Hiljainen odotus

olen hiljaa

Häivähdys melankoliaa, ja ihan todella pieni häivähdys pilkettä. Mikähän se tarina ja elämä niiden silmien takana on... Tää tunne ei ole ikävöimistä, vaan kaipuuta johonkin sellaiseen mistä en tiedä. Mutta tunne vain on. Hänessä on jotain käsittämättömän tuttua vaikkei olla muutamaa sanaa enempää keskenämme juteltu.

En tee asialle kuitenkaan mitään muuta kuin kirjoitan sen tänne, sillä hän seurustelee. Ja "hän" on mies.

30

1139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnmnmnmnmnmnmnmnmnmn

      luen .

    • mnmnmnmnmnmnmnmnmnmn

      vkl.

    • tavattu?

      Ollaanko Sielunkumppaneita?

      • muu

        Oltiin joo Sielunkumppaneita, mutta sinähän tuon kumppanuuden sitten lopetit kieltämällä minun olemassaoloni.


    • olen hiljaa

      Näen häntä suhteellisen harvoin. Mutta kun näen, yritän olla ihan normaalisti, yritän kuunnella hänen ääntään kun puhuu (muiden kanssa) ja katson vain sivusilmällä. Vaikea olla epätietoinen hänen läsnäolostaan, jotenkin ihan erilaista kun kenenkään muun kohdalla. Toivon ettei hän ajattele että olen kylmä tai ylpeä tai jotain. Vaikka mistä tiedän että onko hän edes huomannut mua, saati tunteeko mitään vastaavaa. Sielunkumppanin kuuluis kai tietää nää jutut, joten enpäs tiedä..

      • turhaa olet hiljaa

        Se on hienoa että arvostat hänen parisuhdettaan, mutta miksi et juttele hänelle? Ei kenenkään seurusteleminen pitäisi olla esteenä sille että ihmiselle voi puhua. Tulisi molemmille parempi olo jos juttelisitte. :)

        Muuten voi käydä niin että hän ajattelee sinut kylmänä tai välinpitämättömänä.


      • olen hiljaa
        turhaa olet hiljaa kirjoitti:

        Se on hienoa että arvostat hänen parisuhdettaan, mutta miksi et juttele hänelle? Ei kenenkään seurusteleminen pitäisi olla esteenä sille että ihmiselle voi puhua. Tulisi molemmille parempi olo jos juttelisitte. :)

        Muuten voi käydä niin että hän ajattelee sinut kylmänä tai välinpitämättömänä.

        Juttelen hänelle kun sen aika koittaa. Jos koittaa. Täytyis varmaan ensin miettiä, että mitä se oikeastaan on mitä haluan hänelle sanoa. Mitä tää koko homma oikein on?


      • turhaa olet hiljaa
        olen hiljaa kirjoitti:

        Juttelen hänelle kun sen aika koittaa. Jos koittaa. Täytyis varmaan ensin miettiä, että mitä se oikeastaan on mitä haluan hänelle sanoa. Mitä tää koko homma oikein on?

        On varmasti hyvä miettiä aluksi että mitä haluat sanoa, mutta eiköhän se homma lähde parhaiten käyntiin moikkaamalla ja kyselemällä kuulumisia? Sitten voi jutella syvällisempiä vai mitenkä olet jutun ajatellut?


    • kysäisen

      Oletko ihan varma hänen seurustelustaan?

    • olen hiljaa

      Olen varma.

    • .

      Muutama sana sinulle.
      Ole ystävä minulle.
      Kun haukku puree minua
      lohdun saisin sinulta.

      Ole elämässäni silloin
      kun yksin jään illoin

      Tarvitsen sinua enemmän
      kuin aavikon eläimet
      vettään

      Olet koko elämän tarkoitus
      halusitko vain olla pelkkä arvoitus?

      Sitä tiedä en
      nyt pesulle menen.

      Puhtaaksi paikat pesen
      ja katson peiliin:

      Ei muutu ihminen luonteestaan
      Peili vastaa:-----------
      Jää kuvalle ontto kaiku
      Vastaa vain kuva vaisu.

      Nyt jaksa ei
      höpise tyhjille seinille
      menen nukkumaan.

      Unessa ehkä sut
      tapaan.

      • Icanfeelloveinthismusic

    • olen hiljaa

      En halua olla arvoitus, en vaikea tai vaikeasti lähestyttävä, en kierrellä ja kaarrella enkä liioitella tunteiden syvyyttä tai pinnallisuutta. Lopulta tää on hyvin yksinkertaista ja selkeää ja asiat tapahtuu juuri niin kuin niiden on tarkoitus. Unessa on hyvä tavata, ehkä saan jotain sanottua siellä.

      Kauniita unia nimimerkille .

      • .

        Niin no, siis helppoa olisi lähestyä sinua sinuna
        Mutta millaista se on minuna?

        Ei niin helppoa ja yksinkertaista
        Joten vastailen täällä

        mitä mieli tekee
        ja huutona vastaukset
        kuulee

        ystävällisestikin tarkoitetut
        lauseet torjuen,
        horjuen,
        mieleni pidän
        päätän
        hänelle selän käännän.

        Unet ovat oman mieleni tuotosta
        ei niihin voi vaikuttaa
        tekstit jostakin unholasta

        heittäydynkö suureksi drama queeniksi
        vai hymyileväksi realistiksi?

        Ei tartte vastata
        mut kiitti jollekin

        kappaleesta kivasta :)


      • olen hiljaa
        . kirjoitti:

        Niin no, siis helppoa olisi lähestyä sinua sinuna
        Mutta millaista se on minuna?

        Ei niin helppoa ja yksinkertaista
        Joten vastailen täällä

        mitä mieli tekee
        ja huutona vastaukset
        kuulee

        ystävällisestikin tarkoitetut
        lauseet torjuen,
        horjuen,
        mieleni pidän
        päätän
        hänelle selän käännän.

        Unet ovat oman mieleni tuotosta
        ei niihin voi vaikuttaa
        tekstit jostakin unholasta

        heittäydynkö suureksi drama queeniksi
        vai hymyileväksi realistiksi?

        Ei tartte vastata
        mut kiitti jollekin

        kappaleesta kivasta :)

        Nähtiin unessa... Uskomatonta, vaikkei se sinänsä varmaan tarkoita muuta kuin että hän on kiinteästi mun ajatuksissa. Yritän ajatella nyt jotain muuta, etten uneksi elämäni ohi. Niinhän sitä sanotaan, että onnellisuus on tie, ei määränpää.

        Mitä kauneinta ja aurinkoisinta päivää koko valtakunnalle!


      • lomalaisenpilvinenpäivä
        olen hiljaa kirjoitti:

        Nähtiin unessa... Uskomatonta, vaikkei se sinänsä varmaan tarkoita muuta kuin että hän on kiinteästi mun ajatuksissa. Yritän ajatella nyt jotain muuta, etten uneksi elämäni ohi. Niinhän sitä sanotaan, että onnellisuus on tie, ei määränpää.

        Mitä kauneinta ja aurinkoisinta päivää koko valtakunnalle!

        Kiitos samoin!


      • .
        olen hiljaa kirjoitti:

        Nähtiin unessa... Uskomatonta, vaikkei se sinänsä varmaan tarkoita muuta kuin että hän on kiinteästi mun ajatuksissa. Yritän ajatella nyt jotain muuta, etten uneksi elämäni ohi. Niinhän sitä sanotaan, että onnellisuus on tie, ei määränpää.

        Mitä kauneinta ja aurinkoisinta päivää koko valtakunnalle!

        http://www.youtube.com/watch?v=CcbiZRMSLYc&feature=related

        Tässä aloittajalle.


    • mn..................
      • nm

        http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=CqChgjKDLAw


      • mnmnmnmnmnmnmnmnmnnm

    • 00000000000000009

      Olet nolla

    • :D

      Jos jotakin tästä ymmärsin, niin sen että miehelle menee. Ja sen että tämä mies seurustelee. Seukkaa, deittaa, chillaa, duunaa böönaa, lämmittelee.

      Katsoin myös synonyymiehdotuksia. TAATELI oli aika monessa, eli taateloi....

    • Sinulle J.K.

      Ihan kuin kirjoittaisit jotain, mitä minä taannoin tunsin ja tuntisin vieläkin jos näkisin hänet. Hän muistutti minua jostain, mistä joskus tiesin enemmän, mutta mikä unohtui elämän menoon. Ja unohtuu nytkin. Hän on häivähdys siitä, mikä voisi olla totta. Reidar Palmgrenin sanoja lainatakseni, uskon, että hänen kanssaan, "ei tietäisi kumpi teki aloitteen"... Tiedän, että hän tunnisti tai huomasi ajatukseni toisella tapaamiskerralla, vaikka olin vain, niin kuin kuuluu olla.. uskon, että hän on sielunystäväni, mutta tämä todellisuus, missä elämme, ei aina oikein puolla tai kannusta.. Halusin kertoa hänelle sen kaiken. En voinut olla yksin hiljaa, oisin toivonut, että hän olisi hiljentänyt minut. Sillä sen hän olisi tehnyt. Ja tavalla tai toisella tekikin.

    • haukun haava

      Rakkaani ei tunnistanut minua. Ei siis ollut muuta kuin nolla.

      • 2

        Voi harmi. Ensi kerralla parempi onni.

        Me lähdetään itävaltaan ens tammikuussa.


    • .

      tiedoksi, nimierkillä piste on nainen.

    • .

      Ja kirjoitin ihanalle miehelle, jonka kosketusta en koskaan voi unohtaa...Jäin kaipaamaan.... Jäin kaipaamaan sitä yhteyttä, tapaansa kohdata minut, kuinka hän sai minut tuntemaan itseni kokonaiseksi..Nyt en tiedä mitä tekisin :(

    • Jk the man

      Buahhaaaa taitaa ap olla myyjätär olla " ihanan rentulla olla uusi sielunkumppani" :D Unohtanut sut jo moneksi kuukaudeksi. Etkö mieti miksi te tyhmät ämmät rakastutte renttuihin, koska ollaan niin kuumia ;D

    • Buaaahhhbuaaahhhhh

      Yksi renttu ei ainkaan ole kuuma. Ei osaaedes rakastella. Siksi piti vaihtaa toiseen.

      Sillä sipuli. Usko pois vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe