Taas yksi tylsä aihe

Mikko

Pikku G antaa ihmisille aivan väärän käsityksen "räpistä". Onhan se tietysti hienoa, ettei kukaan Suomen ns. räppäreistä ammu toisiaan tai rupea parittajaksi, mutta nyt puhutaankin musiikista. Räppihän on kaupallistunut jo ajat sitten mutta Pikku G:stä voisi sanoa, että hän teki uuden genren: Nössöräpin. (aka. pussification of rap englanniksi)

5

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhah...

hahhah,sustako räpin pitäs aina olla sellast kauheeta kiroiluu? pikkug on varmaa ainut räppäri jonka sanois on jotai järkeeki..! ja ei sen kiltit sanat pahemmin tunnu ihmisii haittaavan,ainakin pikkug`l on TOSIIIII paljo fanei,jos et kestä musiikkii,mis jokatoinen sana ei oo kirosana,ni se on sit voi voi,ja aivan sun oma asias...mut säälin sua......kyl sullakin on viel mahdollisuus muuttua...!?

• Mikko

Sano, halusinko Pikku G:hen kiroilua? Turha sinun on sääliä minua. Minä säälin sinua sinun lukutaidottomuudesta tai lahjattomuudesta lukea rivien välistä. Kasva rauhassa taimi. Ja kysymys ei ole siitä, kuinka paljon faneja Pikku G:llä on vaan siitä onko hänellä asennetta räp "laulajaksi". Vastaus "Ei". Pikku G on liian nössö "räppäriksi". Onhan se hyvä, että Pikku G ei kiroile tai isottele, mutta häneltä puuttuu karismaa. Ja arvaa miksi hänellä on paljon faneja? Koska Pikku G on ainoa "räp-artisti" jota ne pikkulapset ovat ikinä kuunnelleet.

• keke

pidä pääs kii, kersa, kun et asiasta tajua mitää! Kukaa ei sun säälejäs kaipaa. varsinkaa sellaset, jotka asiasta jotain tietää..

• Mikko

Ja lisäksi: Voi olla hyvää ja kovaa tavaraa, jossa on asennetta vaikka ei kiroilla. Ei näköjään sinunkaan hiphop-tietämyksesi etene Suomen rajoja pidemmälle.

• Rami

kukaan ei kaipaa ohjeita tollasilta keskenkasvusilta identiteettikriiseissä rypeviltä varhaisteineiltä!!! ja opi saatana lukemaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1737
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1581
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1196
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1141
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      86
      1008
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      951
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      923
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      798
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      781
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50