Osaako kukaan keroa mitä karhu tarkoittaa unessa?
Olen nähnyt monta kertaa unta että karhu jahtaa minua (eri olosuhteissa ja paikoissa) ja olen herännyt sitten siihen kun karhu on juuri saamassa minut kiinni...
Karhu unessa?
5
2576
Vastaukset
- freaky
sulla jahtaa siis karhuja. mulla on yleensä unessa murhaaja.. joka siis jahtaa. ehkä pelkäät karhuja, mä pelkään nimittäin murhamiehiä..?
- nina84
..mua nimittäin jahtaa kaikki, lampaista karhuihin ja kaneista musta panttereihin sekä partaiset harrikkakuskit isoilla moottoripyörillään. eipä tuu nukkumisesta mitään, kun jatkuvasti pitää olla pakosalla ja säpsähdellä hereille....
- utu
Karhu kuvastaa alkuvoimaa, se on maan, rakkauden ja äitiyden symboli.
Parasta mitä voisit tehdä olisi kääntyä karhua vastaan ja kohdata se, jolloin saisit selville mitä se yrittää sinulle sanoa. se voi toimia oppaanasi tai kertoa sinulle jotain itsestäsi tai elämästäsi, mutta sinun on ensin saatava selville mitä se haluaa.- Pulmunen
No se karhu jahtaa minua ja yrittää raadella minut. Yleensä se tapahtuu meidän mökillä.. Karhu osaa kävellä ja avata ovia niin kuin ihminen..
- sasu
Pulmunen kirjoitti:
No se karhu jahtaa minua ja yrittää raadella minut. Yleensä se tapahtuu meidän mökillä.. Karhu osaa kävellä ja avata ovia niin kuin ihminen..
Kaikki unet missä joutuu takaa-ajetuksi/ jahdatuksi ovat seksuaalisia unia. Ja silloin, jos joku jahtaa aseen tai vastaavan kanssa, olisi kyse voimakkaasti seksuaalisesta unesta.. Voin olla väärässäkin, tämä on vain kuulopuhetta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1662597- 1612392
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552003Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181997Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."11685"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591394Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1931284Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2131046Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.342980