Totuus rakastumisesta

Sinäkö se oot

Katselin ohjelmaa rakastumisesta. Miehet valitsevat naisen ulkonäön ja iän perusteella. Ei varmaan tarvitse todistella, miksi ikä tarkoittaa nuoruutta. Naiset sen sijaan valitsevat miehen aseman eli statuksen ja varakkuuden (ammatin) perusteella. Siksi vanhemmat miehet viehättävät naista, jos miehellä on hyvä asema ja varakkuutta. Ulkonäkö ei ole naisille niin tärkeää kuin miehille. Nämä valintakriteerit ovat kansainvälisiä ja asiaa on tutkittu tieteellisesti niin Euroopassa kuin USA:ssa.

Pitänee uskoa, kun asian omin silmin voi päivittäin todeta. Nyt kaikki palstan romantikot voivat vähitellen aukaista simmunsa ja uskoa,että ulkonäöllä on paljon enemmän merkitystä kuin sielun sisällöllä. Ainakin, jos mies valitsee. Naisen koulutustaso ja sielun syvyydet kun eivät miestä erityisemmin kiinnosta, jos jo ulkonäkö ja ikä ovat epäsopivia.

Mikä on hyvännäköisyyttä parinvalinanssa? Nainen arvostaa miehessä vartalon Y-muotoa: leveät hartiat, kapea lantio. Miehet arvostavat nykyisin erityisesti naisen pitkiä sääriä ja vartalon symmetrisyyttä. Siksi mallit viehättävät miehiä. Marilynillä muuten oli symmetrinen vartalo. Sumerilainen naisvartalo, jossa on massiivinen lantionseutu ja muu alavartalo sekä pieni ylävartalo, ei edusta nykymiehen ihailemaa vartalotyyppiä, vaikka Suomi pursuilee juuri tämäntyyppisiä naisia.

Biologia siis säätelee eniten parinvalintoja. Nyt eikun väittämään vastaan!

95

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus tässä iässä

Nuorena se meneekin suurimmalta osin noin, näillä numeroilla en usko enää arvostusten olevan samoja
      Itsellä vakituista suhdetta harkitessa vaakakupissa painaa eniten ääni, turvallisuus, luotettavuus, sitoutuminen ja yhteen hiileen puhaltaminen.

Tilapäissuhteen ei tarvitse olla muita edellämainituista kuin ääni, muut plussat ovat hygienia ja käytöstavat.

• Jokunen aika sitten, kun aiheesta viimeksi keskusteltiin, painotin tuota samaa asiaa.
      Vartalo pitää olla, ei siis vartalo joka on muodoton möykky.
      Vyötärö pitää olla ja selvästi havaittavissa.
      Vyötäröä ei saa koristaa kumpu, vaikka olisikin komea.

Nuoruuden siroutta ja jäntevyyttä on aikasti mahdotonta enää saavuttaa, mutta vartalo on aina saavutettavissa.
      Senlaista läski-ihmettä ei ole syntynyt, joka voi sanoa olevansa sinut kilojensa kanssa.
      Se on aina itsepetosta, joskus sairaan sairaalloistakin itsepetosta.

Ja vielä oma havainto:
      Olen katsellut hoikkaa naisvartaloa usein, oikeastansa katselen niitä aina, kunnes jokunen on kääntynyt ja näin kasvot.
      Se on aina vavahduttava kontrasti-ero, kun huomaa kasvot, jotka eivät enää kuulu siihen vartaloon.
      Haluan itsekin vielä senlaiseksi, vaikka tiedänkin sen satuttavan naisia yhtä paljon.

60 nainenkin on kaunis, jos vartalosta erottaa selvästi naisellisen muodon, silloin ei naamakaan häiritse, kokonaisuus on kunnossa. Eli, aloituksessa mainittu sopusuhtaisuus.
      Pallo on kyllä sopusuhtainen, mutta kuuluu muihin asioihin.

Meikata naisen pitää, vaan kevyesti, ei räikeästi. Räikeä meikki tekee iki-vanhan Gootin, ja miehen pitkä tukka iki-vanhan Hipin.
      Nuo tyylit sopivat näkyville, kuin polvimittaiset Nailon-sukat maatiaispohkeille, tai minihame läskireisille.

Dokumenttia vastaan en väitä, ennen kuin katselen sen.
      Uskokaa naiset, edes kerran, tosi-miehen sanaa, ja lopettakaa valehtelu leivoskahveilla :)

H.

• 1943

Äää, putosin listaltasi, sillä en juuri meikkaa.

• 1943 kirjoitti:

Äää, putosin listaltasi, sillä en juuri meikkaa.

"1943"

Et sinäkään pudonnut.
        Jopa naamapesu aamuisin saattaa riittää.

H.

• Saas kattoo

Siihen dokumenttiin tulee jatkoa. Katotaan nyt kuinka sen rakastuneen naisen käy että viekö nuorempi muusikkomies naisen sydämen ja ohittaako tämän varakkaan toimitusjohtajakihlatun...;) Dokumentti on rakennettu näyttelijöiden avulla havainnolliseksi. Siis vuoroin tiedettä ja vuoroin näyttelyä. Ihan mukavaa katsottavaa kun asiat esitetään mielenkiintoisessa muodossa.

• leea-k.

En ole ylettömän lihava, tyypillinen suomalainen nainen, leveälanteinen, aika lyhytjalkainen ja rintava, selluliittiakin on, ehkä jonkinlaiset, erään tykkäämät muodot silhuetista erottuu.
      Rakkaani, joka on minua nuorempi sanoi seuranneensa salaa kun rasvaan ihoani saunan jälkeen. Tiesin miltä näytän ja meinasin suuttua. Tämä arteeni sanoi varmaan melko tosissaan, Rakastan sinun jokaista muhkuraasikin, olet minulle rakas joka suhteessa. Onko tällaisia miehiä muita edes olemassa.

• On heitä, minä tunnen yhden.

• "leea-k."

Toivotaan että rattori-rallaaja, K/K, pääsee eroon vaikeroivista mummoistaan, ja saapuu kommentoimaan muhkuroita :)
        Luulisi hänenkin muhkuroihin tutustuneen.

H.

• Anceli kirjoitti:

On heitä, minä tunnen yhden.

Kyllä heitä on, minäkin tiedän yhden...

• maarina1 kirjoitti:

Kyllä heitä on, minäkin tiedän yhden...

"maarina"

Haluaisin kuitenkin muistuttaa arvon rouvia, ilman tarkoitusta kenellekään henkilökohtaisesti, aikaisemmasta lausumastani:

"Senlaista läski-ihmettä ei ole syntynyt, joka voi sanoa olevansa sinut kilojensa kanssa."

H. :)

• hunksz kirjoitti:

"maarina"

Haluaisin kuitenkin muistuttaa arvon rouvia, ilman tarkoitusta kenellekään henkilökohtaisesti, aikaisemmasta lausumastani:

"Senlaista läski-ihmettä ei ole syntynyt, joka voi sanoa olevansa sinut kilojensa kanssa."

Mitä sinä siitä asiasta tiedät. Tiedän paljon miehiä, jotka pitävät lihavista/ pyylevistä naisista.

• 7. portaan enkeli
        hunksz kirjoitti:

"leea-k."

Toivotaan että rattori-rallaaja, K/K, pääsee eroon vaikeroivista mummoistaan, ja saapuu kommentoimaan muhkuroita :)
        Luulisi hänenkin muhkuroihin tutustuneen.

H.

Kaikki mitä muistan menneisyydestä (= 2vi) miellyttävää on tuntea muhkurat vartaloaan vasten. Ehkä toinen osapuoli painautuu vasten nukkujaa hellästi herätellen uusille auvoisille retkille.

• Leea-K@

minäkin tunnen yhden kuten maarina ja ancelikin ; )

• maarina1 kirjoitti:

Mitä sinä siitä asiasta tiedät. Tiedän paljon miehiä, jotka pitävät lihavista/ pyylevistä naisista.

"maarina"

"Olen katsellut hoikkaa naisvartaloa usein, oikeastansa katselen niitä aina,"

Mutta lopetetaan tähän, mietitään kokonaisuutta.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"maarina"

Kirjoituksesi herättävät epäilyn, ettet ehkä tuntisi asiaa, josta itselläsi ei luultavasti ole kokemusta.

Suomessa esiintyy julkisuudessakin paljon ihailtuja, kauniisti ikääntyneitä, viehättäviä naisia, joiden painoindeksi ei ole lähelläkään ihannetta. Naiset säteilevät hyvää oloa ympärilleen, ja veisaavat viis medioissa toitotettavista kauneusnormeista. Osa heistä saattaa tosin yksityisesti todeta, että terveydellisistä syistä pitäisi aktivoitua kuntoilemaan... heti kun löytää siiihen aikaa. Jokaisen olisi tietysti hyvä harrastaa liikuntaa, jotta liikuntakyky säilyisi vielä vanhanakin.

Itse katselen mielelläni ihmisiä erilaisissa ympäristöissä, ja silmäni ilahtuu aina kauniita ihmisiä nähdessään. Runsasmuotoisuus on harvoin este kauneudelle. - Mielestäni yhden vastenmielisimmistä näkymistä tarjoaa omahyväisesti nyrpeänä ja nenä pystyssä kulkeva, kauneusnormit kohtuullisen hyvin täyttävä, muodin mukaisesti pukeutunut ja ehostettu nuori nainen. Onneksi sellaisia näkee harvoin, ja silloin mielessä herää kysymys, pitääkö ko. henkilö itseään jonkin asteen julkkuna.

• optimisti-orvokki kirjoitti:

Kirjoituksesi herättävät epäilyn, ettet ehkä tuntisi asiaa, josta itselläsi ei luultavasti ole kokemusta.

Suomessa esiintyy julkisuudessakin paljon ihailtuja, kauniisti ikääntyneitä, viehättäviä naisia, joiden painoindeksi ei ole lähelläkään ihannetta. Naiset säteilevät hyvää oloa ympärilleen, ja veisaavat viis medioissa toitotettavista kauneusnormeista. Osa heistä saattaa tosin yksityisesti todeta, että terveydellisistä syistä pitäisi aktivoitua kuntoilemaan... heti kun löytää siiihen aikaa. Jokaisen olisi tietysti hyvä harrastaa liikuntaa, jotta liikuntakyky säilyisi vielä vanhanakin.

Itse katselen mielelläni ihmisiä erilaisissa ympäristöissä, ja silmäni ilahtuu aina kauniita ihmisiä nähdessään. Runsasmuotoisuus on harvoin este kauneudelle. - Mielestäni yhden vastenmielisimmistä näkymistä tarjoaa omahyväisesti nyrpeänä ja nenä pystyssä kulkeva, kauneusnormit kohtuullisen hyvin täyttävä, muodin mukaisesti pukeutunut ja ehostettu nuori nainen. Onneksi sellaisia näkee harvoin, ja silloin mielessä herää kysymys, pitääkö ko. henkilö itseään jonkin asteen julkkuna.

"optimisti-orvokki"

Kuten varmaan olet huomannutkin, homot ovat nyt nostettu pinnalle, ympäri maailmaakin.
        Ja lihavat naiset ovat hekin tapeetilla.

Eli tavis ei enää ole se määräävä asia.
        Liekö olemme liian taviksisia?
        Mitä runsasmuotoisuuteen tulee, tuon ajatukseni kopioit hyvin.
        Ja solakasta vartalosta aiheutuva nenäpysty on lihaville tunnettu inhonaihe.

Mutta, mutta, julkkiksesi pääsee jokainen, se vaatii vain vähän syömistä tai sit syömistä tosipaljon, jos muuta annettavaa ei ole.

H.

• @leea-k.

On, on, minullakin kun on, enkä usko olevani ainoa niin hyvin siunattu.
        Minunkin mieheni on minua nuorempi.
        Menimme naimiaisiin yli 30 vuotta sitten, ja silti olen hänen mielestään yhtä hehkeä kuin hääkuvassamme.

Hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellään. Olen hänelle universumin kuningatar.

Minultakin pääsee aina urahdus, kun hän tuijottaa minua.
        Silmistään näen rakkauden, jonka arvoinen yritän olla.

Onneksi on ihmisiä, joille karkki on käärettä tärkeämpää.
        .

• hunksz kirjoitti:

"maarina"

"Olen katsellut hoikkaa naisvartaloa usein, oikeastansa katselen niitä aina,"

Mutta lopetetaan tähän, mietitään kokonaisuutta.
        H.

Katselet vartaloa ja mietit kokonaisuutta..Hah hah haa....

• Takaisin asiaan
        hunksz kirjoitti:

"optimisti-orvokki"

Kuten varmaan olet huomannutkin, homot ovat nyt nostettu pinnalle, ympäri maailmaakin.
        Ja lihavat naiset ovat hekin tapeetilla.

Eli tavis ei enää ole se määräävä asia.
        Liekö olemme liian taviksisia?
        Mitä runsasmuotoisuuteen tulee, tuon ajatukseni kopioit hyvin.
        Ja solakasta vartalosta aiheutuva nenäpysty on lihaville tunnettu inhonaihe.

Mutta, mutta, julkkiksesi pääsee jokainen, se vaatii vain vähän syömistä tai sit syömistä tosipaljon, jos muuta annettavaa ei ole.

H.

... tai juomista, tosipaljon... On paljon käytetympi ja tehokkaampi keino.

• suny-boy
        maarina1 kirjoitti:

Olen mies, jonka paino on lähemmäs 140 kg
        Silti olen ulospäin suuntautuva ja iloinen .
        yksilö
        Meitäkin löytyy.

• maarina1 kirjoitti:

Katselet vartaloa ja mietit kokonaisuutta..Hah hah haa....

"maarina"

Vartalo on helpoin.
        Siinä on kädet, jalat, vyötärö, rinnat ja pyöreä peppu.
        Tai ainakin pitäisi olla.

Aivo on sit vaikeampi, sitä voi ihailla, vaikkapa musiikkivalintoja kuuntelemalla.

H.

• Tutkimus ei tainnut tarjota oikeastaan mitään uutta tietoa, vaan samat luonnonlait toimivat kuin ennenkin.
      Toisaalta aina on myös poikkeusyksilöitä, jotka eivät kulje valtavirran mukana. Onneksi.

Osa menestyneistä miehistä haluaa rinnalleen kauniin nuoren naisen koristeeksi ja elämänsä sulostuttajaksi, vaikkei enää itse haluaisikaan lisääntyä. Nykyisin moni menestynyt, varakas ikämies saattaa pettyä ja yllättyä, koska miestä nyörästi ja ihailevasti palvelevat, kuuliaiset, kauniit suomalaisnaiset ovat kadonneet. (No, rahvaskin etsii niitä jo muilta markkina-alueilta.)

Osa miehistä haluaa tasa-arvoisen kumppanin, jolla on elämänkokemusta kaikilta jo eletyiltä aikakausilta.

Kuka muuten valitsee, mies vai nainen. Luulenpa naisen valitsevan useimmiten ainakin Suomessa, vaikka moni mies kuvittelee tehneensä itse valinnan - eikä nainen väitä vastaan.

Uskon, että suuri(n) osa miehistä ihailee kurvikkaita ihanaisia, enkä usko, että joukko pienenisi koskaan. Uskallan sanoa asian ääneen jopa täälläkin, koska en itse kuulu joukkoon. ;) - Kertokaa pojat tai ilmoittautukaa ainakin, jos kuulutte tähän ryhmään! Piristäkää kauniiden kurvikkaiden ihanaisten päivää.

Tiedän, että myös pitkäsääriset ovat löytäneet parinsa jo oman ikäluokkamme naisten hedelmällisinä vuosina. - Eihän pitkäsääristen joukko olisi muuten voinut lisääntyä.;) Voin vahvistaa tutkimustulokset omilla empiirisillä tutkimuksilla, kun olen käynyt mittailemassa naisten vaateliikkeissä naisten pitkienhousujen lahkeiden pituuksia.

Hormonitoiminta saattaa (lääkityksen vuoksi?) säädellä vanhankin kohdalla parinvalintatilanteita lopun ikää, mutta monen kohdalla elämänkokemukset sekä järjenkäyttö saavat tärkeämmän roolin kuin nuoruusvuosina.

Varoitus palstan romantikkonaisille on mielestäni turha. Vanhemmilla naisilla on nykyisin entistä enemmän kysyntää ja valinnanvaraa, kun nuoret miehetkin ovat jo ryhtyneet tosissaan etsimään vanhoja naisia kumppaneikseen. - Jos nainen suostuu ottamaan miehen omaan kotiinsa, moni mies on valmis lupaamaan vaikka mitä... ja muuttamaan heti samana tai viimeistään päivänä.

Pitänee valittaen todeta, että useimmat kumppania etsivät ikätoverimiehet taitavat nykyisin olla naisia huonommassa asemassa. Varmasti kuitenkin jokaiselle etsivälle löytyy oman kumppani vielä tässäkin iässä, ellei jää kotiin odottelemaan sellaista. - Pilkettä silmään ja hymyä huuleen kaikille.;)

• "optimisti-orvokki"

Tieteellinen tutkimus ei ole sänkyhommaa.
        Sen tarkoitus on aina löytää faktat ja totuus, sillä tavalla että löytämänsä totuuden voi kumota vain toinen tieteellinen tutkimus.
        Hekilökohtainen tutkimus-vuodatuksesi oli siis ihan turha, pilke silmäkulmassakin.
        Ja, oikeastansa, paljon oli kopiota tuosta dokumentista.
        Kirjoita lyhyemmin:
        Emmää usko, mää tiedän paremmin.

H.

• O - O
        hunksz kirjoitti:

"optimisti-orvokki"

Sen tarkoitus on aina löytää faktat ja totuus, sillä tavalla että löytämänsä totuuden voi kumota vain toinen tieteellinen tutkimus.
        Hekilökohtainen tutkimus-vuodatuksesi oli siis ihan turha, pilke silmäkulmassakin.
        Kirjoita lyhyemmin:

H.

Kiitos ystävällisestä neuvostasi. En kuitenkaan aio alkaa toteuttaa sinun malliasi, en edes viestejä kirjoittaessani.

• demeter
        hunksz kirjoitti:

"optimisti-orvokki"

Kirjoita lyhyemmin:

H.

Älä jaksa, hunksi. Me emme ole tiedepalstalla vaan keskustelupalstalla.
        Vähän itsetutkiskelua kehiin sinulle. Olet itse sanonut, ettei palstalta saisi koskaan poistaa mitään. Kuitenkin juuri sinä olet täällä eniten mitätöimässä (poistamassa ?) omasta mielestäsi "turhia" kirjoituksia.

Minusta tuo kirjoitus oli loistava. Selkeästi ja monipuolisesti kantaa ottava.
        Et sunkaan sinä ole pikkuisen kade ?

• demeter kirjoitti:

Älä jaksa, hunksi. Me emme ole tiedepalstalla vaan keskustelupalstalla.
        Vähän itsetutkiskelua kehiin sinulle. Olet itse sanonut, ettei palstalta saisi koskaan poistaa mitään. Kuitenkin juuri sinä olet täällä eniten mitätöimässä (poistamassa ?) omasta mielestäsi "turhia" kirjoituksia.

Minusta tuo kirjoitus oli loistava. Selkeästi ja monipuolisesti kantaa ottava.
        Et sunkaan sinä ole pikkuisen kade ?

"demeter"

Jos julkaistaan dokumentti, tai uutinen, joka osuu jonkun ihmisen hermoon, tulee siitä usein tänne aloitus tai kommentti.
        Itseään ihaileva aloitus tai kommentti.
        Tyyliin: Nii määki.

Varsinkin jos dokumentti on tieteellinen, joteski.
        Miten minä voisin olla kade?
        Miten heevetissä? Minä?

H.

• demeter
        hunksz kirjoitti:

"demeter"

Jos julkaistaan dokumentti, tai uutinen, joka osuu jonkun ihmisen hermoon, tulee siitä usein tänne aloitus tai kommentti.
        Itseään ihaileva aloitus tai kommentti.
        Tyyliin: Nii määki.

Varsinkin jos dokumentti on tieteellinen, joteski.
        Miten minä voisin olla kade?
        Miten heevetissä? Minä?

H.

So what ? (hunksi). Sana on - tai ainakin sen pitäisi olla - vapaa.

Ja mitä itseään ihailevaa tuossa aloituksessa on ? Eivät kaikki tänne kirjoittavat itseään ihaile, mikähän sinut saa sellaista luulemaan ? Oletkohan sittenkin vilkaissut peiliin ?

• optimisti-orvokki

Se menee näin: "Nainen valitsee miehen, joka naisen on valinnut."

Äkkipäätä ei tuota kukaan nainen nielaise, mutta kun pikkuisen ajattelee niin juuri noinhan se on. Naisellahan miehiä pörrää ympärillä, ja helppo siitä joukosta on hoksata ketkä ihan oikeasti ottaisivat omakseen - jos saisivat. Siitä nainen vaan valitsemaan, tyyliin joillekin ei anna mitään toivoa, joidenkin kanssa jatkaa leikittelyä ja ehkä jopa kiusoittelua, ja tuosta joukosta sitten aikanaan joku tulee valituksi ja hänelle sanotuksi: Kyllä! Vai oliko se Tahdon? Nykynuoretkin vielä silloin tällöin menevät oikeasti naimisiin.

Mutta ihan selvää, nainen viime kädessä siis valitsee!!!

Mitä tasapuolisemmin molempien haaveet ja toiveet tulevat toteutetuiksi, sitä kauemmin liitto (yleensä) kestää. Jos jokin osa-alue on vinksallaan jo suhteen alussa (usein ulkopuolinen näkee sen asian paremmin) niin eihän siitä pitkän päälle mitään tule.

• demeter kirjoitti:

So what ? (hunksi). Sana on - tai ainakin sen pitäisi olla - vapaa.

Ja mitä itseään ihailevaa tuossa aloituksessa on ? Eivät kaikki tänne kirjoittavat itseään ihaile, mikähän sinut saa sellaista luulemaan ? Oletkohan sittenkin vilkaissut peiliin ?

"demeter"

Minullekin, on vaikeata kirjoittaa yleispätevästi, aina on joku mustasukkainen välissä.
        Mutta, kestettävä on, kaikki ihailu. :)

H.

• demeter
        hunksz kirjoitti:

"demeter"

Minullekin, on vaikeata kirjoittaa yleispätevästi, aina on joku mustasukkainen välissä.
        Mutta, kestettävä on, kaikki ihailu. :)

H.

No, kun itse sen tuottaa (ihailun), niin kestäähän se..)) (hunksi)

• Oikean miehen sana

Naisella pitää olla muodot kohdallaan ja aitoa tavaraa. Osaa laittaa hyvää ruokaa ja nauttia. Laihat muijat saa juosta ihan ihtesä kans. Pyllyn pitää hyllyä ja rinnoissa löytyä.

• O - O
        saimaantaka kirjoitti:

optimisti-orvokki

Se menee näin: "Nainen valitsee miehen, joka naisen on valinnut."

Äkkipäätä ei tuota kukaan nainen nielaise, mutta kun pikkuisen ajattelee niin juuri noinhan se on. Naisellahan miehiä pörrää ympärillä, ja helppo siitä joukosta on hoksata ketkä ihan oikeasti ottaisivat omakseen - jos saisivat. Siitä nainen vaan valitsemaan, tyyliin joillekin ei anna mitään toivoa, joidenkin kanssa jatkaa leikittelyä ja ehkä jopa kiusoittelua, ja tuosta joukosta sitten aikanaan joku tulee valituksi ja hänelle sanotuksi: Kyllä! Vai oliko se Tahdon? Nykynuoretkin vielä silloin tällöin menevät oikeasti naimisiin.

Mutta ihan selvää, nainen viime kädessä siis valitsee!!!

Mitä tasapuolisemmin molempien haaveet ja toiveet tulevat toteutetuiksi, sitä kauemmin liitto (yleensä) kestää. Jos jokin osa-alue on vinksallaan jo suhteen alussa (usein ulkopuolinen näkee sen asian paremmin) niin eihän siitä pitkän päälle mitään tule.

@ Saimaantaka

Sinä sen sanoit. Kiitos.

• Kuka tietää mitä?
        hunksz kirjoitti:

"optimisti-orvokki"

Kirjoita lyhyemmin:

H.

@ Hunksz
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Empiirinen_tutkimus

• - ,, -

Älykäs valitsee puolisonsa ÄO:n perusteella, muut tehkööt toisin.
      Ulkonäkö on ekstraa.

Ulkonäön korostus määrittänee heitä, joilla ei ole muusta tietoa.

Hyvä koulutustaso on seksikästä, koska, kuten tiedetään, ihmisen seksikkäin elin on aivot.
      Toki älykkyys ei ole kiinni akateemisen tutkinnon puutteestakaan.

Sivistys peilaantuu muiden kunnioituksesta, ei vain oman napanöyhdän keräilystä.

• "- ,, -"

Noh, tässähän tuli kaikki klisheet, koottuna pakettina.
        Odotellaan parempaa, kuten elämässä yleensäkin.

H.

• - ,, -
        hunksz kirjoitti:

"- ,, -"

Noh, tässähän tuli kaikki klisheet, koottuna pakettina.
        Odotellaan parempaa, kuten elämässä yleensäkin.

H.

Sen kus odotat, älä pitkästy, en jaa helmiä kärsäkkäille.

Oletko palstan tuomari?

Raati ja valamiehistö?

• - ,, - kirjoitti:

Sen kus odotat, älä pitkästy, en jaa helmiä kärsäkkäille.

Oletko palstan tuomari?

Raati ja valamiehistö?

"- ,, -"

Juu, olen.
        H.

• demeter

Älkääs leveilkö, tytöt (leea-k, anceli,maarina ja korppis). Mulla on kans yks tiedossa - ja tallessa..))

Mutta sen verran tuossa hunksin puheessa on perää, että eräs maailmantähti
      Catherine Deneuve, totesi lähes saman. Ikääntynyt nainen voi valita naaman tai pepun. Hän itse valitsi kasvot - on hiukan pyöreähkö nykyisin, mutta kaunis edelleen.
      Ikääntyneessä voi olla muitakin silmiinpistäviä kontrasteja. Etenkin suomalaisten naisten kohdalla raskas liikkuminen on piirre, joka vähentää viehätystä, tekee
      lehmän oloiseksi, vaikka muuten olisi hyvin hoidettu. Oma lukunsa ovat sitten tietenkin nämä lonkkavikaiset, joihin saatan itsekin lukeutua muutaman vuoden kuluttua - sen verran huono on perimä siltä osin.

Mutta ihan tuosta väittämästä: uskon siihen. Nuoruus ja kauneus ovat ylittämätön yhdistelmä ja nainen tahtoo edelleen nostaa omaa arvostustaan miehen kautta.
      Poikkeuksia tietenkin on, mutta ehkä he ovat niitä, jotka eivät katso itsellään olevan riittävästi mahdollisuuksia jättipottiin.

• *

Useimpien ihmisten on tyytyminen realismiin utopian sijasta.
        Haaveissaan voi ylettäytyä muiden yläpuolelle.

• * kirjoitti:

Useimpien ihmisten on tyytyminen realismiin utopian sijasta.
        Haaveissaan voi ylettäytyä muiden yläpuolelle.

"*"

Ihqu-ällöö, että joutuu taas nostamaan lakkinsa demeterin edessä.
        Onneksi ei ole lakkia, kun ei ole kaljuakaan.

Haaveissaan ihminen on aina maailman yläpuolella.
        Mutta haaveensa voi ihminen myös toteuttaa.
        Ainakin mitä läskiin tulee.

Mutta ei aina, minä haaveilen demeterinKIN läskeistä.
        Isot kirjaimet eivät ole vahinko. :)
        Ja demeterin mainitsemat nimimerkit saavat leveillä, hekin ovat syöneen hyvin, luulisin. :)

H.

• *
        hunksz kirjoitti:

"*"

Ihqu-ällöö, että joutuu taas nostamaan lakkinsa demeterin edessä.
        Onneksi ei ole lakkia, kun ei ole kaljuakaan.

Haaveissaan ihminen on aina maailman yläpuolella.
        Mutta haaveensa voi ihminen myös toteuttaa.
        Ainakin mitä läskiin tulee.

Mutta ei aina, minä haaveilen demeterinKIN läskeistä.
        Isot kirjaimet eivät ole vahinko. :)
        Ja demeterin mainitsemat nimimerkit saavat leveillä, hekin ovat syöneen hyvin, luulisin. :)

H.

Miksi minulle puhut demeteristä?
        Olen häntä kiitellyt, kuin hänkin minua, vaikken hän olekaan, saati hän minä.

Missä demeter nimeää ja ketä? Retoriaa.
        Realisti kasvaa maata pitkin, utopisti on vain tuulien temmattavissa.

Kukin kantaa luunsa ja läskinsä, hankkii vaikka kottikärryt, jos ei muu auta.
        Heps, lähden laittamaan pyykit narulle!

• demeter
        * kirjoitti:

Miksi minulle puhut demeteristä?
        Olen häntä kiitellyt, kuin hänkin minua, vaikken hän olekaan, saati hän minä.

Missä demeter nimeää ja ketä? Retoriaa.
        Realisti kasvaa maata pitkin, utopisti on vain tuulien temmattavissa.

Kukin kantaa luunsa ja läskinsä, hankkii vaikka kottikärryt, jos ei muu auta.
        Heps, lähden laittamaan pyykit narulle!

Kohta hunksi lopettaa minusta puhumisen (*), kun annoin hänelle huutia tuolla aiemmin..))

• demeter kirjoitti:

Kohta hunksi lopettaa minusta puhumisen (*), kun annoin hänelle huutia tuolla aiemmin..))

Nyt se sitten on uskottava, demeter ja muut tytöt.
        Kaikki parhaat miehet on jo varattu :)
        Joten näin sinkkuna se on elämänsä vaan jatkettava.

• demeter
        tulisilla kirjoitti:

No pakko se on kehua, tulisilla, kun kerran muutkin..))

Pistä vaan tilaus vetämään, jos siltä tuntuu. Outojen sattumustan kanssa puolisot on mullekin tulleet - liekö henkioppaat olleet asialla ...))

• maarina1 ejk
        demeter kirjoitti:

No pakko se on kehua, tulisilla, kun kerran muutkin..))

Pistä vaan tilaus vetämään, jos siltä tuntuu. Outojen sattumustan kanssa puolisot on mullekin tulleet - liekö henkioppaat olleet asialla ...))

Toivoa on, ei saa lopettaa etsimistä.

• tulisilla kirjoitti:

"tulisilla"

Vähän kommentointi kesti, kun piti syödäkin välillä.
        Muikkuja, mutta eiväthän ne kaukana muiskuista ole.
        Kiitos vaan kaikille.
        Tänlaista keskustelua kehotan ihan jatkamaankin. :)

H.

• demeter kirjoitti:

"demeter"

Satunnaiset raipat tekevät puolisoille hyvääkin.
        Kunhan vihtoo Minkin-nahalla.

H.

• hunksz kirjoitti:

"tulisilla"

Vähän kommentointi kesti, kun piti syödäkin välillä.
        Muikkuja, mutta eiväthän ne kaukana muiskuista ole.
        Kiitos vaan kaikille.
        Tänlaista keskustelua kehotan ihan jatkamaankin. :)

H.

Kuuleppas hunksi.
        Usko ihan huvikses että täällä osataan keskustella ihan ilman noita sun huomauttamisias.
        Sen paremmin kehotuksias kun kieltojaskaan.

• tulisilla kirjoitti:

Kuuleppas hunksi.
        Usko ihan huvikses että täällä osataan keskustella ihan ilman noita sun huomauttamisias.
        Sen paremmin kehotuksias kun kieltojaskaan.

"tulisilla"

Minä olen huomannut.
        Mutta kunnon nuotio syttyy vasta kunnon kipinästä.
        Siehän tiijät? :)

H.

• demeter
        maarina1 ejk kirjoitti:

Toivoa on, ei saa lopettaa etsimistä.

Niin maarina, ja se etsiminen voi olla lopulta hauskempaa kuin löytäminen, sanovat..))

• demeter kirjoitti:

Niin maarina, ja se etsiminen voi olla lopulta hauskempaa kuin löytäminen, sanovat..))

Mietityttää usein toi etsiminen??
        Löytäköön paremminkin minun puolestani.
        Jos on löytääkseen :))

• demeter
        tulisilla kirjoitti:

Mietityttää usein toi etsiminen??
        Löytäköön paremminkin minun puolestani.
        Jos on löytääkseen :))

Joo (tulisilla), mutta mites se idän viisaus menikään: "kun oppilas on valmis, guru saapuu paikalle". Jospa se pätee näissä parisuhteissakin..))

• demeter kirjoitti:

Joo (tulisilla), mutta mites se idän viisaus menikään: "kun oppilas on valmis, guru saapuu paikalle". Jospa se pätee näissä parisuhteissakin..))

Tohon se onkin hyvä luottaa, silloin ei tartte miettiä mitään etsimisiä :)

Mulle on ihan kaamee ajatus etsiä jotain uppo-outoa ihmistä. Sitten alkaa koko elämää muuttamaan. Koska onhan se pakko muuttaa elämä jos suhdetta miettii.

Ja sitten vielä tänä päivänä ne kamalat vaatimukset joista saa täälläkin lukea.
        UH ei miusta sellaiseen ole.

• tulisilla kirjoitti:

Tohon se onkin hyvä luottaa, silloin ei tartte miettiä mitään etsimisiä :)

Mulle on ihan kaamee ajatus etsiä jotain uppo-outoa ihmistä. Sitten alkaa koko elämää muuttamaan. Koska onhan se pakko muuttaa elämä jos suhdetta miettii.

Ja sitten vielä tänä päivänä ne kamalat vaatimukset joista saa täälläkin lukea.
        UH ei miusta sellaiseen ole.

Kaikki tuntemattomat ihmisethän on ensin uppo-outoja, rohkeasti vaan tutustumaan. :)
        Parisuhde on sopeutumista ja tietenkin elämäänsä joutuu muuttamaan, mutta ei se saa mennä niin, että vain toinen sen tekee ja joustaa.
        Se on sitä terävien kulmien hiontaa, tässä iässä ja näitten vuosien jälkeen ollaan jo melkoisen pyöreitä kumpikin, kuvaannollisesti, vain kuvaannollisesti..

• Pääpiirteittäin noinhan se menee. On kuitenkin tehty lisääkin tutkimuksia, ihmisellä erityisesti viehätystä lisää luovuus ja äly. Tiedämme kyllä miten muusikkojen takahuoneet pursuilevat tyrkylle yrittävistä tytöistä, runoilijan kulloinenkin vaimo saa kuunnella ja halutessaan katsella miten ihailijat yrittävät tyrkyttää itseään ja solvata toisiaan ja tuota vaimoakin oman kielellisen kompetenssinsa äärirajoilla.

Syrjähypyt ovat lajille ominaisia ja naiset harrastavat niitä erityisesti noiden luovien renttujen kanssa, jotka vakituisina puolisoina ovat kuitenkin aika sietämättömiä. Miehet taas etsivät niitä noiden nuorten ja nättien joukosta, sana kiertää nopeasti niistä ketkä suostuvat, eikä niitä yleensä löydy älykkäimpien naisten joukosta. Siksi niillä ei ole juuri markkinoita vakituisiksi kumppaneiksi, kukaan vähänkään älykkäämpi mies ei siedä pitkään kotonaan selvästi itseään tyhmempää seuraa.

• "yo-huuhkaja"

Kommenttisi siis vihjailee, että minun pitää alkaa taas treenata kitaransoittoa?
        Runoilun kun jo osaan ja idiootit jo ihailevat :)
        Älykkäätkin.

H.

• hunksz kirjoitti:

"yo-huuhkaja"

Kommenttisi siis vihjailee, että minun pitää alkaa taas treenata kitaransoittoa?
        Runoilun kun jo osaan ja idiootit jo ihailevat :)
        Älykkäätkin.

H.

Runoistasi en sano mitään, luultavasti kitaransoitto on samaa tasoa.

Idiooteistakin joku on aina älykkäin.

• yohuuhkaja kirjoitti:

Runoistasi en sano mitään, luultavasti kitaransoitto on samaa tasoa.

Idiooteistakin joku on aina älykkäin.

"yo-huuhkaja"

"idiootit jo ihailevat :)
        Älykkäätkin."

Näinhän tuli todettua.

Lupaan parantaa ainakin kitarapuolta, runoilua kun en voi.
        Se on joku sielu-juttu.

H.

• hunksz kirjoitti:

"yo-huuhkaja"

"idiootit jo ihailevat :)
        Älykkäätkin."

Näinhän tuli todettua.

Lupaan parantaa ainakin kitarapuolta, runoilua kun en voi.
        Se on joku sielu-juttu.

H.

"Miten herkästi voikaan näppäillä kieltä,
        tee se noin tai näin, muuttuu ääni siellä.

Miten vaihdellen värähdellä mikään voi?
        Kaikki kiinni on sormenpäistä?

Joskus annan peukalon kulkea vain,
        jätän soittimen siihen sinne.

Siinä väräjää eessäin soitin se,
        olen ihmeissäin minä, värähdellen"

Omistettu nimimerkille Yo-huuhkaja.
        Ilman viivaakin.
        Mutta lainata saa vain mainitsemalla nimimerkkini.

H.

• :))))
        hunksz kirjoitti:

Ilman viivaakin.

H.

oliks tää joku rakkausveisu huuhkajalle

• hunksz kirjoitti:

Ilman viivaakin.

H.

Tyypillinen sanoja näytölle minuutissa -suolto. Jos soitto on samaa tasoa, parantamisen ei pitäisi olla vaikeaa.

• Ontuva Erikssonska
        hunksz kirjoitti:

Ilman viivaakin.

H.

Aaah, kuinka mun sieluni nyt väräjää,
        en muuta enää kirkkaasti nää,
        suomalainen mies mielessä siintää,
        mistä löytäsin mä sen...
        ihan oikean Ihmisen.
        Samanlaisen, joita täällä niin ihailen...
        Valitettavasti on jo varattu heistä jokainen!

Iloitsen, että täälläkin saa heitä kuulla,
        he puhuvat rehellisen suomalaisen miehen suulla.
        On omanarvontuntonsa kohdallaan,
        siksi arvostavat he myös vaimojaan.

Rakkauden täyteisiä vuosia heille toivon,
        iloitsen heidän onnestaan ja vaimojensa.
        Olen itsekin joskus saanut kokea sen,
        kahden ihmisen läheisen yhteyden.

Sitä ei kuka tahansa saakaan kokea,
        ensin pitää oppia itsekin rakastamaan.
        Itseään ensin oikeasti ei kuin sokea,
        joka napanöyhtää kaivaa ja ryhtyy räksyttämään.

Tätä saa vapaasti kopioida missä vaan.

• :)))) kirjoitti:

oliks tää joku rakkausveisu huuhkajalle

":))))"

No, ei :)

Minulta nyt aina pääsee kaikenlaista.
        Mitä nyt elimistössä juolahtaa.

Ja kaikenlaista päästöäni saa kiittää tai kiukuttaa, miten sit itsestä tuntuu.
        Saatat sinäkin saada osasi, kunhan rekisteröidyt aikuisesti.
        Yo-huuhkajakin näyttää kiinnostuneen, kommentin arvoisesti ainakin.
        Hyvin pidättelee hän.

H.

• Ontuva Erikssonska kirjoitti:

Aaah, kuinka mun sieluni nyt väräjää,
        en muuta enää kirkkaasti nää,
        suomalainen mies mielessä siintää,
        mistä löytäsin mä sen...
        ihan oikean Ihmisen.
        Samanlaisen, joita täällä niin ihailen...
        Valitettavasti on jo varattu heistä jokainen!

Iloitsen, että täälläkin saa heitä kuulla,
        he puhuvat rehellisen suomalaisen miehen suulla.
        On omanarvontuntonsa kohdallaan,
        siksi arvostavat he myös vaimojaan.

Rakkauden täyteisiä vuosia heille toivon,
        iloitsen heidän onnestaan ja vaimojensa.
        Olen itsekin joskus saanut kokea sen,
        kahden ihmisen läheisen yhteyden.

Sitä ei kuka tahansa saakaan kokea,
        ensin pitää oppia itsekin rakastamaan.
        Itseään ensin oikeasti ei kuin sokea,
        joka napanöyhtää kaivaa ja ryhtyy räksyttämään.

Tätä saa vapaasti kopioida missä vaan.

"Ontuva Erikssonska"

Kivasti kirjoitettu.
        Minä olen sinkku, joten älä pelottele. :)

H.

• Tai oikeestaa, tiedän useammankin.. Mutta ehkä paras olla jo hiljaa......;)

• "maarina"

Ehkä minun ei pitäisi, sovittu kun asia on.

Kiitti kuiteski.

H.

• hunksz kirjoitti:

"maarina"

Ehkä minun ei pitäisi, sovittu kun asia on.

Kiitti kuiteski.

H.

Sori vaan, sinä et kuulu siihen joukkoon. Olet liian vanha....

• maarina1 kirjoitti:

Sori vaan, sinä et kuulu siihen joukkoon. Olet liian vanha....

"maarina"

Sinun olisi pitänyt alkaa ihailemiseni jo paljon aiemmin.
        50 palstalla minua jo noin kehuttiin :)

H.

• hunksz kirjoitti:

"maarina"

Sinun olisi pitänyt alkaa ihailemiseni jo paljon aiemmin.
        50 palstalla minua jo noin kehuttiin :)

H.

Mistä olet saanut päähäsi, että ihailen sinua. Ihailuni menee kyllä aivan eri suuntaan...

• Kultakuikkeli;)))
        maarina1 kirjoitti:

Mistä olet saanut päähäsi, että ihailen sinua. Ihailuni menee kyllä aivan eri suuntaan...

;))) etkö tiedä sitä vielä? KAIKKI ämmänlätyskät ihailevat Hunkzia AINA. Hän on kuolematon..(omasta mielestään, number one)

• ISOT KIRJ. PALJ.
        Kultakuikkeli;))) kirjoitti:

;))) etkö tiedä sitä vielä? KAIKKI ämmänlätyskät ihailevat Hunkzia AINA. Hän on kuolematon..(omasta mielestään, number one)

Friidu olet oikeassa!

• ,

Toivottavasti kaikille halukkaille löytyy pystytissisiä ja pitkäsäärisiä naisenkuvia.

Vielä tämänikäisiä. :))))))))))

• Löytyyhän niitä, itänaapurista tulee lisää ja silikonia riittää.

• yohuuhkaja kirjoitti:

Löytyyhän niitä, itänaapurista tulee lisää ja silikonia riittää.

Haluatkos että teen sulle palveluksen? Mä olen TÄYSIN luomu siis JOKA paikasta ja lähetän sulle perjantaimuiskun:)))
        Odotas niin sulle tulee parijonossa ihailijanaisia tämän muiskun jälkeen kun naisilla on yleensä tapana alkaa kilpailla miehistä. Mutta tää on meidän keskeinen salaisuus. Ethän kerro kenellekään!;D
        (Saas nähdä kuinka pian ensimmäinen miinustaja iskee)

• Narttu1 kirjoitti:

Haluatkos että teen sulle palveluksen? Mä olen TÄYSIN luomu siis JOKA paikasta ja lähetän sulle perjantaimuiskun:)))
        Odotas niin sulle tulee parijonossa ihailijanaisia tämän muiskun jälkeen kun naisilla on yleensä tapana alkaa kilpailla miehistä. Mutta tää on meidän keskeinen salaisuus. Ethän kerro kenellekään!;D
        (Saas nähdä kuinka pian ensimmäinen miinustaja iskee)

Kiitoksia palveluksesta. Toistaiseksi ei ole kotiovella jonoa näkynyt mutta mikäs kieltää tässä odottelemasta...

• Voi sentään, onpa hyvä ettei enää tarvitse tuollaisista asioista huolta kantaa.
      Kelpaa ihan omana itsenään.

• meeriamanda

Sa muuta :)) Vaan olihan se tärkeä valintaan vaikuttava tekiä, meinaan se komeus.

Liitän tämän aiheen nuoruuteen, aikaan kun peilit olivat kirkkaita...jäät liukkaita ja mallu aski oli alle parimarkkaa :))

Pitkään pariskuntana elävissä on tullut syvä kiintymys, ei roihu isolla liekeillä vaan liekkiä piisaa , rakkaudeksi sitä kutsuisin.

• määvai
    • kaikenkokenut

Älä katso, vaan koe. Kaikennäköiset ihmiset rakastuvat. Turha yrittää tunkea itseään johonkin muottiin. Ynnä uskoa höpöhöpöä.

• Kaikille jotain
    • kawe

Tuossa "määvai" mainitsee hyvän pointin, rakastua tällä iällä ja tällä*järjellä.
      Rakastuminen vie järjen, niin se on----------------
      Te jotka rakastutte tällä iällä - olkaa onnellisia - se on varmasti hieno kokemus, haluaisin itsekin joskus vielä kokea sen tunteen kun on rakastunut ja toisen katseessa näkee saman tunteen kun hän sulkee syliinsä. Olette onnekkaita

• "kawe"

Toi hali on, niinku, hellyyttä, siihenkin voi pakahtua, mutta tässä iässä se ei enää rakkautta ole.
        Rakkaus on kokonaisvaltaisuutta.
        Se vaatii aina raastamista.
        Ei aina verille, mutta muuten väkivaltaisesti.
        Mun, mun, mun!!!!!
        Armoa annetaan sit ehkä myöhemmin.
        Mutta kaikki on alussa saatava. Ihan kaikki.
        Ja kaikki on annettava, vaikeroidenkin, ihan kaikki.

H.

• kawe
        hunksz kirjoitti:

"kawe"

Toi hali on, niinku, hellyyttä, siihenkin voi pakahtua, mutta tässä iässä se ei enää rakkautta ole.
        Rakkaus on kokonaisvaltaisuutta.
        Se vaatii aina raastamista.
        Ei aina verille, mutta muuten väkivaltaisesti.
        Mun, mun, mun!!!!!
        Armoa annetaan sit ehkä myöhemmin.
        Mutta kaikki on alussa saatava. Ihan kaikki.
        Ja kaikki on annettava, vaikeroidenkin, ihan kaikki.

H.

Kyllä se rakkautta on, lämmin rauhallinen olo, minulle rukouksen kaltainen.
        Onneksi ne veresliha-vaiheet ovat arpisia muistoja sydämen palasien reunoilla.

Totuuden nimissä kuitenkin, rakkaus oli juuri tuota kaikki ihan kaikki, onneksi sain kokea , hitsi sentään. Tarkoitan sen suuren rakkauden, ---
        Mariskan Liekki sopii tähän:
        Liekki on sammunut,
        se joka paloi roihuten
        Kuinka niin polttavasta,
        tulee vain käden lämpöinen

• * *
        kawe kirjoitti:

Kyllä se rakkautta on, lämmin rauhallinen olo, minulle rukouksen kaltainen.
        Onneksi ne veresliha-vaiheet ovat arpisia muistoja sydämen palasien reunoilla.

Totuuden nimissä kuitenkin, rakkaus oli juuri tuota kaikki ihan kaikki, onneksi sain kokea , hitsi sentään. Tarkoitan sen suuren rakkauden, ---
        Mariskan Liekki sopii tähän:
        Liekki on sammunut,
        se joka paloi roihuten
        Kuinka niin polttavasta,
        tulee vain käden lämpöinen

Kaikille ei riitä kaikkiriittävää rakkautta.
        Kun rakkaus rakentuu turhaan, kun rakkaus ei tee kotia kahden kanssa,
        kun se on vain ulkokultaa, sen voi vetää vessasta alas.

Rakkaus, ikioleva. Anna käteni käteen, arvostan sinua, rakastan.
        Niin vähä on oikea rakkaus, mielestäni.

• Tässä olisi lauantai-illan iloksi hyvän näköisiä ihmisiä tarjolla, ja vähän muutakin. Taitavia ja upeita, eiköhän myös äo:t ole kohdallaan? Eikä siitä kauaa ole kun oltiin vähintään yhtä kauniita ja notkeita ja - rakastuneita ;-)))

http://www.youtube.com/watch?v=cFeAwZslAHY&feature=fvwrel

• av

Liian pitkä tarina... minulle on vain järki, koska en ole tosi rikas.

• jätetty ja petetty

Totuus rakastumisesta on valetta
      valheellisia lupauksia
      petturuutta

• av

Olet oikeassa, totuus on ajassa ja siinäkin voi olla totuus vähissä.

• jos sais ...

• av

USA, siis paskaa ---suomi nollat uskoo ja mikä on tulos. Näkyy tänään --euro ja talous,,,oi mikä paha...

Suomi on ollut nolla hyvin kauan.... hyvin kauan .. Venäjä tarjosi alueita, siis suuri Suomi, ei....

Tänään he saavat kaikki ilman aseita. Apina on aina apina.

• Cloetta...

Voi olla tai olla olematta. Minä väitän, että vaikka nainen olisi kuinka ihanannäköinen tahansa ja olisi täysi pönttö, ei fiksu mies sitä kestäisi. Samoin toistapäin eli jos mies olisi kuinka varakas tahansa ja täysi pönttö ei fiksu nainen sitä kestäisi.

Eli riippuu enenmmänkin valitsijan henkisestä tasosta, millä perusteella hän puolisonsa valitseen. Pidän itseäni suht fiksuna ja nättinä. Tykkään perusmiehistä, sellaisista konservatiivisista naisia hyvin kohtelevista herrasmiehistä. Ja minulla on sellainen; hän on tavallisessa työssä, ahkera ja hyvävartaloinen, hiuksia enää hitusen ja ikä näkyy muutoinkin ulkonäössä muttei kuitenkaan vartalossa tai mieskunnossa.

• Näin on

täysin samaa mieltä. Mies jos on itse fiksu ei kestä todella typerää naista jos, tämä on täysi kana-aivoinen idiootti tai pintaliitäjä eikä fiksu nainen todella kestä typerää ja omahyväistä miestä. Muut seikat ovat toisarvoisia sivuseikkoja näiden faktojen rinnalla.

• sen huomasin

mies joka on itseään täynnä ja arvostelee naisen ulkonäköä on täys pösilö..

• demeter

No, kyllä naisetkin osaavat (sen huomasin).
        Kerrotaan, että valtakunnan sanaseppo, Jari Tervo, kommentoi ohi kulkevalle naiselle: "hyvännäköinen perse sulla". Nainen vastasi: "Ainakin paremman näköinen kun sun naamas".

• demeter
        demeter kirjoitti:

No, kyllä naisetkin osaavat (sen huomasin).
        Kerrotaan, että valtakunnan sanaseppo, Jari Tervo, kommentoi ohi kulkevalle naiselle: "hyvännäköinen perse sulla". Nainen vastasi: "Ainakin paremman näköinen kun sun naamas".

Ai filtteri toimi. No tuo tähdistöön siirtynyt sana oli pyllyn ronskimpi versio, tietty.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No Purra missäs ne työpaikat ovat?

Niinhän sinä väitit, että sinun puuhasi lisäävät 100 000 uutta työpaikkaa. Oliskohan jo aika myöntää että olet ollut vää
      Maailman menoa
      338
      2157
    2. VOIKO MITÄÄN MIELIPUOLISEMPAA ENÄÄ EHDOTTAA?

NATO:n pääsihteeri Mark Rutte ja EU:n Kaja Kallas ehdottavat että euroopan maiden eläkevarat ja Terveydenhoito varat käy
      Maailman menoa
      325
      1376
    3. MTV: Harvinainen haastattelu: Peltsi paljastaa Osmon elämästä julkkiksena: "Aika paljon tullut..."

Ihanat Peltsi ja Osmo . Tällä isällä ja pojalla on kyllä erityisen lämmin suhde. Isä ja poika kertovat väleistään ja pa
      Perhe
      9
      1013
    4. Mitä haluat minusta

Jos olet varattu?
      Ikävä
      68
      963
    5. Sofiallako rakkaus rakoilee? Missä rillirakas?

Ukkeli taisi saada tarpeekseen Sofiasta ja lähti vaimon ja vauvan luo.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      963
    6. Tiedän meidän molempien pitävän toisistamme

Siitä huolimatta näen tuhat eri vaihtoehtoa siitä, mikä menee pieleen yhteydenoton jälkeen. En kiusaa, härnää tai lupaa
      Ikävä
      33
      945
    7. Oletko vielä

Kiinnostunut minusta vai onko tunteet lopahtaneet 🤔
      Ikävä
      52
      914
    8. Voi kun tietäisin mitä

Sinä olet. Ajattelen sinut hyvin helläksi ja välittäväksi. Siihen rakastuin. Mutta sitten se toinen puoli, miksi?
      Ikävä
      51
      828
    9. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      111
      809
    10. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      35
      746
    Aihe