varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
Olen rakastunut
86
676
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei niistä pääse eroon kuin ajan kanssa. Rakastuminen on siinä mielessä kenkkumainen, että alkaa rakennella pilvilinnoja päässään, vaikka toisella ei edes olisi tunteita.
- Anonyymi00076UUSI
Jep kannattaa vaa mennä eteenpäin. Tää on joku oman mielen kikka.
Ei kannata jäädä valheelliseen pilvilinnaan jumiin.
- Anonyymi00003UUSI
Jos olet myös hänen elämänsä suurin rakkaus, hän eroaa vuoksesi varmasti. Jos elämäsi suurin rakkaus ei tiedä sitä, että häntä todella rakastat, voi olla, että myös epäterveessäkin ja jopa pelkässä kaverisuhteessa on puolensa. Oletko kertonut hänelle tunteistasi? Vai vain palstalla?
- Anonyymi00004UUSI
Tyhjentävästi sanoitettu
- Anonyymi00090UUSI
Mitäs just tää yks mikä kirjoitti alotuksen on vain pelleilly tämän varatun henkilön kanssa
- Anonyymi00005UUSI
Jos rakkautesi kohde ei eroa niin se kertoo siitä ettei hän rakasta sinua tarpeeksi kovaa
- Anonyymi00008UUSI
Mitä vttuu onko näin? Mikä psykoo. Ooks vähä taas pätemässä provoäijäl?
- Anonyymi00046UUSI
Voi rakastaa tarpeeksi ja liikaakin.
- Anonyymi00006UUSI
Unohda jo
- Anonyymi00009UUSI
Mää sanoisin palstaäijän aloituksissa nutaava propagandista sul vähä samoin sanoin. Mee vaik johonkin feministiseen tissienläpsyttely flash mobiin ilmaisemaan mieltäsi
- Anonyymi00022UUSI
Miten unohtaa kun rakastan?
- Anonyymi00007UUSI
Kaikki ei edes halua olla osallisena aiheuttamassa avioeroa. Siksi nostan kytkintä, jos kehittyy tunteita naimisissa olevaan, vaikka toinen osapuoli olisi valmis eroamaankin. En halua olla osallisena sellaisessa. Ihmiset on erilaisia, kukin tietysti toimii omantuntonsa mukaan.
- Anonyymi00010UUSI
Siellä deittimaailmassa mm apgubbe näitä tunnon tuskattomia pyörii myös
- Anonyymi00012UUSI
Se ei sitten ollut elämän suurin rakkaus.
- Anonyymi00013UUSI
Vähän samaa. Ero on joskus hyvästä. Mutta en halua, että minun vuokseni erotaan.
- Anonyymi00014UUSI
Entä jos on huono suhde? Ei tarkoita ettei ole omaatuntoa jos rakastuu.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ole omantunnon puutetta jos rakastuu.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ole omantunnon puutetta jos rakastuu.
Ei tietenkään, rakastuahan voi periaatteessa milloin vaan, eikä se tunteena ole väärä. Mutta tunteet ja teot ovat kaksi eri asiaa. Tunteita tulee ja menee. Ne kertovat toki jostakin, mutta ei tunneimpulssien pohjalle voi rakentaa mitään kestävää. Muutenhan elämä olisi yhtä sekoilua. Ja niinhän se monella taitaa ollakin.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei tietenkään, rakastuahan voi periaatteessa milloin vaan, eikä se tunteena ole väärä. Mutta tunteet ja teot ovat kaksi eri asiaa. Tunteita tulee ja menee. Ne kertovat toki jostakin, mutta ei tunneimpulssien pohjalle voi rakentaa mitään kestävää. Muutenhan elämä olisi yhtä sekoilua. Ja niinhän se monella taitaa ollakin.
Tunneimpulssi voi kertoa ihan oikeita asioita siitä kuka on se oikea.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei se riitä. Pitää olla sekä tunteet että muita perusteita sille, että joku on oikea. Muutenhan homma kaatuu heti, kun se tunnemyrsky laantuukin. Ai niin, sittenhän voi taas vaihtaa toiseen. Ja taas. Ja taas.
Not. - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei se riitä. Pitää olla sekä tunteet että muita perusteita sille, että joku on oikea. Muutenhan homma kaatuu heti, kun se tunnemyrsky laantuukin. Ai niin, sittenhän voi taas vaihtaa toiseen. Ja taas. Ja taas.
Not.Mitä muita perusteita? On ihmisiä jotka ovat rakastuneet ensisilmäyksellä ja pysyneet yhdessä.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Voi hyvvää päivää voin tekijä
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eivät voi laittaa kuvaa työn kuvan takia miehet siellä appseissa. Spoilaan tämän.
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vähän samaa. Ero on joskus hyvästä. Mutta en halua, että minun vuokseni erotaan.
Aika jakomielitautista. Vaadit siis toista jatkamaan mieluummin paskassa suhteessa. Oletpa sekaisin..
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Samaa yritän välttää. Jos liitto ei toimi, niin sitä ei kannata varmaan jatkaa. Mutta en halua olla suoraan syy sille erolle.
- Anonyymi00011UUSI
Sanot että lällätilää sullon isompi kikkelson ja asia on ratkaistu.... Palstaäijä
- Anonyymi00015UUSI
En ole sinun palstaäijä. Et tiedä rakkaudesta kun puhut kikkeleistä.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kikkeli on osa ihmistä jota rakastaa, sinä epävarma lullaatiluu
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kikkeli on osa ihmistä jota rakastaa, sinä epävarma lullaatiluu
Ihanko totta. Mutta jos ehdottaa että sanoo rakastetulle että on isompi kikkeli lällätilää ei tajua.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ihanko totta. Mutta jos ehdottaa että sanoo rakastetulle että on isompi kikkeli lällätilää ei tajua.
Se taitaa olla pienin huolistasi
- Anonyymi00031UUSI
En kokeile, sinä rakkautta ymmärtämätön ihminen.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Se taitaa olla pienin huolistasi
Mitäs jaskaa sinä jauhat
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
En kokeile, sinä rakkautta ymmärtämätön ihminen.
Mistä tiedät että ymmärränkö rakkaudesta. Puhuttiin koosta
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mistä tiedät että ymmärränkö rakkaudesta. Puhuttiin koosta
Et ainakaan aloitusta ymmärrä eikä kiinnosta mitä mietit jostain koosta. Sinulla puhe siitä mistä puute.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Et ainakaan aloitusta ymmärrä eikä kiinnosta mitä mietit jostain koosta. Sinulla puhe siitä mistä puute.
Voithan näyttää sen sille, eihän se tiedä mistä on kysymys
- Anonyymi00045UUSI
En ole vaan kannustan näyttämään sen, eihän elämäsi rakkaus voi tietää
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
En ole vaan kannustan näyttämään sen, eihän elämäsi rakkaus voi tietää
Olet lapsellinen.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olet lapsellinen.
Enkä ole 😂 ethän voi tietää jos hän tykkää
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eivät siis aloittajaäijä kuulu samaan pakettiin?
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mitäs jaskaa sinä jauhat
No woman no cry? Sivusta koita ny.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Herra mun vereni- ole vaiti äläkä häpäise ittees iso ihminen. Sivusta naiselta
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olet lapsellinen.
Niin sinäkin palstaäijän, eli trollin härkkijä. Sivusta aikuinen nainen
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Eivät siis aloittajaäijä kuulu samaan pakettiin?
Aloittajaäijä aloittajaäijä aloittajaäijä aloittajaäijä aloittajaäijä aloittajaäijä aloittajaäijä etkö muuta osaa kuin tuota hokea?
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Niin sinäkin palstaäijän, eli trollin härkkijä. Sivusta aikuinen nainen
Et vaikuta kovin aikuiselta.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Herra mun vereni- ole vaiti äläkä häpäise ittees iso ihminen. Sivusta naiselta
Ei kiinnosta mitä sinä ajattelet.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Et vaikuta kovin aikuiselta.
No hyi en tod oon nuorekas kuitenkii
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Aloittajaäijä aloittajaäijä aloittajaäijä aloittajaäijä aloittajaäijä aloittajaäijä aloittajaäijä etkö muuta osaa kuin tuota hokea?
Muistaako kukaan retron puhuvan pään jolle pystyi syöttämään tekstarilla sanoja TJ toimitusjohtajatoimitusjohtaja
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Muistaako kukaan retron puhuvan pään jolle pystyi syöttämään tekstarilla sanoja TJ toimitusjohtajatoimitusjohtaja
Juu ja jos laitto pjpjpjpj niin se hoki palstaäijää.
- Anonyymi00016UUSI
Terapia?
- Anonyymi00020UUSI
Miksi terapia kun kyseessä rakastuminen?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miksi terapia kun kyseessä rakastuminen?
Se voi auttaa ymmärtämään juuri syitä tai sitä miksi et pysty luovuttamaan. Monenlaisia terapiamuotoja on
- Anonyymi00027UUSI
Menkää pariterapiaan sen kaivatun kanssa
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se voi auttaa ymmärtämään juuri syitä tai sitä miksi et pysty luovuttamaan. Monenlaisia terapiamuotoja on
Juurisyy on se että hän on elämäni rakkaus. Ihmissuhdekokemusta on mutta ei tällaista.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Juurisyy on se että hän on elämäni rakkaus. Ihmissuhdekokemusta on mutta ei tällaista.
Ruokitko jotenkin tunteitasi?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mikä hänestä tekee elämäsi rakkauden
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Menkää pariterapiaan sen kaivatun kanssa
Miten olisi
- Anonyymi00059UUSI
Pimpan puutteen takiako
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ruokitko jotenkin tunteitasi?
So many rage baits here
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Pimpan puutteen takiako
Etköhän sitä häneltä saa
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Etköhän sitä häneltä saa
Ömm mitähän hattua hattua
- Anonyymi00018UUSI
Oletko jutellut hänen kanssaan?
- Anonyymi00021UUSI
Pöhkö
- Anonyymi00023UUSI
Oletteko keskustelleet keskenänne mitä tunnette toisianne kohtaan? Se yleensä auttaa paljon.
- Anonyymi00026UUSI
Niin millainen tapaus on kyseessä?
- Anonyymi00066UUSI
Tuskinpa ovat. Tämä auttaisi monenkin kohdalla. Ongelma usein, kumpikaan ei kehtaa tehdä aloitetta keskusteluun. Vaikka kumpikin sitten varmaan osaisi keskustella asiallisesti.
- Anonyymi00038UUSI
Ethän vai kysy siltä rklaudenkohteeltasi
- Anonyymi00048UUSI
Hae kontaktia lähiaikoina. Universumi lähettää signaalia.
- Anonyymi00051UUSI
Jos tämä auttaisi sinua, miten monitahoisia asiat voivat olla. Omalla kohdallani elän ihmissuhteessa, jossa ei ole itsellä halua elää aviosuhteessa. Asiassa on vuosien kipuilu ja ymmärrys ettei hänen kanssa ole onnellinen. Avioerosta on keskusteltu. Hänen on vaikea asiaa hyväksyä, se tekee asiasta vaikean myös minulle. Kun avioeroon päädyn, voin tehdä sen yksipuolisestikin hakemuksella. Mieluummin haluaisi, että sitä haettaisiin yhdessä. Itselläni ei ole mitään muuta tukiverkostoa kuin tämä ihminen. Kyllä oppisin selviytymään ja häneltä varmasti jotain apua saisin eronkin tullessa, jos ei muualta saa.
Meillä on myös yhteisiä lapsia, heillä omat haasteensa. On miettinyt katoaako haasteet odottamallakaan ja onko yhdessä pysymisellä todellisesti merkitystä heidän elämiselleen. Odottaako heidän aikuistumista? Se on kuitenkin pitkä aika elää vain muiden hyvinvoinnille, oman elämänkään pituutta ei tiedä.
Tunnen syvää rakkaudellista yhteyttä toiseen ihmiseen kuin puolisoni. Luultavasti olisin tämän ihmisen kanssa oikeasti onnellinen. En kuitenkaan ole varma, huoliiko minua elämäänsä ja jäisinkö yksin. Hän ehkä odottaa, että ensin eroan ennen kuin moraali voisi antaa myöten? .en tiedä mitä ajattelee, ei ole kertonut todellisesti. Helpottaisi sekin tieto, jos ei halua minua.. Ei tarvitsisi arvuutella ja miettiä. Saattaisi olla, että tyytyisin olemaan ihmisen kanssa ystävyydessä samassa taloudessa eläen, jonka kanssa asun, koska on yhteistä elämää ollut lähes 30 vuotta. En minä onnelliseksi sillä tule jäämällä, mutta voi olla turhaa tehdä elämästään vaikeampaa ja muuttaa erilleen ja jäädä täysin yksin. Tämä rakastamani ihminen ei rikkonut avioliittoani, mutta hänen kauttaan olen alkanut näkemään, että onnellisuus on mahdollista.- Anonyymi00061UUSI
” Kun avioeroon päädyn, voin tehdä sen yksipuolisestikin hakemuksella. Mieluummin haluaisi, että sitä haettaisiin yhdessä.” Sitten pidetään läksiäiset peijaiset vai mitä jodlaava traamasetä
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
” Kun avioeroon päädyn, voin tehdä sen yksipuolisestikin hakemuksella. Mieluummin haluaisi, että sitä haettaisiin yhdessä.” Sitten pidetään läksiäiset peijaiset vai mitä jodlaava traamasetä
Olen nainen. Ei ero ole helppo ajatuksena. Voin olla ystävä ex-puolisonkin kanssa ja pyrkiä erovaiheessa toimimaan yhteisymmärryksessä. Toinen ihminen ei kuitenkaan saisi pyrkiä henkisesti sitomaan ja pitämään väkisellä toista luonaan, se ei ole rakkautta.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Olen nainen. Ei ero ole helppo ajatuksena. Voin olla ystävä ex-puolisonkin kanssa ja pyrkiä erovaiheessa toimimaan yhteisymmärryksessä. Toinen ihminen ei kuitenkaan saisi pyrkiä henkisesti sitomaan ja pitämään väkisellä toista luonaan, se ei ole rakkautta.
No olipa uniikkia perheellinen nainen larppausta
- Anonyymi00071UUSI
Voisin erota vain, jos antaisit SITÄ usein!!
- Anonyymi00072UUSI
Mulle on turha sitten itkeä vollottaa kun et saa hetken rauhaa.
- Anonyymi00074UUSI
Mulla sama tilanne. Surullisinta asiassa on se että tiedän tunteen olevan täysin sama molemmilla, mutta silti hän ei ota minua.
- Anonyymi00075UUSI
Blokkaa somessa ettet käy katsomassa, tapaa muita ihmisiä ja yritä olla edes ajattelematta. Niin minä teen.
- Anonyymi00077UUSI
Jos olet työpaikan esimies. Niin jos koskaan tässlä elämässä yrität luovia minun eroa, niin tietänet että se tulee päätymään poliisitutkintaan. Eli jos olet hän niin jätä minut suosilla rauhaan.
- Anonyymi00079UUSI
En ole.
- Anonyymi00078UUSI
Mitäs teatteria täällä pidetään. Itse draaman päähenkilö on hoonailemassa nuorikkoansa. Häntä ei tällaiset kiinnosta. Njiet palstagubbe.
- Anonyymi00080UUSI
En ole palstagubbe.
- Anonyymi00082UUSI
Asioista kannattaa puhua muualla kuin palstalla ja suoraan
Voi olla että äkkiä huomaatkin hänen olevan käsipuolessasi
Käsi kädessä
Love
Peace - Anonyymi00084UUSI
Kuka tämä "leidi" on, joka päivystää täällä päivästä toiseen hokemassa PALSTAGUBBEA? Jäänyt jotain vaille?
- Anonyymi00085UUSI
Erittäin.
- Anonyymi00088UUSI
Palstaäijä ihan itse se on. T nainen wannabe
- Anonyymi00089UUSI
Sai pakit ysärillä Paavo Väyryseltä,å johon oli palavasti rakastunut ja sekosi sen takia. On ihan s24 alusta asti noita hokenut.
- Anonyymi00086UUSI
annan vihjeen olrn siis mie4s mutta kun kasvot voi kuinivea soft -voidetyaq, tuubissa voi ostaaaaaaaaaaaaa
- Anonyymi00087UUSI
Ei mulla ole kun Nivea Express Hydration 5in1 Compöete care.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2443100Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171728Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.221424- 1041248
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291241- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531062Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135952