Mitä tehdä hikoilulle?

jokuvaaaaaaaaan

Olen 18 vuotias nuori mies ja hikoilen ihan älyttömästi kainaloista ja intiimi alueelta. T-paidan ja boxerit joutuu vaihtaa ainakin 2 kertaa päivässä ja suihkussa käyn kanssa sen 2 kertaaa? osaako kukaan auttaaa mua millään tavalla? hävettäää kulkea ihmistenilmoilla kun on kainalot ihan märät ja jos istut puoltatuntia kauemmin paikallas ni jää kunnon märkä läiskä takapuoleen ja se vasta hävettääkin.... autttakaaaaa!

2

199

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitaja anonyymi

Mene lääkäriin ja pyydä kilpirauhaskokeet.Kilpirauhasen liikatoiminta aiheuttaa mm hikoilua,laihtumista,hermostuneisuutta..Toki muitakin verikokeita otetaan.Oletko alkanut hikoilemaan lyhyen ajan sisällä? vai oletko pidemmän aikaa kärsinyt? Jos verikokeet ok-pyydä lähete ihotautilääkärilelle botox-hoitoon liikahikoilun takia.(Ethän käytä steroideja?)

• grannen

voi kuulua ikään, itselläni oli sama ongelma nuorena. tiedän että vielä tänäpäivänäkin on olemassa hyvää lääkettä ilman reseptiä jota saa apteekista.

ruotsiksi sen nimi on " absolut torr " sisältää alkoholia mutta on tosi tehokas, siihen loppu minun hikoiluni. on aika kivulaista käyttää voi ärsyttää ja kutittaa. mutta kun tarpeeksi kärsii niin kaiken kestää, eikä sitä tarvi käyttää jatkuvasti.
      mene apteekkiin ja kysy samantapaista tuotetta, varmasti löytyy eri nimellä.
      tai jos osaat vähän ruotsia niin googlaa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      68
      1066
    2. 64
      1042
    3. 93
      827
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      813
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      640
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe