Hups:Me velkaannutaan.
vuosi2007.56,1 mrd vuodess
vuosi2010.75,1 mrd vuodessa
vuosi2012.83,2 ,mrd vuodessa
vuosi2013..95,0mrd vuodessa.
Katainen varoittaa pelottelemasta pankkeja.Kallis mies Suomelle,tai ihan täysin katastrofi.. Holtiton asuntolainojen tyrkyttäminen riskiasiaikkaille.
Katainen nousee TEAM Finlandin johtoon..
Hyvää alkanutta viikkoa Talouselämän uutisia...
Kataisen kauden velkakierre lisää 39miljardia.
14
51
Vastaukset
- susmorsian ek.
Mitenkä niin kallis, vähäruokasen näkönenki on ja kerkiikö ees syyä. Soinille sentään näkkyy maistavan, se on elämän merkki se. Ennen vanhaan sano mummot, kun laps oli pulska, että siinäpä oikeen terveen näkönen laps. On varmaan lapsesta saakka ollu Soini tuollanen pulskempi, sillon ei oo ees epäterveellistä olla pulska. Sensijaan, jos alipainosena syntyy laps ja sitten lihhoo, on epäterveellistä.
Pikkusen meni alotuksen vierestä. - *Kukkahame*
Minulle tulee vaan kysymys, mikä päivä tänään onkaan?
Aloittaja kun toivottelee "hyvää alkanutta viikkoa", meinaan minun kalenteri näyttää perjantaita?
Voihan tietty viikon jokainen aloittaa mistä päivästä tahansa.
Uskonnolisesti sunnuntai on viikon viimeinen, koska silloin Luojamme lepäsi aherrettuaan 6 päivää.
Minulle kuitenkin sunnuntai on viikon ensimmäinen, eihän tässä nyt enää pysy perässäkään.
Terveyttä, rahaa ja rauhaa!- kakkuhame onki
aina edellä muita, parempi ja rikkaampi ja viisaampi.
Torstaita minä kyllä elän, mutta liekö se niin tärkeää on aamusta onkaan työstä vapaille. On viikkoa jäljellä vielä, minulla kun uusi viikko alkaa maanantaista.
Varmaan työelämän sanelemaa, vaatteet ja kotihommat oli katsottuna koko poppoolle, ja niin mentiin Sipoon korvesta --nuorimmainen hoitopaikkaan, ja isommat kouluun erkanivat asemalla, minä samoin.
Yli 30 km oli työmatkat kymmenen vuoden ajan oli aamuin illoin junalla, mikä olikin nopea ja mukava muoto.
Aloituksen aiheeseen ei ollut uutta sanottavaa, joten
hyvää loppuviikkoa vaan.- sinulleppa sitten
hyvin kävi kun pääsit sieltä sipoon korvesta raatamasta rikkaisiin naimisiin.Etkös sinä sonninki kanssa joutunut tappelemaan ??
sinulleppa sitten kirjoitti:
hyvin kävi kun pääsit sieltä sipoon korvesta raatamasta rikkaisiin naimisiin.Etkös sinä sonninki kanssa joutunut tappelemaan ??
Niinpä jouduin, melkoista se olikin:D Siitä selvisin vain nuoruuden rohkeudella kun oli pakko. Ne
voivat aiheuttaa pahoja liikenneonnettomuuksiakin vapaana!
En kyllä töitä karkuun ole ikinä mistään lähtenyt -- rikkauksien perään !
- hirvittääTulevaisuus
Katainen ja kokoomus on suomen kävelevä katastroffi,
tämä porukka on jo tehny hirvittävää vahinkoa suomelle, niin hirvittävää ettei siitä enään noinvain selviydytäkkää,
huolestuttaa nuorten tulevaisuus , nyt katainen porukoineen vaahtooaa vain itselleen ja suuromistajille etuja, tavllinen kansa unohtuu täysin hunningolle,
kotimaan investoinnit on unohtunu, kokoomus ja katainen on keskittyny vain markkinatalouden ja etelä euroopan rahottamiseen, josta vain pieni sektori hyötyy, EI koko suomen kansa,,
nyt tarvitaan paljon perussuomalisilta ja keskustalta jos ja kun saavat suomen asiat jälleen raiteileen, kokoomuksen ja SDP:n jäljiltä,,, - tulee JYTKYvoitto
jälleen !
