eikö niin että silja europa on hyvä laiva

havaji

eikö niin että silja europa on hyvä laiva onko muutes kukaan menossa silja europalle 27-28.07.2004 iltä lähdöllä turusta klo:21.15. silja linella on paremmat hytit kuin viking linella koska siljan hyteissä on televisio ja kaikkee muuta kivaa kun taas viking linella ei oo edes televisio hyteissä.vastatkaa kumpi laiva on parempi.

20

3172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie van

Kyllähän se Europa on ehottomasti paras noista Turun laivoista. Aika kämäsiä ne viikkarit!

• Samj

Olen pahoillani jos loukkaan sinua joka luultavasti ei edes käy muilla laivoilla kuin Europalla. Läheskään kaikilla Siljoilla ei ole televisioita hytissä, en ole varma Operasta mutta muistaakseni vain Europalla on televisiot! Eikä Europan autokannen alapuolisista hyteistä löydä televisioita, ei!

• jussi vaa

Ei Euroopalla ole kaikissa hyteissä televisiota, ei ainakaan kaikissa 6. kannen B-luokan hyteissä. Siljalla on keskimäärin vanhempi aluskanta kuin Vikingillä - tämä vaan tiedoksi.
        Molemmissa yhtiöissä on puolensa; minä käytän kumpaakin. Oksentaa ne juopot Siljallakin, Itämeren Paras Keittiö -pokaali menee lähes poikkeuksetta joka vuosi Viking-Linelle.
        Viimeksi kävin merellä Sea Wind -yhtiön Sky Windillä, joka on minusta Itämeren Helmi! Sauna ja aamiainen sisältyy rauhalliseen ja kiireettömään matkaan. Mutta jos rellestää haluaa niin sitten Siljaan tai Vikingiin - aivan sama kumpaan!

• Silja Gold

..sen verran, että HKI-STO -välillä liikennöivissä Symphonissa ja Serenadessa ei ole telkkuja edes SeaSide-hyteissä. Vasta Silja-luokan hytteihin sellaisen saa..

• oahu

En ainakaan mene laivalle telkkua katsomaan. Tallinkilla on myös aika uusia laivoja ja ainakin lux-hyteissä on telkut, jos nyt haluaa merellä töllöttää.

• viikingilla ja siljalla rei...

ja sitäpaitsi jos menet lasten kanssa on se vikingin lasten tapahtumat aina paremmat ja mukavammat. Viikingillä ainakin tukholmaan on mukavampi mennä kun se tulee ihan keskustaan asti voi vaikka kävellä kaupungille .Viikinglinen hotellipaketit hyviä hotellit upeat ja edulliset ja todella hyvällä paikalla ja erittäin hyvä palvelu ollut niissä .
        silja on kalliimpi ja palvelu huonompi ja tylympi ,mutta tämä vain minunkokemukseni .
        Aina on ollut hyvä hyttikin senhän jokainen voi valita onko se A vai B vai C vai luksus sviitti tai mikä niistä ,varustetaso lähinnä sen mukaan myös . A luokan hytit on aina hyviä ja televisiota en välitä katsella se ei ole tarpeen laivalla ,jossain on ollut se mutten sitä katsonut . Ruoka on ollut hyvää molemmissa laivoissa ei siin valittamista ole .
        ja jos tykkää televisoita katsoa voi valita hytin jossa sellainen on yleensä ne maksaa vähän enenmmän ne paremmat hytit ja jos telkkari on tärkeä niitä on laivalla vaikka kuin monta siellä yleisisä tiloissa istuupi sinne katseleen jos tykkää ja onhan siellä myös tietokonekin nykyään olemassa mutten sitäkän ole kaivannut .
        Mulla se matkan tarkoitus on mennä vain sinne toiselle puolen merta ja muulla ei niin väliä ole yleensä matkustan niin että yön nukun laivassa ja ainoastaan käyn syömässä ennenkuin nukkumaanmenen mua ei juuri muut asiat siellä kiinnosta .No tietty jotain ostoksia voi tehdä tullessa kotiinpäin tuliaisiksi tuskin paljon muuta tekemistä siellä ja lehden ehkä ostan ja luen siellä jos ei ole mukana lukemista ja aamulla sitte aaamupalan syön se siitä laivalla olosta

• Kake
        viikingilla ja siljalla rei... kirjoitti:

ja sitäpaitsi jos menet lasten kanssa on se vikingin lasten tapahtumat aina paremmat ja mukavammat. Viikingillä ainakin tukholmaan on mukavampi mennä kun se tulee ihan keskustaan asti voi vaikka kävellä kaupungille .Viikinglinen hotellipaketit hyviä hotellit upeat ja edulliset ja todella hyvällä paikalla ja erittäin hyvä palvelu ollut niissä .
        silja on kalliimpi ja palvelu huonompi ja tylympi ,mutta tämä vain minunkokemukseni .
        Aina on ollut hyvä hyttikin senhän jokainen voi valita onko se A vai B vai C vai luksus sviitti tai mikä niistä ,varustetaso lähinnä sen mukaan myös . A luokan hytit on aina hyviä ja televisiota en välitä katsella se ei ole tarpeen laivalla ,jossain on ollut se mutten sitä katsonut . Ruoka on ollut hyvää molemmissa laivoissa ei siin valittamista ole .
        ja jos tykkää televisoita katsoa voi valita hytin jossa sellainen on yleensä ne maksaa vähän enenmmän ne paremmat hytit ja jos telkkari on tärkeä niitä on laivalla vaikka kuin monta siellä yleisisä tiloissa istuupi sinne katseleen jos tykkää ja onhan siellä myös tietokonekin nykyään olemassa mutten sitäkän ole kaivannut .
        Mulla se matkan tarkoitus on mennä vain sinne toiselle puolen merta ja muulla ei niin väliä ole yleensä matkustan niin että yön nukun laivassa ja ainoastaan käyn syömässä ennenkuin nukkumaanmenen mua ei juuri muut asiat siellä kiinnosta .No tietty jotain ostoksia voi tehdä tullessa kotiinpäin tuliaisiksi tuskin paljon muuta tekemistä siellä ja lehden ehkä ostan ja luen siellä jos ei ole mukana lukemista ja aamulla sitte aaamupalan syön se siitä laivalla olosta

Tottahan sie haastelet, mutta kun joku (jotkut) luulevat, että ovat ns. "parempia" ihmisiä kun ajavat oikein Siljalla! Siljalla, josa edes henkilökunta ei aina osaa suomea vaan puhuvat ruotsia! Miksiköhän sitä pakkoruotsia tarvitaankaan? No siksi, että pärjää Siljalla Tukholmanristeilyn!
        No, niihän ne kuvittelevat suomenruotsalaisetkin olevansa "päätään pidempää" väkeä kuin SUOMALAISET!

• Rampe

Olet oikeassa. Kuka sitä telkkua haluaa. minä ainakin haen laivalta pillua ja silja Europa on hyvä paikka saada pillua.

• Kake
        Rampe kirjoitti:

Olet oikeassa. Kuka sitä telkkua haluaa. minä ainakin haen laivalta pillua ja silja Europa on hyvä paikka saada pillua.

...onhan sillä aika isot luukut molemmissa päissään.. Sija Europalla, nimittäin.
        Siitä vaan, "Rampe"!

• onko kaikissa
        Kake kirjoitti:

...onhan sillä aika isot luukut molemmissa päissään.. Sija Europalla, nimittäin.
        Siitä vaan, "Rampe"!

missä kaikissa on nykyään tv

• Nettisukupolvi

Silja Europa oli tosi hyvä laiva vuonna 2004. Se oli Itämeren kuningatar. Enää se ei ole aivan yhtä hyvä. Sitä paitsi ei Europan kaikissa hyteissä koskaan ole ollutkaan telkkareita - ja kukapa enää nykyään kaipaa telkkaria kun laivoilla on WLAN. Netissä on paljon parempi valikoima filmejä ja viihdettä kuin missään telkkarissa. Koko kysymys telkkareista ei siis enää ole edes ajankohtainen.

Lopuksi kuitenkin vielä tuohon ikuisuuskysymykseen että vastatkaa kumpi laiva on parempi: minusta edelleenkin Tallinksiljan laivat ovat hyviä noin teknisessä mielessä, mutta kokonaisuutena Vikingiltä saa parempia risteilyjä. Risteilyllä kun tärkeintä ei ole laivan paremmuus vaan myös ystävällinen palvelu, iloinen tunnelma, hyvä ruoka ja sopiva viihde.

• Teknisessä ???

Minne unohdat vikingin tekemät remontit hyttiosastoilla, taxfreen osalta ja ravintolakannen puolesta.
        Tallinksiljan aluksethan ovat suht koht alkuperäisissä kuosissa. Sillä ei ole merkitystä kuinka uusia alukset ovat kun kyse merioloista vaan miten niitä on hoidettu ja huollettu! Meriolosuhteissa vuosikin tekee jo pahaa jälkeä.

• Nettisukupolvi
        Teknisessä ??? kirjoitti:

Minne unohdat vikingin tekemät remontit hyttiosastoilla, taxfreen osalta ja ravintolakannen puolesta.
        Tallinksiljan aluksethan ovat suht koht alkuperäisissä kuosissa. Sillä ei ole merkitystä kuinka uusia alukset ovat kun kyse merioloista vaan miten niitä on hoidettu ja huollettu! Meriolosuhteissa vuosikin tekee jo pahaa jälkeä.

En mä niistä rempoista niin paljoa ymmärrä. Siis enkä kai kirjoittanutkaan että Vikingin laivat ei myöskin olisi teknisessä mielessä hyviä, tai että ne jotenkin huonoja olisi. Tarkoitin vaan että Tallinksiljan Ruotsinlaivat ovat kuitenkin isompia ja uudempia. Kai se on fakta? Ei kannata pillastua.

Vikingit on siistejä ja hyvin pidettyjä vaikka onkin pienempiä.

• ._.
        Nettisukupolvi kirjoitti:

En mä niistä rempoista niin paljoa ymmärrä. Siis enkä kai kirjoittanutkaan että Vikingin laivat ei myöskin olisi teknisessä mielessä hyviä, tai että ne jotenkin huonoja olisi. Tarkoitin vaan että Tallinksiljan Ruotsinlaivat ovat kuitenkin isompia ja uudempia. Kai se on fakta? Ei kannata pillastua.

Vikingit on siistejä ja hyvin pidettyjä vaikka onkin pienempiä.

väittämäsi täysin paikkaansa

www.faktaomfartyg.se

Tuolla on hyvä päivittää tietojaan

• mursu756
        ._. kirjoitti:

väittämäsi täysin paikkaansa

www.faktaomfartyg.se

Tuolla on hyvä päivittää tietojaan

Turusta viking -88 ja -89
        Hesasta viking -85, -97 ja -08

Turusta TallinkSilja -93 ja -06
        Hesasta TallinkSilja -90, -91, -07, -08 ja -08

Munst ne on uudempia keskimäärin.

• Just näin

Paras näistä meikäläisistä. Mutta sehän tehtiinkin Vikingille.

• Hieno alus

Joo, on Europa hyvä laiva. Se on hieno alus.

Europa on Tallinksiljan paras laiva ja tunnelmaltaan melkein yhtä hyvä kuin legendaarinen Mariella, joka on kyllä Viking Linen laiva. Mariella on siksikin minusta parempi, koska siellä on parempi ruoka. Mutta Europa on siis hyvä myös.

• fdfdfdfdfdfdf

ropakantaa juu se jetsulleen siis just niin on

• Anonyymi

Moottorit siinä on aika finaalissa.

• Anonyymi

Uivelo löysi ja nosti vuoden 2004 ketjun.

Koneet finaalissa. Ja ajaa tuollaisia matkoja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8666
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4278
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3847
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2706
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2519
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2295
    Aihe