Mustavalkoiset näyttelykoirat susina :((

susi vai koira

47

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asepoistollolta.
    • Ei niitä muitakaan eläimiä saa ampua miten sattuu, alfa-susikin ammutiin PÖYTYÄLLÄ vaikka sillä oli panta kaulassa, ja alfa-suden ampuminen sekoittelee pahimmillaan lauman.

Ei kaikki metsästäjät ole maalaisia vaan ihan kaupungissakin asuu metsästäjiä omilla sukulaisiakin on laillisia aseita niin maalaisilla että kaupunkilaisilla ja käyvät metsästämässä, ei niitä eläimiä käsin tapeta mitä ihmiset syövät kaupungissakin, jonkun ne on ensin metsästettävä, ei ne kuole kun huutelee laukaus laukaus kuolit, noh ehkä kuolee nauruun.

Ei se että poistellaan aseita mitään auta vaan on jollakin tapaan puututtava asioihin saadan liipasinherkät metsästäjät pois ampumasta kaikkia mikä liikkuu.

Uutisen tapaus on ikävä tapaus, mutta vastaavia tapauksia ei saisi tulla ei susia tai koiria saati ihmisiä ammutaan miten sattuu, ei millään aseella ei kaupungissa eikä maalla.

• .

ei sulla ole ketään sukulaista missään:(

• . kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut oikeasti hillittä näppäimistöäsi? ajattele mitä kirjoituksesi saisit aikaiseksi ihmisessä kenellä ei ole oikeasti sukulaisia, rakkaimat sukulaisensa kaikki olisivat kuolleet ja olisi yksinäinen ihminen ilman ketään ystäviä, niin empatian tunnettahan mitä lukee sinulla ei olisi heillekkään, vaan pilkkaisit heitäkin.

Kiitos vain itsellä kyllä on sukulaisia mitkä osa tekevät tänäänkin töitä pelastakseen ihmisten henkiäkin.

• . kirjoitti:

Ajattele jos kukaan ihminen ei kykene tuntemaan empatia tavallaan menemistä toisen ihmisen asemaan , mimmoin paikka tämä maailma olisi elää, et sinä minua loukannut vaan ihmisiä millä ei ole sukulaisia.

Narsistinen ihminen ei muunmuassa kykene tuntemaan empatiaa vaan käyttää surutta ihmisiä hyväksi.

• Kilinhyhhy.

Ikävä tapaus kaiken kaikkiaan ja noiden tietojen mukaan ne koirat olivat vapaina, mikä on vielä metsästyslain sääntöjenkin rikkomista.

Ei tuo mies olisi saanut missääntapauksessa ampua vaikka olisi suden nähnytkin, susihan on rauhoitettu eläin.

Tämä siitä susihysteriasta seuraa kun jatkuvasti lietsotaan susivihaa.

• Guanako

"Tämä siitä susihysteriasta seuraa kun jatkuvasti lietsotaan susivihaa. "

Oikein, näinhän on haluttu tapahtuvan. Ellei, niin suden rauhoitus olisi päättynyt jo ajat sitten ja häiriköt ammuttua sekä vähemmän häiriköitäkin muutama malliksi. Susi on aika älykäs ja nyt on pilattu jo monta susisukupolvea suojelulla.

• Oli sitten näyttelykoiria,tai"vaan"perhekoiria,niin koirien kannalta yhtä surullinen juttu :(

Toisaalta,voisi olla ikävä tilanne,jos vaikka omia lampaita/ym.muita elukoita uhattaisiin.Tai ylipäätään elukoita.Voisi olla vitsit vähissä ja pientä paniikkia pukata.
      Sinänsä ymmärrän ampujaa.Jos vielä oikeasti sudeksi on luullut.Mikä ei nyt niin ihme,kun sennäköisestä rodusta kyse,että voisi luullakkin.

On kurjaa omien koirien menetys,ylipäätään.Tosin itse olen sitä mieltä,että kyllä tuossa voi sinne peiliinkin katsoa,eikä pelkästään syyllistää toista osapuolta.
      Jos koiria pitää auki,niin ne on oltava hallinnassa.Kaikkien kannalta olisi fiksua,ja turvallista.Vielä enemmän,kun kyse on vaativista roduista.
      Se sitten onko ennen lähtenyt ennen,niin ehkä,ehkä ei.Omistajan mukaan ei.
      Kumminkin,JOS se koira on hallinnassa,niin se myös käskystä/kutsusta lopettaa "ajon".Ja sehän on selvä,että koskaan niitä koiria ei kannata päästää pois silmistä,ellei sitten ole enemmän kuin satavarma,koska hallinta vaikeutuu.

Oli sitten siis vika kenessä viimekädessä,niin valitettavasti koirat siitä kärsimään joutui.Ja ne lampaat.

• lyijyä perään

Kun sitä susivihaa on nyt lietsottu tässä muutamana vuotena, niin tulos on tämä.
      Siinä voi yksi sun toinenkin susien vihaaja mennä itseensä...........lisäksi jos koirat menevät lampaiden kimppuun, on lampurilla oikeus puolustaa omaisuuttaan. Oli näyttelykoiria tai ei. Lisäksi takuulla on muutamat kerrat olleet kyllä koirat asialla tappamassa lemmikkejä, mutta kun susihysteriaa halutaan lietsoa, niin susista saa paremmat lööpit.

Jos koirien omistaja on niin tollo, ettei noudata kiinnipitämis aikaa, niin joutaa menettääkin koiransa. Oli näyttelyelukoita tai ei.

Olisi mielenkiintoista nyt kuulla tuon yhden sudenvihaajan kommentit tapahtuneeseen. Malamuutti todellakin muistuttaa sutta äkkiseltään ja itse olisin lampurina toiminut ihan samoin.................

Iltiksen keskustelussa on suurin osa kirjoittajista tuominnut koiranomistajan ja niin olen myös minäkin.............omaisuuttan pitää pystyä suojelemaan ja jos nuo olisivatkin oikeasti olleet susia, niin olisi ollut toinen ääni kellossa.
      Media voi kantaa myös vastuunsa, vastuuttomalla ja rasistisella uutisoinnillaan.
      Nyt ovat saaneet mitä ovat tilanneet. Koiraa ei äkkiseltään todellakaan erota sudesta, varsinkin kun on hätä pitää karja elossa.

Koirat kun polveutuvat susista ja samat vietit niilläkin on laumassa. Nythän oli kolmikko karkuteillä..........

• olisi kiva tietää

samaa muuten ajattelin minäkin.......hih

• Myy-Pikkuinen

• 5+15
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Malamuutit ei todellakaan muistuta sutta, vielä kauempana suden ulkonäöstä nuo mustavalkoiset malamuutit.

http://www.luontokuva.vuodatus.net/blog/619883/susi/

Toisten mielessä voi muistuttaa. Mitä tekisit, jos koirasi päälle hyökkäisi joku? Oli sitten susi tai koiria?

• Myy-Pikkuinen
        5+15 kirjoitti:

Toisten mielessä voi muistuttaa. Mitä tekisit, jos koirasi päälle hyökkäisi joku? Oli sitten susi tai koiria?

En ainakaan tappais.

• justiisa jaaha
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Malamuutit ei todellakaan muistuta sutta, vielä kauempana suden ulkonäöstä nuo mustavalkoiset malamuutit.

Kyllä muuten äkkiseltään muistuttaa.
        Jos itse olet koiraihmisenä "niin fiksu", niin tavallinen tallaaja joka ei koirista tiedä voi hyvinkin luulla sudeksi jo pelkän koonkin perusteella.............

• Myy-Pikkuinen
        justiisa jaaha kirjoitti:

Kyllä muuten äkkiseltään muistuttaa.
        Jos itse olet koiraihmisenä "niin fiksu", niin tavallinen tallaaja joka ei koirista tiedä voi hyvinkin luulla sudeksi jo pelkän koonkin perusteella.............

Ei äkkiseltäänkään muistuta. Milloin sudet ovat muuttuneet mustavalkoisiksi ja milloin malamuutista on tullut suden korkuinen.

• älä jankuta siellä
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Ei äkkiseltäänkään muistuta. Milloin sudet ovat muuttuneet mustavalkoisiksi ja milloin malamuutista on tullut suden korkuinen.

Ihan sama mitä jankkaat, nyt puhutaan ihmisistä joilla ei ole koirakokemusta.
        Lähipiirissä kun kyselin, niin 90% vastaajista sanoi "susi".

• Myy-Pikkuinen
        älä jankuta siellä kirjoitti:

Ei mikään ihme että "susia" on niin paljon liikkeellä. :DDDDD
        Kyllä täytyy olla ihmisten miten sen nyt kauniimmin toteais...pölhöjä.

• Myy-Pikkuinen
        älä jankuta siellä kirjoitti:

Tokihan suden häntä on kiemuralla selän päällä. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Minulla on sukulaisella malamuutti.Jokunenkin on sanonut sen olevan,kuin susi.Jossain mettälenkilläkin joku marjastaja oli säikähtänyt,kun sudeksi luullut.
        Ja muutama kysynyt,onko se koirasusi.Koirasuteen on sekoittanut jotkut koirallisetkin ihmiset.

• Myy-Pikkuinen
        molossi kirjoitti:

Minulla on sukulaisella malamuutti.Jokunenkin on sanonut sen olevan,kuin susi.Jossain mettälenkilläkin joku marjastaja oli säikähtänyt,kun sudeksi luullut.
        Ja muutama kysynyt,onko se koirasusi.Koirasuteen on sekoittanut jotkut koirallisetkin ihmiset.

Minullakin oli sukulaisella malamuuti ja haski kaverilla, kukaan ei ole koskaan luullut niitä sudeksi. Eli ihmiset ei tiedä miltä susi näytää ja kuitenkin niitä bongaillaan paljon. Varmaan 97% nähdyistä susista on koiria. :D

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Minullakin oli sukulaisella malamuuti ja haski kaverilla, kukaan ei ole koskaan luullut niitä sudeksi. Eli ihmiset ei tiedä miltä susi näytää ja kuitenkin niitä bongaillaan paljon. Varmaan 97% nähdyistä susista on koiria. :D

Huskyjä on useampikin koiratutuissa.Sinänsä mielenkiintoista,että ei niitä ole niinkään "sekoitettu",kuin tuota muuttia suteen.Vaikka itse ajattelisin toisin päin.Mutta koirattomien silmissä ehkä sitten eri.Tai sitten,jos eri paikkakunnilla nähdään eri lailla :D
        Muutti asuu vähän maaseutumaisella,kuin on taas tuntemani huskyt enemmän kaupunkikoiria.
        Itsekkin uskon,että susihavainnot voi useinkin olla koiria.Mutta johtuisko siitä,että olisi jotkut niin suden näköisiä(varsinkin koirattomien silmissä) ;D

Eikös jossain keväällä ollut susiepäilystä jonkun portailla käyneet,tai jotain sinnepäin.Muistaakseni sitten todennäköisesti olleet huskeja,tai muutteja.
        Kun en nyt muista tarkalleen,miten tuo juttu meni.

• voi elämän käsi
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Tokihan suden häntä on kiemuralla selän päällä. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Meinaatko että Malamuutti kantaa AINA häntänsä kippurassa???????????

Ei muuten kanna.........ihan omakohtaista kokemusta

Ja edelleen normi-ihmiset eivät tuota tiedä, kuka kantaa häntänsä mitenkin.

• ei se kuule tajua
        molossi kirjoitti:

Ihan turhaan myylle mitään sanot.........se rakastaa jankkaamista, vaikka olisi väärässäkin ja täällä olisi samoja mielipiteitä joukolla ja myy vastaan........

Kyllä se on nyt nähty niin moneen kertaan, jotta..........

• Myy-Pikkuinen
        voi elämän käsi kirjoitti:

Meinaatko että Malamuutti kantaa AINA häntänsä kippurassa???????????

Ei muuten kanna.........ihan omakohtaista kokemusta

Ja edelleen normi-ihmiset eivät tuota tiedä, kuka kantaa häntänsä mitenkin.

Missäs mä niin väitin että aina pitää??

• Myy-Pikkuinen
        ei se kuule tajua kirjoitti:

Ihan turhaan myylle mitään sanot.........se rakastaa jankkaamista, vaikka olisi väärässäkin ja täällä olisi samoja mielipiteitä joukolla ja myy vastaan........

Kyllä se on nyt nähty niin moneen kertaan, jotta..........

Mun mielestä susi ja malamuuti on kaukana toisistaan ulkonäöllisesti. Milloin susista on tullut mustavalkoisia väriltään??

Sille en voi mitän jos olete samaa mieltä keskenän, mä pidän omat faktani noist kahdesta.

• Myy-Pikkuinen
        molossi kirjoitti:

Huskyjä on useampikin koiratutuissa.Sinänsä mielenkiintoista,että ei niitä ole niinkään "sekoitettu",kuin tuota muuttia suteen.Vaikka itse ajattelisin toisin päin.Mutta koirattomien silmissä ehkä sitten eri.Tai sitten,jos eri paikkakunnilla nähdään eri lailla :D
        Muutti asuu vähän maaseutumaisella,kuin on taas tuntemani huskyt enemmän kaupunkikoiria.
        Itsekkin uskon,että susihavainnot voi useinkin olla koiria.Mutta johtuisko siitä,että olisi jotkut niin suden näköisiä(varsinkin koirattomien silmissä) ;D

Eikös jossain keväällä ollut susiepäilystä jonkun portailla käyneet,tai jotain sinnepäin.Muistaakseni sitten todennäköisesti olleet huskeja,tai muutteja.
        Kun en nyt muista tarkalleen,miten tuo juttu meni.

Hassua etteivät ihmiset erota koiraa sudesta. Ei tässä voi enä muutakun ihmetellä.

• sitkunootoikeestinäh
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Hassua etteivät ihmiset erota koiraa sudesta. Ei tässä voi enä muutakun ihmetellä.

Et ole sinäkään sutta luonnossa nähnyt, enkä nyt tarkoita ähtärin eläinpuistoo, vaan ihan oikeasti luonnossa, ja voin vakuuttaa että, kaukaa katsottuna se voi muistuttaa huskya, sakemannia tai malamuuttia.

Eiks se wikipedia ollu sun tietolähtees....

http://fi.wikipedia.org/wiki/Susi

• sitkunootoikeestinäh kirjoitti:

Et ole sinäkään sutta luonnossa nähnyt, enkä nyt tarkoita ähtärin eläinpuistoo, vaan ihan oikeasti luonnossa, ja voin vakuuttaa että, kaukaa katsottuna se voi muistuttaa huskya, sakemannia tai malamuuttia.

Eiks se wikipedia ollu sun tietolähtees....

http://fi.wikipedia.org/wiki/Susi

Itse kyllä erotan sakemannin kaukaalta ja sutta se ei muistuta vaan sakemannia.

Näin kun espoosta tulin liikkuvassa junassa kaksi sakemannia parisen kilometrin päässä juoksevan irallaan kyllä ne ihan sakemanneja oli, virallisessa näöntarkastuksessa aloitin viimeksi alimalta riviltä, elikä en käytä silmälaseja. Alla olevalla testillä voi kokeila näköään he heh , näitkö muuten joku rupesi pilkaamaan ihmisiä millä ei ole sukulaisia, näitkö myöskin sen hän kirjoitti proxylla?

http://www.kemi.fi/kk005331/testi.htm

• kaikensätierätaina
        power.light kirjoitti:

Itse kyllä erotan sakemannin kaukaalta ja sutta se ei muistuta vaan sakemannia.

Näin kun espoosta tulin liikkuvassa junassa kaksi sakemannia parisen kilometrin päässä juoksevan irallaan kyllä ne ihan sakemanneja oli, virallisessa näöntarkastuksessa aloitin viimeksi alimalta riviltä, elikä en käytä silmälaseja. Alla olevalla testillä voi kokeila näköään he heh , näitkö muuten joku rupesi pilkaamaan ihmisiä millä ei ole sukulaisia, näitkö myöskin sen hän kirjoitti proxylla?

http://www.kemi.fi/kk005331/testi.htm

Oletko koskaan miettiny alkaan asiantuntijaks ? Näkö kunnossa. näät proxyllä kirjottavat ilman IP tutkintaa.

• kaikensätierätaina kirjoitti:

Oletko koskaan miettiny alkaan asiantuntijaks ? Näkö kunnossa. näät proxyllä kirjottavat ilman IP tutkintaa.

kun minulle esitetään kysymys en ala kirjoittelemaan jotakin ihan muuta.
        Minulta kysytään mikä päivä tänään on?, en vastaa olisihan se hienoa omistaa Itä- Euroopan paimenkoira.
        Kun kysyin näitkö myöskin sen hän kirjoitti proxylla? en odota omituisia vastauksia ip tutkinnasta, itse olen nähnyt proxylla kirjoittelua, kun tekniikka tökkii tulee teksti anonymous ja vähän ajan päästä vaihtuu nimimerkiksi, mitä ihminen pelkää jos omaa ip- osoitetta uskalla käyttää?, vai onko ihminen bannissa?proxylla itse sain hiljakkoin älytöntä kirjoittelua.

• 5+15
        5+15 kirjoitti:

Et sitten vastannut suoraan kysymykseen. Niin mitä tekisit, jos päälle käytäisiin? Mitä tekisit, jos pihalla olevaa koiraasi alkaisi susi tai usea iso koira saalistamaan?
        Kysymys ei ollut, mitä et tekisi.

• 5+15 kirjoitti:

Et sitten vastannut suoraan kysymykseen. Niin mitä tekisit, jos päälle käytäisiin? Mitä tekisit, jos pihalla olevaa koiraasi alkaisi susi tai usea iso koira saalistamaan?
        Kysymys ei ollut, mitä et tekisi.

mie voin vastata, en ainakaan ampuis.

Jos kyseessä olis koira niin pujottaisin remmin kaulanympäri ja vetäisin, se loppuu siihen.
        Jos susi, niin sytyttäisin vaikka jonkun kankaan tuleen ja huitosin sillä.
        Kyllä niitä keinoja on.

Se on miun vika, jos joku miun koirista kuolee suden hampaisiin, ei sen suden.

Ja malamuutti on rakenteeltaan ihan erilainen kun susi.

• siksi, että piks

Lueppa myyn viestit, niin saat kuvan miksi sille vastataan noin.
        Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
        Näin se vaan on.........

Myyn sana ei ole, eikä tule olemaan laki, eikä myöskään viimeinen oikea totuus.
        Piste.

• NotAnAngel83 kirjoitti:

mie voin vastata, en ainakaan ampuis.

Jos kyseessä olis koira niin pujottaisin remmin kaulanympäri ja vetäisin, se loppuu siihen.
        Jos susi, niin sytyttäisin vaikka jonkun kankaan tuleen ja huitosin sillä.
        Kyllä niitä keinoja on.

Se on miun vika, jos joku miun koirista kuolee suden hampaisiin, ei sen suden.

