Gamblerille kysymys...

selvävastaus

Siis lueskelin sun juttuja tuolla; ja haluaisin kysyä, että jos on tietyllä nettikasinolla vaikka 100 pelaajaa ja kaikki pelaa samaa peliä, niin ne kaikki 100 jää siis häviölle? Vaikka joku voittaisi jp:n jne.

Eli kun eräänkin kasinon jp:den voittajalistassa on lähes joka viikko samat nimet, niin ne kaikki ovat siis tappiolla? Eli jos voittaa jp:n per viikko, niin ne on tappiolla silti??! Eräskin nimi on esiintynyt siellä jo parisen vuotta joko joka viikko tai joka toinen viikko.

Eli siis kaikki pelaajat pelaavat tappiollista peliä; yritätkö näin sanoa? Sekin joka voittaa vaikka jostain automaatista yli 2 miljoonaa??

3

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis lueskelin sun juttuja tuolla; ja haluaisin kysyä, että jos on tietyllä nettikasinolla vaikka 100 pelaajaa ja kaikki pelaa samaa peliä, niin ne kaikki 100 jää siis häviölle? Vaikka joku voittaisi jp:n jne.

      Kyllä jos kaikki pelaa riittävän kauan 100 000 kierrosta vaikka rulettia niin häviää, koska säännöissä on talolle etua ja se vaikuttaa kaikille kun kuin pelaa riittävän kauan. Rulettia ei kukaan voi pelata pidemmän päälle voitollisesti ja kaikki 100 häviävät varmasti jos vaan pelaavat tarpeeksi kauan.


      Tietysti jos on joku jackpot peli ja joku onnekas sattuu voittamaan sen. Niin hän voi jäädä voitolle, mutta jos hänkin jatkaisi pelaamista useita 10 miljoonia kierroksia hän häviäisi voitattamansa jackpotin takaisin kun pelin palautusprosentti on se alle 100%


      Eli siis kaikki pelaajat pelaavat tappiollista peliä; yritätkö näin sanoa? Sekin joka voittaa vaikka jostain automaatista yli 2 miljoonaa??

      Kyllä mikäli 2 miljoonaa voittanut peläisi useita 10 miljoonia kierroksia menisi voitto peliin takasin, koska se palautus on alle 100%

      Vain pokerissa joku voi jäädä voitolle, koska vastassa ei ole talo vaan toiset pelaajat. Tietysti pokerissa voittamiseen tarvitaan aina huonompia pelaajia. Mikäli kaikki olisivat yhtä hyviä. Vain talo voittaisi siitäkin raken takia. Huonoja pelaajia kuitenkin aina löytyy ja jopa ammatillinen pokerin pelaaminen on mahdollista

      Myös vedonlyönnissä voi pelata voittavaa peliä pidemmän päälle, koska oikeita kertoimia on hyvin vaikea arvioida ja pelin järjestäjät tekevät joskus virheitä antaessaan jollekin joukkueelle liian korkean kertoimen.

      Blackjackissa jossain ulkomailla olevassa casinossa missä ei käytetä sekoituskonetta saa pelissä pelaajalle eden laskemalla kortteja. Tästä casinot ovat antaneet jopa porttikieltoja ja Tallinnassakin sen voi saada jos casino epäilee laskevan kortteja..


      Kaikissa muissa peleissä kaikki häviävät jos vaan pelaa pelejä tarpeeksi pitkään niin tappio on sata varma juttu. Voittaa voi vaan pelaamalla muutamia kierroksia tai sitten osuu joku suurempi voitto, joka sekin menee takasin jos pelaa äärimmäisen kauan.

      On siis aivan sama jos alle 100% palauttavaa peliä pelaa 1 tai 100 kaikki häviää pidemmän päälle varmasti. Kannattaakin siis pelata vain vähän aikaa ja lopettaa jos satuu olemaan voitolla ja jos häviää tyytyy siihen eikä pelaa enää lisää. Liiallinen pelaaminen ei missään nimessä kannata peliautomaateissa ja ruletissa yms.

      • hui juku

        VAIN pokerissa joku VOI jäädä voitolle.

        Hoh ho, ho hoh katos kummaa ? 24fi filosofiaa parhaimmillaan.


    • ahahahahahaaaaaa

      buhahahahahhaaa buhahahahahahahahaaa buahaahahahahahaaaa
      tottakai häviää jos pelaa 100,000 kierrosta ja voittoa ei osu kohdalle...onhan tuo selvä tapaus ahahahahahahaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe