lähteestä.


      • Uskovainen Uskis
        juuonsee kirjoitti:

        Hienosti se UU juuri rakensi logikaan, jolla voidaan UU:n mielipiteiden, tietämättömyyden ja tieteellisten tulosten vääristelyn olevan suoraan "isä Saatanasta".

        "Hienosti se UU juuri rakensi logikaan, jolla voidaan UU:n mielipiteiden, tietämättömyyden ja tieteellisten tulosten vääristelyn olevan suoraan "isä Saatanasta". "

        Tieteellisten tulosten vääristelyn kyllä. Siihenhän te evoluutikot palstalla jatkuvasti syyllistytte, ja saatte siitäkin aikoinanne ankaran rangaistuksen.

        Minä sen sijaan puhun totuutta, mutta te vihaatte minua. Miksi?


      • Uskovainen Uskis kirjoitti:

        "Hienosti se UU juuri rakensi logikaan, jolla voidaan UU:n mielipiteiden, tietämättömyyden ja tieteellisten tulosten vääristelyn olevan suoraan "isä Saatanasta". "

        Tieteellisten tulosten vääristelyn kyllä. Siihenhän te evoluutikot palstalla jatkuvasti syyllistytte, ja saatte siitäkin aikoinanne ankaran rangaistuksen.

        Minä sen sijaan puhun totuutta, mutta te vihaatte minua. Miksi?

        > Tieteellisten tulosten vääristelyn kyllä. Siihenhän te
        > evoluutikot palstalla jatkuvasti syyllistytte, ja saatte
        > siitäkin aikoinanne ankaran rangaistuksen.

        Kerrohan muutama tieteellisen tuloksen vääristely.

        > Minä sen sijaan puhun totuutta, mutta te vihaatte minua. Miksi?

        Vakavasti otettavaksi olet liian *****, kunnon pakinanikkariksi liian *****.


      • Uskovainen Uskis kirjoitti:

        "Hienosti se UU juuri rakensi logikaan, jolla voidaan UU:n mielipiteiden, tietämättömyyden ja tieteellisten tulosten vääristelyn olevan suoraan "isä Saatanasta". "

        Tieteellisten tulosten vääristelyn kyllä. Siihenhän te evoluutikot palstalla jatkuvasti syyllistytte, ja saatte siitäkin aikoinanne ankaran rangaistuksen.

        Minä sen sijaan puhun totuutta, mutta te vihaatte minua. Miksi?

        Jos kerran totuutta puhut, niin missäs kohtaa Raamatussa puhutaankaan TULTASYÖKSEVÄSTÄ Leviatanista?

        Taannoin tuolla aikaisemmin moista väitit, mutta et koskaan palannut antamaan sitä Raamatun kohtaa väitteesi tueksi.

        Vai meinikö (taas) valeen puolelle?


      • Uskovainen Uskis
        naapurin.kissa kirjoitti:

        > Tieteellisten tulosten vääristelyn kyllä. Siihenhän te
        > evoluutikot palstalla jatkuvasti syyllistytte, ja saatte
        > siitäkin aikoinanne ankaran rangaistuksen.

        Kerrohan muutama tieteellisen tuloksen vääristely.

        > Minä sen sijaan puhun totuutta, mutta te vihaatte minua. Miksi?

        Vakavasti otettavaksi olet liian *****, kunnon pakinanikkariksi liian *****.

        "Kerrohan muutama tieteellisen tuloksen vääristely."

        Kuten esim väittäessänne, että makro on mikroa.

        "Vakavasti otettavaksi olet liian *****, kunnon pakinanikkariksi liian *****. "

        Kiitos Herralle.


      • Uskovainen Uskis
        antimytomaani_orig kirjoitti:

        Jos kerran totuutta puhut, niin missäs kohtaa Raamatussa puhutaankaan TULTASYÖKSEVÄSTÄ Leviatanista?

        Taannoin tuolla aikaisemmin moista väitit, mutta et koskaan palannut antamaan sitä Raamatun kohtaa väitteesi tueksi.

        Vai meinikö (taas) valeen puolelle?

        Job 41:
        1 (40:25) Voitko sinä koukullasi pyydystää krokotiilin*? Pitääkö siimasi sen kielen aloillaan,
        2 (40:26) sitooko ruokoköytesi sen kidan, lävistääkö atraimesi sen leuan?
        3 (40:27) Rukoileeko se sinulta armoa, yrittääkö se lepytellä sinua?
        4 (40:28) Suostuuko se sinun ehtoihisi, antautuuko se orjaksesi ikiajoiksi?
        5 (40:29) Leikitkö sen kanssa niin kuin linnun kanssa leikitään, annatko sen tyttärillesi narusta talutettavaksi?
        6 (40:30) Käytkö siitä kauppaa toisten pyyntimiesten kanssa, meneekö se paloiteltuna myyntiin kauppiaille?
        7 (40:31) Isketkö sen kyljen täyteen väkärautoja, lävistätkö harppuunalla sen pään?
        8 (40:32) Jos mielesi tekee käydä siihen käsiksi, ajattele, millainen kamppailu siitä nousee, ja jätä se rauhaan!
        9 (41:1) Älä kuvittele turhia: sen pelkkä näkeminen paiskaa maahan kenet tahansa.
        10 (41:2) Ei pahinkaan hurjapää ryhdy sitä ärsyttämään. Kuka voisi mitellä sen kanssa voimiaan!
        11 (41:3) Kuka siis voisi astua minun eteeni vaatimaan palvelusta palveluksesta? Eikö kaikki taivaan alla ole minun? [Room. 11:35 | Ps. 24:1 ]
        12 (41:4) Puhun vielä sen jäsenistä, sen voimasta, sen ihmeellisestä rakenteesta.
        13 (41:5) Kuka on murtanut sen kaksoispanssarin, kuka on viiltänyt siltä puvun auki?
        14 (41:6) Kuka on avannut ammolleen sen kidan? Sen hampaat herättävät kaikissa kauhua.
        15 (41:7) Sen selkää kattavat panssarikilvet kuin piinkovat sinettirivit.
        16 (41:8) Ne ovat tiiviisti kiinni toinen toisessaan, edes tuuli ei pääse niiden väliin.
        17 (41:9) Ne niveltyvät toisiinsa kuin liimattuina, koskaan irtoamatta.
        18 (41:10) Kun se aivastaa, näkyy leimahdus. Sen silmät hehkuvat kuin aamuruskon säteet.
        19 (41:11) Sen kidasta lyövät lieskat, tulikipunat sinkoilevat ilmaan.
        20 (41:12) Savu suitsuaa sen sieraimista niin kuin tulella kiehuvan padan alta, kun tulta lietsotaan.
        21 (41:13) Sen henkäys sytyttää hiilloksen liekkeihin, tulenlieska iskee sen suusta.
        22 (41:14) Sen kaula uhkuu voimaa, sen edellä leviää kauhu.
        23 (41:15) Jäntevät ovat sen vatsan lihakset, kovat kuin metalli, eivät ne anna myöten.
        24 (41:16) Kiveä on sen sydän, kuin myllyn pohjakivi, liikkumaton ja kova.
        25 (41:17) Kun se nousee esiin, rohkeimmatkin kauhistuvat ja pakenevat kuohuvasta vedestä.
        26 (41:18) Jos siihen osuu miekka, terä murtuu. Ei siihen pysty keihäs, ei nuolenkärki eikä kivi.
        27 (41:19) Pelkkää olkea on sille rauta, kuin lahoa puuta on sille pronssi.
        28 (41:20) Nuoli ei aja sitä pakosalle, olkipalloja ovat sille lingon kivet,
        29 (41:21) kuin heinänkorsi on sille nuija, miekan kalskeelle se vain nauraa.
        30 (41:22) Sen vatsapuoli on täynnä teräviä nystyjä, jäljet rannan liejussa ovat kuin äkeen jäljet.
        31 (41:23) Se panee syvyydet kiehumaan niin kuin pata kiehuu, virta pärskyy sen ympärillä kuin tulikuuma rasva.
        32 (41:24) Sen perässä kimaltaa vaahto hopeisena kuin vanhuksen hiukset.
        33 (41:25) Ei ole sille vertaa maan päällä! Luoja jätti sen pelkoa vaille.
        34 (41:26) Vahvimpiakin se ylväänä katsoo. Se on kaikkien petojen kuningas.

        Oleppa hyvä.


      • tieteenharrastaja
        Uskovainen Uskis kirjoitti:

        Job 41:
        1 (40:25) Voitko sinä koukullasi pyydystää krokotiilin*? Pitääkö siimasi sen kielen aloillaan,
        2 (40:26) sitooko ruokoköytesi sen kidan, lävistääkö atraimesi sen leuan?
        3 (40:27) Rukoileeko se sinulta armoa, yrittääkö se lepytellä sinua?
        4 (40:28) Suostuuko se sinun ehtoihisi, antautuuko se orjaksesi ikiajoiksi?
        5 (40:29) Leikitkö sen kanssa niin kuin linnun kanssa leikitään, annatko sen tyttärillesi narusta talutettavaksi?
        6 (40:30) Käytkö siitä kauppaa toisten pyyntimiesten kanssa, meneekö se paloiteltuna myyntiin kauppiaille?
        7 (40:31) Isketkö sen kyljen täyteen väkärautoja, lävistätkö harppuunalla sen pään?
        8 (40:32) Jos mielesi tekee käydä siihen käsiksi, ajattele, millainen kamppailu siitä nousee, ja jätä se rauhaan!
        9 (41:1) Älä kuvittele turhia: sen pelkkä näkeminen paiskaa maahan kenet tahansa.
        10 (41:2) Ei pahinkaan hurjapää ryhdy sitä ärsyttämään. Kuka voisi mitellä sen kanssa voimiaan!
        11 (41:3) Kuka siis voisi astua minun eteeni vaatimaan palvelusta palveluksesta? Eikö kaikki taivaan alla ole minun? [Room. 11:35 | Ps. 24:1 ]
        12 (41:4) Puhun vielä sen jäsenistä, sen voimasta, sen ihmeellisestä rakenteesta.
        13 (41:5) Kuka on murtanut sen kaksoispanssarin, kuka on viiltänyt siltä puvun auki?
        14 (41:6) Kuka on avannut ammolleen sen kidan? Sen hampaat herättävät kaikissa kauhua.
        15 (41:7) Sen selkää kattavat panssarikilvet kuin piinkovat sinettirivit.
        16 (41:8) Ne ovat tiiviisti kiinni toinen toisessaan, edes tuuli ei pääse niiden väliin.
        17 (41:9) Ne niveltyvät toisiinsa kuin liimattuina, koskaan irtoamatta.
        18 (41:10) Kun se aivastaa, näkyy leimahdus. Sen silmät hehkuvat kuin aamuruskon säteet.
        19 (41:11) Sen kidasta lyövät lieskat, tulikipunat sinkoilevat ilmaan.
        20 (41:12) Savu suitsuaa sen sieraimista niin kuin tulella kiehuvan padan alta, kun tulta lietsotaan.
        21 (41:13) Sen henkäys sytyttää hiilloksen liekkeihin, tulenlieska iskee sen suusta.
        22 (41:14) Sen kaula uhkuu voimaa, sen edellä leviää kauhu.
        23 (41:15) Jäntevät ovat sen vatsan lihakset, kovat kuin metalli, eivät ne anna myöten.
        24 (41:16) Kiveä on sen sydän, kuin myllyn pohjakivi, liikkumaton ja kova.
        25 (41:17) Kun se nousee esiin, rohkeimmatkin kauhistuvat ja pakenevat kuohuvasta vedestä.
        26 (41:18) Jos siihen osuu miekka, terä murtuu. Ei siihen pysty keihäs, ei nuolenkärki eikä kivi.
        27 (41:19) Pelkkää olkea on sille rauta, kuin lahoa puuta on sille pronssi.
        28 (41:20) Nuoli ei aja sitä pakosalle, olkipalloja ovat sille lingon kivet,
        29 (41:21) kuin heinänkorsi on sille nuija, miekan kalskeelle se vain nauraa.
        30 (41:22) Sen vatsapuoli on täynnä teräviä nystyjä, jäljet rannan liejussa ovat kuin äkeen jäljet.
        31 (41:23) Se panee syvyydet kiehumaan niin kuin pata kiehuu, virta pärskyy sen ympärillä kuin tulikuuma rasva.
        32 (41:24) Sen perässä kimaltaa vaahto hopeisena kuin vanhuksen hiukset.
        33 (41:25) Ei ole sille vertaa maan päällä! Luoja jätti sen pelkoa vaille.
        34 (41:26) Vahvimpiakin se ylväänä katsoo. Se on kaikkien petojen kuningas.

