Mistä löytyy skorpioni-naisia?

fisuaolistarjolla

Tässä on yksi kalamies, joka haluaisi tutustua skorpioni-naiseen. Mutta missä te oikein yleensä lymyilette? Onko jokin tietty paikka mistä löytyy aina joku skorppari? :)

10

392

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä sinule senkin

lymyillään piiloisissa paikoissa, ja olaan muutenki aika huomaamattomia.. ollaan niitä joita et uskoisi etsiväsi:3

• joo, todella huomaamattomia :), siellä missä tapahtuu, siellä on skorpioninainen ja siitä puhutaan pitkään, sokea olet, jos et löydä :)

• skorpionineiti

Täällä skorpioninainen joka kovasti haikailee erän miespuolisen fisun perään..... on se ihmeellistä miten johonkin ihmiseen voi tuntea nii vahvaa vetovoimaa, henkistä sellaista. Salaperäisyyttä, herkkyyttä, syvää tunnetta, vahvaa eroottista latausta.... näkee toisen katseesta mitä hän ajattelee, ei tämä pari tarvitse sanoja pystyäkseen osoittamaan syvää kiintymystä.
      Kumpaakaan ei kiinnosta pintaliito, vaan molemmat uivat syvissä vesissä, ja välillä skorpioni tuo kalan maan pinnalle haukkamaan happea ;)

niin, minut voi löytää sieltä missä käydään ne henkevimmät keskustelut, tunkeudutaan mystiikkaan ja välillä ihmetellään tieteellisestä näkökulmasta alkuaineiden kemiaa, etsitään totuuksia ja selityksiä, selvitetään elämän syntyä... ja sitten taas unohdetaan murheet ja pidetään hauskaa aamun koittoon!

• täällä toinen

Just näin !!!!

• maisa87

Skorpionineiti puhuu asiaa :) Itse olen aina "parantelemassa" maailmaa ja yks toinenki paikka mistä löytää, on karaoke tai tanssilattia ;) Me kun rakastetaan nimenomaan tanssia :) ainakin minä ja ystäväni, jotka edustavat skopuja :) Ja tällä hetkellä itse kans ihan koukussa kalaan ^^ Sanoinkuvaamatonta se hetki mitä hänen kanssaan käy... On se niin ihana!

• lehdet varisee

Mitä kalalle kuuluu? Toivottu.

• Tämän skopuneidin löytää tanssilattialta, kahvilan pöydästä juttelemassa henkeviä,meren rannalta ottamassa aurinkoa,katsomassa merta,auringonlaskua, kynttilänvalosta... Ja unohtamatta extempore paikkoja, benjihyppy yms :D Skopunaisen tunnistaa ryhdistä,kävelytyylistä ja kun suu avataan :) yleisesti Skopunaiset eivät ole ensimmäisenä äänessä vaan oottavat sopivaa hetkeä kertoakseen mielipiteensä, ovat "mystisiä" ;)

• fisuaolistarjolla

Luin kerran että skorpioni saa kalan avautumaan täysin. Itse kalamiehenä tunnustan etten päästä ihmisiä helposti lähelle koska näen yleensä nopeasti ihmisen läpi. Ympärilläni olevaa kuilua ei vaan niin ylitetä. Sattui sitten tuossa niin että nousin junaan ja istuin erään viehkeän brunetin viereen, joka siinä hiljaa istuskeli ja suti tukkaansa. Tämän mysteerisen naisen läpi en jostain syystä nähnyt ja ehkä se johti siihen, että oli pakko ruveta juttelemaan. "Mikäs sun horoskooppimerkki on?" "Skorpioni". Siinä sitten aika meni kuin lentäen ja huomasin kertoneeni ventovieraalle naiselle koko elämäni. Lopulta kun neito poistui junasta niin jäin ihmettelemään että mihinkähän kummaan minä oikein törmäsin.

• Meissä vaan on sitä jotakin ;) Tunneyhteys,jota ei voi sanoi kertoa olen kokenut tähän mennessä juurikin fisumiehen kanssa :) ensikertaa kun nähtiin,tuntui että olisimme aiemminkin nähneet ja keskustelu... Sitä keskustelun määrää,miten helposti juurikin pystyi avoimesti puhumaan. Ja hetket jolloin ei keskusteltu,tuntui kun silmillä olisimme kommunikoineet... Ihanaa! Harmi vaan, fisu ei kyennyt suhteeseen ja ui pois, olin liian piikikäs ;)

• skorpiotar85

Kuten edellä kerrotiinkin, mistä kaikkialta meitä voi löytyä, lisäisin siihen listaan kyllä omanikin; kuntosalin, moottoripyörätapahtumat, koirapuistot, lavatanssilattiat.. Ja itsekin päätin juuri suhteen kala-miehen kanssa. Kaikki sujui hyvin. Tavallaan. Mutta vaikka suunnittelimme jo lapsia & etsimme itsellemme uutta kotia, äkkiä, hän vain häipyi rinnaltani.. hän oli siinä, mutta ei sitten kuitenkaan.. Ja minulta loppui usko ja päädyin siihen, että parempi erota ja katsoa, palaisiko luokseni.. ei palannut, joten toivon että jatkossa olemme molemmat onnellisia tahollamme..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1759
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      25
      1252
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1142
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      943
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      836
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      662
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      642
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      581
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      58
      507
    14. 36
      494
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      21
      448
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    18. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe