Naisten paras rakastelu asento

Tietämätön

Menin sänkyyn yhden naisen kans, siinä sitten nuolin sen nänniä ja pillu sen otti multa suihiin, nainen olisi kiihottunut siten alettiin panemaan asentoja vaihettiin mutta tuntui että se ei ois nauttinut mistään asennosta.

12

4859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä.vaan

Ehkei sun akkas vaan tykkää kun tuolla tavoin riuhdot...

• oletko nähnyt

pahan unen

• Ehkä kannattais kysyä asiaa siltä naiselta, se on aika yksilöllistä mistä asennosta pitää...

• Kumpi teistä

rakasteli sinä vain nainen, sinä panisit ja nainen haluaa rakastella ne muuten on kaksi ihan eri asiaa.Voi poikaparka kyllä sinun nyt mennä vaikka ÄITILTÄ kysymään neuvoa.

• IIDASIEEEEEEEEEEENI

Paras kontiltaan nainen ja mies pumppaa pimppiin ;)

• nainen vastaa mjdknd

Rintojen koskettelu tai nännien nuoleminen ei tunnu ainakaan minusta yhtään miltään.

Mieheltä suihinottaminen ei ole millään tavalla kiihottavaa.

Yhdyntä ei tunnu miltään, kai tiedät että naisella orgasmi ei tule vaginasta vaan klitoriksesta (googlaa).

Joten mitä jäi kerrastanne jäljelle? Ei mitään.

Sinun olisi pitänyt hieroa hänen klitoristaan (oikein) sekä nuolla sitä n 15-20 min ennen yhdyntää. Silloin nainen muistelisi sinua hyvällä, haluaisi lisää, eikä huonoimpana panona ikinä.

• karvaperseinen

Hyi, likasta kusitorvea pitäis vielä nuolla. Yöks!

• tyhmiä on ihmiset
        karvaperseinen kirjoitti:

Hyi, likasta kusitorvea pitäis vielä nuolla. Yöks!

Siinä taas mies, joka ei tiedä yhtään mitään naisista tai naisten anatomiasta. Naisen klitoris ei ole missään yhteydessä virtsaputken kanssa, kun taas miehillä virtsaputki loppuu peniksen päähän. Joten sanonpahan vaan:

Hyi, likaista kusitorvea pitäis vielä nuolla. Yöks!

Ei todellakaan ilman kortsua.

• kun moottorin

esilämmittää kunnolla ei siinä tarvitse asentoja vaihdella senkun polkee vain.

• sehän-näkyy

..ei siinä mitään...levittää pimpan kunnolla ja klitta esiin...helppo nuolla ja näykkiä...jos pari tippaa jostakin lirahtaa niin ei haittaa....menee kokemuksen piikkiin.....mutta parasta herkkua se kun työntää sormen anaaliin ja liikuttaa sitä siellä..ja samalla katselee sitä sormen liikettä avoimen pinpankautta...

• ja sekin vielä

sormi pakoputkeen sehän likaantuu joutuu kesken esilämmitelyn käsien pesulle ei hyvä.

• Anonyymi

Mäki olen tehnyt useamman kerran saman.
      Siinä vaiheessa kun nainen on sanonutö:
      Ah ihanaa mää en koskaan pettäny mun miestä?
      Mä oon sit torkahtanu sinne sängyn ulkopuolelle?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      142
      4664
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3921
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3559
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3320
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      53
      3188
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      32
      2620
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2246
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1898
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1755
    Aihe