Naisten paras rakastelu asento

Tietämätön

Menin sänkyyn yhden naisen kans, siinä sitten nuolin sen nänniä ja pillu sen otti multa suihiin, nainen olisi kiihottunut siten alettiin panemaan asentoja vaihettiin mutta tuntui että se ei ois nauttinut mistään asennosta.

12

4816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä.vaan

Ehkei sun akkas vaan tykkää kun tuolla tavoin riuhdot...

• oletko nähnyt

pahan unen

• Ehkä kannattais kysyä asiaa siltä naiselta, se on aika yksilöllistä mistä asennosta pitää...

• Kumpi teistä

rakasteli sinä vain nainen, sinä panisit ja nainen haluaa rakastella ne muuten on kaksi ihan eri asiaa.Voi poikaparka kyllä sinun nyt mennä vaikka ÄITILTÄ kysymään neuvoa.

• IIDASIEEEEEEEEEEENI

Paras kontiltaan nainen ja mies pumppaa pimppiin ;)

• nainen vastaa mjdknd

Rintojen koskettelu tai nännien nuoleminen ei tunnu ainakaan minusta yhtään miltään.

Mieheltä suihinottaminen ei ole millään tavalla kiihottavaa.

Yhdyntä ei tunnu miltään, kai tiedät että naisella orgasmi ei tule vaginasta vaan klitoriksesta (googlaa).

Joten mitä jäi kerrastanne jäljelle? Ei mitään.

Sinun olisi pitänyt hieroa hänen klitoristaan (oikein) sekä nuolla sitä n 15-20 min ennen yhdyntää. Silloin nainen muistelisi sinua hyvällä, haluaisi lisää, eikä huonoimpana panona ikinä.

• karvaperseinen

Hyi, likasta kusitorvea pitäis vielä nuolla. Yöks!

• tyhmiä on ihmiset
        karvaperseinen kirjoitti:

Hyi, likasta kusitorvea pitäis vielä nuolla. Yöks!

Siinä taas mies, joka ei tiedä yhtään mitään naisista tai naisten anatomiasta. Naisen klitoris ei ole missään yhteydessä virtsaputken kanssa, kun taas miehillä virtsaputki loppuu peniksen päähän. Joten sanonpahan vaan:

Hyi, likaista kusitorvea pitäis vielä nuolla. Yöks!

Ei todellakaan ilman kortsua.

• kun moottorin

esilämmittää kunnolla ei siinä tarvitse asentoja vaihdella senkun polkee vain.

• sehän-näkyy

..ei siinä mitään...levittää pimpan kunnolla ja klitta esiin...helppo nuolla ja näykkiä...jos pari tippaa jostakin lirahtaa niin ei haittaa....menee kokemuksen piikkiin.....mutta parasta herkkua se kun työntää sormen anaaliin ja liikuttaa sitä siellä..ja samalla katselee sitä sormen liikettä avoimen pinpankautta...

• ja sekin vielä

sormi pakoputkeen sehän likaantuu joutuu kesken esilämmitelyn käsien pesulle ei hyvä.

• Anonyymi

Mäki olen tehnyt useamman kerran saman.
      Siinä vaiheessa kun nainen on sanonutö:
      Ah ihanaa mää en koskaan pettäny mun miestä?
      Mä oon sit torkahtanu sinne sängyn ulkopuolelle?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      251
      4535
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      127
      2971
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1710
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1451
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1304
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1075
    Aihe