Tulossa uusi pieni Lexus

Kiala Viulu

Uusi Lexus on TC 200 h pienempi ja tehdään Yaris auton pohjalevylle.

www.tekniikanmaailma.fi/uutiset/tulossa-pieni-lexus

2

282

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AutoPelle

Varmaan ihan hyvä veto mutta itse en kyllä Tojon/Lexan nykytrendiä oikein tajua. Kyllä Lexasta silti odottaisi jonkin verran suorituskykyäkin. CT200H (=Prius) tekniikka olisi ihan passeli Yarisin kokoiseen koppaan ja tarjoaisi edes pientä sporttisuutta.
      Ihmiset jotka ostaa ns. premium merkkejä, kyllä yleensä myös haluavat jonkinliasta keskivertoa parempaa suorituskykyä vaikka ei mitään GTI-tasoa olisikaan kiikarissa. Joku Volvo S80 tai V70 pienellä 1.6 dieselillä kuuluu myös siihen kastiin mitä en ollenkan ymmärrä. Ainoa peruste selvästi alitehoiselle premiumille on päästöpohjaiset työsuhdeautot. Ikävä vaan että nytkin Volvo liikeet on pullollaan käytettykä 3v vanhoja pikkudieselisiä V70iä jotka ei oikein kelpaa kenellekään.

• Kiala Viulu

Totta kyllä ja miksi tekemää samaa autoa Lexsuksen nimellä. Siinähän on sama pohjalevy ja moottorin tekniikka. Jokainen kenties voi ostaa auton Toyota Yaris hypridinä. Olisivat nyt edes laittaneet toisen ja puhdikkaamman koneen tulevaan Lexsukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      92
      1543
    2. 72
      1244
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      89
      1203
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      981
    5. 95
      919
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      884
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      755
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      743
    10. 45
      685
    Aihe