Perussuomalaiset ON tuleva suomen suurin puolue, kokoomuksestkin ÄLYKKÄÄMÄT tulevat äänestämään perussuomalaisia,,
mitä enemmän molaatte Soinia ja persuja sitä suuremmalla varmuudella Soini ja perussuomaliset saa enemmän ääniä,, - miettijä
paljonko tuosta summasta on PerSujen piikkiä, taloudellisen epävarmuuden lietsoja ei ota edelleenkään vastuuta teostaan.
- susm.
Torstaita minäkin, vähän eppäilemään kyl rupesin. Pullat on uunissa, pitääkin muistaa....ei oo munakello kunnossa. Onkin mulla komeen näkönen se munakello, viiksekäs ukkeli ja pilkettä silmissä, Italiasta silon toin, onhan tästä jo muutama vuosi. Mitenkä aika rientääki näin nopeesti.
Aamulla toikin kalamiehein kaks sopivan kokosta haukee ja halstrattuja muikkuja, muikut mun herkkuu. Piti ihan läheltä tarkistaa, onko i vai ällä tuossa kalan, nimessä, lasit jäi tuonne keittiön pöydälle. No nyt kattomaan, joko pellillinen korvapuusteja kypsiä. Kalaa olen syönyt nyt lähes viikon minäkin, ahventa ja Norjan lohta. Ahven oli tosi komea suurin mitä olen nähnyt, mutta nyt pitää ostaa jo muutakin välillä.
Minusta on kivampi mennä ostoksille 5-6 jälkeen kun työstä tulevat jo puuhaavat muuta. Iltakin kuluu mukavammin, päivällä kun teen omat hommani.
Kamalasti siementää koivut nyt, katselinkin että suuria koivuja ympäröi koko asuinalueen, mutta näin paljon ei ole näinä vuosia kasautunut tuulen mukana. Grillin kansi oli paksulti siementen peitossa ja puulaatat kirjavanaan taas :D
Ihan pöyhin kasvuston lehtiä vapaaksi niistä, kyllä nyt kosteaan maahan siementää tuo lehtipuu ympäri Suomea varmaan, ei vain kukkapenkkoihini. Syysleimu kukkii nyt parhaimmillaan helakanpunaisilla kukinnoillaan, ja tuoksu leviää iltaisin.
Vilttiin pitää jo kääriytyä illalla viileydessä
Harmittaa kun myöhästyin 5 uutisista, olympoksethan ne jo oli menossa,-- siellä miehet taisi olla jalkapallon kimpussa väsyneenä joku.
Pitänee kuunnella puoli yhdeksän uutiset, jos olen jo kotona silloin.
Rikkaruohoja kitkiessä unohtuu muu maailma vallan :D- hevat
kYLLÄ PITÄIS PERÄÄNKATSOJA olla KATAISELLA.Taidamme muuten.
entis-ajan ruokien neuvoja toisiltamme tiedustella.Onnellisen näköinen hän on
KATAINEN Suu korviin-asti aina hymyssä.Onhan hänellä varmasti rahaa ,etti istumaan taivu.Kyllähän kokoomuksella on valtaa hallituksessa, mutta harvassa maassa on niin laajapohjainen hallitus kuin Suomessa. ei kokoomus voi toteuttaa sanelupolitiikkaa.
Velkaantumisen lisäys kyllä johtuu EU:n konkurssista. En usko että EU jatkuu tässä muodossa montaakaan vuotta. Virheet mitä on tehty ovat korjaamattomia, Toipuminen kestää useita vuosia, Suomikin riippuvainen ulkomaan kaupasta, jotenkin olisi tultava toimeen muun maailman kanssa. Ai niin mistä olit löytänyt arviot minusta, joita tuolla toisaalla kirjoitit. Late Vaan.
- hevat
Hyväähän minä sinusta juttelin,vika minussa,kun täällä ketjuilla kuljen eri nikillä.
ystävyydellä heta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282721- 1372516
- 1352114
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162113Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591368Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo931162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891142Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381098