Naisten paras rakastelu asento

Tietämätön

Menin sänkyyn yhden naisen kans, siinä sitten nuolin sen nänniä ja pillu sen otti multa suihiin, nainen olisi kiihottunut siten alettiin panemaan asentoja vaihettiin mutta tuntui että se ei ois nauttinut mistään asennosta.

12

4836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä.vaan

Ehkei sun akkas vaan tykkää kun tuolla tavoin riuhdot...

• oletko nähnyt

pahan unen

• Ehkä kannattais kysyä asiaa siltä naiselta, se on aika yksilöllistä mistä asennosta pitää...

• Kumpi teistä

rakasteli sinä vain nainen, sinä panisit ja nainen haluaa rakastella ne muuten on kaksi ihan eri asiaa.Voi poikaparka kyllä sinun nyt mennä vaikka ÄITILTÄ kysymään neuvoa.

• IIDASIEEEEEEEEEEENI

Paras kontiltaan nainen ja mies pumppaa pimppiin ;)

• nainen vastaa mjdknd

Rintojen koskettelu tai nännien nuoleminen ei tunnu ainakaan minusta yhtään miltään.

Mieheltä suihinottaminen ei ole millään tavalla kiihottavaa.

Yhdyntä ei tunnu miltään, kai tiedät että naisella orgasmi ei tule vaginasta vaan klitoriksesta (googlaa).

Joten mitä jäi kerrastanne jäljelle? Ei mitään.

Sinun olisi pitänyt hieroa hänen klitoristaan (oikein) sekä nuolla sitä n 15-20 min ennen yhdyntää. Silloin nainen muistelisi sinua hyvällä, haluaisi lisää, eikä huonoimpana panona ikinä.

• karvaperseinen

Hyi, likasta kusitorvea pitäis vielä nuolla. Yöks!

• tyhmiä on ihmiset
        karvaperseinen kirjoitti:

Hyi, likasta kusitorvea pitäis vielä nuolla. Yöks!

Siinä taas mies, joka ei tiedä yhtään mitään naisista tai naisten anatomiasta. Naisen klitoris ei ole missään yhteydessä virtsaputken kanssa, kun taas miehillä virtsaputki loppuu peniksen päähän. Joten sanonpahan vaan:

Hyi, likaista kusitorvea pitäis vielä nuolla. Yöks!

Ei todellakaan ilman kortsua.

• kun moottorin

esilämmittää kunnolla ei siinä tarvitse asentoja vaihdella senkun polkee vain.

• sehän-näkyy

..ei siinä mitään...levittää pimpan kunnolla ja klitta esiin...helppo nuolla ja näykkiä...jos pari tippaa jostakin lirahtaa niin ei haittaa....menee kokemuksen piikkiin.....mutta parasta herkkua se kun työntää sormen anaaliin ja liikuttaa sitä siellä..ja samalla katselee sitä sormen liikettä avoimen pinpankautta...

• ja sekin vielä

sormi pakoputkeen sehän likaantuu joutuu kesken esilämmitelyn käsien pesulle ei hyvä.

• Anonyymi

Mäki olen tehnyt useamman kerran saman.
      Siinä vaiheessa kun nainen on sanonutö:
      Ah ihanaa mää en koskaan pettäny mun miestä?
      Mä oon sit torkahtanu sinne sängyn ulkopuolelle?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      6992
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6523
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6313
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4122
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2502
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2419
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      59
      2183
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1509
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1502
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1240
    Aihe