Ilmenee?

XXX

Miten ihmisten kateus ilmenee teille ja missä muodossa?

6

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ButStillHappy

      Eräs henkilö on ollut pikkulikasta asti ihastunut avomieheeni, kun kuuli että minä seurustelen hänen kanssaan.. alkoi herjaaminen ja kiusanteko...joka jatkuu yhä edelleen... Hän keksii perättömiä juttuja minusta ja miehestäni, kirjoittelee minusta facebookkiin, en voi edes ystävieni kanssa ulkona liikkua sillä hän seuraa ja ahdistelee minua baareissa, hän yllyttää ihmisiä hakkaamaan minut, hän ottelee itsestään pilakuvia joissa leikkii minua ja julkaisee ne facebookissa. Hän on myös tehnyt minusta perättömän rikosilmoituksen ja yrittänyt tehdä muitakin jotka eivät ole johtaneet mihinkään. Hän myös soitteli avomiehelleni puheluita joissa ei puhunut mitään, lähetteli tälle facebook viestejä sekä sähköposteja. Poliisi ei voi tehdä asialle mitään sillä hän ei käytä minun nimeäni kun kirjoittelee facebookkiin, hän kyllä on kirjoittanut kadun nimen missä asun. Tätä jatkunut jo yli vuosi... olemme muuttaneet paikkakunnalta pois ja hän silti jaksaa... kiusan kohteeksi ovat joutuneet myös paikkakunnalla asuvat ystäväni. Sairainta tässä on se, että hänellä on aviomies, joka uskoo hänen sairaita juttujaan (en tiedä mitä hän kertonut, mutta aviomies on päivittänyt facebookkiin kuinka aikoo hakata ja tappaa minut) Minulla on yritys, harrastukset ja oma elämä. Tämä tuntuu varsin ikävältä. Jotkut ihmiset vaan on niin sairaita, ei ole mukavaa saada ystävältä puhelua aamulla, että olisi pettämässä miestään vaikka nukkuu juuri tämän vieressä ja on ollut illalla leffaa tämän kanssa katsomassa... Jutut on menneet vaan sairaammiksi...

    • Sisä-sihteeri

      :D sori *reps* mutta kuulosti novellilta:D Mutta asiasta toiseen. kateus saa ihmisen puhumaan pahaa henkilöstä, ja koittaa tuhota toisen itsetunnon. Olen toimistosihteeri, ja töissä katselin aikani nuoren naisen kiusaamista, Nainen joka kiusasi oli alemman tason sihteeri, ja nuori nainen tuli taloon. Ilkeä sihteeri kommentoi ilkeästi naisen töitä ja ei osaa mitään, Sitten kerran menin kahvihuoneeseen ja pamautin oven kovaa kiinni ja sanoin,että nyt loppuu kateuden nälviminen tässä talossa. Naiset katseli ihmeissään että kuka ja mitä. Otin asian puheeksi ja sanoin että puhutaan nyt kaikki, missä asioissa toiset äsryttää toista. Nuori nainen oli hämmillään ja sanoi,että ei ymmärrä vanhemman naisen kiusaamista. Vanhempi sihteeri oli hetken hiljaa ja sanoi, olen jo vanha nainen ja miehet eivät katsele ihaillen minua enään.suut loksahti kaikilla auki ja sanoimme että ei ole syy olla kateellinen, jokainen syntyy tähän maahan joko rumana tai kauniina,mutta ketään ei nälvitä. Meni kuukausi ja vanha sihteeri muutti käytöstä parempaan, jokainen tsemppasi jokaista ja lähdettiin tallinnaan kauneudenhoitoon,yllätys saimme vanhasta kärttysestä sihteeristä lumoavan kauniin naisen :) Miesten päät alkoivat kääntymään ja kukaan ei ollut kateellinen porukasta ja näin me pidämme naisten henkeä yllä, käyden kauneudenhoitoloissa ja pidämme kauniina,sisältä ja ulkoa:) Olemme ainutkertaisia :) Kun olet kaunis sisältä ja ulkoa hehkut kauneutta kaikille. ei ole syytä haukkua ja olla kateellinen muille.Jokainen pystyy elämässä asioita suuntaamaan parempaa jos vain on tahtoa. Olen kaunis katsojan silmissä ja positiivisuus on kaiken lähtökohta:)

    • ButStillHappy

      No hei! kun kävin kuulusteluissa avomieheni kanssa, minua kuulustellut poliisi ehdotti, että ryhtyisin kirjailijaksi. Niin hyvällä ulosannilla sain kaiken kerrottua, tuli monta sivua faktaa... Tämän jälkeenhän kyseinen naikkonen perui minua vastaan nostamat syytteet. Valheella on lyhyet jäljet

    • kammottavaa

      Apua, ei noin hulluja voi olla! Sen naisen täytyy olla ihan lääkärin papereissakin mielenterveyspotilas, eihän kukaan terve jaksa mennä noin pitkälle JOS todellakin sinä ja miehesi olette syytömiä. Oletko varma ettei miehesi ole aiheuttanut tälle naiselle jotain traumaa mikä tuohon outoon käytökseen eli vainoamiseen on johtanut.

      Joskus oudoimmat asiat saavat hyvin selkeän selityksen kun kaikki asianhaarat laitetaan tiskiin.

    • BuTSTiLLHAPPY

      Ei liittynyt mitään,ihmeempää kuin Mieheni firman kirjoissa oli jotain toisille osapuolille hämärää. Luulivat että en maksa lomarahoja heille, ja nostivat syytteen meitä varten:( Olisivat odottaneet pari kuukautta,kun meidän firma menee konkurssiin ja vaikea saada maksaa heti palkkoja,no palkat masettu ja syytteet peruttu. Olipa pariskunta.

    • ButStillHappy

      En kyllä ole tota 13.8 kirjoittanut, Mut siis ei muuta traumaa kun useat pakit...joillekkin se riittää xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe