Multilotto huijaus?

Kusetettu?

Multilotto välittää mm. yhdysvalloissa pelattavaa Power Ball-lottoa. Power Balin omilla sivuilla varoitetaan näistä välityspalveluista. Kuponkien myynti Usan rajojen ulkopuolelle on lainvastaista...

71

12982

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BALL
      • Anonyymi

        Millä sen saa loppumaan olen koittannu kirjoittaa sinne ei voi sanoi 12.90 kk nky se on 39e kk onko kokemusta


    • !! HUIJAUSTA !!

      Tässä vastaus Powerball -sivuilla. Nyt vaatimaan rahoja takaisin!!

      CAN I BUY POWERBALL TICKETS THROUGH THE INTERNET?

      Some lotteries do sell TO THEIR RESIDENTS through the Internet but generally, no, at least not in the way that you might hope. Powerball tickets can only legally be purchased at a state lottery sales terminal in the lottery jurisdictions that sells the Powerball game. A lottery can also legally sell tickets on the Internet, but only to persons within its own state. No one can sell lottery tickets by mail or over the Internet across state lines or the U.S. national border. No one. Not even us. No one. No, not even that web site. Or that one. You really don't need to send me questions about a specific site. Like all others, that one also cannot legally sell lottery tickets across a state border or the U.S. border. No.

      Any Internet lottery site that purports to sell Powerball tickets, or “shares” of Powerball tickets to purchasers or to run a “service” for you, is operating illegally. They are not authorized by the Multi-State Lottery Association or by any U.S. lottery. There are legal Internet sales of lottery tickets in some states or countries, but only within the borders of that state/country or by agreement between nations. The United States has no agreements with any other nation to allow lottery tickets sales across the national border.

      The laws of your state prohibit the purchase of another state’s lottery ticket across state lines. Federal laws also make out-of-state lottery plays across a state line illegal. You can legally travel to another state, buy a ticket, and bring it back to your home state. If it ever does become legal, we will sell tickets here. No.

      • XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

        Kiinnostaisi kuulla multilotto.com mielipide asiasta ?

        P_r_ele ehdin pelaamaan muutaman rivin .


      • Kukaaneivoiauttaa
        XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX kirjoitti:

        Kiinnostaisi kuulla multilotto.com mielipide asiasta ?

        P_r_ele ehdin pelaamaan muutaman rivin .

        Mielipide: olet menettänyt rahasi eikä kukaan voi sinua asiassa auttaa. Lopeta pelaaminen tähän.


      • XXXXXXXXXXXXXXXX
        XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX kirjoitti:

        Kiinnostaisi kuulla multilotto.com mielipide asiasta ?

        P_r_ele ehdin pelaamaan muutaman rivin .

        If you legally purchase a Powerball ticket, you can play the game and you can collect prizes. You do not have to be a citizen or a resident to play the game.


      • peluri
        XXXXXXXXXXXXXXXX kirjoitti:

        If you legally purchase a Powerball ticket, you can play the game and you can collect prizes. You do not have to be a citizen or a resident to play the game.

        Mä pelasin, voitin ja sain rahat tilille joten en tunne itseäni kusetetuksi.


      • Holvi
        peluri kirjoitti:

        Mä pelasin, voitin ja sain rahat tilille joten en tunne itseäni kusetetuksi.

        Mulle on maksettu kans muutama 25 e voitto,mutta miten kävisi jos voittaisi esim.200 MEUR .
        Tulisiko voitto tillille?
        Rittääkö skannattu kuponki todisteeksi ,jos ei maksettaisi?


      • suosissi
        Kukaaneivoiauttaa kirjoitti:

        Mielipide: olet menettänyt rahasi eikä kukaan voi sinua asiassa auttaa. Lopeta pelaaminen tähän.

        Ei multilottoon enää senttikään, jäi voitot saamatta,ei kylläkään kuin muutama kymppi. aiemmin palautti satasen, nyt väittävät ettei tili ole oikein. TÄYTTÄ KUSETUSTA !


      • juliuys

        Minä en pysty edes tyhjentämään pelitiliä vaikka kaikki on oikein niin ku pitää.
        No rapiat 16 jää tuonne pelitilille.


      • Martta12345
        peluri kirjoitti:

        Mä pelasin, voitin ja sain rahat tilille joten en tunne itseäni kusetetuksi.

        Voititko isonkin summan ja pitikö sinun lähettää henkilötodistus ennenkuin sait voittosi


      • Anonyymi
        peluri kirjoitti:

        Mä pelasin, voitin ja sain rahat tilille joten en tunne itseäni kusetetuksi.

        Taidat olla kyseisen puljun puolestapuhuja-vedättäjä.Toisinsanoen,huutokauppojen palkkaama kilpahuutaja.
        Voitin pelissä ja yritin kotouttaa pankkitilille.Aina tuli vastaus"Ei onnistu,teit jotain väärin.Kysyin syytä epäonnistuneeseen siirtoon.Ryhtyivät vaatimaan kaikenlaisia dokumenttejä,että voisivat todentaa sitä ja tätä.Teen asiasta ilmoituksen poliisiin.


      • Anonyymi
        peluri kirjoitti:

        Mä pelasin, voitin ja sain rahat tilille joten en tunne itseäni kusetetuksi.

        Sehän saattaa olla rekisteröity Eurooppaan esim Maltalle jolloin sitä voi pelata.Minä meinaan yrittää tänään kun sitä miljonääriä ei ole löytynyt


      • Anonyymi

        Olen pelannut multilottoa,pieniä voittoja on tullut,kotiuttamista en ole vielä tehnyt,koska voitot olleet pieniä,


      • Anonyymi

        Olen pelannut silloin tällöin Multilottoa, nyt vaativat tunnistautumaan, kuva luottokortin molemmista puolista, kuva passista tai henkilökortista ja tämän lisäksi kuva laskusta tai muusta vastaavasta josta ilmenee kotiosoite. En tietenkään laittanut näitä kuvia, sulkivat pelitilin. Sanoin pelitilin irti ja pyysin
        palauttamaan tilillä olevat 20 € antamalleni tilille, sama jolta rahat on maksettu
        heille. Eivät kuulemma voi maksaa rahoja takaisin, ennekuin vahvistan tietoni
        edellä kerrotulla tavalla. Kunnon kusetusta, varokaa.


    • Laitimaanen kerta.

      Vielä multilotosta. Mulla siellä jokin kestotilaus. Aina katoaa 32€ kuukaudessa multilottoon kestona, enkä tiedä miten keston ja koko pelin voisi lopettaisin. Kaikki olemattomat ohjeet enlaninkielellä enkä mä ymmärrä siitä mitään . voisko joku vähän helppiä. Kiittää

      • Google kääntää?

        Kopioi ne englanninkieliset ohjeet googlen kääntäjään niin pääset edes suuntaa antavasti jyvälle! Siis englannista käännät ne suomeksi.


      • peruuttajalle

        Mene tänne sivulle:
        http://www.multilotto.com/en/contact

        Täytä yhteystietosi (nimi ja spostiosoite)
        Yhteydenoton aihekenttään voit laittaa: Subscription cancellation
        ja kirjoita viestikenttään seuraava viesti:
        I wish to cancel all my subscriptions in multilotto.com.
        Please verify cancellation via email to the address i have provided in this contact form.

        Sieltä pitäisi tulla spostilla vahvistusviesti peruutuksesta ja sitten vain seuraamaan ettei seuraavaa kuukautta veloiteta. jos veloitetaan niin yhteys luottokortin myöntäneeseen tahoon. Siellä peli voidaan viimeistään viheltää poikki.


      • Petteri

        Mulla kävi sama juttu, sain peruttua sen kun klikkasin kohtaa "peruuta kestotilaus" omalla pelitililläni, tosin veloittivat kylla jakson loppuun mutta tämä on aika ymmärrettävää.


      • kiitoksia sinulle!
        peruuttajalle kirjoitti:

        Mene tänne sivulle:
        http://www.multilotto.com/en/contact

        Täytä yhteystietosi (nimi ja spostiosoite)
        Yhteydenoton aihekenttään voit laittaa: Subscription cancellation
        ja kirjoita viestikenttään seuraava viesti:
        I wish to cancel all my subscriptions in multilotto.com.
        Please verify cancellation via email to the address i have provided in this contact form.

        Sieltä pitäisi tulla spostilla vahvistusviesti peruutuksesta ja sitten vain seuraamaan ettei seuraavaa kuukautta veloiteta. jos veloitetaan niin yhteys luottokortin myöntäneeseen tahoon. Siellä peli voidaan viimeistään viheltää poikki.

