Tuntuuko rintojen nuoleminen hyvältä?

Halukas

Sanokaapa naiset:

Tuntuuko hyvältä kun noin 10min suutelemisen jälkeen nostaa naisen paidan ylös ja avaa rintsikat ja hitaasti kosketellen rintoja, etenee suudellen kohti rinnan reunoja. Hetken suutelun jälkeen koskettelen sormillani hellästi rinnan reunaa, jonka jälkeen hiljaa nännin kärkeä. Saman teen suutelemalla, ja aina välillä puhallan märäksi nuoltua nänniä, ja sitten imaisen kokonaan sen hellästi suuhuni. Entä kielenpäällä nännin ympäri pyörittely? Entä vaan hellä koskettelu?

Tuntuuko tuo varmasti hyvältä? Sanoin kyllä tyttl ystävälleni että kertoo jos joku ei tunnu hyvältä, mutta olis kiva kuulla muidenkin kokemuksia...ainakin hän huokalee hiljaa.

Kiitos jo etukäteen

19

7142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oih..

tuolla käsittelyllä ainakin minä saisin jo tisu-orgasmin!! voi hyvänen aika, tyttöystäväsi mahtaa olla jättityytyväinen. rintojen hyväilyllä on ihana aloittaa rakastelu.

• kypsä nainen

Kiihotun kun rintojani pidellään ja rajusti..
        Kunnolla saa imeä ja sormilla venyttää nännejä. voin jo siitä saada orgasmin. Nam...

• Anonyymi
        kypsä nainen kirjoitti:

Kiihotun kun rintojani pidellään ja rajusti..
        Kunnolla saa imeä ja sormilla venyttää nännejä. voin jo siitä saada orgasmin. Nam...

Mä voisin nuolla ja hieroa sun isoja rintoja sekä suulla ottaa nännit suuhuni👍😍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin nuolla ja hieroa sun isoja rintoja sekä suulla ottaa nännit suuhuni👍😍👍

tuletko heti?

• isorintainen nainen

Tykkään, kun mies imee isoja rintojani. Oli kiihottavaa lukea, miten sinä nuolet rintoja. Olisi ihanaa kokea tuollainen..

• Anonyymi

Mikä ettei mä voisin hieroa ja nuolla hitaasti sun molempia rintoja ja toivottavasti sun .lapää myös silloin kostuu mä rakastan nuolla isoja rintoja👍😍👍

• N52

joo,kyllä tuntuu hyvältä kun tissejäni imetään...
      tuntuu hyvältä kun tälläiset ison puoleiset jo vähän roikkuvat rinnat saavat hierontaa....

• Jenni

Saat ihan koska tahansa tulla antamaan minulle tuon käsittelyn! ;)

• Voi herrajumala

Toi tuntuu just tosi loistavalle ja mä ainaskin kiihotun tosta tosi paljon.

• tisuli

Kuulosti todella ihanalta. Itselläni on isot rinnat ja kiihotun siitä valtavasti, kun mieheni hieroo kalullaan rintojani... työntää sitä väliin ja rakastelun jälkeen mällit päälle.

kokeiles tota. Tyttöystäväsi varmaan tyytyväinen.

• Anonyymi

Onko nää ukot taantunu vauva asteelle kun pitää akkojen tissejä imeä hehehehee 🤣 😂

• nainen 69

Kyllä, se on / oli ihanaa... mieheni vain ei suostu tekemään sitä enää...
      (tuo puhaltelu tosin mietittytti...)

• Anonyymi

Hei! Oma str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­aiki­lle, jotk­­­a haluav­at pitää hauskaa 👉 http://3933444.com/H/Un1u 👈

• Anonyymi

Suoraan sanottuna tuntuisi hyvältä. Harvemmin tuota tosin koen…

• Anonyymi

Löytyisikö Tuusulan lähialueelta salaisesti vanhempaa tätiä joka nauttisi että ensin suudeltaisiin josta siirtyisin imemään rintoja ja nännejä pidempään sitten siirtyisin alaspäin kielellä ja huulillani hyväilemään kiimaista pilluasi ja samalla sormilla hieroisin etsien jokaisen herkän kohtasi, lopuksi saisit tuntea ison kovan kullini sykkivän sisälläsi kunnes laukaisen spermat kiimaisen pillusi sisään. t.61ukm

• Anonyymi

Kyllä kiitos - saa olla rajumpaakin käsittelyä. Ja samalla sormet käsittelemään kostunutta pillua, ensin huulille ja sitten syvää kourimista ja samalla tisujen käsittelyä kovemmaksi...

• Anonyymi

Voi luoja näitä alaikäisten kyselyjä.
      On mukamas K18-foorumi!

• Itse pitäisin kovasti tuollaisesta rintojen käsittelystä. Rintani ovat herkät.

• Anonyymi

Aika nopeasti se selviää mistä nainen tykkää, sen jälkeen on helppoa

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      35
      3832
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      98
      3434
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      104
      3358
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3148
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      79
      3115
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2805
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2590
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2483
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2432
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      90
      2166
    Aihe