Kannattaa tänkin foorumin änkkäsvänkyräterroristien lukea tämän päivän Hesarissa oleva Israelin suurlähettilään mielipidekirjoitus, jossa hän sanoo, että Länsirannan palestiinalainen taloudellis-sosiaalinen infrastruktuuri on tarpeellinen Israelille. Palestiinan pääministeri on samaa mieltä ja uskoo taloudellisten siteiden vahvistavan rauhanpyrkimyksiä.
HÄHÄÄÄ!!!"
Israelin lähettiläs HS:ssä: "Tarvitsemme palestiinalaisia!"
35
187
Vastaukset
- Sionisti.
Niin kukas ne paskaivot tyhjentää muut kuin palet?
Paskoilel paskahommat, euron tuntipalkalle.
Sinäkin saat euron kun sukellat minun paskakaivoon, tai voin maksaa kaksikin jos saan videoida.Tässä näimme jälleen tyypillisen suomalaisen peräkammarisiionistin, vai pitäisikö sanoa peräasuolisiionistin tavanomaisen kommentin.
Näitten tälläisten tyyppien kanssa ei kannata neuvotella, vaan Jitshak Rabinin kaltaisten älykkäiden siionistien kanssa.- Gay jesus
KTS kirjoitti:
Tässä näimme jälleen tyypillisen suomalaisen peräkammarisiionistin, vai pitäisikö sanoa peräasuolisiionistin tavanomaisen kommentin.
Näitten tälläisten tyyppien kanssa ei kannata neuvotella, vaan Jitshak Rabinin kaltaisten älykkäiden siionistien kanssa.No voin mä maksaa kolmekin euroa jos otat housut pois.
- Deronda
Tapojesi mukaisesti nostit taas esille pari lausetta, joiden kuvittelet tukevan sinua. Suurlähettiläs kuvasi onnistuneesti sitä miten Israel ja Länsiranta ovat kiinteästi yhteydessä toisiinsa. Hän kuvaa myös se, miten järjetöntä olisi alkaa erikseen merkitsemään Länsirannalla tuotettuja tuotteita. Taloudellinen yhteistyö ajaa rauhan asiaa. Kumpikin osapuoli hyötyy toisestaan taloudellisesti niin paljon, että ei kannata alkaa rähisemään.
Sen kirjoituksen alla oli toinen vähintäänkin yhtä kiinnostava kirjoitus Boikottikampanja on osa Israelin vastaista kampanjaa. Siinä tuodaasn onnistuneesti esille teidän EAPPIlaisten ajattlun virheelliset lähtökohdat. - pannahinen
Kyllä kiukuttaa antisemiitteja, kun israeliliset ja palestiinalaiset lähestyvät toisiaan, antisemiitit menettävät lyömäaseensa ja se sapettaa.. ....ja minua naurattaa.
Ja niin näkee läpi.- KTS (Ei kirj.)
Kyllä kiukuttaa änkkäsvänkyräfanittajia, kun arabimaat demokratisoituvat, ääri-israelfanittajat menettävät lyömäaseensa ja se sapettaa.. ....ja minua naurattaa.
Ja niin näkee läpi. :D - pannahinen
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Kyllä kiukuttaa änkkäsvänkyräfanittajia, kun arabimaat demokratisoituvat, ääri-israelfanittajat menettävät lyömäaseensa ja se sapettaa.. ....ja minua naurattaa.
Ja niin näkee läpi. :DKTS
Ei minua sapeta, koska se on Jumalan tahto.
Viisituhatta vuotta sitten maailma jakaantui kahteen osaan, itään ja länteen, aikaisemmin ei niin ollut vaan kaikki oli samaa ihmisten maailmaa. Nyt on tullut aika yhdistyä jälleen ja oppia elämään yhdessä.
Siitä syystä maailmassa on nyt yhteentörmäilyä ja vähän paukkuukin.
- pannahinen
Kuksa
En minäkään sinua kaipaa, mutta ihmisyyden nimissä opettelen sietämään, enkä sido pommia vyötäisilleni, ja kiukussani ammu itseäni säpäleiksi.
Pommi kiukku on normaalia vain isä Mitrolle ja Tuomiojalle.- 12%13
Miten isä Nitro liittyy pommeihin?
Olen Uspenskissa, raamatun / ikonin suutelujonossa, saanut isä Mitrolta ristinmerkin otsaani.
- pannahinen
Taas kristityllä meni hermot kun kirjoitin, että Nikea ei kuulu tänne.
Ei se nyt vaan kuulu.- 6%12
"Nyt meni hermot":
http://www.youtube.com/watch?v=EWeUUoCyTCc
Kuvan henkilö sopii kuin täsmälleen tämän foorumin imagoon ja aiheeseen.
*
- pannahinen
Ei Nikean uskontunnustus sittenkään kuulu tänne.
- pannahinen
Vaikka kuinka kiukkua pukkaa ulos sanoina ja sävelinä. .
- 17%5
Ei ole helppoa kristityilläkään Gazassa ja Egyptissä:
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ulkomaat/2672/kristittyja_pakkokaannytetaan_egyptissa_ja_gazassa
*- Freedom's untidy
Länsimaissa kovasti ylistetyn "arabikevään" satoa?
- pannahinen
Näin se kierre menee, kristityt pakkokäännyttävät juutalaisia ja sitten tulee islam, joka pakkokäännyttää kristittyjä .
Ja sitten itketään, että kaikki on siionistien syytä .
Piileekö tässä jossain ihmisjärjelle ymmärrettävä logiikka, jota minä en näe, vai pitäisikö vain tunnustaa, että pakkouskoilla ja hullutuksilla ei ole kantavuutta, eikä tullut kristuksen valtakuntaa.- 19%8
KRISTITYT eivät pakkokäännytä juutalaisia.
Usko ny, että tuo hihhulijoukko on nk. helluntailiikkeeseen kuuluvia, kristinuskon opit kieltäviä messiaanisia.
Kristittyjä ovat mm. katolilaiset, ortodoksit, luterilaiset, anglikaanit, eikä meitä tällä foorumilla ole kuin pari. Emmekä me pakkokäännytä. Helluntailais-messiaaniset pyrkivät pakkokäännyttämään myös kristittyjä. - pannahinen
19%8 kirjoitti:
KRISTITYT eivät pakkokäännytä juutalaisia.
Usko ny, että tuo hihhulijoukko on nk. helluntailiikkeeseen kuuluvia, kristinuskon opit kieltäviä messiaanisia.
Kristittyjä ovat mm. katolilaiset, ortodoksit, luterilaiset, anglikaanit, eikä meitä tällä foorumilla ole kuin pari. Emmekä me pakkokäännytä. Helluntailais-messiaaniset pyrkivät pakkokäännyttämään myös kristittyjä.19%8
Pilipalipuhetta.
Odotusarvot tunnetaan.
Lopun aikana juutalaiset kääntyvät ja niin edelleen.
Ottavat messiaan vastaa....jne.. - KTS (Ei kirj.)
pannahinen kirjoitti:
19%8
Pilipalipuhetta.
Odotusarvot tunnetaan.
Lopun aikana juutalaiset kääntyvät ja niin edelleen.
Ottavat messiaan vastaa....jne..Nää on just näitä helluntaipiirien tai lähellä liehuvien lössien oppeja.
- 11%9
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Nää on just näitä helluntaipiirien tai lähellä liehuvien lössien oppeja.
Nimenomaan heidän. Kristillinen kirkkoväki ajattelee ihan muita asioita.
Helluntailaiset, sekä ilm. myös messiaaniset julistavat kiliasmia ja montanismia, levittävät valheprofetioita lukutaidottomalle kansalle joka rakastaa sensaatiota. Kristinusko tuomitsee mm. nuo opit harhaoppeina. Helluntailais-messiaanisuus sisältää myös paljon muuta raamatunvastaista harhaa.
- Jochanan Buchanan
Raamattu on niin selkee kun olla ja voi siinä, että lopun aikana juutalaiset kääntyvät ja niin edelleen.
KTS ja leidifrendinsä menköön muuanne täältä raakkumasta ja meitä juutalaisia kiusaamasta!- 9%23
Ohoh. Huikeaa. Pukkantii ite kun ei missään raaku.
Oot vaan mustis.
Sitäpaitsi minä kuulun tälle foorumille siinä kun sinäkin. - Herra Pukkantii
9%23 kirjoitti:
Ohoh. Huikeaa. Pukkantii ite kun ei missään raaku.
Oot vaan mustis.
Sitäpaitsi minä kuulun tälle foorumille siinä kun sinäkin.Opettele sinä olemaan haukkumatta hellareita, niin ollaan sovus.
- Jochanan Buchanan
Pannahiselle: en uskois tuohon islam-teoriaan. Islam on niin alkeellinen ja junttiuskonto, ettei se ikinä tule valloittamaan maailmaa. Suutari pysyköön lestissään!
Antikristuksen järjestystä varten uskonnot pistetään sikin sokin ja hujan hajan hajota ja hallitse-periaatteella (tää kehitys on parhaillaan meneillään) ja sitten kun sekasorto on pahimmillaan, supertähti antikristus nousee ratkomaan kaikki ongelmat ja korotetaan messiaaks.
Asioita tutkineena kallistun itse nykyään sille kannalle, että ennemmin antikristillinen maailmanjärjestys toteutetaan juutalaisten (jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole eli saatanan synagoogan) ja luopuneen kristikunnan ("meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme") kautta ja yhteistyössä. Nämähän maailmaa nytkin vievät ja maailma vikisee. - Jochanan Buchanan
Villiaasit eivät tule koskaan valloittamaan maailmaa. Heidän maailmanvalloituksensa on aina katkennut sisäisiin ristiriitoihin ja junttiuteen.
"Hänestä [ ismaelista = muslimit ] tulee mies kuin villiaasi: hänen kätensä on kaikkia vastaan, ja kaikkien käsi on häntä vastaan, ja hän on kaikkien veljiensä niskassa." (Gen.16:12)
Kirjaimellinen käännös vikasta lauseesta kuuluiuu näin: "Ja hän on asuva kaikkien veljiensä keskellä."
Raamattu ei anna mitään tukea sille, että Ismaelin jälkeläiset valloittaisivat maailman. Tilapäisistä voitoistaan huolimatta (jotka ovat enimmäkseen jo historian lehtien havinaa - paikallisia, ylettömän sikiämisen kautta saavutettuja voittoja voi tulla vielä tulevaisuudessakin ) he tulevat olemaan loppuun saakka alistetussa asemassa juutalaisiin ja todellisiin juutalaisiin, kristittyihin, nähden.
Näin sanoo Raamattu."...he tulevat olemaan loppuun saakka alistetussa asemassa..."
Kunnes Jeesus, palestiinalaisten kuningas heidät vapauttaa ja alistajat tuomitsee!
HYVÄ!
:O)- Jochanan Buchanan
KTS kirjoitti:
"...he tulevat olemaan loppuun saakka alistetussa asemassa..."
Kunnes Jeesus, palestiinalaisten kuningas heidät vapauttaa ja alistajat tuomitsee!
HYVÄ!
:O)Heidän jeesuksensa on meidän antikristuksemme eli kristitty tai juutalainen, joka sanoo olevansa kristitty tai juutalainen, mutta ei ole, vaan valehtelee.
Heidän oma kuninkaansa ei nouse edes heidän joukostaan, vaan heidän alistajiensa joukosta!
SÄÄLI!
:O) - 11%11
KTS kirjoitti:
"...he tulevat olemaan loppuun saakka alistetussa asemassa..."
HYVÄ!
:O)Hyvä ihme.
Ny se on lopullisesti seonnu. Jochanan Buchanan kirjoitti:
Heidän jeesuksensa on meidän antikristuksemme eli kristitty tai juutalainen, joka sanoo olevansa kristitty tai juutalainen, mutta ei ole, vaan valehtelee.
Heidän oma kuninkaansa ei nouse edes heidän joukostaan, vaan heidän alistajiensa joukosta!
SÄÄLI!
:O)Palestiinalaiskristittyjen Jeesus on IHAN sama Jeesus kuin meillä härmän ruisleipäluterilaisilla ja hän heidät vapauttaa sanoo myös SUURESTI arvostamani, Gospel Raidersien kunniajäsen, piispa Munib Younan!
HYVÄ!- Jochanan Buchanan
KTS kirjoitti:
Palestiinalaiskristittyjen Jeesus on IHAN sama Jeesus kuin meillä härmän ruisleipäluterilaisilla ja hän heidät vapauttaa sanoo myös SUURESTI arvostamani, Gospel Raidersien kunniajäsen, piispa Munib Younan!
HYVÄ!Ai, sä puhuitkin palestiinalaiskristityistä, mä luulin, että sä puhuit muslimeista. Sori!
- 11%17
KTS kirjoitti:
Palestiinalaiskristittyjen Jeesus on IHAN sama Jeesus kuin meillä härmän ruisleipäluterilaisilla ja hän heidät vapauttaa sanoo myös SUURESTI arvostamani, Gospel Raidersien kunniajäsen, piispa Munib Younan!
HYVÄ!No tiätysti Jeesus vapauttaa kaikki ihmiset, Hän tekee sitä jo nyt.
Mutta palestiininkin tulee aina tehdä parannusta katumuksessa ja uskossa.
Niinkuin jokaisen ihmisen.
Jeesus tuo rauhan.
- Sanoiko palestiinan
päähenkilö: "Tarvitsemme juutalaisia!" Hyvä, jos on sanonut ja tahtoo sitä yhteistyötä Israelin kanssa totuudellisesti ja rauhaarakentavasti.
Varmaankaan ei nuo islamin terrorit Israelia ja juutalaisia vastaan tähän palestiinan päähenkilön kommenttiin yhtyisi kuin länsimaiden kameroiden edessä kenties.
KTS:llä hyvin rasistiset jutut lähimmäisiään kohtaan.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653