Volvo 940 vm-90. Osaako joku neuvoa miten saan poistettua turvavyöhälyttimen.
volvo 940 turvavyöhälytin pois
6
152
Vastaukset
- koitapa tätä
No omassa 1992 vuoden 960 mallissa otin vaan sen releen veks niin siinä se, 940 ei kyllä varmaa tietoa mutta jotain ajattelin vastailla :-) Jossain malleissa saattaa tippua jotain muitakin toimintoja pois kun poistaa tämän osan mutta lienee harvinaisempaa.
- Volvomiesjo8vuotta
Otat vain mittaristosta kyseisen varoituslampun pois, niin lopettaa naksutuksen.
- 940
Helpompi konski ottaa johto irti kuskin penkin alta, joka tulee turvavyönlukolta.
- poliisisi
Helpoin konsti: Laita Turvavyö Kiinni Sika!
- Ei helvetti
Turvavyö kiinni Sika! ?
Vähän on olkia hatussa ja pieni sanan arkku Poliisisi, , :)
Nää juuri pitäisi viedä jouluna pukin polvelle, joka kusiskaa korvaan. Ota tuosta säkistä vasara itsellesi ja mee navetan taakse lopettaa itses!!!
- 940
höh eipä tullut tuo mieleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830