        Kiitos ohjeesta! Toimin kuten neuvoit. Ja nyt seuraan tiliäni


      • Anonyymi
        Google kääntää? kirjoitti:

        Kopioi ne englanninkieliset ohjeet googlen kääntäjään niin pääset edes suuntaa antavasti jyvälle! Siis englannista käännät ne suomeksi.

        Haiskahtaa melkein samalta,kuin se,kun luvattiin puhelin euron hintaan.Jos liittyi tsydeemiin,niin tililtä veloittivat joka kuukausi eurosumman automaattisesti.Uutta puhelinta,sun muuta ei kuulunut-ei näkynyt.Tililtäni hävisi muutama kymppi ja vaihdoin maksukortin pankkia myöden tapaksen jälkeen.Saavat nyhtää omia perskarvojaan tästälähin ulkomaiset foorumit!!!


      • Anonyymi

        Täysin oma mokasi.

        Ei ole muiden vika, jos tyhmät tunkevat rahaa sinulle kaksin käsin. Totta kai se otetaan pois kuljeksimasta.


    • Multilottaaja

      YANV6R tuosta ilimanen kuponki nii pääsette kokkeilemmaan että tulleeko niitä jättipotteja..

      • palle3

        Tattis.


    • Aina voi yrittää..

      rekisteröityessä käyttämällä koodia: PMNHEI saat yhden ilmaisen rivin.. Ole hyvä!!

    • veikkaaha94dff

      Koodilla PTRBT3 saa ilmaisen lottokupongin.

    • paraskylld

      Ilmainen lottorivi Multilottoon: voit voittaa satoja miljoonia Nyt suomalaisillakin on mahdollisuus ottaa osaa kansainvälisiin lottoarvontoihin, kuten esim. Iltalehti eilen uutisoi:

      http://iltalehti.fi/uutiset/2012080115905502_uu.shtml

      Kyseinen sivusto tarjoaa yhden ilmaisen kupongin, kun tilin avaa "kaverin" suosituksesta. Alle olevaa linkkiä klikkaamalla kaverisi on siis Arvontasivut.com

      Tässä linkki:
      http://www.multilotto.com/?ml=PTRBT3

      Ohje:
      Klikkaa sivun yläosassa "Rekisteröidy" -- Täytä lomake ja varmista, että Kutsukoodi-kentässä on koodi: PTRBT3-- Paina "LUO TILI".

      Ilman "kaverin" kutsua ei ilmaiskuponkia saa, joten varmistathan että kyseinen koodi todellakin näkyy sille varatussa kentässä rekisteröitymissivulla.

    • pettynyt3

      TÄSSÄ ON VASTAUS KUN YRITIN PURKKAA SOPIMUKSEN!

      When you played your numbers for the USA-Powerball lottery on 2013-01-29 you chose the the 12 month subscription at checkout. That means your subscription will end at 2014-01-29.

      EIVÄT SUOSTU PURKKAA SOPIMUSTA.

      JA MILLOIN NE LÄHETTÄÄ SEN KUPONGIN? EN SAANNU EES KOPIOTA!!??
      LUULEN ETTÄ TÄÄ ON VEDÄTYSTÄ KOKO FIRMA!!!

      • Montsari

        Teit vuoden sopimuksen, joka on voimassa vuoden. Voi voi.


      • Anonyymi

        Tyhmiltä pitääkin viedä rahat. Ihan oikein.


    • Itsekin pelaava

      Tuo oli omaa tyhmyyttäsi, että teit vuoden sopimuksen, se on voi voi tosiaan. Mutta Powerballin sivuilla kyllä selkeästi mainitaan, että ulkomailla (USA:n rajojen ulkopuolella) tätä peliä ei voi pelata.
      Tässä vielä kopioitu teksti Powerballin sivuilta:
      "Powerball tickets can only legally be purchased at a state lottery sales terminal in the lottery jurisdictions that sells the Powerball game. A lottery can also legally sell tickets on the Internet, but only to persons within its own state. No one can sell lottery tickets by mail or over the Internet across state lines or the U.S. national border. No one. Not even us. No one. No, not even that web site. Or that one"

      Laitoin multiloton asiakaspalveluun kysymyksen asiasta, nyt odotellaan vastausta.

    • Itsekin pelaava

      Vastausta ei kauaa tarvinnut odottaa, mutta kukin päätelköön vastauksesta omat mietteensä:
      Hi XXXX,

      When playing on the USA-Powerball lottery via Multilotto, customers are betting on the outcome - keeping the same odds of winning the possible jackpot, but without having to physically go to the store and purchase a ticket. Multilotto bears the risk if the jackpot is hit, but crucially, only pays if one of Multilotto´s customers is the winner. Multilotto is insured against all winning (jackpot as well).

      This means it is fully legal to play at Multilotto and the lotteries offered!

      I hope you are satisfied with my answer. If you have any further questions, don´t hesitate to contact us again!

      Best regards André
      Thanks for playing at Multilotto.com
      Multilotto Support Team

      • Ny_naurattaa

        Eli multiloton kautta pelatut pelit eivät oikeasti osallistu mihinkään oikeaan arvontaan, ne ovat vain kyproslaisten karvakourien vedonlyöntirinki. Maksavat voitot jos jaksavat... Arvatkaa vain saatteko karvakourilta miljoonavoittoja :D


      • Anonyymi

        Saisi iskeä kyproslaisiin karvakouriin ja pankkiholveihin raju tulivuorenpurkaus ja huuhteluvedeksi 500metrin korkuinen megatsunami PRKLE!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi iskeä kyproslaisiin karvakouriin ja pankkiholveihin raju tulivuorenpurkaus ja huuhteluvedeksi 500metrin korkuinen megatsunami PRKLE!!!

        Kannattais opetella vähän paremmin englantia


    • peras

      Multilotto veloittaa tutuista eurolotto pelistä, mikä suomessa maksaa 2 euroa se maksaa multiloton kautta pelataessa 3 euroa.

    • Miljonääri

      Netin kautta kannattaa tehdä maksullisia juttuja joka paikkaan. Siis ihan joka paikkaan. Ne lupaukset on ihan totta. Voit voittaa sataviissataamiljuunaa ja hyörän kaupan päälle!!! Kelaa sitä. Nyt vaan luottokorttien ja tilinumeroiden jakelut pystyyn. Ja muistakaa: älkää koskaan lukeko ehtoja, älkääkä katsoko mihin laitatte rukseja. Se on vaan turhaa vaivannäköä ja ajanhukkaa.

    • Multiurpo

      Osallistuin multilottoon. (olin siis idiootti, kiitos Iltalehden)
      Peli tapahtui marraskuussa.
      Pelin piti olla kerran voimassa, mutta nyt huomasin, että luottokorttiani
      on veloitettu tammi- ja helmikuussa 28,00 euroa.
      Veloittajana on ollut Kyproslainen Multi Biz Holdings ja veloitukset ovat tapahtuneet nostoina.
      Olen lähettänyt heille kiellon veloittaa luottokorttitiliäni ja pyytänyt rahat takaisin.
      Seuraan tilannetta, mutta hyvät lukijat ja Iltalehden toimittajat älkää jatkako tätä kusetusta.
      Oheisen Iltalehteen kirjoittamani jälkeen olen sulkenut luottokorttini. Turha enää yritää laskuttaa tyhjästä. Soitin vielä Iltalehden nettitoimittajalle ja kerroin, että tutkikaa vähän edes mitä kehutte. Nettipoliisille laitoin kysymyksen voiko oheista firmaa vastaan tehdä rikosilmoituksen.
      Eli ovat tietenkin HUIJAREITA! Omituisen vapaasti tosin saavat mellastaa.

      • Anonyymi

        Varokaa Iltalehteä!

        Ne tuhoavat mielenterveytesi.


    • multi22

      Oli niin tai näin, niin pitää olla faktaa takana! Jos on tietoa, että huijaavat, niin ilmoitus poliisille tai tutkintapyyntö ainakin. Jos vaan mutu-juttuja, niin pyh!!

    • PöndeLöde

      Kaikki voitot ovat tulleet perille ja kaikki on toiminut asiallisesti. Ei valitettavaa. Jos lottorivi on kalliimpi kuin Italiassa kiskalla, niin pitäähän näidenkin saada katetta työstään. Aivan kuten Siwojenkin, sama bisse Siwassa 3 egee, kun Prismassa 2 egee. No problem.

    • ei pöljä

      tyhjentäkää pöljät ne tilinne ja avatkaa uus, ei sieltä tyhjältä tililtä voi mitään ottaa, sit jonkun ajan kuluttua voi lopettaa koko tilin, heti se ei onnistu, jos on tehnyt jonkun pitkäaikaisen sopimuksen, jonka mukaan joku veloittaa kuukausittain sieltä jotain

    • hetken ilo

      voitin multilotolta tilaamani loton ansiosta 138 tuhatta euroa ja rapiat päälle. rahoja on nyt yritetty saada noin vuosi mutta penniäkään ei ole tullut eikä tule. .itsellä oli yksi kansavälisesti tunnettu juristi mutta heidän juristinsa pysäyttivät kaiken jo ennen oikeuteen menoa. olivat näyttäneet säännöt usealle eri tuomarille ja kaikilta tuli vastaus tapausta ei oteta käsittelyyn. ota yhteys poliisiin että lopettavat ulkomaisten lottojen myynnin.oikeus käydään aina jossakin muussa maassa eli en saa penniäkään. eka viikko meni muissa maailmoissa kun odottelin rahoja sitten selvittelin ja vastaus tuli jopa multilotolta että pitää lukea säännöt.eli älä helvetissä pelaa meinas itselle jopa masiksen pukata pintaan. sitten päätin unohtaa koko jutun.ja elämä jatkuu.

      • Minä voitin muutaman satasen ja eivät maksa Ellen todista henkilöllisyyttä no ja eihän sitä uskalla kelle tahansa omia henkilö kohtasivat tietoja antaa ku tiedä onko huijari kyseessä ja tiedä vaikka varastaa identiteetin ja tekee varkauksia minun nimissä


      • Anonyymi
        Sarikumpu kirjoitti:

        Minä voitin muutaman satasen ja eivät maksa Ellen todista henkilöllisyyttä no ja eihän sitä uskalla kelle tahansa omia henkilö kohtasivat tietoja antaa ku tiedä onko huijari kyseessä ja tiedä vaikka varastaa identiteetin ja tekee varkauksia minun nimissä

        Mulla on onneksi toisen maan passi ja siellä ollaan tarkkoja luotoista sekä maksuhäiriöistä, _Siis Folkhemmet Sverige


    • Support Multilotto

      Hei Mr X,

      Tämä on viesti Multiloton asiakaspalveluosastolta.
      Saimme tiedon tästä chatistä/forumista yhdeltä asiakkaaltamme ja olemme päättäneet vastata tähän, vaikka emme tiedä kuka olet emmekä tunnista tällaista tapausta.

      Haluaisimme selventää kaikille lukijoillemme seuraavasti:
      - Multilotto ei ole koskaan kieltänyt nostamasta voittoa
      - Multilotto ei ole koskaan ajanut oikeusprosessia asiakasta vastaan

      Otamme väitteesi erittäin vakavasti. Joko tämä on todella mauton vitsi tai olet huijari ja haluat mustamaalata maineemme ja koko tavaramerkkimme.

      Koska emme tiedä kuka olet, pyydämme sinua julkaisemaan chatissä koko sen viestinnän, jonka väität meidän tai lakiosastomme lähettäneen sinulle. Julkaise myös kaikki ne dokumentit, jotka sanot saaneesi poliisilta ja tuomi oistuimelta, jotta kaikki tämän forumin lukijat voivat itse tarkistaa tämän niin kutsutun 'casen' meitä vastaan. Ilmoita myös kuka on asianajajasi, hänen nimensä ja numeronsa, mikäli et halua paljastaa henkilöllisyyttäsi, jotta me tai lakiosastomme voimme ottaa yhteyttä sinuun tai teihin.

      Sinulla on meidän lupamme julkaista kaikki meidän välinen viestintä tässä forumissa. Huomaa, että me tulemme tekemään samoin koskien kaikkea mitä lähetät tai välität meille asiamiehesi kautta.

      Syynä tähän on se, kuten sanottu, että otamme tämän lausuntosi erittäin vakavasti eikä meillä ole mitään salattavaa. Emme kuitenkaan voi vastata tämän tyyppiseen kritiikkiin tai valheeseen millään muulla tavalla kuin avoimesti ja läpinäkyvästi tämän forumin välityksellä.

      Pahoittelemme samalla kaikille lukijoillemme, että joudumme vastaamaan tämän tyyppisiin valheisiin täällä forumissa.

