Siis lueskelin sun juttuja tuolla; ja haluaisin kysyä, että jos on tietyllä nettikasinolla vaikka 100 pelaajaa ja kaikki pelaa samaa peliä, niin ne kaikki 100 jää siis häviölle? Vaikka joku voittaisi jp:n jne.
Eli kun eräänkin kasinon jp:den voittajalistassa on lähes joka viikko samat nimet, niin ne kaikki ovat siis tappiolla? Eli jos voittaa jp:n per viikko, niin ne on tappiolla silti??! Eräskin nimi on esiintynyt siellä jo parisen vuotta joko joka viikko tai joka toinen viikko.
Eli siis kaikki pelaajat pelaavat tappiollista peliä; yritätkö näin sanoa? Sekin joka voittaa vaikka jostain automaatista yli 2 miljoonaa??
Gamblerille kysymys...
3
62
Vastaukset
Siis lueskelin sun juttuja tuolla; ja haluaisin kysyä, että jos on tietyllä nettikasinolla vaikka 100 pelaajaa ja kaikki pelaa samaa peliä, niin ne kaikki 100 jää siis häviölle? Vaikka joku voittaisi jp:n jne.
Kyllä jos kaikki pelaa riittävän kauan 100 000 kierrosta vaikka rulettia niin häviää, koska säännöissä on talolle etua ja se vaikuttaa kaikille kun kuin pelaa riittävän kauan. Rulettia ei kukaan voi pelata pidemmän päälle voitollisesti ja kaikki 100 häviävät varmasti jos vaan pelaavat tarpeeksi kauan.
Tietysti jos on joku jackpot peli ja joku onnekas sattuu voittamaan sen. Niin hän voi jäädä voitolle, mutta jos hänkin jatkaisi pelaamista useita 10 miljoonia kierroksia hän häviäisi voitattamansa jackpotin takaisin kun pelin palautusprosentti on se alle 100%
Eli siis kaikki pelaajat pelaavat tappiollista peliä; yritätkö näin sanoa? Sekin joka voittaa vaikka jostain automaatista yli 2 miljoonaa??
Kyllä mikäli 2 miljoonaa voittanut peläisi useita 10 miljoonia kierroksia menisi voitto peliin takasin, koska se palautus on alle 100%
Vain pokerissa joku voi jäädä voitolle, koska vastassa ei ole talo vaan toiset pelaajat. Tietysti pokerissa voittamiseen tarvitaan aina huonompia pelaajia. Mikäli kaikki olisivat yhtä hyviä. Vain talo voittaisi siitäkin raken takia. Huonoja pelaajia kuitenkin aina löytyy ja jopa ammatillinen pokerin pelaaminen on mahdollista
Myös vedonlyönnissä voi pelata voittavaa peliä pidemmän päälle, koska oikeita kertoimia on hyvin vaikea arvioida ja pelin järjestäjät tekevät joskus virheitä antaessaan jollekin joukkueelle liian korkean kertoimen.
Blackjackissa jossain ulkomailla olevassa casinossa missä ei käytetä sekoituskonetta saa pelissä pelaajalle eden laskemalla kortteja. Tästä casinot ovat antaneet jopa porttikieltoja ja Tallinnassakin sen voi saada jos casino epäilee laskevan kortteja..
Kaikissa muissa peleissä kaikki häviävät jos vaan pelaa pelejä tarpeeksi pitkään niin tappio on sata varma juttu. Voittaa voi vaan pelaamalla muutamia kierroksia tai sitten osuu joku suurempi voitto, joka sekin menee takasin jos pelaa äärimmäisen kauan.
On siis aivan sama jos alle 100% palauttavaa peliä pelaa 1 tai 100 kaikki häviää pidemmän päälle varmasti. Kannattaakin siis pelata vain vähän aikaa ja lopettaa jos satuu olemaan voitolla ja jos häviää tyytyy siihen eikä pelaa enää lisää. Liiallinen pelaaminen ei missään nimessä kannata peliautomaateissa ja ruletissa yms.- hui juku
VAIN pokerissa joku VOI jäädä voitolle.
Hoh ho, ho hoh katos kummaa ? 24fi filosofiaa parhaimmillaan.
- ahahahahahaaaaaa
buhahahahahhaaa buhahahahahahahahaaa buahaahahahahahaaaa
tottakai häviää jos pelaa 100,000 kierrosta ja voittoa ei osu kohdalle...onhan tuo selvä tapaus ahahahahahahaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384