Siellä miehet hakkaa raskaana olevia naisia vatsaan! ja vielä kaksin kappalein!
Raskaana oleva nainen hakattiin
(Päivitetty: 22:32) (25.07 22:26) Kaksi porilaista miestä pahoinpiteli raskaana olevan naisen ravintolan edessä Porissa Antinkadulla sunnuntain vastaisena yönä kello 24. Miehet löivät vuonna 1982 syntynyttä naista nyrkeillä vatsaan. Lyöntien seurauksena nainen oksensi verta, ja hänet kuljetettiin sairaalaan. Miehillä on huume- ja rikostausta. Poliisi on etsintäkuuluttanut miehet.
Pori on suomen persereikä!
15
1836
Vastaukset
- Porin piru
Ikävää, varsinkin kun muistaa, että missään muissa maailman kaupungeissa huumerikolliset eivät ole minkäänlainen uhka sivullisille vaan he ovat tunnetusti hyvätapaisia ja kunnioitettuja kansalaisia. Ainoastaan Porissa huumehörhöt ja muut rikolliset syyllistyvät pahoinpitelyihin. Paha Pori!
- Leena
Sit vois tietenkin kysyä mitä raskaana oleva nainen tekee yöllä klo 24 kaupungilla.Ettei vaan sattunu kulkeen näitten miesten seurassa??Mahtoivatko tulla eräästä "ihanasta" pubista joka on Kulmagrilliä vastapäätä...Siellä riittää kaikenmaailman p-reikää,raskaana tai ei.Tupakkaakin kehtaavat mokomat polttaa.Hyi,ei ole maailma enää mallillaan eikä Pori entisensä.Koittakaa ulkopaikkakuntalaiset kestää.
- Jenna
lainaus leenan viestistä "Mahtoivatko tulla eräästä "ihanasta" pubista joka on Kulmagrilliä vastapäätä...Siellä riittää kaikenmaailman p-reikää,raskaana tai ei" Siellä ei käy sen kummempia ihmisiä kuin muissakaan porin baareissa.
- Minä
Olen Leenan kanssa aivan samaa mieltä. Mitähän raskaana oleva nainen tekee baarissa yöllä kello 0:00.
Kai tätäkin naista pitäis silittää pääkystä. Voi äidin kulta pieni, kun maailma on niin paha, hellanduudeli sentään. - Leena
Jenna kirjoitti:
lainaus leenan viestistä "Mahtoivatko tulla eräästä "ihanasta" pubista joka on Kulmagrilliä vastapäätä...Siellä riittää kaikenmaailman p-reikää,raskaana tai ei" Siellä ei käy sen kummempia ihmisiä kuin muissakaan porin baareissa.
Erilaista porukkaa siis ainakin mun mielestä.Kyllä mä ite mieluummin meen vaikka Antoniin!Mut mä oonkin hiukan snobi... ;)
- Anonyymi
Minä kirjoitti:
Olen Leenan kanssa aivan samaa mieltä. Mitähän raskaana oleva nainen tekee baarissa yöllä kello 0:00.
Kai tätäkin naista pitäis silittää pääkystä. Voi äidin kulta pieni, kun maailma on niin paha, hellanduudeli sentään.Ämmä haki alkoholisoitunutta ukkoonsa räkäläst kotiin.
Mikä oikein olikin
- saaressa
Toivottavasti poliisi saa kiinni ko huumehörhöt.
Huumeet eivät kuulu Poriin.- ei raskaana
Poriin saatava huumepuhelin.
Jonne voisi soittaa, kun näkee epäilyttävien aineiden liikkuessa kaupungilla. - Anonyymi
ei raskaana kirjoitti:
Poriin saatava huumepuhelin.
Jonne voisi soittaa, kun näkee epäilyttävien aineiden liikkuessa kaupungilla.Miks vaa _Jonne soittaa. Voiko muutkin?
- midnight
Ulkona valosaa, eikä kelloa mukana.
- yötyö
Porista tulee aina niin hyviä uutisia lehtiin...
Tapahtuuko siellä mitään muuta, kuin työttömät hullut hakkaavat toisiaan.- Poro Cafe
Porista on liian yksipuolinen kuva muilla & mediassa. Monet sanovat että muualla asuvat porilaiset oavt kuten muutkin, mutta Porissa asuvat kuin lehdissä kirjoitetaa.
- markkino1
Poro Cafe kirjoitti:
Porista on liian yksipuolinen kuva muilla & mediassa. Monet sanovat että muualla asuvat porilaiset oavt kuten muutkin, mutta Porissa asuvat kuin lehdissä kirjoitetaa.
Aikoinaan Porista joutui muuttamaan opiskelemaan muualle. Nyt ei tarvitse enään, sillä kaupungissa on monta mahdollisuutta opiskella.
Tälläisiä porilaisia sissejä on varmasti kaikissa yliopisto kaupungeissa, ja siten heillä on kaksi kotikaupunkia.
Olisi kiva tietää kuinka paljon vuosien saatossa, on porilaisia muuttanut muihin kaupunkeihin ? - joku
markkino1 kirjoitti:
Aikoinaan Porista joutui muuttamaan opiskelemaan muualle. Nyt ei tarvitse enään, sillä kaupungissa on monta mahdollisuutta opiskella.
Tälläisiä porilaisia sissejä on varmasti kaikissa yliopisto kaupungeissa, ja siten heillä on kaksi kotikaupunkia.
Olisi kiva tietää kuinka paljon vuosien saatossa, on porilaisia muuttanut muihin kaupunkeihin ?ja vali vali vali! tottakai erittäin törkeä tekohan se oli. MUTTA IHAN KUIN MISSÄÄN MUUSSA KAUPUNGISSA EI TEHTÄISI SAMANLAISIA ASIOITA?! hei haloo, lakatkaa toi "pori on perseestä" urputtaminen. jos itse asutte kaupungissa jossa ei koskaa tapahdu mitään vastaavaa niin sen haluaisin kyllä tietää! ;D turhanpäiväistä ruikuttamista. ihme touhua.
- Hulabaloo
En oikein jaksa uskoa että suomella on kahta peräreikää...nimittäin suomen turggusessa on suomen peräpää....
En silti itsekkään ymmärrä että raskaana olevia hakataan...eikä siitäkään voi olla varma onko se porilainen joka oli mukiloinut...kyllä porissa käy aika paljon muualtakin väkeä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83373308Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2092933Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy592447Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771520Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181319Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551310- 60943
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14935- 89885
- 20834