Häivähdys melankoliaa, ja ihan todella pieni häivähdys pilkettä. Mikähän se tarina ja elämä niiden silmien takana on... Tää tunne ei ole ikävöimistä, vaan kaipuuta johonkin sellaiseen mistä en tiedä. Mutta tunne vain on. Hänessä on jotain käsittämättömän tuttua vaikkei olla muutamaa sanaa enempää keskenämme juteltu.
En tee asialle kuitenkaan mitään muuta kuin kirjoitan sen tänne, sillä hän seurustelee. Ja "hän" on mies.
Hiljainen odotus
30
1139
Vastaukset
- mnmnmnmnmnmnmnmnmnmn
luen .
- mnmnmnmnmnmnmnmnmnmn
vkl.
- tavattu?
Ollaanko Sielunkumppaneita?
- muu
Oltiin joo Sielunkumppaneita, mutta sinähän tuon kumppanuuden sitten lopetit kieltämällä minun olemassaoloni.
- olen hiljaa
Näen häntä suhteellisen harvoin. Mutta kun näen, yritän olla ihan normaalisti, yritän kuunnella hänen ääntään kun puhuu (muiden kanssa) ja katson vain sivusilmällä. Vaikea olla epätietoinen hänen läsnäolostaan, jotenkin ihan erilaista kun kenenkään muun kohdalla. Toivon ettei hän ajattele että olen kylmä tai ylpeä tai jotain. Vaikka mistä tiedän että onko hän edes huomannut mua, saati tunteeko mitään vastaavaa. Sielunkumppanin kuuluis kai tietää nää jutut, joten enpäs tiedä..
- turhaa olet hiljaa
Se on hienoa että arvostat hänen parisuhdettaan, mutta miksi et juttele hänelle? Ei kenenkään seurusteleminen pitäisi olla esteenä sille että ihmiselle voi puhua. Tulisi molemmille parempi olo jos juttelisitte. :)
Muuten voi käydä niin että hän ajattelee sinut kylmänä tai välinpitämättömänä. - olen hiljaa
turhaa olet hiljaa kirjoitti:
Se on hienoa että arvostat hänen parisuhdettaan, mutta miksi et juttele hänelle? Ei kenenkään seurusteleminen pitäisi olla esteenä sille että ihmiselle voi puhua. Tulisi molemmille parempi olo jos juttelisitte. :)
Muuten voi käydä niin että hän ajattelee sinut kylmänä tai välinpitämättömänä.Juttelen hänelle kun sen aika koittaa. Jos koittaa. Täytyis varmaan ensin miettiä, että mitä se oikeastaan on mitä haluan hänelle sanoa. Mitä tää koko homma oikein on?
- turhaa olet hiljaa
olen hiljaa kirjoitti:
Juttelen hänelle kun sen aika koittaa. Jos koittaa. Täytyis varmaan ensin miettiä, että mitä se oikeastaan on mitä haluan hänelle sanoa. Mitä tää koko homma oikein on?
On varmasti hyvä miettiä aluksi että mitä haluat sanoa, mutta eiköhän se homma lähde parhaiten käyntiin moikkaamalla ja kyselemällä kuulumisia? Sitten voi jutella syvällisempiä vai mitenkä olet jutun ajatellut?
- kysäisen
Oletko ihan varma hänen seurustelustaan?
- olen hiljaa
Olen varma.
- .
Muutama sana sinulle.
Ole ystävä minulle.
Kun haukku puree minua
lohdun saisin sinulta.
Ole elämässäni silloin
kun yksin jään illoin
Tarvitsen sinua enemmän
kuin aavikon eläimet
vettään
Olet koko elämän tarkoitus
halusitko vain olla pelkkä arvoitus?
Sitä tiedä en
nyt pesulle menen.
Puhtaaksi paikat pesen
ja katson peiliin:
Ei muutu ihminen luonteestaan
Peili vastaa:-----------
Jää kuvalle ontto kaiku
Vastaa vain kuva vaisu.
Nyt jaksa ei
höpise tyhjille seinille
menen nukkumaan.
Unessa ehkä sut
tapaan.- Icanfeelloveinthismusic
kauniita unia kirjoitti:
Kauniita unia!
Paitsi mä en vielä nukukaan.
- olen hiljaa
En halua olla arvoitus, en vaikea tai vaikeasti lähestyttävä, en kierrellä ja kaarrella enkä liioitella tunteiden syvyyttä tai pinnallisuutta. Lopulta tää on hyvin yksinkertaista ja selkeää ja asiat tapahtuu juuri niin kuin niiden on tarkoitus. Unessa on hyvä tavata, ehkä saan jotain sanottua siellä.
Kauniita unia nimimerkille .- .
Niin no, siis helppoa olisi lähestyä sinua sinuna
Mutta millaista se on minuna?
Ei niin helppoa ja yksinkertaista
Joten vastailen täällä
mitä mieli tekee
ja huutona vastaukset
kuulee
ystävällisestikin tarkoitetut
lauseet torjuen,
horjuen,
mieleni pidän
päätän
hänelle selän käännän.
Unet ovat oman mieleni tuotosta
ei niihin voi vaikuttaa
tekstit jostakin unholasta
heittäydynkö suureksi drama queeniksi
vai hymyileväksi realistiksi?
Ei tartte vastata
mut kiitti jollekin
kappaleesta kivasta :) - olen hiljaa
. kirjoitti:
Niin no, siis helppoa olisi lähestyä sinua sinuna
Mutta millaista se on minuna?
Ei niin helppoa ja yksinkertaista
Joten vastailen täällä
mitä mieli tekee
ja huutona vastaukset
kuulee
ystävällisestikin tarkoitetut
lauseet torjuen,
horjuen,
mieleni pidän
päätän
hänelle selän käännän.
Unet ovat oman mieleni tuotosta
ei niihin voi vaikuttaa
tekstit jostakin unholasta
heittäydynkö suureksi drama queeniksi
vai hymyileväksi realistiksi?
Ei tartte vastata
mut kiitti jollekin
kappaleesta kivasta :)Nähtiin unessa... Uskomatonta, vaikkei se sinänsä varmaan tarkoita muuta kuin että hän on kiinteästi mun ajatuksissa. Yritän ajatella nyt jotain muuta, etten uneksi elämäni ohi. Niinhän sitä sanotaan, että onnellisuus on tie, ei määränpää.
Mitä kauneinta ja aurinkoisinta päivää koko valtakunnalle! - lomalaisenpilvinenpäivä
olen hiljaa kirjoitti:
Nähtiin unessa... Uskomatonta, vaikkei se sinänsä varmaan tarkoita muuta kuin että hän on kiinteästi mun ajatuksissa. Yritän ajatella nyt jotain muuta, etten uneksi elämäni ohi. Niinhän sitä sanotaan, että onnellisuus on tie, ei määränpää.
Mitä kauneinta ja aurinkoisinta päivää koko valtakunnalle!Kiitos samoin!
- .
olen hiljaa kirjoitti:
Nähtiin unessa... Uskomatonta, vaikkei se sinänsä varmaan tarkoita muuta kuin että hän on kiinteästi mun ajatuksissa. Yritän ajatella nyt jotain muuta, etten uneksi elämäni ohi. Niinhän sitä sanotaan, että onnellisuus on tie, ei määränpää.
Mitä kauneinta ja aurinkoisinta päivää koko valtakunnalle!http://www.youtube.com/watch?v=CcbiZRMSLYc&feature=related
Tässä aloittajalle.
- mn..................
http://www.youtube.com/watch?v=l_VjLvGD8WY&feature=related
öitä- mnmnmnmnmnmnmnmnmnnm
nm kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=CqChgjKDLAw
http://youtu.be/fYG-eNScoUI
nyt öitä
ikävä.piste
- 00000000000000009
Olet nolla
- :D
Jos jotakin tästä ymmärsin, niin sen että miehelle menee. Ja sen että tämä mies seurustelee. Seukkaa, deittaa, chillaa, duunaa böönaa, lämmittelee.
Katsoin myös synonyymiehdotuksia. TAATELI oli aika monessa, eli taateloi.... - Sinulle J.K.
Ihan kuin kirjoittaisit jotain, mitä minä taannoin tunsin ja tuntisin vieläkin jos näkisin hänet. Hän muistutti minua jostain, mistä joskus tiesin enemmän, mutta mikä unohtui elämän menoon. Ja unohtuu nytkin. Hän on häivähdys siitä, mikä voisi olla totta. Reidar Palmgrenin sanoja lainatakseni, uskon, että hänen kanssaan, "ei tietäisi kumpi teki aloitteen"... Tiedän, että hän tunnisti tai huomasi ajatukseni toisella tapaamiskerralla, vaikka olin vain, niin kuin kuuluu olla.. uskon, että hän on sielunystäväni, mutta tämä todellisuus, missä elämme, ei aina oikein puolla tai kannusta.. Halusin kertoa hänelle sen kaiken. En voinut olla yksin hiljaa, oisin toivonut, että hän olisi hiljentänyt minut. Sillä sen hän olisi tehnyt. Ja tavalla tai toisella tekikin.
- haukun haava
Rakkaani ei tunnistanut minua. Ei siis ollut muuta kuin nolla.
- 2
Voi harmi. Ensi kerralla parempi onni.
Me lähdetään itävaltaan ens tammikuussa.
- .
tiedoksi, nimierkillä piste on nainen.
- .
Ja kirjoitin ihanalle miehelle, jonka kosketusta en koskaan voi unohtaa...Jäin kaipaamaan.... Jäin kaipaamaan sitä yhteyttä, tapaansa kohdata minut, kuinka hän sai minut tuntemaan itseni kokonaiseksi..Nyt en tiedä mitä tekisin :(
- Jk the man
Buahhaaaa taitaa ap olla myyjätär olla " ihanan rentulla olla uusi sielunkumppani" :D Unohtanut sut jo moneksi kuukaudeksi. Etkö mieti miksi te tyhmät ämmät rakastutte renttuihin, koska ollaan niin kuumia ;D
- Buaaahhhbuaaahhhhh
Yksi renttu ei ainkaan ole kuuma. Ei osaaedes rakastella. Siksi piti vaihtaa toiseen.
Sillä sipuli. Usko pois vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664