Sanokaapa naiset:
Tuntuuko hyvältä kun noin 10min suutelemisen jälkeen nostaa naisen paidan ylös ja avaa rintsikat ja hitaasti kosketellen rintoja, etenee suudellen kohti rinnan reunoja. Hetken suutelun jälkeen koskettelen sormillani hellästi rinnan reunaa, jonka jälkeen hiljaa nännin kärkeä. Saman teen suutelemalla, ja aina välillä puhallan märäksi nuoltua nänniä, ja sitten imaisen kokonaan sen hellästi suuhuni. Entä kielenpäällä nännin ympäri pyörittely? Entä vaan hellä koskettelu?
Tuntuuko tuo varmasti hyvältä? Sanoin kyllä tyttl ystävälleni että kertoo jos joku ei tunnu hyvältä, mutta olis kiva kuulla muidenkin kokemuksia...ainakin hän huokalee hiljaa.
Kiitos jo etukäteen
Tuntuuko rintojen nuoleminen hyvältä?
19
7142
Vastaukset
- oih..
tuolla käsittelyllä ainakin minä saisin jo tisu-orgasmin!! voi hyvänen aika, tyttöystäväsi mahtaa olla jättityytyväinen. rintojen hyväilyllä on ihana aloittaa rakastelu.
- kypsä nainen
Kiihotun kun rintojani pidellään ja rajusti..
Kunnolla saa imeä ja sormilla venyttää nännejä. voin jo siitä saada orgasmin. Nam... - Anonyymi
kypsä nainen kirjoitti:
Kiihotun kun rintojani pidellään ja rajusti..
Kunnolla saa imeä ja sormilla venyttää nännejä. voin jo siitä saada orgasmin. Nam...Mä voisin nuolla ja hieroa sun isoja rintoja sekä suulla ottaa nännit suuhuni👍😍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin nuolla ja hieroa sun isoja rintoja sekä suulla ottaa nännit suuhuni👍😍👍
tuletko heti?
- isorintainen nainen
Tykkään, kun mies imee isoja rintojani. Oli kiihottavaa lukea, miten sinä nuolet rintoja. Olisi ihanaa kokea tuollainen..
- Anonyymi
Mikä ettei mä voisin hieroa ja nuolla hitaasti sun molempia rintoja ja toivottavasti sun .lapää myös silloin kostuu mä rakastan nuolla isoja rintoja👍😍👍
- N52
joo,kyllä tuntuu hyvältä kun tissejäni imetään...
tuntuu hyvältä kun tälläiset ison puoleiset jo vähän roikkuvat rinnat saavat hierontaa.... - Jenni
Saat ihan koska tahansa tulla antamaan minulle tuon käsittelyn! ;)
- Voi herrajumala
Toi tuntuu just tosi loistavalle ja mä ainaskin kiihotun tosta tosi paljon.
- tisuli
Kuulosti todella ihanalta. Itselläni on isot rinnat ja kiihotun siitä valtavasti, kun mieheni hieroo kalullaan rintojani... työntää sitä väliin ja rakastelun jälkeen mällit päälle.
kokeiles tota. Tyttöystäväsi varmaan tyytyväinen.- Anonyymi
Onko nää ukot taantunu vauva asteelle kun pitää akkojen tissejä imeä hehehehee 🤣 😂
- nainen 69
Kyllä, se on / oli ihanaa... mieheni vain ei suostu tekemään sitä enää...
(tuo puhaltelu tosin mietittytti...) - Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://3933444.com/H/Un1u 👈
- Anonyymi
Suoraan sanottuna tuntuisi hyvältä. Harvemmin tuota tosin koen…
- Anonyymi
Löytyisikö Tuusulan lähialueelta salaisesti vanhempaa tätiä joka nauttisi että ensin suudeltaisiin josta siirtyisin imemään rintoja ja nännejä pidempään sitten siirtyisin alaspäin kielellä ja huulillani hyväilemään kiimaista pilluasi ja samalla sormilla hieroisin etsien jokaisen herkän kohtasi, lopuksi saisit tuntea ison kovan kullini sykkivän sisälläsi kunnes laukaisen spermat kiimaisen pillusi sisään. t.61ukm
- Anonyymi
Kyllä kiitos - saa olla rajumpaakin käsittelyä. Ja samalla sormet käsittelemään kostunutta pillua, ensin huulille ja sitten syvää kourimista ja samalla tisujen käsittelyä kovemmaksi...
- Anonyymi
Voi luoja näitä alaikäisten kyselyjä.
On mukamas K18-foorumi! Itse pitäisin kovasti tuollaisesta rintojen käsittelystä. Rintani ovat herkät.
- Anonyymi
Aika nopeasti se selviää mistä nainen tykkää, sen jälkeen on helppoa
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353832- 983434
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1043358- 773148
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m793115Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862805- 352590
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452432- 902166