Ja malamuutti on rakenteeltaan ihan erilainen kun susi.

Täytyy vaan sanoa,että jos/kun tuollaisiin tilanteisiin joutuu,niin harvoin sitä löytyy juuri sopivat välineet käsille.Tai pystyy välttämättä nyt ihan harkitsevasti miettimään,mikä paras tapa edes toimia.
        Myöskään kaikilla ei ole kanttia,ja joskus kannattaa miettiäkkin,mennäkö yksin härkkimään kovilla käyvää koiraakaan,saati useaa...

Minulla on pikkukoiran kimppuun käynyt kerran suuri koira.Ja oli sentäs vaan yksi.Kyllä oli vitsit välissä,eikä todellakaan helppo homma.Jos useampi koira päälle kävisi,niin kyllä siinä vaiheessa,kun saisi edes remmiä kunnolla ensimmäisenkään päälle(jos onnistuu),niin toiset jo tehneet vaikka mitä.
        Kyllähän niitä keinoja voi olla,se sitten,miten toimivia ne on,muuten kuin teoriassa,onkin oma juttunsa...

Kun joutuu tiukkaan paikkaan,niin ei siinä aina myöskään ajatuskaan kulje välttämättä kovin puntaroivasti.Kun on hätä jonkun puolesta,mistä välittää,niin se on se tärkein.

Joten sanoisin,että aloituksen tilanne on sellainen,että itse en pahemmin hurskastele asiassa,kun jos omalle kohdalle osuisi,niin vaikea olisi...
        Toisin koirien omistajan ollessa kyseessä,voikin jo vaikka hurskastella.Itse ainakin lähden siitä,että jos ne koirat pidetään auki,oli sitten missä,niin ne pitää olla hallinnassa.

• molossi kirjoitti:

Täytyy vaan sanoa,että jos/kun tuollaisiin tilanteisiin joutuu,niin harvoin sitä löytyy juuri sopivat välineet käsille.Tai pystyy välttämättä nyt ihan harkitsevasti miettimään,mikä paras tapa edes toimia.
        Myöskään kaikilla ei ole kanttia,ja joskus kannattaa miettiäkkin,mennäkö yksin härkkimään kovilla käyvää koiraakaan,saati useaa...

Minulla on pikkukoiran kimppuun käynyt kerran suuri koira.Ja oli sentäs vaan yksi.Kyllä oli vitsit välissä,eikä todellakaan helppo homma.Jos useampi koira päälle kävisi,niin kyllä siinä vaiheessa,kun saisi edes remmiä kunnolla ensimmäisenkään päälle(jos onnistuu),niin toiset jo tehneet vaikka mitä.
        Kyllähän niitä keinoja voi olla,se sitten,miten toimivia ne on,muuten kuin teoriassa,onkin oma juttunsa...

Kun joutuu tiukkaan paikkaan,niin ei siinä aina myöskään ajatuskaan kulje välttämättä kovin puntaroivasti.Kun on hätä jonkun puolesta,mistä välittää,niin se on se tärkein.

Joten sanoisin,että aloituksen tilanne on sellainen,että itse en pahemmin hurskastele asiassa,kun jos omalle kohdalle osuisi,niin vaikea olisi...
        Toisin koirien omistajan ollessa kyseessä,voikin jo vaikka hurskastella.Itse ainakin lähden siitä,että jos ne koirat pidetään auki,oli sitten missä,niin ne pitää olla hallinnassa.

no näin tupakoitsijalla on aina sytkäri taskussa ja yleensä paita päällä ;)

• NotAnAngel83 kirjoitti:

no näin tupakoitsijalla on aina sytkäri taskussa ja yleensä paita päällä ;)

No toiset elää terveellisemmin,eikä siis kanna sytkäriäkään mukana :D
        Ja vaatteetkin nykypäivänä on monesti niin keinokuituisia myöskin,että voi roihahtaa koko heiluttelija samalla o_O

• Myy-Pikkuinen

Koirat kiinni ja tuollaiselta aseenkantajalta aseet pois. En enää yhtään ihmettele että "susia" nähdään joka kulmalla, kun suden tunnistaminen metsästäjältäkin on tuota luokkaa.

