En halua elää

slleeep 4ever

En halua elää enää, koska en pysty elämään niin että voisin hyvin. Kaikki mitä ihmiseltä odotetaan ahdistaa. En jaksa enää selitellä työkkäreihin, keloihin ja kouluihin että mun päässä on vikaa. Pelkään monia asioita, ahdistun saan paniikkikohtauksia, masennun kun kaikki menee aina vaan kerta toisensa jälkeen päin persettä. Ja olen yrittänyt, olen ollut kouluissa, töissä ja lopettanut ja mennyt uudestaan. Ne ahdistavat tunteet joita olen yrittäessäni kokenut en halua kohdata sellaisia enää kertaakaan. En jaksa paastota päivä kausia kun ei yksinkertaisesti pysty syömään niin paha olla, en halua valvoa yö kaupalla kun ei vain pysty nukkumaan kun niin paha olla. En halua enää lopettaa kun on niin paha olla ja tuntea itseäni täysin paskaksi kun en mihinkään kykene. En halua enää jatkaa tässä paskassa yhteiskunnassa missä pärjää vain tietyn tyyppiset ihmiset. Täytyy olla sitä ja tätä. Sen jo huomaa peruskoulussa kun saa sen takia huonoja numeroita kun on vain ujo. Entä sitten kun ei ole vain ujo vaan on muutakin vikaa päässä??
Lääkäreissä on ravattu jo useampi vuosia. Kiitos lääkäreiden olen kärsinyt vain miljoona kertaa enemmän kun olen väkisin yrittänyt. Olen pistänyt itseni siihen pisteeseen että sairastuin psykoosiin kun sanottiin että ei saa luovuttaa kun sitten sen asian uudelleen kohtaaminen on vieläkin vaikeampaa.
Ei jaksa enää, rukoilen joka ilta että kuolen nukkuessani, ettei mun tarvi enää jaksaakkaan.

3

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erherhyer

Mäkin toivon usein, että kuolisin nukkuessani. Kuolema tuntuu tervetulleelta, ylimääräinen kipu ei, joten mitäpä siinä sitten muuta kuin ihmettä toivomaan.

Mäkin voin todella huonosti. Niin huonosti että oma veli alkaa jo vituttamaan silmissä, vaan sen takia että sen elämä on niin täydellinen ja elämänkatsomus niin yksinkertainen. Perhe muistuttelee että en mä voi / saa tappaa itseäni, ''ajattele vähän muitakin kuin itseäsi''.

Totuudessa jos olisin poissa ne pääsis jatkuvasta huolehtimisesta ja stressistä irti. Ne ei vaan oo vielä uskaltanut myöntää sitä mulle sillä ei ne muo menettääkkään haluais. On vaan ajan kysymys että niiltä loppuu puhti. Oon jo jotain tuohon loppuunpalamiseen olevia kommentteja saanut, en kuitenkaan täysin suoraa ´´Parempi jos oisit kuollut´´ kommenttia. Tosin oma isä valitti jo että hän ´´kuolee jos en muuta mun ajattelutapaa´´ yms. Joka siis on kyllä vihjaus siihen, että on ajan kysymys että hänkään ei enää vain jaksa. Koskaan ne ei voi musta ylpeitä voi tulla olemaan, mutta ainakin muuttamalla pois voisin kitua itsekseni jolloin mun stressi ei pyöris kokoajan niidenki ympärillä... Yhteiskunnan loisena eläminen.. Ei houkuta. Luultavasti yksin asuessani vedän itseltäni hengen kuiteski kun ihmisiä ei ole siinä paikalla muuttamassa mieltä. :-]

• GodIsLove

Minä voin kertoa oman kokemukseni: sain apua pahimpaan masennukseeni rukoilemisesta. Pyysin että Jumala auttaisi minua ja antaisi voimaa selvitä pahasta masennuksestani. Joku voi saada avun jostain muualta, minulla toimi tämä keino.
      Lisäksi lainasin kirjastosta hengellisiä kirjoja, mm. Benny Hinn, Kalevi Lehtinen, Riku Rinne, heidän kirjat auttoivat minua jaksamaan. Merlin Carothers/Kiitä sittenkin - kirja oli huippuhyvä.
      Jos en saanut unta iltaisin kun ajatukset kiersivät kehää (kärsin kovasti univaikeuksista ja painajaisista), luin Raamatun Uutta Testamenttia tai edellä mainittuja kirjoja. Itselleni tuli rauhallinen olo näistä ja nukuin yöni paremmin.
      Mulla oli kans paniikkikohtauksia, punastelin pienimmästäkin asiasta, olin koulussa huono, kärsin ujoudesta, mua kiusattiin koulussa sekä henkisesti ja fyysisesti ym. Olin luokan pienin tyttö, jolloin olin helppo kiusattava.
      Tsemppiä teille ja jaksamisia!
      h a l i t t e i l l e m o l e m m i l l e

• Anonyymi

Minullakin meni nuoruus ja nuori aikuisuus niin sanotusti päin...(liian ruma sana tulisi tähän kohtaan ).
      Jälkeenpäin olen kuitenkin oppinut, että on turhaa rypeä itsesäälissä, ikää kun tulee, niin alkaa ajattelemaan, ettei tarvitse välittää, mitä muut ajattelevat, miten muut toivoisivat, että minun kuuluisi elää ja olla.
      Riittää, kun olen itse suurin piirtein tyytyväinen siihen mitä olen, ja mitä teen, tai en tee.
      Kohtalaisen hyvä itsetunto taitaa olla melkein avaintekijä siihen, millä jaksaa eteenpäin, vaikkakin saattaa tuntua, että yhteiskunta voi vaatia jos vaikka mitä.
      Elämme täällä itseämme varten, emme muita, vaikka toki muutkin on hyvä ottaa huomioon, että yhteiselo onnistuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      141
      5793
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      72
      5276
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4335
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3710
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3358
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2970
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2337
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1985
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1753
    Aihe