Onko helli liikelaitoksessa nuo etenkin sosiaalipuolen virat ja työpaikat nähtävästi jotakin suojatyöpaikkoja, koska mitään ei tunnu pystyvän muuttamaan millään opilla, vaikka kuinka hommat pielessä jo vuosia. Vai varjellaanko siellä omia eläkevirkojaan. Virat olisi kaikki pantava uuteen hakuun ja valittava todella ammattitaidon perusteella, voisi tulla jotain järkeä asioiden hoitoon. Ei mikään muutu jos samat henkilöt siellä huseeravat.
muutos
2
151
Vastaukset
- sdpprskok
Hallintoa myöten kaikki virat ammattitaidon, eli koulutuksen perusteella vaan julkiseen hakuun, kyllä hakijoita ja päteviä riittää, niinhän tehdään muissakin virmoissa. Ei puoluekannan eikä muunkaan sumpliikin perusteella.
- euronvenytyss
Kun kitee yhdistyy kesälahden kanssa, joutaa kaikki päälekkäisvirat, kuten hallintojohtajat ym. keksityt virat lakkauttaa, muuten ei tule mitään säästöjä miltään sektorilta, vai ovatko ne sovittuja virkoja. Nekin pitäisi nyt laittaa normaaliin hakuun ja nimenomaan koulutuksen ja pätevyyden perusteella. Toivotaan että vaalit tuovat uusia ja lahjomattomia kasvoja päättämään asioista, jotta sama peli ei jatkuisi vuodesta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512