Mikä pankki olisi paras opiskelijalle, kun puhutaan uuden tilin avaamista opintotukea varten?
Olen jo OP:n asiakas, mutta haluaisin vaan kokeilla uutta pankkia vanha rinnalla :)
Paras pankki opiskelijalle?
3
1322
Vastaukset
- joikutyöläinen
Siis hä? Säästät rahaa vai käytät heti? Jos tilillä ei rahaa loju, miksi tarvitse toisen pankin? Jos lojuu, laita TF Bank 2,6% korko.
- Lasse
OP Porvoo
ASP laina oli hyväksytty, kk erä sovittu (korko tuolloin vuonna 1990 yli 18%.)
Laina maksettu sovitun mukaisesti kunnes...
(Sopimus lyhyesti: Jos maksat x euroa/kk niin laina on maksettu 15 vuodessa.
x=vakio summa.)
Myöhemmin: Korot laski
Pankki vaatii: kk erät ei riitä, pitää maksaa enemmän/kk.
Nostettiin kk maksua (x) ja me maksettiin ajallaan taas kaikki.
Myöhemmin taas sama.Korot laskenneet yli 10% alkuperäisestä.
Pankki: kk erät ei riitä pitää maksaa enemmän/kk
Me taas maksettiin..
Lyhyesti: korko laski lainan aikana 18%:ista n.6% mutta sovitut kk erät eivät riittäneet koskaan.
Samainen pankki irtisanoi sopimuksen joka vaati irtisanojan allekirjoituksen. Pyydettiin
pankkia näyttämään allekirjoitettua paperia mutta sitä ei ollut. Pyydettin uudestaan=ei tullut.
Vaihdettiin Pankkia
Että sellainen Osuuspankki. - peikko
OP on yksi epärehellisimmistä pankeista. Ollaan molemmat sieltä lähdössä , pitäköön tunkkinsa! Lainan sinne jätän, kun siinä on korko melkein nolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374946- 823516
- 302963
- 612935
- 82767
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584