• Virtuaalikoneistaja

Tottakai on surullista, mutta lähtökohta tapahtumaan oli kuitenkin se että koirat olivat vapaana, kaukana omistajastaan/ulkoiluttajastaan, silloin omistaja/ulkoiluttaja on ottanut tietoisen riskin että koirille voi tapahtua jotakin.

• 10.

Ei pidä sekoittaa tätä karmeaa tapausta, millään tavoin metsästykseen.
      Tapaus herättää monia ajatuksia jos siinä, että lampaiden omistaja osasi ilmoittaa koirien omistajille tapahtuneesta, eli he tunsivat toisensa entuudestaan.
      Ja kyseessä voi olla henkilökohtaisuuksiin meneviä riitoja, jotka kohdistui siten että lampaiden omistaja ampui koirat.

• ihan ihme jauhamista

Mitä sä jauhat???
        Koirilla oli kaulapannat kaulassa ja takuulla niissä myöskin puhelinnumero.
        Ei pidä ajatella mutkikaammin, kuin asia todellisuudessa on.........

• että näin.........

Tässäpä viimeisin käänne:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288491728305.html

Riikolaa taas epäillään metsästyslain säännösten rikkomisesta, sillä hän piti koiriaan vapaana.

Metsästyslain säätämä koirien kiinnipitoaika on alkanut 1. päivä maaliskuuta ja jatkuu 19. päivä elokuuta saakka.

• En tiedä tapauksesta sen enempää, mutta on aika tyhmää päästää koiria vapaaksi
        lammastilan lähellä, ilmeisesti kun koirat eivät totelleet omistajaansa olemaan näköetäisyydellä. Koirathan taas tuosta kärsi ja maksoi hengellään ihmisten tomppeliudesta.

Jos joku ampuu sutena meidän dobsun ja ambullin, niin vastavuoroisesti ammun ampujan zombiena tai vihamielisenä avaruusolentona. :D

• ::::)))))))))
        kaishakunin kirjoitti:

En tiedä tapauksesta sen enempää, mutta on aika tyhmää päästää koiria vapaaksi
        lammastilan lähellä, ilmeisesti kun koirat eivät totelleet omistajaansa olemaan näköetäisyydellä. Koirathan taas tuosta kärsi ja maksoi hengellään ihmisten tomppeliudesta.

Jos joku ampuu sutena meidän dobsun ja ambullin, niin vastavuoroisesti ammun ampujan zombiena tai vihamielisenä avaruusolentona. :D

Nyrkilläkös ampusit :::)))))

• Jaha. Kaikkea hyvää.

• Virtuaalikoneistaja
        kaishakunin kirjoitti:

Jaha. Kaikkea hyvää.

Kiitos, kiitos.

• taastaastaas
        kaishakunin kirjoitti:

En tiedä tapauksesta sen enempää, mutta on aika tyhmää päästää koiria vapaaksi

Ymmärrän kyllä asiasi mutta onkos perheenisälle soviliasta kielenkäyttöä tuollainen? Onkos perheenisän eduksi? ei uskoisi ja tyylillään jatkaa.

• taastaastaas kirjoitti:

Ymmärrän kyllä asiasi mutta onkos perheenisälle soviliasta kielenkäyttöä tuollainen? Onkos perheenisän eduksi? ei uskoisi ja tyylillään jatkaa.

Mietis tätä: Onko sulle soveliasta kielenkäyttöä alkaa mua neuvomaan?
        Punnitse hyödyt ja haitat itsellesi.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4474
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3529
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3210
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2852
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2402
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2106
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1781
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe