löytyykö täältä yli 60 -v naista

artturi-pekka

löytyykö täältä yli kuuskymppistä naista jonka koko alapään saisi nuolla. peukkua välillä peppuun ja kielellä klitorista ,oikein hitaasti ja hartaasti.

16

712

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjatta69vee

      KYLLä

    • Ypsilon45

      No ota Marjatta69vee yhteyttä. Täällä on sinulle suuseksiin halukas 45-vuotias mies:

      [email protected]

      041-752 9416

    • Täällä kanssa 43v bodari kypsille naisille pääkaupunkiseudulla txt 046 8414593 tai nimimerkille postia

    • Marjatansisko

      Onko teillä paikkaa? Meikäläisen muu yhteiselo kunnossa,mutta seksiä puuttuu :)

    • Ypsilon45

      Ottakaa Marjatansisko, Marjatta69vee ym. arvon naiset yhteyttä noihin yhteysvälineisiini, jotka tuohon yllä laitoin, ja laitan ne nyt vielä uudestaan tähän allekin, niin jutellaan p r i v a a t i s t i missä asumme ja asummeko kaukana toisistamme, minne voidaan mennä, missä tavata, milloin ym.

      Helpointa olisi varmasti puhua puhelimessa, jos teillä joskus on aikaa. Itse pystyn puhumaan parhaiten useimmiten iltaisin (en ihan aina, mutta sitten vain uutta soittoa vähän ajan päästä uudestaan).

      Kyllä te siihen puhelimeen uskallatte soittaa, ei siihen kukaan muu vastaa kuin minä. Tai lähettäkää sähköpostia.

      Ei keskustella näistä paikoista ja paikkakunnista julkisesti täällä palstalla.

      Pusi pusi,

      [email protected]

      041-752 9416

    • Lihavanico
      • Lihavanico

        Olen Espoosta ja liikun paljon autolla päivisinkin.....


    • tj74vm

      Kelpaisko hiukan nuorempi nainen...heh..peppuuni sais laittaa muutakin kun sormea..nii ja nännejäkin vois imeä...

      • täällä olisi 54v mies joka voisi nuolla sua, imeä nännejäsi ja kulliakin saisit peppuusi jos vain haluat tottakai nussisin myös sua.. mistäpäin muuten olet jätä yhteystietojasi hieman näkyville..


      • 32vmies

        Mistä päin olet tj74vm? Täällä urheilullinen ja kiimainen kolmikymppinen mies.


      • savonlinnan_mies

        tj74vm mistä päin oot? täällä savonlinnassa olisi mukava mies tarjolla. [email protected] osoitteeseen postia tulemaan vaan nasiset.


    • Tiina-60v

      Kyllä nuolenta tuntuu tosi ihanalta , mutta jätetään peppureikä rauhaan ja keskitytään vain muuhun vartaloon . Tämä on mun mielipide

      • Koska haluat nuolentaa,ja rintojen imemistä ynnä muuta
        S-posti toimii.


    • aamiaista

      Voisiko joku nainen myydä mulle virtsaa pullossa? Mielellään aamuvirtsaa.

    • jeesyli60v

      tottakai löytyy. peukut ei kiinnosta eikä peppureikä vaan "iso mies" tosi toimiin yli 60 v pienelle rintavalle naiselle

      • tuituituii

        Missä päin olet. Tm45


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe