voisiko joku valottaa millainen noin keskimäärin on sairaanhoitajan työpäivä lastesuojelussa, jolloin lapset on sijoitettuna esim. lastensuojeluyksiköön. ?
millaisia työtehtäviä; millaisia työvuoroja yms.?
sairaanhoitajan työ lastensuojelussa
5
4521
Vastaukset
- ...
kenen lapset on sijoitettuna lastensuojeluyksikköön? sairaanhoitajan?
- usko toivojne
HAH HAAAAA, kylläpä oli köyhä kuitti !
harmi, ettei lukijoista löydy nyt ketään joka todellisuudessa osaisi vastata kysymykseen mitä lastensuojeluyksikön työpäivä pitää sisällään. - teppovaan
Keskimääräinen sairaanhoitajan työpäivä on samaa kuin sosionomin. Eli vastaa lasten ohjauksesta siinä missä muutkin työntekijät. Lisänä enemmän vastuuta nuorison hygienia, seksiaali kasvatuksesta sekä yleensä vastuu lääkkeistä ja niiden jaosta, tilaamisesta, jakamisesta.
Osallistuu ihan samalla tavalla lapsen / nuoren arkeen siinä missä muutkin työntekijät. Palavereihin sosiaalitoimen kanssa, perheen kanssa yms. Isoimmissa yksiköissä sitten terveydenhuollon tiimin vetäjä esim. lähäreitten kanssa.
Ei ole jaoeteltu lastensuojelupuolella mitä teet olit sosionomi, sairaanhoitaja, lähäri, vapaa-ajan ohjaaja tai muu vastaavan koulutuksen omaava. Samoja hommia kaikki tekee nuorten kanssa oli se sitten harrastustoimintaa tai muuta aktiviteettia. Työvuorot kolmivuoro. Palkka yksityisen sosiaalan tessin mukaan minimissään G21 (joku 2000e/kk lisät) Kokemuksesta enemmän. Joissain maksaavat enemmän ja jossain vähemmän. Ite se olen sitä mieltä että sairanhoitajan koulutus menee hukkaan lastensuojelupuolella. - uskotoivorakkaus
hei teppovaan, jos olet vielä kuulolla, kiitos kun vastasit ja kommentoit kysymystäni.
tuota mainitsemaasi koulutuksen hukkaan menoa itsekin olen kovasti pohtinut. toisaalta oma koulutukseni ja osaamiseni painottuu vahvasti psykiatriseen osaamiseen, joten luulisin, että niitä voisi hyödyntää lastensuojelussa paremmin kuin somaattisen puolen osaamista. mene ja tiedä !!
onko sinulla kokemusta ls työstä kunnallliselta ja/ tai yksityiseltä puolelta ? osaatko kertoa niiden eroja, hyviä ja huonoja puolia.
its olen menossa yksityiselle puolelle ja kun lukee viime aikaisia kirjoituksia ja mielipiteitä asiasta, tulee väistämättä mielee, että homma voi olla syvätä sieltä.
haluaisin kuitenkin säilyttää avoimen mielen ja toiveen siitä, että työtä tehdään ammatillisella otteella lasten ja perheiden parhaaksi. - emo98
kuinka niin "koulutus menee hukkaan" ???
lastensuojelussa jos missä duunissa tarvitaan moniosaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233