        Oleppa hyvä.

        Siis krokotiili eikä Leviataani. Eikä lennä. Muuten täsmää.


      • Uskovainen Uskis kirjoitti:

        Job 41:
        1 (40:25) Voitko sinä koukullasi pyydystää krokotiilin*? Pitääkö siimasi sen kielen aloillaan,
        2 (40:26) sitooko ruokoköytesi sen kidan, lävistääkö atraimesi sen leuan?
        3 (40:27) Rukoileeko se sinulta armoa, yrittääkö se lepytellä sinua?
        4 (40:28) Suostuuko se sinun ehtoihisi, antautuuko se orjaksesi ikiajoiksi?
        5 (40:29) Leikitkö sen kanssa niin kuin linnun kanssa leikitään, annatko sen tyttärillesi narusta talutettavaksi?
        6 (40:30) Käytkö siitä kauppaa toisten pyyntimiesten kanssa, meneekö se paloiteltuna myyntiin kauppiaille?
        7 (40:31) Isketkö sen kyljen täyteen väkärautoja, lävistätkö harppuunalla sen pään?
        8 (40:32) Jos mielesi tekee käydä siihen käsiksi, ajattele, millainen kamppailu siitä nousee, ja jätä se rauhaan!
        9 (41:1) Älä kuvittele turhia: sen pelkkä näkeminen paiskaa maahan kenet tahansa.
        10 (41:2) Ei pahinkaan hurjapää ryhdy sitä ärsyttämään. Kuka voisi mitellä sen kanssa voimiaan!
        11 (41:3) Kuka siis voisi astua minun eteeni vaatimaan palvelusta palveluksesta? Eikö kaikki taivaan alla ole minun? [Room. 11:35 | Ps. 24:1 ]
        12 (41:4) Puhun vielä sen jäsenistä, sen voimasta, sen ihmeellisestä rakenteesta.
        13 (41:5) Kuka on murtanut sen kaksoispanssarin, kuka on viiltänyt siltä puvun auki?
        14 (41:6) Kuka on avannut ammolleen sen kidan? Sen hampaat herättävät kaikissa kauhua.
        15 (41:7) Sen selkää kattavat panssarikilvet kuin piinkovat sinettirivit.
        16 (41:8) Ne ovat tiiviisti kiinni toinen toisessaan, edes tuuli ei pääse niiden väliin.
        17 (41:9) Ne niveltyvät toisiinsa kuin liimattuina, koskaan irtoamatta.
        18 (41:10) Kun se aivastaa, näkyy leimahdus. Sen silmät hehkuvat kuin aamuruskon säteet.
        19 (41:11) Sen kidasta lyövät lieskat, tulikipunat sinkoilevat ilmaan.
        20 (41:12) Savu suitsuaa sen sieraimista niin kuin tulella kiehuvan padan alta, kun tulta lietsotaan.
        21 (41:13) Sen henkäys sytyttää hiilloksen liekkeihin, tulenlieska iskee sen suusta.
        22 (41:14) Sen kaula uhkuu voimaa, sen edellä leviää kauhu.
        23 (41:15) Jäntevät ovat sen vatsan lihakset, kovat kuin metalli, eivät ne anna myöten.
        24 (41:16) Kiveä on sen sydän, kuin myllyn pohjakivi, liikkumaton ja kova.
        25 (41:17) Kun se nousee esiin, rohkeimmatkin kauhistuvat ja pakenevat kuohuvasta vedestä.
        26 (41:18) Jos siihen osuu miekka, terä murtuu. Ei siihen pysty keihäs, ei nuolenkärki eikä kivi.
        27 (41:19) Pelkkää olkea on sille rauta, kuin lahoa puuta on sille pronssi.
        28 (41:20) Nuoli ei aja sitä pakosalle, olkipalloja ovat sille lingon kivet,
        29 (41:21) kuin heinänkorsi on sille nuija, miekan kalskeelle se vain nauraa.
        30 (41:22) Sen vatsapuoli on täynnä teräviä nystyjä, jäljet rannan liejussa ovat kuin äkeen jäljet.
        31 (41:23) Se panee syvyydet kiehumaan niin kuin pata kiehuu, virta pärskyy sen ympärillä kuin tulikuuma rasva.
        32 (41:24) Sen perässä kimaltaa vaahto hopeisena kuin vanhuksen hiukset.
        33 (41:25) Ei ole sille vertaa maan päällä! Luoja jätti sen pelkoa vaille.
        34 (41:26) Vahvimpiakin se ylväänä katsoo. Se on kaikkien petojen kuningas.

        Oleppa hyvä.

        Kiitos kiitos, tuon minä tiesinkin.

        Mutta entäpä se Leviatan osuus?


    • Ainakin tuo selittää sen uskovaisten jatkuvan huonon omantunnon ja ripittäytymisen tarpeen. Valehtelu aiheuttaa niin kauhean stressin että sitä on pakko päästä lievittämään.

      • Uskovainen Uskis

        Niin, huonosti käy niille jotka ovat elämässään joskus valehdelleet. Minä muistan valehdelleeni joskus viimeks ku olin 6 vee.


      • mdma
        Uskovainen Uskis kirjoitti:

        Niin, huonosti käy niille jotka ovat elämässään joskus valehdelleet. Minä muistan valehdelleeni joskus viimeks ku olin 6 vee.

        "Niin, huonosti käy niille jotka ovat elämässään joskus valehdelleet. Minä muistan valehdelleeni joskus viimeks ku olin 6 vee."

        Voi voi, alkaako dementia iskeä vai etkö vain muista edellisiä valheitasi? Älä huolestu niin käy kaikille kretardeille ennemmin tai myöhemmin.


      • 32erf
        Uskovainen Uskis kirjoitti:

        Niin, huonosti käy niille jotka ovat elämässään joskus valehdelleet. Minä muistan valehdelleeni joskus viimeks ku olin 6 vee.

        "Minä muistan valehdelleeni joskus viimeks ku olin 6 vee."

        Muistihäiriöihin voi löytyä apua lääketieteestä. Valehteluun ei. Lopeta se.


      • Uskovainen Uskis kirjoitti:

        Niin, huonosti käy niille jotka ovat elämässään joskus valehdelleet. Minä muistan valehdelleeni joskus viimeks ku olin 6 vee.

        Tiedätkö että kun kirjoittaa tänne ei-rekisteröityneenä, niitä viestejä on itse melko mahdoton poistaa. Valherekisterisi on täällä kaikille näytillä.


      • Uskovainen Uskis
        mdma kirjoitti:

        "Niin, huonosti käy niille jotka ovat elämässään joskus valehdelleet. Minä muistan valehdelleeni joskus viimeks ku olin 6 vee."

        Voi voi, alkaako dementia iskeä vai etkö vain muista edellisiä valheitasi? Älä huolestu niin käy kaikille kretardeille ennemmin tai myöhemmin.

        "Voi voi, alkaako dementia iskeä vai etkö vain muista edellisiä valheitasi? Älä huolestu niin käy kaikille kretardeille ennemmin tai myöhemmin. "

        Voi,voi voi voi! Ku en ole valehdellut niin en. Siispä lakkaisitkos puhumasta valheita, evokkki.


      • Uskovainen Uskis
        32erf kirjoitti:

        "Minä muistan valehdelleeni joskus viimeks ku olin 6 vee."

        Muistihäiriöihin voi löytyä apua lääketieteestä. Valehteluun ei. Lopeta se.

        Haha. Evot aina syyllistää toisia rikoksista, joita eivät ole tehneet, kun oma teoria on niin kuralla tolalla, kun vain olla ja voi.


      • Uskovainen Uskis
        kekek-kekek kirjoitti:

        Tiedätkö että kun kirjoittaa tänne ei-rekisteröityneenä, niitä viestejä on itse melko mahdoton poistaa. Valherekisterisi on täällä kaikille näytillä.

        Te syytätte minua valheista, jota en ole tehnyt. Tämä tekee teistä valehtelijan, ei minusta.


    • ҡϵҭҭʋɲϵɳ

      Kreationismi on siis paitsi tyhmää, myös VAARALLISTA.

      • Uskovainen Uskis

        Ottaako pikku makrolyyttiä päähä, kun ei todellisuutta selitetäkään makroevoluution pohjalta tehdyillä havainnoilla?


      • ҡϵҭҭʋɲϵɳ
        Uskovainen Uskis kirjoitti:

        Ottaako pikku makrolyyttiä päähä, kun ei todellisuutta selitetäkään makroevoluution pohjalta tehdyillä havainnoilla?

        Eipähän tuossa jutussa mitään makrosta puhuttu, mainittiimpahan vain, että »valehtelun vähentyminen kohensi selvästi mielenterveyttä sekä ihmissuhteita. Samalla vähenivät myös esimerkiksi päänsäryt ja jännittyneisyys», joten lopettakaa kreationistinen jauhantanne, niin mielenterveytenne kohenee, ihmissuhteenne paranee sekä päänsärkynne ja jännittyneisyytenne vähenee.


      • Uskovainen Uskis
        ҡϵҭҭʋɲϵɳ kirjoitti:

        Eipähän tuossa jutussa mitään makrosta puhuttu, mainittiimpahan vain, että »valehtelun vähentyminen kohensi selvästi mielenterveyttä sekä ihmissuhteita. Samalla vähenivät myös esimerkiksi päänsäryt ja jännittyneisyys», joten lopettakaa kreationistinen jauhantanne, niin mielenterveytenne kohenee, ihmissuhteenne paranee sekä päänsärkynne ja jännittyneisyytenne vähenee.

        Ottaako pikku makrolyyttiä päähä, kun ei todellisuutta selitetäkään makroevoluution pohjalta tehdyillä havainnoilla?


      • Uskovainen Uskis kirjoitti:

        Ottaako pikku makrolyyttiä päähä, kun ei todellisuutta selitetäkään makroevoluution pohjalta tehdyillä havainnoilla?

        Miksi minua ottaisi päähän? Tuossa selitettiin todellisuutta tutkimuksilla, toisin kuin kretiinipiireissä (joissa selitetään satuja yhdellä kirjalla ja huimalla mielikuvituksella sekä toisinaan tieteen tuloksia vääristelemällä).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4660
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2584
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      148
      1857
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1598
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1473
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1327
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1315
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      60
      1252
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      47
      1243
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1073
    Aihe