      Kiitos,
      Jelena Stankovic, Head of Support
      Multilotto

      • Anonyymi

        Miksi ei onnistu omien voittojen nosto-tilisiirto millään voittotililtä???!!!
        Eletäänhän digiaikaa.Onkohan ne valuutat vielä oravan,piisamin,vai rotannhkoja,että maksupäättet menevät tukoksiinläkähdyksiin.


      • Anonyymi

        Onko tää oikeesti joku multilotto kyrpä tullu puhuu paskaa tänne? täällä ei ole valheita vaan faktoja.


    • Mervijaana63

      Huijaus vai huono tuuri ja tietokonevirhe. Itselleni kävi Free loton kanssa samalla tavalla, mutta Olin saanut jo miljoonan voiton tiedot, meni kone, en voinut rekisteröityä keskuspankkiin, ei ollut tietoja. Kun sain sitten tiedot, ulkomaalainen pankki oli lunastanut sen, jolta olin yrittänyt ottaa lainan . Se meni huijareille. Sain tiedot. Raha oli tulossa. Näin sen online tilillä aktia pankilla. Mutta vain tietokoneeni rikki meno vei kaiken. Olen pelannut myös näitä, mutta en muista laittaa. Tuntuu turvallisemmalta ja tiedän että aidosta oikeasta suomalaisesta Lotto ja Veikkaus pelista hyötyy moni muukin. Minä pärjään myös pienemmällä rahalla. Mutta kyllä silloin tuli ärrä päitä, kun meni Free lotto rahat.

      • Freelotto

        Mä voitin 100 miljoonaa free lotossa, eipä ole näkynyt, kusetusta koko homma.


    • juliuys

      Minä en pysty edes tyhjentämään pelitiliä vaikka kaikki on oikein laitettu.
      No rapiat 16 jääköön sinne.

    • Voittanut

      Olen pelanut muutaman kierroksen ja sattumalta jopa voittanut. Tuli email voitosta heti ja rahat voittotilille välittömästi. Ei pahaa sanottava, on toiminut ainakin toistaiseksi.

      • Anonyymi

        Niin on tullut voittotilille mullekin,mutta kotouttaminen ts.tilisiirtona omalle pankkitilille ei ole onnistunut mitenkään päin.En mene enää pelaamaan.Mulle riittä Suomen veikkauspelit tästälähin.


    • Tokkopa

      Itsekin pelaava 7.2.2013 19:43

      Vastausta

      When playing on the USA-Powerball lottery via Multilotto, customers are betting on the outcome - keeping the same odds of winning the possible jackpot, but without having to physically go to the store and purchase a ticket. Multilotto bears the risk if the jackpot is hit, but crucially, only pays if one of Multilotto´s customers is the winner. Multilotto is insured against all winning (jackpot as well).

      This means it is fully legal to play at Multilotto and the lotteries offered!

      I hope you are satisfied with my answer. If you have any further questions, don´t hesitate to contact us again!

      Best regards André
      Thanks for playing at Multilotto.com
      Multilotto Support Team
      ------------------------
      Tuon epäilisi myös tarkoittavan sitä että kun multilotto tarjoaa myös eurooppalaisia lottoja (Euromillions ym.) ja jos voitot maksetaan, niin ne eivät olisi verovapaita, vaan verollisia tuloja.
      Että sillai.

      (Niitä "uusi arpa" voittoja joita meikäläinen on voittanut, ovat maksaneet)

      • Kylläovatverovapaita

        "Tuon epäilisi myös tarkoittavan sitä että kun multilotto tarjoaa myös eurooppalaisia lottoja (Euromillions ym.) ja jos voitot maksetaan, niin ne eivät olisi verovapaita, vaan verollisia tuloja.".

        Veronmaksuvelvollisuuteen vaikuttaa se, onko pelinjärjestäjän lisenssi EU:n alueella. Jos on, voitot ovat verovapaita.


      • Anonyymi

        LYING!!!!


      • Anonyymi

        Jos voittaisit ton sivuston kautta jonkun vitun lotto päävoiton niin et varmaan sais mitään, vaan nuo mulkut ottais ne rahat ittellensä ja katoais sinun rahojes kanssa.


