Kurkkuyrtissäni on sinisten kukkien joukossa yksi vaaleanpunainen kukka. Onko harvinaista ?
Vastaukset 1
- kun minullakin on aina noin
En ole jaksanut itsekään selvittää, mistä tuo ilmiö johtuu. Olen kuitenkin ajatellut, että kyse voi siitä, että kukan väri muuttuu ajan mukana eli kukka voi punertua, kun se on vanhempi.
Tämä on vain omaa ajatteluani eli tietoa minulla ei ole enkä ole jaksanut seurata noita kurkkuyrttejänikään, jotka kasvavat ihan itsekseen. (Kasvit ovat levinneet jossakin vaiheessa naapurilta minulle siemeninä tuulen mukana ja ne kasvavat itse valitsemillaan paikoilla. Joka kesä niitä ilmestyy, vaikka yritän välillä repiä niitä kitkemisen yhteydessä poiskin, kun ne voivat olla vaikka keskellä salaattipenkkiä.)
Mutta noita vaalean punaisia - ehkä vähän violettiinkin vivahtavia - kukkia on jokaisessa kasviyksilössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654