Muslimahille kysymys

Pitkämuistinen

Hyväksytkö sinä eläinrääkkäyksen tunnusmerkit täyttävän halal -teurastus tavan ?

11

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkämuistinen

Lisäkysymys Muslimahille !

Jos sinulla olisi valittavana itsellesi vain kaksi kuolintapaa: Sinulta leikattaisiin
      kurkku auki ja menehtyisit hitaasti verenvuotoon,tai sinua ammuttaisiin nopean hengen lähdön varmistava luoti
      päähäsi. Niin kumman vaihtoehdon mieluimmin valitsisit ?

Halal-teurastettaville eläimille ei anneta nopeampaa ja kivuttomampaa
      kuolintapavaihtoehtoa

Tuskin monikaan teistä muslimisurkimuksista vaivautuu Allahin mielistelyssänne
      ajattelemaan halal-lihojanne ostaessanne millaisen eläinrääkkäyksen kohteeksi
      nämä halal-teurastettavat eläimet joutuvat.

Jos et ole vielä perehtynyt halal-teurastuksen todellisuuteen,niin ruususen unista
      herättävää videokuva-materiaalia löytyy täältä netistä.
      Jos vain on luontoa katsella kituvien eläinten kuolinkamppailuja

• Näen totuuden

Muslimit eivät osaa ajatella itsenäisesti, vaan he poistavat toisinajattelijoiden viestit palstaltaan. Kaikki mitä Koraanissa sanotaan on heille absoluuttinen totuus.

Tietänet jo etukäteen vastauksen kysymykseesi.

• Muslimah

viestejäsi tuskin poistetaan jos kommentoisit asiallisesti

• muslimah

Pitkämuistiselle

En valitse kumpaakaan , mutta eläimiä ne on ja aina niitä voi kasvattaa uudestaan

Eläimen pää käännetään kohti Mekkaa*, eläimen kaulavaltimo leikataan auki ja samanaikaisesti lausutaan Bismillah-Allah-hu-Akbar . Kaiken veren annetaan valua kuiviin. Tällä tavalla teurastetusta lihasta tulee ”Halal” eli sallittua.

Teurastustapa on ihan sama kuin entisaikaan Suomessa, eli kurkunleikkuu, joka on samalla verenlasku. mikään laki ei kiellä että käytettäisiin tainutusta Suomessa tosin Tainnutusta käytetaan harvemmin muslimimaissa kuitenkin
      Tarkoituksena on että eläin kärsii mahdollisimman vähän

Turhaan islamia tuomitset tiedätkö juutalaiset toimii ihan samalla tavalla kosher teurastuksessaan! entäs ne geenimanipuloidut kanat jotka eivät pysty edes seisomaan ?? oletko itse perehtynyt länsimaiseen ruokakulttuuriin

• Katso itse

Missä on geenimanipuloituja kanoja?
        Korkeintaan muutama tutkimuskäytössä, mutta ei niitä kukaan ja missään ruuaksi kasvata.

Kaikki veri ei poistu eläimestä koskaan.
        Vaikka sen suonisto huuhdottaisiin painevedellä, niin silti lihaan jää aina verta.
        Ei siis ole olemassa halal-lihaa.

• Muslimah
        Katso itse kirjoitti:

Missä on geenimanipuloituja kanoja?
        Korkeintaan muutama tutkimuskäytössä, mutta ei niitä kukaan ja missään ruuaksi kasvata.

Kaikki veri ei poistu eläimestä koskaan.
        Vaikka sen suonisto huuhdottaisiin painevedellä, niin silti lihaan jää aina verta.
        Ei siis ole olemassa halal-lihaa.

ei kaiken veren vaan suurin osa niin lihasta tulee halal ,jos et usko katso googlesta ja kyllä halal lihaa on olemassa

• Asia selvä
        Muslimah kirjoitti:

ei kaiken veren vaan suurin osa niin lihasta tulee halal ,jos et usko katso googlesta ja kyllä halal lihaa on olemassa

No, silloinhan on sama millä systeemillä veri lasketaan, jos kerran suurin osa riittää.
        Siis kaikki liha on halalia, sillä mihinkään ei jätetä verta kuin aivan vähän.
        Vain tiellä makaavissa raadoissa on suurin osa verestä tallessa, mutta niitähän ei yleensä kukaan syö.

• Muslimah

pitää sano Bismillaah ja Allahu Akbar että lihasta tulee halal ! ,

• Halaal-teurastus ei ole eläinrääkkäystä, minkä ovat osoittaneet useat tutkimukset. Eläin kuolee heti eikä tunne mitään, toisin kuin eläimet, jotka teurastetaan Suomessa tainnuttamalla ne ensin sähköllä.

• 1+17

• Pitkämuistinen

a yahyalle

Jos sinulla olisi valittavana itsellesi VAIN kaksi kuolintapaa,kurkkusi leikattaisiin
      auki tai ampumalla,niin kumman vaihtoehdon valitsisit ?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      237
      1558
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      20
      1297
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1187
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      978
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      905
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      880
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      871
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      844
    Aihe