    • realcasinoprofessor

      Casinoa tuolla saitilla ei kannata pelata! Otin kolme bonaria yhteensä, eli pelasin bonusraha mukaanluettuna 500euroa. Yksikään kierrätys ei mennyt lähellekkään loppua (maksimi noin 10%). No, eihän ne aina mene. Mutta tuolla saa pelattua kaiken pois niin nopeasti että ei ole tosikaan.
      Ilmaiskierroksilla kävi uskomaton munkki ja voitin 148e (30centin panos), ja kierrätystä oli 10 000e. En saanut yhtäkään yli euron voittoa noilla ilmaiskierrosrahoilla.

    • Anssi-123
    • cattimehu

      Ei pidä paikkaansa

    • HUIAUS

      Pelasi vuoden vaihteessa lottoa tekivät väivityksiä ei näy enää tililläni mitään aikaisemmin pelattuja rivejä .TÄYTTÄ HUIAUSTA KOKO MULTTILOTTO!!!!!!!!!!!!!!!

    • FinnishDrunked

      Casinoa kannattaa pelata, lottoa ei.

      Ps. 1900e ulos ja kysyivät henkkarit jne mutta maksoivat ennenkun edes ehin niitä lähettää. (Thrustly)

      Tuolla kasinolla raha liikkuu

      • Anonyymi

        Olet varmaankin kys.firman maksettu puolestapuhuja !!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Painuppa vittuun siitä mainostamasta tätä kusetus sivustoa.


    • Anonyymi

      Mulilotto ei maksa voittamaniani rahoja 250 euro ei voi kuulemma hyväksy. Olen toimittanut osoitetiedot ja liitteen ajokortista kuten pyydetään.

      En ole käyttänyt bonuksia , ja kaiken olen maksnut kortilla tililtäni kuten vaaditaan.

      Onko kyseessä petos ja teenkö rikosilmoituksen asiasta,esimerkiksi Pafilla,Veikkauksella ei ole koskaan ollut mitään ongelmia.

      Outoa tällainne petos ja teen asiasta vaaditvat korjaavat toimenpiteet oikeusteitse!

      Onko Teillä muilla samanlaisia kokemuksia.

    • Anonyymi

      Mää niin toivon että kaikki näkis tän sivun ennenkun laittaa yhtään rahaa tonne paska sivustolle.

    • Anonyymi

      USA-laisesta nettikasinojutusta luin, että poliisia ei kiinnosta, minkä suuruinen mahdollisuus on voittoon, voiton todennäköisyysprosentti.
      Ja koska pelinjärjestelijä hoitaa itse pelinsä, sen tietokoneohjelman, ei minua kiinnosta netin kasinopelit.
      Tottahan poliisi tutkii, jos esitetään "todennäköinen näyttö" rikoksesta, mutta kuinka se voisi olla mahdollista ?
      Onko maltalaisella tai kyproslaisella peliyhtiöllä mitään valvovaa elintä toiminan rehellisyydestä ?

    • Anonyymi

      Olen nähnyt kaksi ristiriitaista tietoa Multiloton lottoamisesta.
      1. Multilotto ei osta mainostamiensa lottolajien lottorivejä, vaan maksaa mahdollisen voiton omasta pussistaan, tarvittaessa vakuutuksen vakuutusyhtiöltä ottaneena.

      2. Multilotto ei maksa yli 600 € voittoja, jotka maksaa itse loton järjestäjä. Mutlilotto antaa perimisohjeet.

      -Tuon 2 -kohdan mukaan siis ei 1 -kohta ole voimassa

      Multilotto saa omat, tarvitsemansa voitot tietenkin asiamiespalkkioiden puuttumisesta, pienemmistä veroista ja ettei se maksa hyväntekeväisyydelle.

      Mutta mikä takaa ison voiton maksamisen lottoaja-asiakkaalle ?

    • Anonyymi

      Yrittäkääpä saada rahoja, esim. Pikku voitto sieltä pois. Ei onnistu.
      Nimimerkillä kokemusta on.

    • Anonyymi

      Minulle soitti ja nyt haluaa 48e pitäisi maksaa. Niin ajattelinkin että huojsus se on.

    • Anonyymi

      Älkää pelatko multilotto sivustolla.
      Esim Mega Millions sivulla lukee selvästi näin
      (Mega Millions® tickets are not sold outside the United States. Mega Millions is not affiliated with and does not endorse any company claiming to sell our tickets around the world, online or otherwise. If you choose to do business with one of these companies, you do so at your own risk; Mega Millions rules prohibit the purchase of tickets by agents representing players in other jurisdictions.)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe