Eli olen 15-vuotias tyttö, ja en ole varma olenko raskaana vaiko en. Olen tehnyt nyt 3 raskaustestiä, ja kahdessa tulos oli positiivinen, yhdessä negatiivinen. Aamupahoinvointia ei vielä ole ollut. Noin 6 viikkoa sitten, harrastimme poikaystäväni kanssa ensimmäisen kerran seksiä. Käytimme kondomia. En itse tiedä olisiko kondomi voinut olla vanha, tai rikki. En ole vielä edes maininnut raskauden mahdollisuudesta kenellekkään, sillä pelkään että esim. vanhempani suuttuvat minulle. Poikaystävänikin voisi jättää minut, tai muuta vastaavaa. Vastuu olisi suuri. Onko teillä ideoita miten hoitaisin tilanteen ja selvittäisin olenko raskaana?
15-vuotias raskaana!
Apua tarvitseva
1
199
Vastaukset
- Miesope
Oletko TODELLAKIN aivan varma, että KUKAAN ei ikinä ole puhunut mitään tuosta asiasta kouluterveydenhuollossa?
Mene kouluterveydenhoitajallesi.
Tai - lopeta trollailu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473362
- 1013259
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322414- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️181841- 201776
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51659- 1821658