Meillä lapsi kokopäiväisenä päiväkodissa. Marraskuun alusta olisi tarkoitus jatkaa sopimuspäivillä (10 pv/kk) kun jään äitiyslomalle. Kuinka aikaisin ja kenelle tulee ilmoittaa että kokopäivähoito muuttuukin sopimuspäiviksi? Paljonko keskimäärin 10 sopimuspäivää kuussa maksaa (isoimman maksun mukaan)?
Kokopäivähoidosta sopimuspäiville?
2
93
Vastaukset
- ryhmäkoko
Voit ilmoittaa asiasta lapsesi ryhmään, ja he antavat sinulle täytettäväksi paperin lapsen hoitopäivien muuttamiseksi tai sitten soitat johtajalle ja hoidat asian hänen kanssaan. Jossain päiväkodeissa nämä asiat menevätkin vain ja ainoastaan johtajan kautta. Kysy lapsesi ryhmästä, miten siinä päiväkodissa toimitaan.
- aurinkoinenaamu
Muutat hoitosopimuksen ajantasalle, vaikka heti tai lokakuussa. Hoitosopimus tehdään joko jonkun työntekijän/ johtajan kanssa. Aikaa vie noin 5 min.
Hoitomaksu määräytyy sopimuspäivien mukaan mutta myös siten että onko lapsesi 10 päivää kokopäiväisenä vai osapäiväisenä. Varmaankin osapäiväisesti, jos itse olet kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201