top 3 suomen airsoft kauppaa

sarfsf

elikkä mitkä on teidän mielestä parhaat airsoft kaupat suomessa?
mä tykkään prosta ja mmilgearista eniten kolmatta en tiiä

16

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milgear
      Airsoftnurkka
      PCB

      Ykkös [u]KUSETTAJA[/u] on Proairsoft

    • Ranbo man xD

      Mun mielest on nää
      - Proairsoft
      - Milgear
      - ja vaik joku xD

    • olen_ihminen

      proairsoft
      airsoftnet
      milgear

    • kissamies

      milgear
      nemesis on ihan hyvä mut aika kallis
      airsoftnurkka

    • asdepfåaself

      Proairsoft on muuten ihan hyvä, mutta tuotevirhevastuu ei oikeen toimi. Keksivät aina jonkun tekosyyn, että "Ei me voida sitä korvata kun...."

      • Killu

        Kun ootte homoja edellinen kirjottaja on homo mun kans


    • 1. Nemesis

      2.PCB Airsoft

      3.Milgear

    • Marked One

      Olisi myös mukava, jos perustelisitte valintojanne edes jollain lailla, pelkkä "Pro on schaße" ei oikein iske joihinkin.

      1) Milgear - Iso valikoima, selkeät sivut sekä usein myös halvemmat hinnat kuin muualla, myös nopea asiakaspalvelu paikan päällä. Plussaa käyttäjien mahdollisuudesta antaa arvio aseesta.

      2) Proairsoft - Myös selkeät sivut, aloittelijaystävälliset hinnat sekä mukava asiakaspalvelu paikan päällä.

      3) Muovisotilas - Tukee hyvin aloittelijoita ja airsoft-yhdistyksiä, varastossa paljon laadukkaita asemalleja. Paikan päältä saa ilmaiseksi Muovisotilaan hihanauhoja :)

      Jos jotain huonoa pitäisi näistä keksiä, niin:

      1) Milgear - Monia aseita ei löydy varastosta, vaikka sivuilla lukisi niin. Eipä paljoa negatiivista keksi.

      2) Proairsoft - Varastossa ei tätä nykyä ylläpidetä näitä "parempia" merkkejä, kuten Maruita. Kysyin myyjältä ja vastaus tähän on "Suomen airsoft-pelaajakannan nuorentuminen. Että sellaista. (Syy siihen, miksi varastossa lähes jatkuvasti näitä halvempia kiina"snipuja", Cybergunia ja kahdenkybän haulikoita.

      3) Sivut hieman epäselvät ja ongelma päinvastainen kuin Prolla: varastossa pidetään vain Muovisotilaan hyväksymiä aseita ja laseja, siksi näiden halvempien aloittelija-aseiden lukumäärä onkin melko pieni. Tämän kysyin myös myymälästä.

      • M4

        Olen samaa mieltä Marked onen kanssa. Milgear on mielestäni ainoa mahdollinen ykkönen. Nopeat toimitusajat ja hyvä valikoima. Toinen ja kolmas ovat proairsoft ja muovisotilas, yllä mainitut perustelut kuvaavat hyvin kauppoja.


    • softaaja76

      kerron kaikki ihan parhaat airsoft kaupat

      1.www.pro airsoft.net
      2www.nemesis.fi
      3.www.MilGear.fi
      4.www.airsoft net
      5.www.muovisotilas
      6.www.kuulapurkki

    • random pesukone

      proairsoft

      milgear

      airsoftnet

    • random pesukone

      ja minun mielestäni pro on paras koska ei super kallista, super yksinkertaiset sivut ja hyvä valikoima. yhtä juttua en tajua! miten passion hedelmässä (yritän vähentää kiroilua) milgearilla muka on selkeät sivut. ne on sekaisimmat sivut mitä ikinä on mutta se onkin milgearin ainoa miinus. sitten jos jotai siihen pitää viel laittaa kolmanneksi nii se airsoftnet on iha ok

      • Sillalailla

        Milgearilla on tosiaanki sekavat sivut! Oon samaa mieltä pesukoneen kanssa mutta jos snipua ostat ni airsoftnet on Nro:1


      • Marked One
        Sillalailla kirjoitti:

        Milgearilla on tosiaanki sekavat sivut! Oon samaa mieltä pesukoneen kanssa mutta jos snipua ostat ni airsoftnet on Nro:1

        Omasta mielestäni sivut (Milgearin) ovat selkeät ja nopeat käyttää, erona muihin on vain se, että suurimman osan sivusta vie esimerkkituotteiden palsta ja tuoteryhmät löytyvät valikosta ruudun vasemmalta puolelta.

        Tosiaankin, mielipideasia.


    • ...........

      Sekavat ja sekavat. Ei sieltä tarvitse kikata kuin kimppatilaus linkki ja toimi ohjeiden mukaan. Vain tyhmä ostaa suoraan varastosta.

    • Nääääää

      Proairsoft
      Milgear
      Nemesis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe