Olen harkinnut että nostaisin pienet säästöni pankista pois ja sijoittaisin ne kultaan. Kannattaisiko nostaa esimerkiksi 10.000euroa pois pankin lähes nolla korolta ja ostaa 10.000 eurolla kultaa. Eikö kullan tuotolla pärjäisi paremmin kuin pankkien lähes nollakorolla. Osaako joku neuvoa.
Sijoittaisinko kultaan
3
247
Vastaukset
- wjeoigjeoijgeori
En usko että kannattaa enää ostaa kultaa, sen hinta on noussut viime aikoina mutta mahdollisesti hinnassa on jo ilmaa. Kultaa olisi pitänyt ostaa 10 vuotta sitten ja myydä nyt, olisi saanut hyvät rahat.
Luin jostakin että WTC tornien kellarissa olisi ollut kultavarasto, tuhoutuikohan tämä kulta tornien romahduksessa 2001? - peruskauraa
Kun pörssit menee als nousee kulta ylös. Nyt kun pörssit ovat alhaalla on suunta tulevaisuudessa ylös kun taas kulta alas.
Itse ostaisin jonkinsortin osakkeita suoraan tai rahastoina. - Arvo Alvi
Valtio perii suomessa kultaa ostavilta arvonlisäveron 23%, eli kulta pitäisi ostaa muualta, veroon ei kannata sijoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392945- 632324
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 151344
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 101214
- 111194
- 221191