Naisten paras rakastelu asento

Tietämätön

Menin sänkyyn yhden naisen kans, siinä sitten nuolin sen nänniä ja pillu sen otti multa suihiin, nainen olisi kiihottunut siten alettiin panemaan asentoja vaihettiin mutta tuntui että se ei ois nauttinut mistään asennosta.

12

4604

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä.vaan

      Ehkei sun akkas vaan tykkää kun tuolla tavoin riuhdot...

    • oletko nähnyt

      pahan unen

    • Ehkä kannattais kysyä asiaa siltä naiselta, se on aika yksilöllistä mistä asennosta pitää...

    • Kumpi teistä

      rakasteli sinä vain nainen, sinä panisit ja nainen haluaa rakastella ne muuten on kaksi ihan eri asiaa.Voi poikaparka kyllä sinun nyt mennä vaikka ÄITILTÄ kysymään neuvoa.

    • IIDASIEEEEEEEEEEENI

      Paras kontiltaan nainen ja mies pumppaa pimppiin ;)

    • nainen vastaa mjdknd

      Rintojen koskettelu tai nännien nuoleminen ei tunnu ainakaan minusta yhtään miltään.

      Mieheltä suihinottaminen ei ole millään tavalla kiihottavaa.

      Yhdyntä ei tunnu miltään, kai tiedät että naisella orgasmi ei tule vaginasta vaan klitoriksesta (googlaa).

      Joten mitä jäi kerrastanne jäljelle? Ei mitään.

      Sinun olisi pitänyt hieroa hänen klitoristaan (oikein) sekä nuolla sitä n 15-20 min ennen yhdyntää. Silloin nainen muistelisi sinua hyvällä, haluaisi lisää, eikä huonoimpana panona ikinä.

      • karvaperseinen

        Hyi, likasta kusitorvea pitäis vielä nuolla. Yöks!


      • tyhmiä on ihmiset
        karvaperseinen kirjoitti:

        Hyi, likasta kusitorvea pitäis vielä nuolla. Yöks!

        Siinä taas mies, joka ei tiedä yhtään mitään naisista tai naisten anatomiasta. Naisen klitoris ei ole missään yhteydessä virtsaputken kanssa, kun taas miehillä virtsaputki loppuu peniksen päähän. Joten sanonpahan vaan:

        Hyi, likaista kusitorvea pitäis vielä nuolla. Yöks!

        Ei todellakaan ilman kortsua.


    • kun moottorin

      esilämmittää kunnolla ei siinä tarvitse asentoja vaihdella senkun polkee vain.

    • sehän-näkyy

      ..ei siinä mitään...levittää pimpan kunnolla ja klitta esiin...helppo nuolla ja näykkiä...jos pari tippaa jostakin lirahtaa niin ei haittaa....menee kokemuksen piikkiin.....mutta parasta herkkua se kun työntää sormen anaaliin ja liikuttaa sitä siellä..ja samalla katselee sitä sormen liikettä avoimen pinpankautta...

    • ja sekin vielä

      sormi pakoputkeen sehän likaantuu joutuu kesken esilämmitelyn käsien pesulle ei hyvä.

    • Anonyymi

      Mäki olen tehnyt useamman kerran saman.
      Siinä vaiheessa kun nainen on sanonutö:
      Ah ihanaa mää en koskaan pettäny mun miestä?
      Mä oon sit torkahtanu sinne sängyn ulkopuolelle?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe