Hei! Luulin jo parantuneeni syövästä, mutta sain tietää, että pieniä määriä löytyy vielä (vaikka toissa kerralla testit olivat puhtaat).
Olen kulkenut pitkän ja kivuliaan tien. Olin jo varma, että Jeesus oli minut kokonaan parantanut /Olen aiemmin kokenut Jeesuksen kautta ihmeparantumisen.
Pyytäisin teiltä hyväsydämiset ihmiset, että rukoilisitte minun puolestani. En haluaisi elää koko loppuelämää syövän varjossa.
* Ketkä teistä voisivat rukoilla puolestani???
Voisitteko auttaa minua?
62
253
Vastaukset
- syytä itteäs
Miksi menit testeihin tai lääkäriin?
- Mitä pahaa olen tehn
Rutiinitarkastus.
- Ei pahalla, mutta
Mitä pahaa olen tehn kirjoitti:
Rutiinitarkastus.
Mistä päättelet olet tehnyt jotakin pahaa. Pitäisikö sinun mennä psykiatrille eikä
kirjoitella typeryyksiä. - Ei pahalla, mutta
Ei pahalla, mutta kirjoitti:
Mistä päättelet olet tehnyt jotakin pahaa. Pitäisikö sinun mennä psykiatrille eikä
kirjoitella typeryyksiä.Viitsisitkö vastata. Mistä päättelet että olet tehnyt jotakin pahaa. Onko joku lahko
aivopessyt sinut luulemaan sellaista.
Rakas Jeesus käännyn tässä hetkessä Sinun puoleesi ja anon ja pyydän että auta tätä syöpäsairaudesta kärsivää. Ole häntä lähellä, hoida,kanna,lohduta ja ole tukena. Poista kärsimystä ja kipua, ole rinnalla aivan konkreettisesti ja pidä huolta, ole hänen ystävä ja auttaja, poista syöpä hänestä kokonaan. Tapahtukoon Jeesus sinun hyvä tahtosi hänen elämässään,aamen.
- Mitä pahaa olen tehn
Kiitos juhani1965! Viestisi todella kosketti!
Siunauksia myös sinun elämääsi. - RUOKA on vatsalle
Mitä pahaa olen tehn kirjoitti:
Kiitos juhani1965! Viestisi todella kosketti!
Siunauksia myös sinun elämääsi.Vaikea minun sanoa mitä pahaa olet tehnyt,...mutta melko varmasti olet syönyt pahaa ruokaa, joka ainakin edesauttaa syövän kehittymistä.
Raamattu on keittokirja myös, ja siellä on selkeästi kirjoitettu , mitä on syötävä, että jos tahdot tulla terveeksi.
Rukous on hyväksi, mutta jos noudatat Jumalan sanan vastaista ruokajärjestelmää. saat syövän vaikka Herra sen rukouksen kautta parantaisikin.
Esim. se joka tietää ettei saa tupakoida, eikä toimi niin, hän tekee syntiä.
ja se joka tietää ettei saa syödä sianlihaa ja muuta inhottavaa Jes 66
- Voimia sinulle!
Kuulutko sinäkin niihin jotka laittaa satoja euroja lääkkeisiin, käyt säännöllisesti sairaalassa hoidoissa ja lopuksi kiität Jeesusta että paranet?
Kiitä heitä jotka oikeasti parantaa sinua. Kiitä lääkäreitä, hoitajia ja lääketiedettä.
Syöpä ei lähde rukoilemalla vaan lääkkeillä ja sädehoidolla.- jaikal.se
>>>Syöpä ei lähde rukoilemalla vaan lääkkeillä ja sädehoidolla.
- Voimia sinulle!
jaikal.se kirjoitti:
Näitä "ihmeparantumisia" tapahtuu myös heille joiden puolesta ei rukoilla.
Joskus syöpä poistuu, joskus ei. Ei rukoileminen vaikuta siihen millään tavalla. - Lisäys edelliseen.
jaikal.se kirjoitti:
Ja useimmiten syöpä ei lähde vaikka kuinka rukoilisi.
- Hare Rama
jaikal.se kirjoitti:
Muslimit ja hindut kokevat myös näitä ihmeparantumisia. He tuskin rukoilevat Jeesusta.
- 4+10
Hare Rama kirjoitti:
Muslimit ja hindut kokevat myös näitä ihmeparantumisia. He tuskin rukoilevat Jeesusta.
jaikalkin valehtelee törkeästi. Rukoilemisella ei sairaudet parane.
Helluntailaisuuteen kuuluu että jokaisen täytyy pystyä kirkkain silmin valehtelemaan, muuten et ole kunnon kristitty ja sinulla on silloin heikko usko. - jaikal.se
4+10 kirjoitti:
jaikalkin valehtelee törkeästi. Rukoilemisella ei sairaudet parane.
Helluntailaisuuteen kuuluu että jokaisen täytyy pystyä kirkkain silmin valehtelemaan, muuten et ole kunnon kristitty ja sinulla on silloin heikko usko.Minä en valehtele uskon asioissa enkä muissakaan asioissa. Erehtyminen on eri asia. Mutta kun puhun uskon ja rukouksen kautta parantumisista, minä olen itse kokenut sellaista omassa ruumiiissani. Sitten olen joskus rukoillut sairaiden puolesta ja nähnyt todellisia ihmeellisiä parantumisia. Joskus parantuminen on ollut todettavissa heti. Joskus olen saanut myöhemmin todistuksen parantumisesta. Jos kertoisin näistä parantumisista, palstan lukijat eivät monetkaan uskoisi. Minua pilkattaisiin ja häväistäisiin entistä enemmän. Mutta kun on itse kokenut omassa ruumiissaan ja itse saanut omin silmin todeta että parantumisia on tapahtunut kun on itse rukoillut, nämä epäuskoiset kirjoitukset huvittavat ja myös harmittavat.
Uskoon tulleella on yhteys Jumalaan, Jumala kuulee hänen rukoukset ja vastaan niihin. Aina ei koeta parantumisia vaikka rukoillaan mutta niitä tapauksia tulee kun on uskollinen uskovana ja rukoilee sairaiden puolesta. En ole tästä säännöstä poikkeus. Olen kertonut joitakin omia kokemuksia. Niitä suurempia ihmeitä en uskalla kertoa mutta on tällä sivustolla muutamia todistuksia parantumisista. http://www.jaikal.se - Huih!
jaikal.se kirjoitti:
Minä en valehtele uskon asioissa enkä muissakaan asioissa. Erehtyminen on eri asia. Mutta kun puhun uskon ja rukouksen kautta parantumisista, minä olen itse kokenut sellaista omassa ruumiiissani. Sitten olen joskus rukoillut sairaiden puolesta ja nähnyt todellisia ihmeellisiä parantumisia. Joskus parantuminen on ollut todettavissa heti. Joskus olen saanut myöhemmin todistuksen parantumisesta. Jos kertoisin näistä parantumisista, palstan lukijat eivät monetkaan uskoisi. Minua pilkattaisiin ja häväistäisiin entistä enemmän. Mutta kun on itse kokenut omassa ruumiissaan ja itse saanut omin silmin todeta että parantumisia on tapahtunut kun on itse rukoillut, nämä epäuskoiset kirjoitukset huvittavat ja myös harmittavat.
Uskoon tulleella on yhteys Jumalaan, Jumala kuulee hänen rukoukset ja vastaan niihin. Aina ei koeta parantumisia vaikka rukoillaan mutta niitä tapauksia tulee kun on uskollinen uskovana ja rukoilee sairaiden puolesta. En ole tästä säännöstä poikkeus. Olen kertonut joitakin omia kokemuksia. Niitä suurempia ihmeitä en uskalla kertoa mutta on tällä sivustolla muutamia todistuksia parantumisista. http://www.jaikal.seOmpa salaista! No asiaan, lopeta lässyttäminen, iso mies.
- LootjaOsallisuussynt
Oletko mahdollisesti helluntailainen ??
tahi tunnetko jonkun helluntailaisen, tahi asuuko lähi etäisyydellä helluntailainen ?
Jos vastaus johonkin näistä, edes pieneltä osin on totta, voi olla että olet parantunut vain osaksi.
Pakene, kaikkia helluntailaisia, ja Katso, Jumalan armo on kanssasi.
Muista vain Loot.
jos et ole kovin paljoa Kirjoituksia lukenut, niin tässä pari otetta:
Luuk. 17:28 Niin myös, samoin kuin kävi Lootin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat,
29 mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki,
30 samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy.
31 Sinä päivänä älköön se, joka katolla on ja jolla on tavaransa huoneessa, astuko alas niitä noutamaan; ja älköön myös se, joka pellolla on, palatko takaisin.
32 Muistakaa Lootin vaimoa!
33 Joka tahtoo tallettaa elämänsä itselleen, hän kadottaa sen; mutta joka sen kadottaa, pelastaa sen.
34 Minä sanon teille: sinä yönä on kaksi miestä yhdellä vuoteella; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
35 Kaksi naista jauhaa yhdessä; toinen korjataan talteen, mutta toinen jätetään."
37 Ja he vastasivat ja sanoivat hänelle: "Missä, Herra?" Niin hän sanoi heille: "Missä raato on, sinne myös kotkat kokoontuvat".
1. Moos. 19:29 Kun Jumala tuhosi sen lakeuden kaupungit, muisti Jumala Aabrahamia ja johdatti Lootin pois hävityksen keskeltä, hävittäessään ne kaupungit, joissa Loot oli asunut.
17 Ja viedessään heitä ulos sanoi mies: "Pakene henkesi tähden, älä katso taaksesi äläkä pysähdy mihinkään lakeudella. Pakene vuorille, ettet hukkuisi."
Pakene henkesi tähden
Pakene henkesi tähden
Pakene henkesi tähden- 6785643
Juuri niin että olisi kiireesti synnit tunnustaen lähdettävä siitä "tautienpestä" ja mennä sellaiseen paikkaan, missä Jumalan sanaa puhtaasti julistetaan ja sakramenttien käyttö on Raamatullista.
Lähde pois siitä lahkosta juoksujalkaa, sillä lahko vie sielun ja ruumiin.
Vai mihin kuulut? - -666-
6785643 kirjoitti:
Juuri niin että olisi kiireesti synnit tunnustaen lähdettävä siitä "tautienpestä" ja mennä sellaiseen paikkaan, missä Jumalan sanaa puhtaasti julistetaan ja sakramenttien käyttö on Raamatullista.
Lähde pois siitä lahkosta juoksujalkaa, sillä lahko vie sielun ja ruumiin.
Vai mihin kuulut?Kuulun LVSMS:iin, eli Länsi-Vantaan Sadomasokistisiin Saatananpalvojiin.
Mihin itse kuulut?
- perämela
Olisi hyvä Apostolien tekoja, mitä siellä ja silloin tapahtui, rukoiltiinko ja ketä rukoiltiin ja tapahtuiko ja mitätapahtui.
Sitten voisi ottaa rinnalle esm helluntailaisten toimet ja verrata nitä keskenään.
siinäå olisi jo jotain logiikkaa paranemisen ja rukoilemisen asiasta. Olen nähnyt vanhimmiston voitelevan sairasta öljyllä, mutta potilas kuoli kohta sen jälkeen.
- näin on
Käyppä luontaistuotekaupassa ja osta havupuu-uutejuomaa. Voipi auttaa syöpään.
- Mitä pahaa olen tehnyt..
näin on kirjoitti:
Voisinpa tankatakin havupuu-uutejuomaa, tekee hyvää immuniteetille.
Mitä pahaa olen tehnyt.. kirjoitti:
Erikoista, että aloitukseni keräsi myös negatiivisia kommentteja.
Minulle on kyllä lapsesta asti opetettu, että jos joku pyytää apua, sitä annetaan.
Syöpäpotilaille ym. sairaille pitää valaa uskoa - ei viedä sitä. Mitä pahaa olen tehnyt.. kirjoitti:
Aloittajalle. Minulla on neuvoja, mutten niitä julkisesti esitä. Voisin kertoa jotakin mikä voi auttaa syöpää sairastavalle. Mitään ihmejuttuja ei ole, mutta tutkittua tietoa.
- Syöpä ei ole leikkiä
Erikoista, että aloitukseni keräsi myös negatiivisia kommentteja.
Minulle on kyllä lapsesta asti opetettu, että jos joku pyytää apua, sitä annetaan.
Syöpäpotilaille ym. sairaille pitää valaa uskoa - ei viedä sitä.Olen pahoillani heidän puolestaan ja pyydän anteeksi heidän puolesta. Heille tämä foorumi on vain "leikin paikka".
- !"#¤%&
Syöpä ei ole leikkiä kirjoitti:
Olen pahoillani heidän puolestaan ja pyydän anteeksi heidän puolesta. Heille tämä foorumi on vain "leikin paikka".
Eihän syöpää ole olemassakaan.
Syöpä johtuu karsinogeeneistä jotka aiheuttavat DNA:ssa mutaatioita.
Mutaatiot taas ovat evoluution perusta ja edellytys.
Evoluutiohan on ateistien propagandaa joten mutaatioita ei ole oikeasti olemassakaan ja näin ollen ei myöskään syöpää. - Rivka
näin on kirjoitti:
Niin ja jätä ne makkarat, valmisruuat, vaaleat leivät, pullat, karkit, jäätelöt, (ovat täynnä pahaa rasvaa, sokereita, valkeita jauhoja, nitraatteja ja väri- ja säilöntäaineita).
Jätä siis kaikki punainen liha - varsinkin SIKA, joka on täynnä myrkkyä ja saastaa. Tupakkia ja alkomaholia tuskin käytät, mutta jos, niin jätä ne myöskin.
Moni on parantunut jättäessään jo nuo ja siirtynyt luomu-raakaravintoon - elävään ravintoon kasviksiin ja hedelmiin, jossa mitään ei keitetä ei paisteta vaan syödään sinällään.
Jos tuntuu liian radikaalilta, siirry kanaan, kalaan (2 krt viikossa elohopean vuoksi) ja kasviksiin, marjoihin, luonnonjugurttiin, soija-tuotteisiin, rahkaan, oliiviöljyyn tai rypsiöljyyn, kaikkiin pähkinöihin, manteleihin ja hedelmiin hieman rajoituksella, sillä niissä on paljon sokeria.
Mutta sitä ennen paastoa ja rukoile Isää Jumalaa Jeesuksen nimessä parantamaan sinut ja pyydä saada uskoa tuohon parantumiseen. Jumala antaa myös uskoa, kun sitä pyydetään.
Ja muista se, että jokaisella meillä on aikamme täällä maan päällä, vain Jumala tietää päivämme määrät, mutta koska olet uskossa sinulla ei ole hätää.
Itselläni oli syöpä, mutten hätääntynyt lainkaan, minulla oli syvä rauha ja jopa ilo, vaikka kaikki muut pelästyivät.
Puolestani rukoiltiin lahkoissa ja lohkoissa ja sanottiin, että paranen - en parantunut, mutta Jumala paransi aamusta iltaan kestävän leikkauksen avulla. Olen kiitollinen, olin kyllä valmis myös menemään Herran luo, mutta aikani ei ollut vielä.
Muista myös, että olemme psyko-somaattisia olentoja - Jos sinulla on anteeksiantamattomuutta, anna anteeksi, jos syntiä pyydä se anteeksi Jumalalta ja asianosaiselta, tee niistä kaikista parannus.
Sairaus ei silti välttämättä johdu mistään synnistä, vaan eihän meille olekaan luvattu täällä vapautta sairauksista ja kuolemattomuutta.
Minä pyydän kuitenkinTaivaallista Isää parantamaan sinut kaikesta syövästä - muuttukoon jokainen syöpäsolu elimistössäsi tavalliseksi, terveelliseksi soluksi ja antakoon Isä sinulle rauhallista, iloista ja uskontäyteistä mieltä, Herran Jeesuksen Kristuksen ihanassa, puhdistavassa Nimessä. Amen. - Näitä Luojan lääkkei
näin on kirjoitti:
Eikös se Ylen Jungner parantunut syövästä ihan kuolemankielistä käyttämällä tavallista ruokasoodaa? Muistelisin näin, voit googlata ja tsekata.
- Elämän Herra
Näitä Luojan lääkkei kirjoitti:
Eikös se Ylen Jungner parantunut syövästä ihan kuolemankielistä käyttämällä tavallista ruokasoodaa? Muistelisin näin, voit googlata ja tsekata.
Ylen Jungner sanoo googlettamassani jutussa, että ruokasoodan parantaminen on valhetta, älkää vaan sellaiseen uskoko.
Jumala parantaa, jos on parantaakseen tavalla tai toisella. - kristitty.
Näitä Luojan lääkkei kirjoitti:
Tässä iltalehden keskustelua aiheesta Jungner tuhosi Rockefellerin syöpäbisneksen.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=639330 - Rivka
Rivka kirjoitti:
Niin ja jätä ne makkarat, valmisruuat, vaaleat leivät, pullat, karkit, jäätelöt, (ovat täynnä pahaa rasvaa, sokereita, valkeita jauhoja, nitraatteja ja väri- ja säilöntäaineita).
Jätä siis kaikki punainen liha - varsinkin SIKA, joka on täynnä myrkkyä ja saastaa. Tupakkia ja alkomaholia tuskin käytät, mutta jos, niin jätä ne myöskin.
Moni on parantunut jättäessään jo nuo ja siirtynyt luomu-raakaravintoon - elävään ravintoon kasviksiin ja hedelmiin, jossa mitään ei keitetä ei paisteta vaan syödään sinällään.
Jos tuntuu liian radikaalilta, siirry kanaan, kalaan (2 krt viikossa elohopean vuoksi) ja kasviksiin, marjoihin, luonnonjugurttiin, soija-tuotteisiin, rahkaan, oliiviöljyyn tai rypsiöljyyn, kaikkiin pähkinöihin, manteleihin ja hedelmiin hieman rajoituksella, sillä niissä on paljon sokeria.
Mutta sitä ennen paastoa ja rukoile Isää Jumalaa Jeesuksen nimessä parantamaan sinut ja pyydä saada uskoa tuohon parantumiseen. Jumala antaa myös uskoa, kun sitä pyydetään.
Ja muista se, että jokaisella meillä on aikamme täällä maan päällä, vain Jumala tietää päivämme määrät, mutta koska olet uskossa sinulla ei ole hätää.
Itselläni oli syöpä, mutten hätääntynyt lainkaan, minulla oli syvä rauha ja jopa ilo, vaikka kaikki muut pelästyivät.
Puolestani rukoiltiin lahkoissa ja lohkoissa ja sanottiin, että paranen - en parantunut, mutta Jumala paransi aamusta iltaan kestävän leikkauksen avulla. Olen kiitollinen, olin kyllä valmis myös menemään Herran luo, mutta aikani ei ollut vielä.
Muista myös, että olemme psyko-somaattisia olentoja - Jos sinulla on anteeksiantamattomuutta, anna anteeksi, jos syntiä pyydä se anteeksi Jumalalta ja asianosaiselta, tee niistä kaikista parannus.
Sairaus ei silti välttämättä johdu mistään synnistä, vaan eihän meille olekaan luvattu täällä vapautta sairauksista ja kuolemattomuutta.
Minä pyydän kuitenkinTaivaallista Isää parantamaan sinut kaikesta syövästä - muuttukoon jokainen syöpäsolu elimistössäsi tavalliseksi, terveelliseksi soluksi ja antakoon Isä sinulle rauhallista, iloista ja uskontäyteistä mieltä, Herran Jeesuksen Kristuksen ihanassa, puhdistavassa Nimessä. Amen.Minä pyydän Taivaallista Isää parantamaan sinut kaikesta syövästä - muuttukoon jokainen syöpäsolu elimistössäsi tavalliseksi, terveelliseksi soluksi ja antakoon Isä sinulle rauhallista, iloista ja uskontäyteistä mieltä, Herran Jeesuksen Kristuksen ihanassa, puhdistavassa Nimessä ja VERESSÄ. Amen.
Korjasin vähän omaa kirjoitustani, sillä siitä puuttui hyvin oleellinen sana; VERI, Jeesuksen puhdistava ja ihana VERI. - Kunnollista Ruokaa
Rivka kirjoitti:
Minä pyydän kuitenkinTaivaallista Isää parantamaan sinut kaikesta syövästä - muuttukoon jokainen syöpäsolu elimistössäsi tavalliseksi, terveelliseksi soluksi ja antakoon Isä sinulle rauhallista, iloista ja uskontäyteistä mieltä, Herran Jeesuksen Kristuksen ihanassa, puhdistavassa Nimessä. Amen.>>>Niin ja jätä ne makkarat, valmisruuat, vaaleat leivät, pullat, karkit, jäätelöt, (ovat täynnä pahaa rasvaa, sokereita, valkeita jauhoja, nitraatteja ja väri- ja säilöntäaineita).
- Kunnollista Ruokaa
Kunnollista Ruokaa kirjoitti:
>>>Niin ja jätä ne makkarat, valmisruuat, vaaleat leivät, pullat, karkit, jäätelöt, (ovat täynnä pahaa rasvaa, sokereita, valkeita jauhoja, nitraatteja ja väri- ja säilöntäaineita).
>>> Satavuotias terve mies oli syönyt läskiä, voita ja perunoita ja makkaraa. Se oli "kunnollista ruokaa" hänen mielestään.
- salaliitto.
Kunnollista Ruokaa kirjoitti:
>>>Niin ja jätä ne makkarat, valmisruuat, vaaleat leivät, pullat, karkit, jäätelöt, (ovat täynnä pahaa rasvaa, sokereita, valkeita jauhoja, nitraatteja ja väri- ja säilöntäaineita).
Valitettavasti kunnollista luomuruokaa ei tahdo enää saada kuten ennenvanhaan. Kaupassa myydään ravintoköyhää ja lisäainepitoista ruokaa. Olet oikeassa, paitsi että vihannekset eivät ole ongelma vaan ovat myös kunnollista ruokaa. Ongelma on lisäaineet, geenimuunneltu rehu, ruuan prosessointi jne. Ns. terveysruoka kuten margariini on pahinta. Se on lääketeollisuuden etu, että kaupassa myydään huonoa ruokaa, lääkkeiden menekki kasvaa. Lääketeollisuus ja ruokateollisuus omistavatkin toisensa mukavasti ristiin. Älkää vain sinisilmäisesti luottako isoveljeen.
- Ate Isti
Voisitko kertoa minulle, ei-uskovalle, että miksi syöpä on niin paha asia?
Olen ymmärtänyt että uskovaiselle tämä elämä on pelkkää alkusoittoa sille mikä on tulossa.
En ymmärrä sitä miksi uskovaiset aina niin kovasti odottavat sitä ikuista elämää, mutta kun se ikuinen elämä lähestyy, ei halutakaan millään lähteä täältä.
Tämä ei ole "negatiivinen kommentti" vaan haluan ihan oikeasti tietää miksi näin on.- Ei pahalla, mutta
Odotan edelleen vastausta siitä mistä olet saanut päähäsi että olet tehnyt jotakin pahaa ansaitaksesi syövän. Onko siihen jokin erityinen syy olla kertomatta, syyllistääkö joku / jotkut sinua.
- jaikal.se
Minä olen miettinyt samaa asiaa. Mutta vaikka olen uskossa ja tiedän mihin menen kuoleman jälkeen, minä tahdon elää täällä ajassa mahdollisimman pitkään ja mahdollisimman terveenä. Tämä on melko tervettä ajattelua. Näin ajattelee uskova ja uskosta osaton. Uskon että Jumala on pannut ihmiseen elämästä kiinni pitämisen vietin. Mikäli näin ei olisi, voit ajatella mitä siitä sitten seuraisi.
Jos me elämme 50 tai 80 tai 100 vuotta, sillä ei ole ikuisuuden kannalta suurtakaan merkitystä. Onhan ihmisen elinikä vain hetkinen ikuisuuden rinnalla. Heti kun ihminen on tullut uskoon Jeesuseen Kristukseen, ikuinen elämä on jo hänen kohdallaan alkanut. Kuolema on ainoastaan siirtyminen ajasta ihanampaan ikuiseen elämään. Valmistaudumme ikuisuutta varten ne vuodet mitkä elämme täällä. Pyrimme seuraamaan Jeesusta Kristusta ja tekemään Hänen tekojaan. Siis Jeesus tahtoo elää ja vaikuttaa uskoviensa kautta niin että mahdollisimman moni löytäisi Hänet ja tulisi uskoon ja näin pelastuisi ikuiseen elämään. Mikäli uskoon tullut heti pääsisi Herransa luokse kuoleman kautta, mitä luulet ihmisten ajattelevan uskosta? "Eilen Ville tuli uskoon, huomenna se kuolee, nyyh nyyh mikä se jumala on joka "tappaa" heti omansa?" Kuka tahtoisi tulla uskoon jos hän heti kuolisi. Tästäkin syystä uskovat elävät täällä yhtä kauan kuin uskosta osattomat. Ei kukaan voi sanoa että usko Jeesukseen lyhentäisi ikää.
Sitten kysyisin sinulta. Mikäli sinä sairastut syöpään, tahdotko parantua tai kuolla uskosta osattomana? Entä jos uskoisit ikuiseen ihanaan elämään kuoleman jälkeen, tahtoisitko kuolla tänä päivänä ja päästä jo nyt ikuisuuteen? Et varmasti! Kyllä sinäkin tahdot elää huolimatta siitä miten suhtaudut Jeesukseen ja kuolemanjälkeiseen toivoon mikä uskovilla on. Joka tapauksessa jokainen meistä siirtyy kerran tästä ajasta ikuisuuteen tahtoi tai ei. - Ate Isti
jaikal.se kirjoitti:
Minä olen miettinyt samaa asiaa. Mutta vaikka olen uskossa ja tiedän mihin menen kuoleman jälkeen, minä tahdon elää täällä ajassa mahdollisimman pitkään ja mahdollisimman terveenä. Tämä on melko tervettä ajattelua. Näin ajattelee uskova ja uskosta osaton. Uskon että Jumala on pannut ihmiseen elämästä kiinni pitämisen vietin. Mikäli näin ei olisi, voit ajatella mitä siitä sitten seuraisi.
Jos me elämme 50 tai 80 tai 100 vuotta, sillä ei ole ikuisuuden kannalta suurtakaan merkitystä. Onhan ihmisen elinikä vain hetkinen ikuisuuden rinnalla. Heti kun ihminen on tullut uskoon Jeesuseen Kristukseen, ikuinen elämä on jo hänen kohdallaan alkanut. Kuolema on ainoastaan siirtyminen ajasta ihanampaan ikuiseen elämään. Valmistaudumme ikuisuutta varten ne vuodet mitkä elämme täällä. Pyrimme seuraamaan Jeesusta Kristusta ja tekemään Hänen tekojaan. Siis Jeesus tahtoo elää ja vaikuttaa uskoviensa kautta niin että mahdollisimman moni löytäisi Hänet ja tulisi uskoon ja näin pelastuisi ikuiseen elämään. Mikäli uskoon tullut heti pääsisi Herransa luokse kuoleman kautta, mitä luulet ihmisten ajattelevan uskosta? "Eilen Ville tuli uskoon, huomenna se kuolee, nyyh nyyh mikä se jumala on joka "tappaa" heti omansa?" Kuka tahtoisi tulla uskoon jos hän heti kuolisi. Tästäkin syystä uskovat elävät täällä yhtä kauan kuin uskosta osattomat. Ei kukaan voi sanoa että usko Jeesukseen lyhentäisi ikää.
Sitten kysyisin sinulta. Mikäli sinä sairastut syöpään, tahdotko parantua tai kuolla uskosta osattomana? Entä jos uskoisit ikuiseen ihanaan elämään kuoleman jälkeen, tahtoisitko kuolla tänä päivänä ja päästä jo nyt ikuisuuteen? Et varmasti! Kyllä sinäkin tahdot elää huolimatta siitä miten suhtaudut Jeesukseen ja kuolemanjälkeiseen toivoon mikä uskovilla on. Joka tapauksessa jokainen meistä siirtyy kerran tästä ajasta ikuisuuteen tahtoi tai ei."Mikäli sinä sairastut syöpään, tahdotko parantua tai kuolla uskosta osattomana? "
Tahtoisin tottakai parantua koska tämä on ainoa elämä ja haluan elää tämän elämän mahdollisimman pitkään ja mahdollisimman terveenä.
" Entä jos uskoisit ikuiseen ihanaan elämään kuoleman jälkeen, tahtoisitko kuolla tänä päivänä ja päästä jo nyt ikuisuuteen?"
Hyvin vaikea kuvitella sellaista tilannetta, mutta jos olisin aivan varma että pääsisin uuteen täydelliseen elämään, voisin kuvitella että haluaisin sinne mahdollisimman pian.
Tämä vaatisi kuitenkin sen että siitä elämästä löytyisi todisteita. Pelkästään uskomalla ja toivomalla en haluaisi lähteä sinne.
"Joka tapauksessa jokainen meistä siirtyy kerran tästä ajasta ikuisuuteen tahtoi tai ei"
Näin on. Kaikki todisteet osoittavat siihen suuntaan että aika kuoleman jälkeen on samanlainen kuin aika ennen syntymää. Ei siinä siis ole mitään pelättävää.
En kärsinyt 1200-luvulla niin tuskin kärsin myöskään vuonna 12.000.
Tämä elämä on kuitenkin niin mahtavaa että haluan elää mahdollisimman pitkään.
Jokainen hetki on arvokas kun tietää että tämä on ainoa elämä. - Mitä pahaa olen tehnyt..
Ate Isti kirjoitti:
"Mikäli sinä sairastut syöpään, tahdotko parantua tai kuolla uskosta osattomana? "
Tahtoisin tottakai parantua koska tämä on ainoa elämä ja haluan elää tämän elämän mahdollisimman pitkään ja mahdollisimman terveenä.
" Entä jos uskoisit ikuiseen ihanaan elämään kuoleman jälkeen, tahtoisitko kuolla tänä päivänä ja päästä jo nyt ikuisuuteen?"
Hyvin vaikea kuvitella sellaista tilannetta, mutta jos olisin aivan varma että pääsisin uuteen täydelliseen elämään, voisin kuvitella että haluaisin sinne mahdollisimman pian.
Tämä vaatisi kuitenkin sen että siitä elämästä löytyisi todisteita. Pelkästään uskomalla ja toivomalla en haluaisi lähteä sinne.
"Joka tapauksessa jokainen meistä siirtyy kerran tästä ajasta ikuisuuteen tahtoi tai ei"
Näin on. Kaikki todisteet osoittavat siihen suuntaan että aika kuoleman jälkeen on samanlainen kuin aika ennen syntymää. Ei siinä siis ole mitään pelättävää.
Jokainen hetki on arvokas kun tietää että tämä on ainoa elämä.- jaikal.se vastasi hyvin tuohon aikaisempaan kysymykseen.
Ja mikä siinä syövässä niin pahaa on, niin epätietoisuus tulevasta.
Epätietoisuus vaikuttaa ihmiseen, oli sitten uskossa tai ei.
Ehkäpä kuolemalla ei olisi niin väliä, jos olisin jo elämän ehtoopuolella ja varsinkin jos olisin yksin. Minulla on kuitenkin vielä paljon tehtävää tässä maailmassa.
Jos olisin ateisti, niin kuolema voisi olla aika pelottava asia...juuri sen epätietoisuuden takia.
Ei minua kukaan ole pelotellut, sitä vaan joskus spekuloi asioita. - Ate Isti
- jaikal.se vastasi hyvin tuohon aikaisempaan kysymykseen.
Ja mikä siinä syövässä niin pahaa on, niin epätietoisuus tulevasta.
Epätietoisuus vaikuttaa ihmiseen, oli sitten uskossa tai ei.
Ehkäpä kuolemalla ei olisi niin väliä, jos olisin jo elämän ehtoopuolella ja varsinkin jos olisin yksin. Minulla on kuitenkin vielä paljon tehtävää tässä maailmassa.
Jos olisin ateisti, niin kuolema voisi olla aika pelottava asia...juuri sen epätietoisuuden takia.
Ei minua kukaan ole pelotellut, sitä vaan joskus spekuloi asioita.Toivon parasta että saat syövän hoidettua ja että sinulla on vielä pitkä elämä edessä.
Sen voin kuitenkin sanoa että ateisti ei pelkää kuolleena olemista, eikä siihen liity epätietoisuutta. Kuten sanoin aikaisemmin, kuolema on sama tila kuin ennen syntymää. Minua ei siis itse kuolema pelota. Sairastaminen ennen kuolemaa tietenkin pelottaa koska siihen voi liittyä tuskaa ja kärsimystä. Kuolema on enemmän pettymys kuin pelottava asia. Olisi mukavaa jos elämä olisi pitempi, mutta koska ihmisen fysiologiaan ei voi kauheesti vaikuttaa, paitsi elämäntavoilla hieman, pitää vaan hyväksyä se että elämän pituus on se mikä on. - jaikal.se
Ate Isti kirjoitti:
"Mikäli sinä sairastut syöpään, tahdotko parantua tai kuolla uskosta osattomana? "
Jokainen hetki on arvokas kun tietää että tämä on ainoa elämä.>>>Hyvin vaikea kuvitella sellaista tilannetta, mutta jos olisin aivan varma että pääsisin uuteen täydelliseen elämään, voisin kuvitella että haluaisin sinne mahdollisimman pian.
Tämä vaatisi kuitenkin sen että siitä elämästä löytyisi todisteita. Pelkästään uskomalla ja toivomalla en haluaisi lähteä sinne. - jaikal.se
Ate Isti kirjoitti:
Jokainen hetki on arvokas kun tietää että tämä on ainoa elämä.Olen johdattanut kuolevia syöpäpotilaita Jeesuksen luokse sisälle pelastukseen.
Yksi havainto: Heidän kuolemanpelkonsa väistyi ja tilalle tuli rauha ja lepo sekä jopa ilo.
En minä saanut heitä uskomaan hyvästä kuolemanjälkeisestä elämästä. Jeesus ilmestyi heille Pelastajana, syntien anteeksiantajan ja Vapahtajana. He kohtasivat ylösnousseen Todellisen Elävän Jeesuksen Kristuksen koska Jeesus oli siinä huoneessa mukana. He TIESIVÄT nyt mihin he ovat menossa. Se ei ollut luulojen eikä uskottelujen eikä toivomusten varainen asia. - Ate Isti
jaikal.se kirjoitti:
Olen johdattanut kuolevia syöpäpotilaita Jeesuksen luokse sisälle pelastukseen.
Yksi havainto: Heidän kuolemanpelkonsa väistyi ja tilalle tuli rauha ja lepo sekä jopa ilo.
En minä saanut heitä uskomaan hyvästä kuolemanjälkeisestä elämästä. Jeesus ilmestyi heille Pelastajana, syntien anteeksiantajan ja Vapahtajana. He kohtasivat ylösnousseen Todellisen Elävän Jeesuksen Kristuksen koska Jeesus oli siinä huoneessa mukana. He TIESIVÄT nyt mihin he ovat menossa. Se ei ollut luulojen eikä uskottelujen eikä toivomusten varainen asia."Olen johdattanut kuolevia syöpäpotilaita Jeesuksen luokse sisälle pelastukseen.
Yksi havainto: Heidän kuolemanpelkonsa väistyi ja tilalle tuli rauha ja lepo sekä jopa ilo."
En epäile sitä ollenkaan.
Jos lääkäri kertoo potilaalle että syöpä on poistunut vaikka ei ole, niin silloinkin potilaalle tulee rauhallinen ja levollinen olo. Se ei kuitenkaan tee siitä totta ;)
- j.t.p.
Sitähän me emme tietysti tiedä, mitä pahaa sinä olet tehnyt. Olisi varmaan parempi, jos kertoisit itse.
Joskushan se on kuoltava joka tapauksessa. Joskus paranemme tässä ajassa, ja usein emme parane. Samalla tavalla sairastivat Raamatun suuremmatkin uskonsankarit.
Herran armoa on jokainen päivä, jonka elää saamme. Kipujen ja sairauksiensa kanssa elää tuhannet ja tuhannet uskovaiset. Useimmat vielä ilman minkäänlaista hoitoa.
Huomisesta emme kukaan tiedä, mitä se tuo tullessaan. Voihan olla, ettei huomista monelle meistä enää tule. Eläkäämme siksi kiitollisina ja Jumalalle kunniaksi tämä päivä.
Parastahan meille uskovina on päästä täältä pahasta maailmasta taivaan kotiin. Jeesus on luvannut olla meidän kanssamme elämämme jokainen hetki. Mikä siis on huonosti - ei mikään.
Hän kärsi puolestasi ja puolestamme julman ristinkuoleman, jotta meillä rauha olisi. Mikään muu ei merkitse, kuin Herran armossaan osaksemme antama veripesu, joka pyyhkii kaikki syntimme pois. - 13%15
"Mitä pahaa olen tehnyt..
14.8.2012 19:26
Hei! Luulin jo parantuneeni syövästä, mutta sain tietää, että pieniä määriä löytyy vielä (vaikka toissa kerralla testit olivat puhtaat).
Olen kulkenut pitkän ja kivuliaan tien. Olin jo varma, että Jeesus oli minut kokonaan parantanut /Olen aiemmin kokenut Jeesuksen kautta ihmeparantumisen.
Pyytäisin teiltä hyväsydämiset ihmiset, että rukoilisitte minun puolestani. En haluaisi elää koko loppuelämää syövän varjossa.
* Ketkä teistä voisivat rukoilla puolestani???"
Me kaikki olemme syntisiä ja syyllisiä moneen pahaan, mutta Jumala ei kosta meille pahaintekojemme mukaan, silloin kun turvaamme Jeesuksen ansioon, sovitustyöhön meidän puolestamme.
Jos muutoin terve ihminen yllättäen sairastuu vakavaan sairauteen, hänen koko maailmansa voi horjua. Erilaiset sairaudet kuitenkin kuuluvat ihmiselämään, itse kukin saamme niistä osamme.
Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
Herra kirkastakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen Nimeen. Aamen.
Taivaan Isä.
Lohduta ja siunaa tätä uskonsisarta / -veljeä.
Jos mahdollista, paranna hänen sairautensa.
Tapahtukoon kuitenkin Sinun pyhän tahtosi mukaan.
Sen ajan, minkä vielä suot hänelle, anna olla rauhallinen, lohduta, rohkaise ja vahvista häntä uskossa. Kun hänen aikansa on, ota hänet ylös luoksesi, Taivaan kotiin. Aamen.- Mitä pahaa olen tehnyt..
Niin, olen kokenut ihmeparantumisen ja saanut hyvin pysäyttäviä näkyjä. Olen saanut myös rauhan. Huomenna ehkäpä selviää, mitä nämä löydökset tarkoittavat ja osaako kukaan niitä tulkita.
Ja mitä tulee synnin tekemiseen, niin ihan "peruskiltti" olen ollut (jos niin voi sanoa). Esim. Viime aikoina olen saattanut tiuskia väsyneenä tms. - 13%15
Niin, olen kokenut ihmeparantumisen ja saanut hyvin pysäyttäviä näkyjä. Olen saanut myös rauhan. Huomenna ehkäpä selviää, mitä nämä löydökset tarkoittavat ja osaako kukaan niitä tulkita.
Ja mitä tulee synnin tekemiseen, niin ihan "peruskiltti" olen ollut (jos niin voi sanoa). Esim. Viime aikoina olen saattanut tiuskia väsyneenä tms.Aivan. Mutta peruskiltteinäkin me olemme omaa ansiota vailla.
Jeesukseen luottaminen on paras tekomme.
Varmasti Jeesus antaa anteeksi väsyneenä tiuskimisesi.
Kaikki asiamme voimme viedä Isän eteen, rukoilla ja uskoa ne anteeksi, Jeesuksen nimessä ja pyhässä sovintoveressä. - Jeesus sanoi
13%15 kirjoitti:
Aivan. Mutta peruskiltteinäkin me olemme omaa ansiota vailla.
Jeesukseen luottaminen on paras tekomme.
Varmasti Jeesus antaa anteeksi väsyneenä tiuskimisesi.
Kaikki asiamme voimme viedä Isän eteen, rukoilla ja uskoa ne anteeksi, Jeesuksen nimessä ja pyhässä sovintoveressä.Rauhan Minä jätän teille; Minun rauhani - sen Minä annan teille.
En Minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän
sydämenne olko murheellinen, älköönkä peljätkö. Joh.14:27.
Tämän Minä olen teille puhunut, että teillä olisi Minussa rauha.
Maailmassa teillä on ahdistus, mutta olkaa turvallisella
mielellä; Minä olen voittanut maailman. Joh.16:33.
Koska me siis olemme uskosta vanhurskaaksi tulleet, niin
meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme
Jeesuksen Kristuksen kautta. Room.5:1.
Ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi,
on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne
Kristuksessa Jeesuksessa. Fil.4:7.
Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha..Kol.3:15.
Raamattu sanoo: Jumalattomalla ei ole rauhaa, sanoo minun
Jumalani.
- luontaishoitoja
On olemassa yrttejä, jotka parantavat syöpää. Videolla kohdasta 2:11:51 eteenpäin. Luennoitsija on itsekin parantunut syövästä 20 vuotta sitten näillä. Ruokavalion merkitystä ihmisen terveydelle aliarvioidaan nykyään.
http://www.youtube.com/watch?v=GSQwS1Hf0yE&feature=related
http://www.aitoterveys.fi/Vaietut-parannuskeinot.php - .
Voisentäs mitä kaikenlaisia vastauksia olet saanutkaan. En tiedä miten lohduttaisin, mutta sympatiani on sinun puolellasi. Voin rukoilla kans, mutta sen lisäksi että rukoilen Isältä sinulle terveyttä rukoilen myös että Hänen tahtonsa tapahtuisi kaikesta huolimatta sinun elämässäsi. Ilmeisesti olet uskovainen ja sen myötä vaikka sinä tästä ajasta joutuisitkin lähtemään sinulla olisi paikka Jeesuksen luona. Rukoilen sinulle rauhaa, kestävyyttä, iloa sydämessä kaiken kipujen ja epätoivon keskellä.
Herran rauha ympäröiköön sinua ja sinä saat levät Hänen käsivarsillaan. - voimahali sinulle
Hyvä ystävä,
http://preventdisease.com/news/12/022112_Sour-Sop-Fruit-100-Fold-Stronger-At-Killing-Cancer-Than-Chemotherapy.shtml
http://www.magneettimedia.com/?p=8909
Hedelmää saa nykyisin useista ihan tavallisista marketeista.- voimahali sinulle
esim. näin:
"K-citymarket Kauhajoki
16. heinäkuuta
Nyt meiltä saatavissa GRAVIOLA-hedelmä, jossa harvinaisen hyvät terveyttä edistävät vaikutukset!!! Pieni rajoitettu erä!!"
http://www.facebook.com/kcitymarket.kauhajoki - Mitä pahaa olen tehnyt..
voimahali sinulle kirjoitti:
esim. näin:
"K-citymarket Kauhajoki
16. heinäkuuta
Nyt meiltä saatavissa GRAVIOLA-hedelmä, jossa harvinaisen hyvät terveyttä edistävät vaikutukset!!! Pieni rajoitettu erä!!"
http://www.facebook.com/kcitymarket.kauhajokiKIITOS kaikista positiivisista vastauksista.
Näihin ravintoon perustuviin hoitokeinoihin olen kyllä aiemminkin perehtynyt, mutta läheskään kaikkia en ole kokeillut. Syön nykyään terveellisemmin kuin terveenä ollessani.
Tämä GRAVIOLA-hedelmä on kuitenkin uusi tuttavuus. Sitä olisi mielenkiintoista kokeilla. Muutenkin sain näistä vastauksista inspiraation kokeilla, kun en kerta 100% terve vielä ole.
- perämela
Itse käytimme paaaljon rahaa kaikenlaisiin luonnotuotteisiin erikoishivenaineisiin ja jos mihin kun perheessäni oli syöpää.
ostin laatikkokaupalla havupuu-uutteita, tilasin tuhannen markan litrahintaan hivenjuttuja englannista, koivuntuhkalipeää ja lääkkeitä kottikärrykuorman.
hyvä on kun siunaa itsensä Herran nimeen, ja jättää kaiken Hänen käsiinsä sen lisäksi mitä lääkärit yrittävät parhaansa.- Mitä pahaa olen tehnyt..
Niin, kyllähän ravinnolla on iso merkitys terveyden suhteen, mutta se ei ole ainut tekijä isossa kokonaisuudessa.
- hyvää syksyä
Ei muuta kuin mustikoita ja hilloja popsimaan. Huomaahan sen tervekin, vaikka mistä sitä tietää, missä se sairaus hissukseen kalvaa, kuinka ravinnolla ja luonnossa liikkumisella on suuri vaikutus hyvään oloon.
- Kaksi vaihtoehtoa
1. Tämä on provo ja kas, tapahtuu ihmeparaneminen.
2. Olet oikeasti sairas ja syyllinen omaan sairauteesi. Siksipä sinun ei auta valittaa, saat ansiosi mukaan. - Mitä pahaa olen tehnyt..
Kaksi vaihtoehtoa kirjoitti:
2. Olet oikeasti sairas ja syyllinen omaan sairauteesi. Siksipä sinun ei auta valittaa, saat ansiosi mukaan.Väärin kumpikin kohta. Vakavilla asioilla ei kannata leikkiä. - Miksi ärsyynnyt tästä, vaikka et itse ole asianomainen?
Sain tänään alan spesialistilta tietoa ja hänen mukaansa pienet viitteet syövästä ovat hyvin mitättömiä. Niin herkillä testeillä, millä löydöksiä tehtiin, voisi terveeltäkin ihmiseltä löytyä normaalista poikkeavia muutoksia. Tuo pieni solujoukko ei välttämättä koskaan nosta päätänsä, mutta mahdollista se tietysti on. Kyseessä ei ole tavanomainen syöpä.
Nyt sitten vaan jatkan ko aiemmin alkaneen ihmeparantumisen tietä. Siitä olen ikuisesti kiitollinen. - 21
Kaksi vaihtoehtoa kirjoitti:
2. Olet oikeasti sairas ja syyllinen omaan sairauteesi. Siksipä sinun ei auta valittaa, saat ansiosi mukaan.Sen minkä toiselle lausuit, tulkoon sinun itsesi osaksi.
- huhuuuuuuuuuuuuuuuuu
21 kirjoitti:
Sen minkä toiselle lausuit, tulkoon sinun itsesi osaksi.
Provoko alkoi velhonhommiin kun käry kävi.
huhuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
Provoko alkoi velhonhommiin kun käry kävi.
En valehtele. Mitä ihmeen järkeä siinä nyt olisi?
Todella kummallisia juttuja täällä kyllä on
:o
No mutta pahuutta tietysti löytyy joka paikasta.
-Lopetan kommentointini tähän.
Vielä kerran iso KIITOS kaikille apua tarjonneille!
Nyt yritän vain keskittyä positiivisiin ajatuksiin ja Jeesuksen parantamisvoimaan. - k.kiusaantunut
Tosi on, ei kannata provoilijoista välittää. Hän itse on se provo, joka kuvittelee että sinä olet sitä.
Jos kerran testisi on ollut puhdas niin uskoisin että parantumaan päin olet sinä, ja loputkin pelottavat syöpäsolut saadaan tuhottua.
Zemppiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275364
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333593Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533502Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263397Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232990Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322717Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint212409Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202380MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142205- 412112